abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50697897
zondag doe ik me verjaardag vieren vor de familie. ik wil niet weten hoe vaak ik deze zin ga horen: en hoe is het met school?

ik zoek nog leuke antwoorden dus als jullie iets weten... leef je uit

maar gelukkig krijgt iedereen in mijn familie pas rond de 30e een kind.. najah krijgen.. nemen.... en is de druk niet zo groot aangezien mijn drie jaar oudere broer ook nog niet aan de vrouw is en die is denk in de standaard ogen "eerst" aan de beurt
pi_50697928
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:27 schreef freecell het volgende:

Ik wilde bij JOU koffiedrinken, niet bij Dennis
Maar ik was ook wel thuis
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50697983
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar ik was ook wel thuis
Daarom belde ik dus
Ik was aan het liften met iemand naar het station, die wilde me ook wel bij jou afzetten, maar niet allebei.
Ik denk: ik bel ff, ik ga niet gokken
pi_50698395
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 17:28 schreef BlueCurl het volgende:
zondag doe ik me verjaardag vieren vor de familie. ik wil niet weten hoe vaak ik deze zin ga horen: en hoe is het met school?

ik zoek nog leuke antwoorden dus als jullie iets weten... leef je uit
"staat er nog"
"moet je aan de school vragen"
"moet ik nog steeds naartoe"
"met school goed, met m'n cijfers wat minder"
"mijn cijferlijst hangt daar, kijk zelf maar"
"goed, kom je ook meedoen?"

soggen is leuk
pi_50700772
Achterlijke RTL Boulevard Vanavond begint Heroes op tv en iedereen die het nog niet op internet heeft gezien moet gaan kijken (serieus!!). Maar nu hebben ze in RTL Boulevard een stukje interview met één van de acteurs laten zien die vertelt wat hij in de serie kan, maar dat weet je pas na 3 afleveringen of zo en komt echt als een verrassing!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50700958
Heb ik Levitation helemaal geen fijne vakantie meer kunnen wensen

Nou ja, alsnog dan maar! Fijne vakantie en tot de 16e (dan komen wij ook weer terug uit Bulgarije, maar wij gaan pas over twee weken )

En over kinderen... mijn ouders zitten er volgens mij ook al een beetje op te wachten. En helemaal op een bruiloft. Nu wil ik dat laatste ook best graag, maar ik vind toch dat ik gevraagd moet worden (ouderwets, ik weet 't), Maar ze zitten erg te vissen. Komt door m'n zus, die was op haar 25e getrouwd en heeft nu op haar 29e al bijna drie kinderen. Dat haal ik toch al niet meer, dus dan maar lekker rustig aan
pi_50701213
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:13 schreef Isabeau het volgende:
Achterlijke RTL Boulevard Vanavond begint Heroes op tv en iedereen die het nog niet op internet heeft gezien moet gaan kijken (serieus!!). Maar nu hebben ze in RTL Boulevard een stukje interview met één van de acteurs laten zien die vertelt wat hij in de serie kan, maar dat weet je pas na 3 afleveringen of zo en komt echt als een verrassing!
in spiiler tags... wie hebben ze geinterviewd? ik heb seizoen 1 al gezien indd hele goede serie. had ik niet verwacht eigenlijk. d8 weer zo'n open einde serie waar je niet goed van word... is het ook wel maar toch kan ik deze wel waarderen en 24, Lost enzo niet.. ben meer van de 1 uurs aflvereingen met eigen verhaal dan zo'n meeslepend serietje maar Heroes is zo enorm lekker!
pi_50701373
Heroes is echt geweldig, het is een serie in Hollywood-film kwaliteit en van begin tot eind meeslepend en verrassend. Snel, met goed uitgewerkte karakters, heel vaak vol enorme verrassingen, soms heel diepgaand en op andere momenten alleen maar actie Waarom bestonden dit soort series niet eerder?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_50701694
Dankzij ben ik nu verslaafd aan Lost, maar Heroes lijkt me ook wel leuk. Vanavond maar opnemen (ben niet thuis) en me nu maar even inhouden om Isa's spoiler niet te lezen
  donderdag 21 juni 2007 @ 19:48:24 #210
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50701873
Ik ga kijken straks, lijkt me helemaal cool.
pi_50701915
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef omearos het volgende:
Dankzij ben ik nu verslaafd aan Lost, maar Heroes lijkt me ook wel leuk. Vanavond maar opnemen (ben niet thuis) en me nu maar even inhouden om Isa's spoiler niet te lezen
Spoilertag niet lezen En Heroes wordt (las ik ergens) op zondagavond herhaald. Enige nadeel aan Heroes is dat seizoen 1 één verhaal is. Je kan eigenlijk geen afleveringen missen, er wordt niet in elke aflevering keurig iets afgerond. Het hele verhaal (save the cheerleader save the world) wordt wel in seizoen 1 afgrond. En nog een probleem, elke aflevering eindigt zo spannend dat een week wachten wel heel erg lang is (reden waarom ik op 1 dag 7 afleveringen van een uur heb gekeken )
pi_50701999
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef Troel het volgende:
Ik zou direct de afzuigkap uitzetten, plaat uitdoen en de deksel erop doen (dat deed ik toen bij mijn ouders, maar dat was een gewone pan).

Bij ons thuis zou ik de afzuigkap uitzetten, gas uit en de branddeken eroverheen draperen.

Bij een friteuse zou het ook zoiets zijn, maar dan zou het ding denk ik in de schuur staan en is alleen de branddeken een mogelijkheid (en het ding uitzetten).

Hoeveel punten heb ik?
het volle aantal, 1....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50702086
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:50 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga ook kijken!

http://www.volkskrant.nl/(...)n_kunnen_zich_melden klinkt trouwens ook wel tof.
TV-gids over Heroes: http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=24714 (één groot lovend artikel )

Enne, sinds wanneer is het tof om 500 dagen opgesloten te worden
pi_50702107
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Spoilertag niet lezen En Heroes wordt (las ik ergens) op zondagavond herhaald. Enige nadeel aan Heroes is dat seizoen 1 één verhaal is. Je kan eigenlijk geen afleveringen missen, er wordt niet in elke aflevering keurig iets afgerond. Het hele verhaal (save the cheerleader save the world) wordt wel in seizoen 1 afgrond. En nog een probleem, elke aflevering eindigt zo spannend dat een week wachten wel heel erg lang is (reden waarom ik op 1 dag 7 afleveringen van een uur heb gekeken )
Hoe zou je zo'n spoiler kunnen lezen? Ik zie ze wel vaker, maar dacht dat het meer een soort geintje was ... een spoiler En misschien ga ik ook wel kijken, maar dan via internet
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_50702240
500 dagen! is echt niks voor mij, ben benieuwd wat ze ervoor krijgen dan
pi_50702280
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:55 schreef Chicolate het volgende:
Hoe zou je zo'n spoiler kunnen lezen? Ik zie ze wel vaker, maar dacht dat het meer een soort geintje was ... een spoiler En misschien ga ik ook wel kijken, maar dan via internet
Je highlight het met je muis Alsof je een tekst selecteert
Op internet: http://www.tv-links.co.uk/ streaming, dus niets downloaden en uitstekende kwaliteit (onder Heroes uiteraard en niet stiekem Shrek 3 gaan kijken)
pi_50702288
Chicolate, je kan gewoon het witte vlak selecteren, dan zie je de tekst

Heroes is echt een hele goede serie (al vond ik de finale een beetje tegenvallen). De Lost finale was echter een enorme goedmaker voor het seizoen
pi_50702469
ik ga straks ook ff heroes kijken denk ik...

Ben benieuwd
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50703106
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

TV-gids over Heroes: http://www.tvgids.nl/artikel/?ID=24714 (één groot lovend artikel )

Enne, sinds wanneer is het tof om 500 dagen opgesloten te worden
Het is voor de wetenschap Isa! Alles voor de wetenschap!
pi_50703789
ik ga lekker house kijken, eerste uur ken ikal, maar de tweede nog niet.

ga toch bepaalde dingen missen als we op vakantie gaan. oa de finale van hermans helden. een aflevering van house die niet op tv-links staat, Americas next top model (heerlijk om dat gescheld te horen ), cold case, law and order. gelukkig loop ik met csi mee met de amerikanen, die zijn al klaar met het seizoen
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  donderdag 21 juni 2007 @ 20:44:53 #222
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50703919
500 dagen opgesloten, pffff, vreselijk. Geen buitenlucht, geen sport, constant dezelfde mensen om je heen. Nee, das niks voor mij. Zelfs niet voor de wetenschap.
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 20:48:26 #223
43556 miss_dynastie
pi_50704039
Ligt het nou aan mij of is YPPY al een poosje niet meer gesignaleerd? Is ze met vakantie of zo?
pi_50704051
Ik zit nu Grease te kijken (voor de 20e keer ofzo), maar misschien dat ik zo wel even zap naar Heroes. Ben wel benieuwd geworden, al leek het me in eerste instantie niet echt een serie voor mij.
pi_50704212
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je highlight het met je muis Alsof je een tekst selecteert
Op internet: http://www.tv-links.co.uk/ streaming, dus niets downloaden en uitstekende kwaliteit (onder Heroes uiteraard en niet stiekem Shrek 3 gaan kijken)
Ok bedankt (en octopussy ook) ... die link is ook wel handig ja, sla ik wel ff op in mn favorieten, want ik kan niet eens downloaden (tja, geen firewall en gratis virusscanner, heb al wat troep binnengekregen met downloaden, en mn pa wil niet betalen)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')