abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50676039
Levi, ga je wel even heeeeeel veel plezier hebben daar in China!
pi_50678154
Veel plezier in China Levi!
pi_50680261
Levitation, veel plezier op je vakantie!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50681066
word ik wakker ga ik ff op fok kijken heb ik ineens een verjaardags topic

trouwens me vanochtend voor de grap gewogen. zit ik ineens in de 86.. maandag nog in de 87... en twee weken gelee op de 88 heb me gewogen onder dezelfde omstandigheden... mss nog te vroeg om te zeggen maar zou dit betekenen dat het nu echt begonnen is ??? Ik eet vanmiddag heus gewoon me taartstuk hoor
pi_50681460
je bent inderdaad nu begonnen met afvallen
En als er 1 gelegenheid is waarbij je even nergens op hoeft te letten dan is het wel je eigen verjaardag. Want tenzij je die 3x viert oid is het maar 1 dag in het jaar en dat overleef je lijntechnisch wel.

Geniet er maar lekker van
pi_50683420
Dag lieve mensen! Tot over ruim 3 weken!

Alvast een ansichtkaartje... kan ik dat ook niet meer vergeten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 21 juni 2007 @ 10:28:28 #158
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50683604
Doei Levi, heel veel plezier in China
pi_50685744
pfff weer even met me schoonzusje aan de telefoon gezeten, en ik wil nog geen kinden of het is zo dat mijn neefje heel lastig is, maar goed. voor mij hoeft het nog even niet
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50685975
ik ben nog maar 23. ik kan nog even wachten najah hoeft niet Maar ooit wel kids hoor hier maar eerst eens aan de man zien te komen haha
pi_50686308
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 11:47 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben nog maar 23. ik kan nog even wachten najah hoeft niet Maar ooit wel kids hoor hier maar eerst eens aan de man zien te komen haha
ik ben zelf 22, de man is al in mijn leven (al 5 jaar ) maar als ik mijn broer en zus zie, wil ik nog even geen kinderen. nu is het wel zo dat ze veel ouder zijn dan mij. mijn zus is 7 jaar ouder, en mijn broer 9 jaar. maar het nadeel daarvan is dat iedereen nu aan de kinderen zit, en ik dus ook de vraag krijg van: wanneer jullie nu. of sinds mijn nichtje is geboren: nu zijn jullie aan de beurt hoor, wij wachten op jouw kindje.

vaak heb ik dan echt het gevoel van: het hoeft voor mij niet, helemaal niet. maar dan hou ik mijn nichtje weer vast, en dan denk ik wel: zou wel graag zo'n kindje willen hebben. en wil ook niet dat mijn neefjes en nichtjes al zoveel ouder zijn dan mijn kindje (wil er maar 1tje, behalve als god, of wie dan ook beslist dat ik er 2 tegelijk krijg )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juni 2007 @ 12:30:32 #162
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50687369
Laat je niet door zulke dingen als leeftijdsverschil verleiden hoor, g-b. Je moet er echt zelf aan toe zijn.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50687831
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:30 schreef Rewimo het volgende:
Laat je niet door zulke dingen als leeftijdsverschil verleiden hoor, g-b. Je moet er echt zelf aan toe zijn.
sowieso moeten vriend en ik eerst een baan hebben, en een eigen huisje

en vriend en ik hadden ook al tegen elkaar gezegt: eerst zeker een jaartje op onszelf, en dan pas aan kinderen beginnen. en het kindje moet een goed huis hebben, en pappa moet een baan hebben waar we met zijn allen van kunnen leven want dan zal ik waarschijnlijk thuismamma worden

dus duurt nog wel wat jaartjes, maak je maar niet ongerust
pi_50688957
Gothic-blackie, wij krijgen die opmerkingen ook hoor, sinds mijn schoonzusje bevallen is..

Ik vind het soms best vervelend, aan de andere kant merk ik ook dat en ik er toch wel steeds vaker over beginnen, en dat het dus ook ws. geen 10 jaar meer gaat duren bij wijze van spreken..

Ik heb net mijn practicum gegeven, en nu is het alleen nogm aar veel nakijkwerk en proefwerken teruggeven... O ja, en vergaderen, en een portfolio maken en afstuderen..
Maar voor dit moment is de druk er een beetje af..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50689175
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:21 schreef teigan het volgende:
Gothic-blackie, wij krijgen die opmerkingen ook hoor, sinds mijn schoonzusje bevallen is..

Ik vind het soms best vervelend, aan de andere kant merk ik ook dat en ik er toch wel steeds vaker over beginnen, en dat het dus ook ws. geen 10 jaar meer gaat duren bij wijze van spreken..

Ik heb net mijn practicum gegeven, en nu is het alleen nogm aar veel nakijkwerk en proefwerken teruggeven... O ja, en vergaderen, en een portfolio maken en afstuderen..
Maar voor dit moment is de druk er een beetje af..
Fijn Teigan

over kinderen...ik wil eerst zelf profiteren van mijn studie, dus ik ga sowieso wel minimaal een jaar werken. Ik kan sowieso beter niet zwanger worden binnen een jaar na de WLS. Stefan wil in ieder geval erg graag kinderen, dus wat hem betreft liever vroeger dan later
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:42:55 #166
79550 Ymke
your ghost
pi_50689761
Kinderen

Al ben ik blij dat de mijne niet meer zo klein is .
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:49:36 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_50690019
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:27 schreef octopussy het volgende:

[..]

Fijn Teigan

over kinderen...ik wil eerst zelf profiteren van mijn studie, dus ik ga sowieso wel minimaal een jaar werken. Ik kan sowieso beter niet zwanger worden binnen een jaar na de WLS. Stefan wil in ieder geval erg graag kinderen, dus wat hem betreft liever vroeger dan later
Ik raad je aan om in ieder geval anderhalf jaar te wachten, dan ben je toch net beter gestabiliseerd

Ach, in onze omgeving zit ook iedereen over kinderen te zeuren, ik trek me er niet zo heel veel van aan, maar ik kan wel pissig worden als anderen gaan zeggen dat we aan het proberen zijn, want dat is simpelweg niet zo (en ook niet zo geweest). Als iemand dat zegt, krijgen wij vervolgens alleen maar meer vragen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50690286
Troel, je maakt het ons wel heel moeilijk hoor
pi_50690380
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik raad je aan om in ieder geval anderhalf jaar te wachten, dan ben je toch net beter gestabiliseerd

Ach, in onze omgeving zit ook iedereen over kinderen te zeuren, ik trek me er niet zo heel veel van aan, maar ik kan wel pissig worden als anderen gaan zeggen dat we aan het proberen zijn, want dat is simpelweg niet zo (en ook niet zo geweest). Als iemand dat zegt, krijgen wij vervolgens alleen maar meer vragen
dat vind ik ook het vervelende eraan, alsof zij zouden kunnen bepalen wanneer het bij ons zo ver is..
voor hetzelfde geld komen er geen kinderen, en dan nog zou het onze eigen beslissing zijn, waar zij niets tegenin hebben te brengen..
  † In Memoriam † donderdag 21 juni 2007 @ 14:06:17 #170
43556 miss_dynastie
pi_50690571
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:49 schreef Troel het volgende:
Als iemand dat zegt, krijgen wij vervolgens alleen maar meer vragen
Ja, he, wat ik nog wilde vragen, hoe zit het met de temperatuur van je baarmoederslijmvlies?
Vorige week is het mij trouwens ook 13 keer gevraagd wanneer we nu ein-de-lijk gaan beginnen
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:06:50 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_50690594
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, he, wat ik nog wilde vragen, hoe zit het met de temperatuur van je baarmoederslijmvlies?
Ik zou het niet weten, moet ik dan zo'n thermometer in mijn doos duwen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:09:11 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_50690688
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:57 schreef octopussy het volgende:
Troel, je maakt het ons wel heel moeilijk hoor
Huh?

Ik doelde erop dat een oom gevraagd had wanneer wij aan kinderen zouden beginnen en dat mijn schoonma doodleuk erover begon dat we aan het proberen waren. Vorige week

Vind dat gewoon triest, je brengt daardoor anderen in een vervelende situatie. Ik zit er echt niet op te wachten om nog tijden te horen wanneer we aan kinderen gaan beginnen.

(Sterker nog, daarom heb ik eerst aangegeven dat ik twee jaar moest wachten met zwanger worden na de operatie, zodat ik tenminste dat gezeik niet zou hebben zodra dat wel mocht). Ik mag dus nog een half jaar niet zwanger worden, hopelijk daardoor minder gezeur
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50690714
Hoi
@ Isa: Ik was in Hoogeveen voor een stagegesprek voor mn eerstejaars en ik wilde koffie bij je halen, maar je nam niet op

En nu ga ik weer verder stressen aan mijn verslag.
pi_50690802
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vorige week is het mij trouwens ook 13 keer gevraagd wanneer we nu ein-de-lijk gaan beginnen
Voor ons lopen in ieder geval 4 weddenschappen waar we vanaf weten.
Onder andere onder de collega's van Maartens moeder
En álle weddenschappen zijn binnen anderhalf jaar vanaf nu

Gelukkig hebben we zelf ook nog een stem
  donderdag 21 juni 2007 @ 14:15:52 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_50690943
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:12 schreef freecell het volgende:

Gelukkig hebben we zelf ook nog een stem
Ja, onthouding is de beste stem die je zelf hebt

Maarre, anderhalf jaar zonder seks
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50691021
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, onthouding is de beste stem die je zelf hebt

Maarre, anderhalf jaar zonder seks
Gelukkig zijn er meer dingen uitgevonden dan alleen onthouding
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juni 2007 @ 14:19:06 #177
13151 crew  Rewimo
pi_50691064
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:09 schreef Troel het volgende:

(Sterker nog, daarom heb ik eerst aangegeven dat ik twee jaar moest wachten met zwanger worden na de operatie, zodat ik tenminste dat gezeik niet zou hebben zodra dat wel mocht). Ik mag dus nog een half jaar niet zwanger worden, hopelijk daardoor minder gezeur
Hee, en anders heb je van je arts gehoord dat je beter nog wat langer kunt wachten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juni 2007 @ 14:47:09 #178
13151 crew  Rewimo
pi_50692194
Wij zijn uitgenodigd voor een feestje in juli, en wel hier: http://www.kasteelduivenvoorde.nl/home
pi_50692375
Mooi kasteel zeg!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juni 2007 @ 14:54:38 #180
13151 crew  Rewimo
pi_50692528
Ja, dat vind ik ook. Camera gaat absoluut mee!
pi_50692593
Ik ben proefwerken havo 3 aan het nakijken, en soms lach ik me kapot..

Een van mijn leerlingen wil een vlam in de frituurpan blussen door er modder uit een plantje in te gooien....
Een ander wil er een emmer water overheen gooien... Lijkt mij niet zo verstandig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juni 2007 @ 14:59:48 #182
13151 crew  Rewimo
pi_50692751
Modder lijkt me dan nog een betere optie. Maar allebei toch maar niet doen nee
pi_50692854
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef Rewimo het volgende:
Modder lijkt me dan nog een betere optie. Maar allebei toch maar niet doen nee
ik heb nog zitten twijfelen of ik er een punt voor zou geven.. Maar ze wilde daarbij eerst het gas uitdraaien en wachten tot de temperatuur omlaag ging.. Ik ben bang dat de keuken dan al uitgebrandt is..
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:05:17 #184
35189 Troel
scherp en bot
pi_50692948
Ik zou direct de afzuigkap uitzetten, plaat uitdoen en de deksel erop doen (dat deed ik toen bij mijn ouders, maar dat was een gewone pan).

Bij ons thuis zou ik de afzuigkap uitzetten, gas uit en de branddeken eroverheen draperen.

Bij een friteuse zou het ook zoiets zijn, maar dan zou het ding denk ik in de schuur staan en is alleen de branddeken een mogelijkheid (en het ding uitzetten).

Hoeveel punten heb ik?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:12:29 #185
4177 Jojogirl
pi_50693258
Hé Duivenvoorde, das hier in de buurt.

En mensen die vragen of je al zwanger gaat worden zijn irritant. Maargoed, dat soort mensen weet altijd wel wat te verzinnen. ("Heb je al een vriend?", "Wonen jullie al samen?", "Gaan jullie nou nog eens trouwen?", "En, zijn jullie al toe aan kinderen?", "Ben je soms zwanger?", "Een broertje of zusje voor Finn zou wel leuk zijn hè.")
pi_50693353
ik zeg: gas uit, afzuiger uit (als je je handen niet fikt bij het uitdoen van de afzuiger )
En dan deksel er op of emmer zand erover
pi_50693406
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:12 schreef Jojogirl het volgende:
Hé Duivenvoorde, das hier in de buurt.

En mensen die vragen of je al zwanger gaat worden zijn irritant. Maargoed, dat soort mensen weet altijd wel wat te verzinnen. ("Heb je al een vriend?", "Wonen jullie al samen?", "Gaan jullie nou nog eens trouwen?", "En, zijn jullie al toe aan kinderen?", "Ben je soms zwanger?", "Een broertje of zusje voor Finn zou wel leuk zijn hè.")

Dat is wel waar inderdaad
Die mensen vragen steeds een stapje verder!
Misschien moet je ze (als ze wat ouder zijn) eens vragen of ze al van plan zijn dood te gaan? (en dan op een heel belangstellend toontje)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 juni 2007 @ 15:18:49 #188
13151 crew  Rewimo
pi_50693543
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef freecell het volgende:
ik zeg: gas uit, afzuiger uit (als je je handen niet fikt bij het uitdoen van de afzuiger )
Deksel is de goede oplossing ja, en dan zijdelings erop schuiven, niet ineens erop ploffen (want dan slaan de vlammen opzij).
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:23:40 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_50693765
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef freecell het volgende:
Emmer zand is wel vervelend opruimen als je zo'n ding in je keuken hebt staan, bovendien heb je dat niet bij de hand vrees ik

Deksel is het handigst als je die hebt. En vooral niet gaan kijken of de vlam al uit is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:24:07 #190
4177 Jojogirl
pi_50693785
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is wel waar inderdaad
Die mensen vragen steeds een stapje verder!
Misschien moet je ze (als ze wat ouder zijn) eens vragen of ze al van plan zijn dood te gaan? (en dan op een heel belangstellend toontje)
Hehe, "Hebben jullie al een kamer in Huize Avodnrust gereserveerd?"
Daar ben ik dan weer te lief voor
  donderdag 21 juni 2007 @ 15:25:37 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_50693861
In Rijssen heet een bejaardentehuis: DE RELING

Welke idioot verzint nou zoiets dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50693873
Deksel inderdaad. En direct de warmtebron uitschakelen.

en dan de brandmelder uitzetten en alle deuren en ramen tegenover elkaar open zetten

* octopussy ervaring heeft met vlam in de pan.

je moet ook niet met je suffe kop olie ipv van water in een kookpan gooien
pi_50693895
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Deksel is de goede oplossing ja, en dan zijdelings erop schuiven, niet ineens erop ploffen (want dan slaan de vlammen opzij).
Hoef je in ieder geval voorlopig je armen niet te scheren

Tip: hele toffe Jaina foto's in dit topic: (Centraal) Katten met foto's # 40
pi_50694124
Ik zou mijn bovenburen erbij roepen Die hebben best vaak vlam in de pan als ik zo merk hoevaak ze alles open zetten en het trappenhuis weer naar aangebrand iets ruikt
pi_50694526
Het is wel weer lekker weer zeg
pi_50694594
Ik vraag niet meer naar baby-plannen, bij vrienden. Al is het alleen maar omdat sommige mensen de vraag verwachten.
Ze zoeken het maar fijn uit of ze kindjes krijgen of niet.

Ik zou zo eigenlijk gaan voetballen, maar het komt hier met bakken uit de hemel, dus we slaan het maar een keertje over. Kan ik me mooi voorbereiden op de 5 km van morgen.
pi_50694757
Och, als mensen vragen naar trouwplannen of babyplannen, antwoord ik standaard met "hier heb je mijn girorekening, dan kan je me sponseren als je zo graag wilt dat ik ... ". Dan is het zeurprobleem snel opgelost Zelf vraag ik er ook nooit naar of een vriendin moet er zelf over beginnen.
pi_50695622
Levitation, mocht je dit nog lezen: héél veel plezier! BlueCurl van harte met je verjaardag, geniet van je stuk taart Freecell, kut zeg, dan bel je toch gewoon aan voor koffie? Dennis is eigenlijk altijd wel thuis...

Bij ons zijn ze een paar jaar geleden opgehouden met vragen naar de toekomstige kinderen. Misschien waren ze het vragen zelf wel zat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50697653
gelukkig zit ik nog in een groep waarin het (willen) krijgen van kinderen een uitzondering is. Natuurlijk wordt er positief op gereageerd, het is geen taboe oid, maar het is ook geen prioriteit of een must.

Ik had gister ontzettend last van soggen, nu is mijn hele flat weer opgeruimd helaas betekent het wel dat ik vanavond nog harder moet werken aan mijn verslag, terwijl ik ook nog een afspraak heb om 8 uur Verslag maken is saai
pi_50697863
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 16:15 schreef Isabeau het volgende:
Levitation, mocht je dit nog lezen: héél veel plezier! BlueCurl van harte met je verjaardag, geniet van je stuk taart Freecell, kut zeg, dan bel je toch gewoon aan voor koffie? Dennis is eigenlijk altijd wel thuis...

Bij ons zijn ze een paar jaar geleden opgehouden met vragen naar de toekomstige kinderen. Misschien waren ze het vragen zelf wel zat
Ik wilde bij JOU koffiedrinken, niet bij Dennis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')