abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:19:11 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_50646169
Overigens valt het met de ondergrens wel mee hoor. De belangrijke dingen zitten allemaal prima (op de vitamine D en B na dus, maar hey, het ene moet nog geprikt worden en het andere was net geprikt). De rest schijnt geen probleem te zijn. (Kreatininen en Ureum ofzo dus)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2007 @ 11:33:52 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50646734
Ik heb meer ondergrenzen geloof ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50648199
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:19 schreef Troel het volgende:
Overigens valt het met de ondergrens wel mee hoor. De belangrijke dingen zitten allemaal prima (op de vitamine D en B na dus, maar hey, het ene moet nog geprikt worden en het andere was net geprikt). De rest schijnt geen probleem te zijn. (Kreatininen en Ureum ofzo dus)
Kreatinine en ureum geven kort door de bocht aan hoe efficient je nieren werken. Die ondergrens werkt verwarrend, ik heb geen arts ontmoet die daar naar kijkt. Zo te zien werken je nieren uitstekend
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50649032
Isabeau ik heb een vraagje voor je : Voor ik begon met afvallen, had ik bij stevig doorlopen na ongeveer 10 minuten een krampende pijn in m'n kuiten. Ik liep er gewoon doorheen, en dan was het na een tijdje wel over. Met andere inspanningsvormen (fietsen bv.) had ik nergens last van.
Nu heb ik er geen last meer van, maar ik zit er nog wel een beetje mee wat het precies was:
Het leek me zo belachelijk, maar de klachten leken te passen bij claudicatio intermittens, zou het dat geweest kunnen zijn? (want in de familie komt wel een verhoogd cholesterol gehalte voor en redelijk wat hart en vaat ziekten). Ik ben natuurlijk nog belachelijk jong daarvoor, maar het leek me dat bij een slechte conditie ik ook last zou hebben van andere spieren?
Het mooi kotsende meisje.
pi_50649475
Bij claudicatio wordt het alleen maar steeds pijnlijker en kan je er eigenlijk niet doorheen lopen. Er komt namelijk steeds minder zuurstof bij je spieren en dat verandert niet als je er doorheen probeert te lopen. Het lijkt mij dus geen claudicatio intermittens te zijn geweest, daarbij ben je idd ook belachelijk jong voor die aandoening Bij gewoon lopen met een slechte conditie kan je ook kramp krijgen door zuurstoftekort en dan zijn je kuitspieren wel een snelle kandidaat omdat je die intensief gebruikt. Deze kramp kan je er wel uitlopen.

Spierkrampen kan je ook krijgen doordat je uitgedroogd bent of een disbalans in je zouthuishouding hebt.

Trouwens, het feit dat dit nu over lijkt te zijn wijst al helemaal niet in de richting van claudicatio. Mocht je je toch zorgen maken vanwege de hart- en vaatziekten in de familie, dan kan je altijd je bloed laten nakijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50649613
Dankjewel voor de geruststelling
In college werd verteld dat het wel over kon gaan door regelmatige beweging, omdat de collateraalvaten dan gestimuleerd worden. Maar dan is het dus niet zo dat je de pijn eruit kan lopen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_50650385
Nee, de pijn loop je er niet uit bij claudicatio. En echt weg gaat het ook niet, daarvoor is je collateraalbed niet afdoende genoeg. Het kan wel dat je steeds een beetje verder kan lopen en mensen kunnen dan denken dat het over gaat waardoor ze geen arts bezoeken.

Claudicatio is ook typisch iets voor 50+'ers en zelden iets voor 40+'ers. En dan ook met name bij rokende mannen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:37:36 #108
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50651423
hebben jullie deze al gezien/gehoord? http://www.youtube.com/watch?v=tcRiXOONqf0&eurl=
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50651572
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
hebben jullie deze al gezien/gehoord? http://www.youtube.com/watch?v=tcRiXOONqf0&eurl=
alleen hadden ze beter vrouwen kunnen nemen die wèl een beetje kunnen dansen, dit versterkt sommige vooroordelen ze zijn wat houterig...
pi_50651712
Hm, dat is afwachten tot het eerste klaagbaaktopic, zo'n clip..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:49:29 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50651854
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:45 schreef teigan het volgende:
my thoughts exactly .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:50:42 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_50651894
Heerlijk nummertje

Mika
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:55:17 #113
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50652082
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:45 schreef teigan het volgende:
ach, dat zijn mensen die niks beters te doen hebben.
het valt mij irl alles mee hoe mensen reageren. niet dat ik een grote imponerende walrus ben ofzo, maar op internet is alles gewoon veel makkelijker gezegd
pi_50652204
pfff, ik heb vandaag mijn dag niet..

Ben mijn contactlens kwijtgeraakt, ik kreeg te horen dat ik niet was aangenomen na mijn gesprek van gisteren, en ik voel me gewoon blegh..

En ik moet nog zoveel doen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50652363
He bagger Teigan, wat een rotdag

Ik vind het trouwens een supernummer!

Vraagje: wij hebben sinds kort een grillpan en ik ben het 1 en ander aan het uittesten. Morgen wil ik kipfilet grillen. Wat is nou een lekkere marinade hierbij?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:04:32 #116
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50652460
ik gebruik voor kipfilet altijd de satemarinade van conimex die is erg lekker
pi_50652719
Hmm, wat prut zeg Teigan.
Als het daar net zulk mooi weer is als hier, dan zou ik lekker een stukje gaan skaten ofzo.

Fuente, hoe was je eerste keer hardlopen? Vond je het wat?

Ik heb mijn tweede rondje bewegen weer gehad voor vandaag, ook een rondje rennen. Volgende keer ga ik weer eerst Ventolin innemen, dat rent een stuk lekkerder.
pi_50652765
het dreigt hier een beetje , het is bewolkt, en het heeft al wat geregend..

Ik ga denk ik even op de bank hangen met boek..

nog wel een positief dingetje: Ik kreeg mijn eindbeoordeling van mijn coach, en hij was heel erg positief over mij....
pi_50652869
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

.. ik ook hihi. Ook altijd dezelfde maat, ik koop ze om de lengte (lange benen) en niet om de 'heupmaat'. De helft begint nu wel ernstig af te zakken.

Btw, hoor ik daar snowboarden? Ik ben er helemaal gek op, afgelopen jaar voor het eerst op wintersport geweest, en ik heb af en toe (zoals nu) opeens weer het verlangen terug te gaan en heerlijk hard van de berg af te gaan. Jammer, moet nog een maand of 9 wachten voor ik weer kan. Maar het geeft zo'n kick
op 20km van me huis denk ik is er een indoorbaan O) zo slecht vor me geld. had het voor vorige week al 3,5 jaar niet gedaan (slechte knie) en het is inderdaad zo heerlijk. ik ben geen snelheidsduivel hoor maar vind het leuker om bochtjes te maken steeds en dan gewoon op me eigen tempo af te dalen maar het is inderdaad zo enorm heerlijk! vorige week dan na zo lang echt de hele dag met een big smile rond gelopen! echt geweldig! *zucht*
pi_50654608
Aaargh...ik ga deze week serieus me weer inschrijven bij de sportschool.
Stel het nu al een jaar uit en er moeten nu toch echt weerwat kilo's af, en het is nog dichtbij ook.
Nu nog een stok achter de deur vinden waardoor het deze week echt goed komt en ik 3x per week ga trainen.
pi_50655015
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:05 schreef Cloud_SB het volgende:
Aaargh...ik ga deze week serieus me weer inschrijven bij de sportschool.
Stel het nu al een jaar uit en er moeten nu toch echt weerwat kilo's af, en het is nog dichtbij ook.
Nu nog een stok achter de deur vinden waardoor het deze week echt goed komt en ik 3x per week ga trainen.
Tip: ga vooral iets doen wat je leuk vindt! Dat houd je namelijk een stuk beter vol.
En probeer met iemand samen te gaan sporten, morele verplichtingen willen ook nog wel eens helpen.
pi_50658587
Eerste keer hardlopen ging euhm, nou ja, rampzalig? Ik heb echt nul-conditie, dus ik ga er gewoon mee door en hopelijk bouw ik wat op!

Doen jullie ook een snackdag in de week? Ik deed vroeger (toen ik ook eens veel ben afgevallen) altijd 1 snackdag in de week: avondeten waar je zin in hebt (hoeft niet perse vet te zijn, gewoon waar je echt trek in hebt) en 's avonds lekker wat chippies! Zo kan ik het beter volhouden, dat ik weet dat ik zaterdag (in dit geval) wat lekkers mag!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_50660384
Vul ik net mijn gewicht in voor het lijstje, zie ik dat ik nu een BMI heb van 30,0 Ik had in mijn hoofd zitten dat dat bij 91 kg was, blijkbaar verkeerd gereknd oid, maar nu haal ik alsnog voor de vakantie een BMI van minder dan 30,0 als ik zo doorga Heerlijke motivatie

Alleen heb ik hardlopen nu uitgesteld tot over anderhalve week omdat ik deze week nog 2 verslagen moet inleveren en volgende week er niet ben (cursusweek waarbij ik uit ervaring weet dat je 's avonds geen puf meer hebt) Gelukkig fiets ik nu heel veel als voorbereiding op zondag (ladiesride in Zwolle ) dus ik kom wel aan mijn beweging.
pi_50660746
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef Fuente het volgende:
Eerste keer hardlopen ging euhm, nou ja, rampzalig? Ik heb echt nul-conditie, dus ik ga er gewoon mee door en hopelijk bouw ik wat op!

Doen jullie ook een snackdag in de week? Ik deed vroeger (toen ik ook eens veel ben afgevallen) altijd 1 snackdag in de week: avondeten waar je zin in hebt (hoeft niet perse vet te zijn, gewoon waar je echt trek in hebt) en 's avonds lekker wat chippies! Zo kan ik het beter volhouden, dat ik weet dat ik zaterdag (in dit geval) wat lekkers mag!
Je had mij de eerste keer moeten zien rennen! Het was rampzalig!
Komt helemaal goed hoor, echt waar.
Als ik kan hardlopen, dan kan iedereen dat.

Ik doe niet echt aan een snackdag, maar snack gewoon regelmatig.
pi_50660901
ik blijf 1 keer in de week pizza eten! dat is de dinsdag of de woensdag! vanaaf dus Voor de rest gewoon gezond
pi_50660904
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
best wel een leuk liedje
pi_50661162
morgen eet ik ook ongezond taart
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:03:05 #128
79550 Ymke
your ghost
pi_50662101
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef Fuente het volgende:
Vertel eens , is het echt heel erg moeilijk , ik wil zo graag maar durf het met mijn conditie niet aan
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:04:29 #129
79550 Ymke
your ghost
pi_50662139
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:36 schreef BlueCurl het volgende:
morgen eet ik ook ongezond taart
Hartige taart?

Ik heb vandaag ontbeten , geluncht en avond gegeten , ben weer tevree met mezelf
pi_50662676
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:04 schreef Ymke het volgende:

[..]

Hartige taart?
verjaardags taart

denk kwarkstukje dat er is gehaald voor mij me mams kennende
pi_50663630
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:03 schreef Ymke het volgende:

[..]

Vertel eens , is het echt heel erg moeilijk , ik wil zo graag maar durf het met mijn conditie niet aan
Lieverd, mijn conditie is echt 0,0. Het is niet makkelijk, maar we moeten toch ergens beginnen he? Jij kan het ook joh! De bedoeling is juist dat je opbouwt naar een goede conditie
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:07:58 #132
79550 Ymke
your ghost
pi_50664914
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef Fuente het volgende:

[..]

Lieverd, mijn conditie is echt 0,0. Het is niet makkelijk, maar we moeten toch ergens beginnen he? Jij kan het ook joh! De bedoeling is juist dat je opbouwt naar een goede conditie
Ja maar ik ben wel al 20 jaar ouder dan jij
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:09:11 #133
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50664978
TVP
pi_50668238
ik heb 2,5 liter water op en ik blijf maar dorst hebben!
  woensdag 20 juni 2007 @ 21:18:02 #135
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50669022
Ik zit nog in het vorige topic te lezen waar mijn mond volledig openhangt van alle pestverhalen.
Wat erg zeg dat jullie dit zo mee hebben moeten maken, ik weet gewoon niet wat ik lees zeg

Maar ik heb effe wat gecopieerd waar ik op wil reageren:
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:33 schreef Levitation het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ik niet écht bij een groep hoor. Dat ik "gedoogd" wordt. Tot op de dag van vandaag...
Gek eigenlijk dat je je zo gek laat maken door een stel pestende kinderen.
Ik stond volledig perplexed dat ik dit las. Ik heb je maar één keer ontmoet Levitation, maar ik
had bij jou echt direct het gevoel van: "wat een tof wijf is dat zeg" en wat me vooral bij gebleven
is dat ik je zo ontzettend mooi vond. Ik kan bijna niet geloven dat er zulke dingen bij je spelen.
Nu kan het zijn dat mijn inlevingsgevoel niet groot genoeg is aangezien ik een ontzettend druk
en redelijk agressief kind altijd ben geweest en niemand het in zijn hoofd durfde te halen om
mij maar te pesten of een poging te wagen. Maar misschien zit ik wel heel stom te lullen nu ook,
ik vind het gewoon zo erg voor jullie allemaal dat ik eigenlijk mijn punt niet meer kan maken

Ik ga effe verder lezen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_50669308
Volgens mij zitten er alleen maar hele leuke meiden bij de dieetclub.
Tenminste, voor zover ik iedereen ken natuurlijk.

En Levitation is tof! En ze gaat morgen op vakantie!
Heeeeeeeeeeeeel veel plezier in China Levi +
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2007 @ 21:24:27 #137
13151 crew  Rewimo
pi_50669374
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:18 schreef Faat het volgende:
Ik stond volledig perplexed dat ik dit las. Ik heb je maar één keer ontmoet Levitation, maar ik
had bij jou echt direct het gevoel van: "wat een tof wijf is dat zeg" en wat me vooral bij gebleven
is dat ik je zo ontzettend mooi vond.
Helemaal mee eens, Faat
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50670251
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:24 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, Faat
kan ik nog niet helemaal over oordelen, maar hoe ik je mee maak op de chat, geef ik Faat ook helemaal gelijk levitation
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50671655
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 20:07 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ja maar ik ben wel al 20 jaar ouder dan jij
Gewoon proberen Je kan het, je kan het, je kan het
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:25:11 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_50672333
Eigenlijk wil ik helemaal niet dat Levi op vakantie gaat, dan is het zo stil

Maarja, het is denk ik wel goed voor haar arm

Dus genieten Levi en
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 22:27:31 #141
43556 miss_dynastie
pi_50672466
Ik vind Levi niet tof, want morgen gaat ze ons verlaten

woensdag 20 juni 2007 @ 22:36:26 #142
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50672956
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind Levi niet tof, want morgen gaat ze ons verlaten

Ik kom weer terug, hoor!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:37:26 #143
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50673012
Jullie zijn lief...
Ik ga jullie missen...
Helaas kunnen jullie niet in mijn koffer... ik mag maar 20 kg meenemen.

Ik zal proberen zo nu en dan wat te posten op mijn "weblog", zie mijn onderschrift.
Koffer is gepakt en over 19 uur zit ik in de lucht!

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de lieve woorden en in ieder geval tot 16 juli!!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_50673924
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:37 schreef Levitation het volgende:
Jullie zijn lief...
Ik ga jullie missen...
Helaas kunnen jullie niet in mijn koffer... ik mag maar 20 kg meenemen.

Ik zal proberen zo nu en dan wat te posten op mijn "weblog", zie mijn onderschrift.
Koffer is gepakt en over 19 uur zit ik in de lucht!

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de lieve woorden en in ieder geval tot 16 juli!!
heel erg veel plezier. en tot de 16de
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 juni 2007 @ 22:55:53 #145
13151 crew  Rewimo
pi_50673949
Heel veel plezier, levi, en maak veel foto's hè?
pi_50673954
Ik ben dus ook begonnen met afvallen, maar was in het verkeerde topic beland
Aangezien mijn BMI hoger is dan 27, ga ik hier maar verder
Ik ben ook bezig met dat gedoetje allemaal in te vullen, alleen moet nog ff kijken hoe dat allemaal werkt zo laat op de avond lukt me dat niet allemaal

Dus tot snel !
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 22:56:36 #147
43556 miss_dynastie
pi_50673986
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:36 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik kom weer terug, hoor!
En neem je dan ook een cadeautje voor ons mee?
Veel plezier mop!
pi_50674659
veel plezier. ik ben jaloers! zomaar naar china! maak er wat van!
pi_50674856
Veel plezier Levi

Welkom LieveJuf
Als je iets niet snapt, gewoon een gil geven, en zowiezo Troel even een PM sturen
Heb je al een plan van aanpak om gewicht te verliezen?
Veel succes en natuurlijk ook veel plezier
pi_50674985
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef omearos het volgende:
Veel plezier Levi

Welkom LieveJuf
Als je iets niet snapt, gewoon een gil geven, en zowiezo Troel even een PM sturen
Heb je al een plan van aanpak om gewicht te verliezen?
Veel succes en natuurlijk ook veel plezier
Ik ben aan het Sonja Bakkeren geslagen en het gaat me best goed af
Morgen met vriendje dat gedoetje invullen en dan kunnen jullie het ook zien hoe het eraan toe gaat

Maar ik ga nu douche en naar bedje toe !
Welterusten
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')