abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50721524
Ik las het ja freecell, ik kreeg het laatst ook nog van iemand, ik heb die persoon ook maar gelijk geblocked(sprak hem/haar toch nooit meer)

Rewimo, dat kan ook, maar dan moet ik elke keer weer inloggen op de schoolsite, en dat is nogal vervelend..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 juni 2007 @ 11:07:42 #277
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50721617
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 11:07:49 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_50721622
Ik vind he tnetjes dat je ze een voor een stuurt!

Wij kregen regelmatig een mailtje met dan de cijfers van de hele klas erin, waardoor je dus precies wist wie er wel en niet geslaagd waren, terwijl men altijd heel moeilijk deed over het cijfers doorgeven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50721634
Hmm, dan heb ik blijkbaar geluk gehad, want je hebt mij niks gestuurd Freecell. Heb je het nu weer van je computer af gekregen?

Ik heb zin in zondag, lekker fietsen
pi_50721665
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:07 schreef Troel het volgende:
Ik vind he tnetjes dat je ze een voor een stuurt!

Wij kregen regelmatig een mailtje met dan de cijfers van de hele klas erin, waardoor je dus precies wist wie er wel en niet geslaagd waren, terwijl men altijd heel moeilijk deed over het cijfers doorgeven
Ik vind dat zo lullig... Ik heb de hele klas een mailtje gestuurd, met de boodschap dat als ze de cijfers wilden, ze even terug moesten mailen.
Zo weet ik tenminste ook zeker dat je niet van die lullige taferelen krijgt dat iemand van een honende klasgenoot het cijfer hoort..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50721670
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 11:08 schreef omearos het volgende:
Hmm, dan heb ik blijkbaar geluk gehad, want je hebt mij niks gestuurd Freecell. Heb je het nu weer van je computer af gekregen?

Ik heb zin in zondag, lekker fietsen
Het is er weer af en daar heb ik een hele avond over gedaan
  vrijdag 22 juni 2007 @ 12:47:50 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_50725362
Dat virus is wel een behoorlijk topickiller. Goedzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50725566
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 12:47 schreef Troel het volgende:
Dat virus is wel een behoorlijk topickiller. Goedzo
Dat virus heeft wel meer gekilled
Mijn contactpersonenlijst is totaal van slag.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:11:36 #284
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50726135
Virussen zijn vervelend.
Je bent overigens beter dan mijn kamergenoot Freecell, want die ging zijn hele PC opnieuw installeren.

Ik heb de hele ochtend EHBO oefening gehad. Op de een of andere manier ben ik iedere keer ploegleider met zulke oefeningen en heb ik 6 BHV'ers om 7 slachtoffers te evacueren!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:17:07 #285
6536 dwerg
chagrijn
pi_50726303
Psst, Liejannuh: http://www.codewarrior.nl/dwerg/bollen/filmpje2.mov en http://www.codewarrior.nl/dwerg/bollen/bollen02.jpg en er komt nog meer. Het was best stoer om alles bezig te zien en zelf niks te doen.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:18:46 #286
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50726360
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:17 schreef dwerg het volgende:
Psst, Liejannuh: http://www.codewarrior.nl/dwerg/bollen/filmpje2.mov en http://www.codewarrior.nl/dwerg/bollen/bollen02.jpg en er komt nog meer. Het was best stoer om alles bezig te zien en zelf niks te doen.
Toekijken is goed!
Kan hier alleen geen filmpjes kijken, doe ik vanavond wel ofzo.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:19:50 #287
57434 Marloes
Digital Love
pi_50726405
Ik neem ook wel vaak wat lekkers eigenlijk. Gewoon omdat ik daar dan zin in heb
Als ik maar één keer per week iets zou mogen eten wat ik heel lekker vind zou ik dat rete saai vinden. Ik hoef gelukkig niet heel veel af te vallen, een paar kilo, maar toch. Als ik toch iets te veel heb gesnoept dan let ik er de volgende dag weer wat beter op. Maar ik vind het juist fijn als je jezelf af en toe (in mijn geval dan wat vaker ) iets lekkers gunt!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_50726694
maar belonen jullie jezelf dan niet nog steeds teveel met eten?
terwijl je eten zo eigenlijk niet moet zien
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:30:03 #289
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50726761
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:28 schreef Miss_S het volgende:
maar belonen jullie jezelf dan niet nog steeds teveel met eten?
terwijl je eten zo eigenlijk niet moet zien
Ligt eraan hoe snel je wilt afvallen en hoe prettig je jezelf erbij voelt .... two steps forward, one step back... is nog steeds vooruit.....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50726815
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:30 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe snel je wilt afvallen en hoe prettig je jezelf erbij voelt .... two steps forward, one step back... is nog steeds vooruit.....
ja maar sowieso is er eten toch niet voor om jezelf mee te belonen?
of te troosten of net wat, dan zit daar toch het probleem
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:35:48 #291
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50726982
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar sowieso is er eten toch niet voor om jezelf mee te belonen?
of te troosten of net wat, dan zit daar toch het probleem
Ach wat bij dieren werkt zal ook wel bij mensen werken..

Maar ik denk dat je het zo moet zien is dat afvallen niet makkelijk is, en wanneer je dus naast het afvallen op een dag nog iets anders hebt wat niet makkelijk is of tegenvalt, jezelf die dag "beloont" met iets minder streng afvallen. Hierdoor zorg je ervoor dat je geestelijke balans in orde is, want afvallen wanneer dat niet zo is, is voor niemand een pretje...
pi_50727038
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:35 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Ach wat bij dieren werkt zal ook wel bij mensen werken..

Maar ik denk dat je het zo moet zien is dat afvallen niet makkelijk is, en wanneer je dus naast het afvallen op een dag nog iets anders hebt wat niet makkelijk is of tegenvalt, jezelf die dag "beloont" met iets minder streng afvallen. Hierdoor zorg je ervoor dat je geestelijke balans in orde is, want afvallen wanneer dat niet zo is, is voor niemand een pretje...
ja maar als je dan aan het afvallen bent is het dan juist niet slim om je met iets anders te belonen?
pi_50727084
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja maar als je dan aan het afvallen bent is het dan juist niet slim om je met iets anders te belonen?
Heb je helemaal gelijk in, het is ook slimmer.
Ongezond eten zou geen beloning moeten zijn, maar dat is het wel
Als je eenmaal in de fase bent belandt dat je gezond eet, merk je ook dat je jezelf ook goed kunt belonen met gezond eten. Tot die tijd...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:40:15 #294
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50727122
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Slim misschien wel, maar probeer maar iets te vinden wat tegen afvallen en een tegenslag helpt? Afvallen kun je voor een dag op een laag pitje zetten, die tegenslag heb je al te pakken... Zie het dan ook niet als beloning, maar het niet dieeten voor 1 dag....
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:46:39 #295
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_50727378
Mensen, mag deze discussie ergens anders?

Ik denk dat we ondertussen allemaal wel weten dat het afvallen voor de meeste mensen hier geen ding is dat in 3 weken geregeld is. Het is een lange termijn plan en voor zover ik iedereen ken, betekent afvallen voor iedereen hier niet een heel streng regime volgen, maar genieten van dat wat je eet. En daarbij proberen zoveel mogelijk verantwoorde keuzes te maken.
Ben je het niet eens met deze manier van afvallen, open er fijn een topic over.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:49:36 #296
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50727480
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 13:46 schreef Liejannuh het volgende:

Ik denk dat we ondertussen allemaal wel weten dat het afvallen voor de meeste mensen hier geen ding is dat in 3 weken geregeld is. Het is een lange termijn plan en voor zover ik iedereen ken, betekent afvallen voor iedereen hier niet een heel streng regime volgen, maar genieten van dat wat je eet. En daarbij proberen zoveel mogelijk verantwoorde keuzes te maken.

Je hebt helemaal gelijk.
pi_50729369
Tot nu toe vandaag:
Ontbijt: nectarine
Lunch: 2 nectarines

Tijd om iets te gaan eten dus Maar nectarines zijn lekker en ze vullen prima, dus dan vergeet ik dat ik ook nog "echt" moet eten.

Vanavond gehakt-prei overschotel
pi_50729565
Ik moet ook even gaan lunchen..

Ik ben net terug uit de stad, en van school... Het is benauwd op de skates, ik heb ook zo'n vermoeden dat het vanavond gaat regenen, dus dan wordt het niet skaten vanavond..
  vrijdag 22 juni 2007 @ 14:52:31 #299
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_50729746
quote:

Mee eensch
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_50730712
quote:

Inderdaad, goed samengevat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')