Ik vind dat zo lullig... Ik heb de hele klas een mailtje gestuurd, met de boodschap dat als ze de cijfers wilden, ze even terug moesten mailen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:07 schreef Troel het volgende:
Ik vind he tnetjes dat je ze een voor een stuurt!
Wij kregen regelmatig een mailtje met dan de cijfers van de hele klas erin, waardoor je dus precies wist wie er wel en niet geslaagd waren, terwijl men altijd heel moeilijk deed over het cijfers doorgeven
Het is er weer af en daar heb ik een hele avond over gedaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:08 schreef omearos het volgende:
Hmm, dan heb ik blijkbaar geluk gehad, want je hebt mij niks gestuurd Freecell. Heb je het nu weer van je computer af gekregen?
Ik heb zin in zondag, lekker fietsen
Dat virus heeft wel meer gekilledquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:47 schreef Troel het volgende:
Dat virus is wel een behoorlijk topickiller. Goedzo
Toekijken is goed!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:17 schreef dwerg het volgende:
Psst, Liejannuh: http://www.codewarrior.nl/dwerg/bollen/filmpje2.mov en http://www.codewarrior.nl/dwerg/bollen/bollen02.jpg en er komt nog meer. Het was best stoer om alles bezig te zien en zelf niks te doen.
Ligt eraan hoe snel je wilt afvallen en hoe prettig je jezelf erbij voelt .... two steps forward, one step back... is nog steeds vooruit.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:28 schreef Miss_S het volgende:
maar belonen jullie jezelf dan niet nog steeds teveel met eten?
terwijl je eten zo eigenlijk niet moet zien
ja maar sowieso is er eten toch niet voor om jezelf mee te belonen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:30 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel je wilt afvallen en hoe prettig je jezelf erbij voelt .... two steps forward, one step back... is nog steeds vooruit.....
Ach wat bij dieren werkt zal ook wel bij mensen werken..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar sowieso is er eten toch niet voor om jezelf mee te belonen?
of te troosten of net wat, dan zit daar toch het probleem
ja maar als je dan aan het afvallen bent is het dan juist niet slim om je met iets anders te belonen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:35 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Ach wat bij dieren werkt zal ook wel bij mensen werken..![]()
Maar ik denk dat je het zo moet zien is dat afvallen niet makkelijk is, en wanneer je dus naast het afvallen op een dag nog iets anders hebt wat niet makkelijk is of tegenvalt, jezelf die dag "beloont" met iets minder streng afvallen. Hierdoor zorg je ervoor dat je geestelijke balans in orde is, want afvallen wanneer dat niet zo is, is voor niemand een pretje...
Heb je helemaal gelijk in, het is ook slimmer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar als je dan aan het afvallen bent is het dan juist niet slim om je met iets anders te belonen?
Slim misschien wel, maar probeer maar iets te vinden wat tegen afvallen en een tegenslag helpt? Afvallen kun je voor een dag op een laag pitje zetten, die tegenslag heb je al te pakken... Zie het dan ook niet als beloning, maar het niet dieeten voor 1 dag....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar als je dan aan het afvallen bent is het dan juist niet slim om je met iets anders te belonen?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:46 schreef Liejannuh het volgende:
Mensen, mag deze discussie ergens anders?
Ik denk dat we ondertussen allemaal wel weten dat het afvallen voor de meeste mensen hier geen ding is dat in 3 weken geregeld is. Het is een lange termijn plan en voor zover ik iedereen ken, betekent afvallen voor iedereen hier niet een heel streng regime volgen, maar genieten van dat wat je eet. En daarbij proberen zoveel mogelijk verantwoorde keuzes te maken.
Ben je het niet eens met deze manier van afvallen, open er fijn een topic over.
Mee eenschquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:46 schreef Liejannuh het volgende:
Ik denk dat we ondertussen allemaal wel weten dat het afvallen voor de meeste mensen hier geen ding is dat in 3 weken geregeld is. Het is een lange termijn plan en voor zover ik iedereen ken, betekent afvallen voor iedereen hier niet een heel streng regime volgen, maar genieten van dat wat je eet. En daarbij proberen zoveel mogelijk verantwoorde keuzes te maken.
Inderdaad, goed samengevatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:46 schreef Liejannuh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |