Je bent gewoon verwendquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:55 schreef omearos het volgende:
Goedemorgen damesHalf negen is gewoon veel te vroeg voor colleges
![]()
Later als ik groot ben word ik gewoon rijk en hoef ik niet te werkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je bent gewoon verwendWacht maar tot je groot bent en elke dag vroeg je nest uit moet...
Vertel me ff hoequote:Op woensdag 20 juni 2007 08:15 schreef omearos het volgende:
Later als ik groot ben word ik gewoon rijk en hoef ik niet te werken![]()
Ja zeg, net nu ik een jonge god aan de haak heb geslagen?quote:
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik heb soms het gevoel dat ik naar iemand anders kijk in de spiegel. Mijn ideeën over mezelf zijn radicaal veranderd de laatste tijd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:42 schreef Ymke het volgende:
Weet je wat raar is? Ik ben net allemaal kleding aan het uitzoeken ./passen en er kan heel veel weg , nu heb ik gelukkig veel bewaard van toen ik nog rookte en veel slanker was . En ik pas weer veel shirtjes , en dan zie ik er eigenlijk best goed uit , en dat vind ik dan ook weer eng
Raar mens ben ik toch
heb ik morgen ook! en indd is gewoon veel ste vroeg. En dan nog wel college van algebra. Vandaag dagje vrij. straks naar de ikea om nieuwe spullen te halen voor me nieuwe slaapkamer! In de zomervakantie gaat verbouwing deel 2 van start.. benede verdieping nu al bijna afquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:55 schreef omearos het volgende:
Goedemorgen damesHalf negen is gewoon veel te vroeg voor colleges
![]()
waarom niet meenemen naar een meeting van ons, want de ontwikkelingslanden passen onze grote maten niet hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vorige week ook m'n klerenkast uitgeruimd. Alles wat te groot, lelijk of onvrouwelijk was heb ik in een zak gedumpt, dus nu staan er zo'n 5 á 6 zakken kleren bij mijn ouders die bestemd zijn voor ontwikkelingslanden.
Oh lekker!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:08 schreef Tangarine het volgende:
freecell en ik zijn weer superfanatiek baantjes aan het trekken geweest in het zwembad vanmorgenVandaag was het 30, volgende keer vind ik 35!
ik hoop dat ik over een tijdje dat kan doen zeg. En ik drink nu meer en ben nu indd minder licht in me hoofd... Had ook een halve liter aan water voor me avond eten naar binnen gewerkt en dat helpt zeg! Dan eet ik niet teveel! Kijken of ik het nu echt kan volhouden! Hoeft van mij niet super snel te gaan allemaal als het maar omlaag gaat! Ik heb er nu gewoon een hekel aan dat ik steeds langzaam uit me kleding groei en dat ik maatje 46 heb en dat ze dat niet overal hebben. veelal in de winkels waar mijn smaak ligt. Qua broeken maakt het niet uit. Ik houd van baggy skaterbroeken! Maar bovenkant liefst gewoon vouwelijke tshirts maar meeste staan dan niet vanwege dat buikkie en me heupen daar! Hangt dan toch teveel naar mijn mening! Ik vind het er niet uitzien! Op zich ben ik ook wel van de gewone tshirt maar dat is dan meteen zo "mannelijk" en dta vind ik voor thuis en voor en na me sport echt totaal niet erg maar liefst gewoon "vrouwelijker" geeft me meer zelfvertrouwen gewoon. Is kleding dta me goed bevaltquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vorige week ook m'n klerenkast uitgeruimd. Alles wat te groot, lelijk of onvrouwelijk was heb ik in een zak gedumpt, dus nu staan er zo'n 5 á 6 zakken kleren bij mijn ouders die bestemd zijn voor ontwikkelingslanden.
zo kun je het ook zien haha!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:09 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
waarom niet meenemen naar een meeting van ons, want de ontwikkelingslanden passen onze grote maten niet hoor
zwemmen is heerlijk indd! jammergenoeg heb ik er momenteel geen tijd en geld voor! en kung fu en snowboarden is al even genoeg vind ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh lekker!Zou er ik weet niet wat voor geven om nu even te kunnen zwemmen. Het is benauwd weer, ben drijfnat van dat kleine stukje van en naar school fietsen. Cijfers opgehaald (hoera!) en nu hele dag leren voor de herkansingen, bah .. Toch jammer dat ik geen zwembadkaart heb
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Ik houd van baggy skaterbroeken! Maar bovenkant liefst gewoon vouwelijke tshirts
Damn, doe ik toch fout,quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja zeg, net nu ik een jonge god aan de haak heb geslagen?![]()
qltel is 2 jaar jonger dan ik
Ja, maar dit dus dus voordat Schweitzer bezig gingquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef Rewimo het volgende:
Je zit met sommige dingen wel dicht bij de ondergrens. Maar daar zal Schweitzer wel mee aan de slag gaan
Dat was precies wat mij een paar jaar terug weerhield van afvallen, ik vond het eng om er goed uit te zienquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:42 schreef Ymke het volgende:
Weet je wat raar is? Ik ben net allemaal kleding aan het uitzoeken ./passen en er kan heel veel weg , nu heb ik gelukkig veel bewaard van toen ik nog rookte en veel slanker was . En ik pas weer veel shirtjes , en dan zie ik er eigenlijk best goed uit , en dat vind ik dan ook weer eng
Raar mens ben ik toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |