Kreatinine en ureum geven kort door de bocht aan hoe efficient je nieren werken. Die ondergrens werkt verwarrend, ik heb geen arts ontmoet die daar naar kijkt. Zo te zien werken je nieren uitstekendquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:19 schreef Troel het volgende:
Overigens valt het met de ondergrens wel mee hoor. De belangrijke dingen zitten allemaal prima (op de vitamine D en B na dus, maar hey, het ene moet nog geprikt worden en het andere was net geprikt). De rest schijnt geen probleem te zijn. (Kreatininen en Ureum ofzo dus)
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
hebben jullie deze al gezien/gehoord?http://www.youtube.com/watch?v=tcRiXOONqf0&eurl=
my thoughts exactlyquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:45 schreef teigan het volgende:
Hm, dat is afwachten tot het eerste klaagbaaktopic, zo'n clip..
ach, dat zijn mensen die niks beters te doen hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:45 schreef teigan het volgende:
Hm, dat is afwachten tot het eerste klaagbaaktopic, zo'n clip..
op 20km van me huis denk ik is er een indoorbaan O) zo slecht vor me geld. had het voor vorige week al 3,5 jaar niet gedaan (slechte knie) en het is inderdaad zo heerlijk. ik ben geen snelheidsduivel hoor maar vind het leuker om bochtjes te maken steeds en dan gewoon op me eigen tempo af te dalenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
.. ik ook hihi. Ook altijd dezelfde maat, ik koop ze om de lengte (lange benen) en niet om de 'heupmaat'. De helft begint nu wel ernstig af te zakken.
Btw, hoor ik daar snowboarden? Ik ben er helemaal gek op, afgelopen jaar voor het eerst op wintersport geweest, en ik heb af en toe (zoals nu) opeens weer het verlangen terug te gaan en heerlijk hard van de berg af te gaan. Jammer, moet nog een maand of 9 wachten voor ik weer kan. Maar het geeft zo'n kick
Tip: ga vooral iets doen wat je leuk vindt! Dat houd je namelijk een stuk beter vol.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:05 schreef Cloud_SB het volgende:
Aaargh...ik ga deze week serieus me weer inschrijven bij de sportschool.
Stel het nu al een jaar uit en er moeten nu toch echt weerwat kilo's af, en het is nog dichtbij ook.
Nu nog een stok achter de deur vinden waardoor het deze week echt goed komt en ik 3x per week ga trainen.
Je had mij de eerste keer moeten zien rennen!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef Fuente het volgende:
Eerste keer hardlopen ging euhm, nou ja, rampzalig? Ik heb echt nul-conditie, dus ik ga er gewoon mee door en hopelijk bouw ik wat op!
Doen jullie ook een snackdag in de week? Ik deed vroeger (toen ik ook eens veel ben afgevallen) altijd 1 snackdag in de week: avondeten waar je zin in hebt (hoeft niet perse vet te zijn, gewoon waar je echt trek in hebt) en 's avonds lekker wat chippies! Zo kan ik het beter volhouden, dat ik weet dat ik zaterdag (in dit geval) wat lekkers mag!
best wel een leuk liedjequote:Op woensdag 20 juni 2007 13:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
hebben jullie deze al gezien/gehoord?http://www.youtube.com/watch?v=tcRiXOONqf0&eurl=
Vertel eens , is het echt heel erg moeilijk , ik wil zo graag maar durf het met mijn conditie niet aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef Fuente het volgende:
Eerste keer hardlopen ging euhm, nou ja, rampzalig? Ik heb echt nul-conditie, dus ik ga er gewoon mee door en hopelijk bouw ik wat op!
Hartige taart?quote:
Lieverd, mijn conditie is echt 0,0. Het is niet makkelijk, maar we moeten toch ergens beginnen he? Jij kan het ook joh! De bedoeling is juist dat je opbouwt naar een goede conditiequote:Op woensdag 20 juni 2007 19:03 schreef Ymke het volgende:
[..]
Vertel eens , is het echt heel erg moeilijk , ik wil zo graag maar durf het met mijn conditie niet aan
Ja maar ik ben wel al 20 jaar ouder dan jijquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef Fuente het volgende:
[..]
Lieverd, mijn conditie is echt 0,0. Het is niet makkelijk, maar we moeten toch ergens beginnen he? Jij kan het ook joh! De bedoeling is juist dat je opbouwt naar een goede conditie![]()
Ik stond volledig perplexed dat ik dit las. Ik heb je maar één keer ontmoet Levitation, maar ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:33 schreef Levitation het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat ik niet écht bij een groep hoor. Dat ik "gedoogd" wordt. Tot op de dag van vandaag...![]()
Gek eigenlijk dat je je zo gek laat maken door een stel pestende kinderen.![]()
Helemaal mee eens, Faatquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:18 schreef Faat het volgende:
Ik stond volledig perplexed dat ik dit las. Ik heb je maar één keer ontmoet Levitation, maar ik
had bij jou echt direct het gevoel van: "wat een tof wijf is dat zeg" en wat me vooral bij gebleven
is dat ik je zo ontzettend mooi vond.
kan ik nog niet helemaal over oordelen, maar hoe ik je mee maak op de chat, geef ik Faat ook helemaal gelijk levitationquote:
Gewoon proberenquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:07 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel al 20 jaar ouder dan jij![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind Levi niet tof, want morgen gaat ze ons verlaten
heel erg veel plezier. en tot de 16dequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:37 schreef Levitation het volgende:
Jullie zijn lief...![]()
Ik ga jullie missen...![]()
Helaas kunnen jullie niet in mijn koffer... ik mag maar 20 kg meenemen.![]()
![]()
Ik zal proberen zo nu en dan wat te posten op mijn "weblog", zie mijn onderschrift.![]()
Koffer is gepakt en over 19 uur zit ik in de lucht!![]()
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en de lieve woorden en in ieder geval tot 16 juli!!![]()
Ik ben aan het Sonja Bakkeren geslagen en het gaat me best goed afquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:13 schreef omearos het volgende:
Veel plezier Levi
Welkom LieveJuf
Als je iets niet snapt, gewoon een gil geven, en zowiezo Troel even een PM sturen![]()
Heb je al een plan van aanpak om gewicht te verliezen?
Veel succesen natuurlijk ook veel plezier
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |