Cool!quote:
ik moest hier nog iets komen bespreken van jou?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:49 schreef gothic-blackie het volgende:
tvp, chocoladeforum
ik heb je wel een pm gestuurd, en graag een reactie blijven geven, en niet zoals je vaak doet halverwege de discussie stoppen met reageren omdat je je gelijk niet krijgt. verder hou ik dit topic open voor mensen die bezig zijn met afvallen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik moest hier nog iets komen bespreken van jou?
er was geen discussie in het slanke topic en ik heb ook geen zin om er daar een te makenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:07 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik heb je wel een pm gestuurd, en graag een reactie blijven geven, en niet zoals je vaak doet halverwege de discussie stoppen met reageren omdat je je gelijk niet krijgt. verder hou ik dit topic open voor mensen die bezig zijn met afvallen.
Fijn, wij hebben geen zin om hier welke discussie dan ook met jou te voeren. Doei!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er was geen discussie in het slanke topic en ik heb ook geen zin om er daar een te maken
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:59 schreef teigan het volgende:
O ja, octo, het komt nu dichtbij he, nog 2 weken ongeveer toch?
ik word hier heen gehaalt door jouw leden hoor niet mijn ideequote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Fijn, wij hebben geen zin om hier welke discussie dan ook met jou te voeren. Doei!
Ow, wat grappig, niet lang geleden gaf je aan te reageren als je iets interessants zag. Maarja, als wij je hierheen halen zullen we dat niet meer doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik word hier heen gehaalt door jouw leden hoor niet mijn idee
Dames dames....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, wat grappig, niet lang geleden gaf je aan te reageren als je iets interessants zag. Maarja, als wij je hierheen halen zullen we dat niet meer doen.
Owja en het zijn niet mijn leden ofzo.
ja hoor voor een paar jaar langquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:31 schreef locutus51 het volgende:
Volgend deeltje alweer... tss wat gaat het snel...
We zijn hier allemaal leden van Troel... krijgen we nu ook een clubblad?
Hou nou eens op met die steken onder water.quote:
Nee, meeste weerstand. Van te voren weten dat je wekenlang ziek, zwak en misselijk zult zijn en overal pijn zal hebben en de rest van je leven kleine beetjes moet eten omdat je al zo veel geprobeerd hebt om af te vallen en dat het niet lukt ondanks jarenlang dietistes en andere dingen, simpelweg omdat je lijf denkt dat het slecht is om af te vallen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:41 schreef ymme het volgende:
Dat is niet eerlijk. Dat is alleen voor mensen die niet willen. Minste weerstand zul je bedoelen
Grapje, ik hoop dat de operatie goed zal verlopen Octopussy en dat er een mooi resultaat uit zal komen. Spannend hoor.
Check mijn smiley's in het bericht. Ik meende het ook niet serieus.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, meeste weerstand. Van te voren weten dat je wekenlang ziek, zwak en misselijk zult zijn en overal pijn zal hebben en de rest van je leven kleine beetjes moet eten omdat je al zo veel geprobeerd hebt om af te vallen en dat het niet lukt ondanks jarenlang dietistes en andere dingen, simpelweg omdat je lijf denkt dat het slecht is om af te vallen.
Dan heb je de meeste weerstand te pakken hoor.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:12 schreef freecell het volgende:
Hoihoi
Ik heb een halve ananas op en het eten staat in de oven en is om half 6 klaar
Ik heb een bulklading slimfast in de koelkast staan
"Ga je aan de slimfast Freecell?"
Welnee
TARA vindt het lekker en dat moedig ik aan
toch duidelijk de minste weerstand hoor ';)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, meeste weerstand. Van te voren weten dat je wekenlang ziek, zwak en misselijk zult zijn en overal pijn zal hebben en de rest van je leven kleine beetjes moet eten omdat je al zo veel geprobeerd hebt om af te vallen en dat het niet lukt ondanks jarenlang dietistes en andere dingen, simpelweg omdat je lijf denkt dat het slecht is om af te vallen.
Dan heb je de meeste weerstand te pakken hoor.
Ok, ik heb het volgehouden niets te zeggen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
toch duidelijk de minste weerstand hoor ';)
ziek zijn kan iedereen toch en echt niet meer kunnen eten ook
Och Miss_S, jij bent zo dom doet je zo dom voor dat ik met jou die discussie niet eens aan ga...quote:
wat is hier niet volwassen aan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:51 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok, ik heb het volgehouden niets te zeggen.
Maar loop nu niet elke keer dit topic te verzieken met je onnodige gelul.
Je leest gewoon net zolang mee, totdat je een tekst vind, waar je weer via jouw manier op kunt gaan reageren.
Wees nou eens verstandig, gedraag je volwassen, blijf hier weg en reageer niet meer.
Ja Miss_s, jij hebt gelijk.quote:
Ben je nou nog niet weg. Jammer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat is hier niet volwassen aan?
ik vind het juist onvolwassen om trots te gaan vertellen dat dat de weg van de meeste weerstand is
Dat ziek zijn van jou zekerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
toch duidelijk de minste weerstand hoor ';)
ziek zijn kan iedereen toch en echt niet meer kunnen eten ook
Hadden we. Begin je nu ookal voor andere te praten.quote:
niet chago van te weinig eten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Hadden we. Begin je nu ookal voor andere te praten.
Ziek, dat ben je inderdaad ja.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word een beetje pissig van users, met zulke reacties als jij.
Dat zal het zijn. Mijn crash-dieet is niet goed voor mijn humeur.quote:
nee hoor dat is al een stuk beterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:02 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Mijn crash-dieet is niet goed voor mijn humeur.
Dan zal ik maar wat gaan eten, en daarna mijn vinger in mijn keel steken.
Of is dat ook een weg van weinig weerstand??? Ik vraag het maar ff aan jouw, jij weet dit toch allemaal zo goed.
Ok, bedankt.quote:
Sorry Troel. Ik ook, en de rest van de users uit dit topic ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:06 schreef Troel het volgende:
KAP ER NOU EENS MEE!
Ik ben het zo spuugzat he!
en ik ben niet zomaar met een operatie op te lossenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:08 schreef octopussy het volgende:
Miss_S, het enige waar ik ECHT ziek van word ben jij. Je bent echt net een hardnekkige schimmel. Net als je denkt dat je er vanaf bent, komt het weer terug om te irriteren.![]()
en een tijdje geleden wou je nog vriendjes zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:08 schreef ymme het volgende:
[..]
Sorry Troel. Ik ook, en de rest van de users uit dit topic ook.
Ik heb een hele poos hier nooit op gereageert, maar nu wilde ik toch ook ff reageren op het domme geblaat van haar. Ik stop daar nu dus ook mee. En zal ook niet meer reageren op die post van haar. Misschien dat dat dat helpt.
Volgende keer zal ik (en hopelijk andere users met mij) eerst tot 10 of tot 100 tellen, en niet meer reageren.
Je zou ooit na de operatie, toch wel weer eens naar een restaurant kunnen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:08 schreef octopussy het volgende:
Miss_S, het enige waar ik ECHT ziek van word ben jij. Je bent echt net een hardnekkige schimmel. Net als je denkt dat je er vanaf bent, komt het weer terug om te irriteren.![]()
Miss_Dynastie, ik heb Stefan al gecharterd om jullie op de hoogte te houden.![]()
Volgend weekend ga ik nog eens naar een chique restaurant (weet niet welke, stefan heeft het geregeld) om een soort van 'galgenmaal' te etenIk wilde graag nog een keer lekker uit eten omdat ik niet weet wat ik na mijn operatie nog KAN eten. Ik ben ook al heftig afscheid aan het nemen van chocola
![]()
![]()
Beetje jaloers meid?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en ik ben niet zomaar met een operatie op te lossenvervelend is dat toch
Nee, ik snap werkelijk niet dat ze zo'n gezwel zo lang laten zittenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en ik ben niet zomaar met een operatie op te lossenvervelend is dat toch
kom maar. was een pizza voor 2 personen hihi, heb dus maar een halve opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:33 schreef miss_dynastie het volgende:Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Edit: ik denk dat ik ga eten bij GBPizza
waarom?quote:
maar jullie reageren er ook zo lekker opquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ik snap werkelijk niet dat ze zo'n gezwel zo lang laten zitten
Je bent er gewoon opzettelijk op uit om mensen uit te kakken en je lacht er nog om ook. Je doet het er gewoon om.
jawel hoor, daar ga ik van uit. Maar de kans bestaat dat bij het type WLS (Weight Loss Surgery) dat ik krijg, ik geen suikerhoudende producten meer kan eten omdat ik dan een dumping krijg. Bij een dumping kan je erg beroerd worden (en het is een goede stok achter de deur). Bovendien is het maagje zo klein dat ik geen normale porties meer kan eten. Dat is iets waar zeker rekening mee gehouden moet worden als ik uit eten zou gaan. Maar goed, de eerste tijd na de op is het sowieso vloeibaar eten en daarna uitzoeken wat ik wel kan verdragen en wat niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Je zou ooit na de operatie, toch wel weer eens naar een restaurant kunnen?
Maar goed, wel ontzettend lief van Stefan om zoiets voor jouw te regelen, erg romantisch hoor.
Geniet ervan, net zoals van de chocolade.
Ik vind er nu niks aan om uit eten te gaan of ze moeten een lekkere salade hebben ben net zo'n konijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Je zou ooit na de operatie, toch wel weer eens naar een restaurant kunnen?
Maar goed, wel ontzettend lief van Stefan om zoiets voor jouw te regelen, erg romantisch hoor.
Geniet ervan, net zoals van de chocolade.
Ja want ik heb er geen enkele moeite voor gedaan om het op een andere manier op te lossenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom?
dat ik niet voor een operatie heb gekozen?
ja eigenlijk stom dat ik er moeite voor heb gedaan terwijl je het ook zo op kan lossen
en toch is het zielig dat je het dan zo ver hebt laten komen dat je het met gewoon gezond leven niet op kan lossenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:20 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ja want ik heb er geen enkele moeite voor gedaan om het op een andere manier op te lossen![]()
Wil je mijn lijngeschiedenis zien? Ik heb meer dan een A4'tje vol ermee, voor de verzekering op papier moeten zetten.
Maar weet je, ik weet dat ik niet mijn gewichtsprobleem kan oplossen door te dieten. Ik ken mezelf daar nu goed genoeg voor en heb het lef om het heft op een andere manier in handen te nemen.
Ik weet ook dat ik NOOIT zo over dikke mensen zal denken als jij. Ook niet als ik zelf een gezond gewicht heb. Ik hoop dat je zelf ook nog eens gaat inzien dat je heel erg verkeerd bezig bent.
en hoe oud ben je nu ookal weer?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:25 schreef Troel het volgende:
Owja, laten we die discussie weer eens gaan houden. Dat het niet jouw schuld was dat je op je 12e al een BMI van 38 had, maar dat toen wij dat hadden het wel onze schuld was
Ik ben hier pas weer terug als er hier een flinke chemokuur door dit topic gaat.
Ach ik vind jou bekrompen manier van denken zielig. Staan we quitequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en toch is het zielig dat je het dan zo ver hebt laten komen dat je het met gewoon gezond leven niet op kan lossen
ik hoop trouwens ook dat jullie er ooit achter komen dat je verkeerd bezig bent
ja maar ik ben niet dikquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:28 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ach ik vind jou bekrompen manier van denken zielig. Staan we quite![]()
omgquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar ik ben niet dik![]()
nee maar serieus je lichaam is best belangrijk en om er dan zo mee om te gaan....
je wilt zeggen dat je lichaam niet belangrijk is en dat je geen spijt hebt van hoe groot het nu is?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:30 schreef octopussy het volgende:
[..]
omgdat is nou precies wat ik bedoel he?
een ovenschotel... en specifiek, wat zat erin?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:36 schreef freecell het volgende:
Wij hadden lekkere overnschotel!
Ik kon alleen niet zo heel erg veel op vandaag, maar ik heb de rest wel bewaard
Op je 12 een BMI van 38!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:25 schreef Troel het volgende:
Owja, laten we die discussie weer eens gaan houden. Dat het niet jouw schuld was dat je op je 12e al een BMI van 38 had, maar dat toen wij dat hadden het wel onze schuld was
Ik ben hier pas weer terug als er hier een flinke chemokuur door dit topic gaat.
Ja, maar haar ouders zagen gelukkig dat ze hun dochter helemaal verkeerd hadden opgevoed, en ter compensatie hebben ze toen een verzameling dure fitness-spullen voor haar gekocht.quote:
niet preciesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:40 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, maar haar ouders zagen gelukkig dat ze hun dochter helemaal verkeerd hadden opgevoed, en ter compensatie hebben ze toen een verzameling dure fitness-spullen voor haar gekocht.
Als ex-afvaller even lurken hoe men het wel of niet volhoudtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:41 schreef dwerg het volgende:
Hoi MuadDib, jij hier?
Nee geen spijt, ik heb alles in mijn macht gedaan om het gezond te maken/houden. Is me niet gelukt dus ik kies een andere manier. Ik wil niet 24/7 met mijn lijf bezig zijn, ik wil gewoon een leuk leven hebben. En dat laatste lukt me best aardig ONDANKS mijn overgewicht. Je pogingen om mij of anderen hier af te kraken zullen daarom ook geen succes hebben.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat je lichaam niet belangrijk is en dat je geen spijt hebt van hoe groot het nu is?
dan zou ik inderdaad graag weten hoe het is gekomen en waarom het niet lukt om af te vallenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nee geen spijt, ik heb alles in mijn macht gedaan om het gezond te maken/houden. Is me niet gelukt dus ik kies een andere manier. Ik wil niet 24/7 met mijn lijf bezig zijn, ik wil gewoon een leuk leven hebben. En dat laatste lukt me best aardig ONDANKS mijn overgewicht. Je pogingen om mij of anderen hier af te kraken zullen daarom ook geen succes hebben.
Prei, gehakt, ei, kruiden en aardappelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:37 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
een ovenschotel... en specifiek, wat zat erin?
als ik dat wist dan zou ik toch allang slank zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan zou ik inderdaad graag weten hoe het is gekomen en waarom het niet lukt om af te vallen
normaal gesproken wel jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:45 schreef octopussy het volgende:
[..]
als ik dat wist dan zou ik toch allang slank zijn![]()
oeh klinkt lekkerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Prei, gehakt, ei, kruiden en aardappel
Was ook erg lekkerquote:
ik denk eerder dat jij een uitzondering bent. Er zijn er niet zo heel veel die veel afvallen en hun gewicht kunnen behouden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
normaal gesproken wel ja
maar hier zitten veel uitzonderingen krijg ik altijd te horen
zijn er toch genoeg hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:51 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik denk eerder dat jij een uitzondering bent. Er zijn er niet zo heel veel die veel afvallen en hun gewicht kunnen behouden.
uh, dat is ook nog maar de vraag hè, of dat wel gebeurt. Want als je op je streefgewicht zit, moet je dat ook nog maar kunnen behouden en als je weer normaal gaat eten, is er een kans dat je weer aankomt (vooral als je altijd erg weinig gegeten hebt).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:51 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik denk eerder dat jij een uitzondering bent. Er zijn er niet zo heel veel die veel afvallen en hun gewicht kunnen behouden.
mwah, over de vraag of jij gezond leeft valt natuurlijk te twisten (we hebben het immers niet alleen over calorieën, maar ook over vitaminen, fructose, lactose, vezels etc). Ik zou het zelf sowieso ook nog wel beter kunnen, maar ik heb wel het idee dat ik redelijk gevarieerd eet (al eet ik de laatste tijd tamelijk weinig koolhydraten).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zijn er toch genoeg hoor
kijk maar in het slanke topic (zat er ook bij met echt overgewicht)
als je gewoon gezond leeft en afvalt kom je niet zomaar weer kilo's aan
daarom moet je ook gewoon op je eten blijven letten als je op je streefgewicht bentquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uh, dat is ook nog maar de vraag hè, of dat wel gebeurt. Want als je op je streefgewicht zit, moet je dat ook nog maar kunnen behouden en als je weer normaal gaat eten, is er een kans dat je weer aankomt (vooral als je altijd erg weinig gegeten hebt).
Ik heb vandaag spaghetti a la mama op trouwens.
Natuurlijk vallen we dan af. Maar om de een of andere reden (waarom weet ik zelf ook niet, het is denk ik zowel lichamelijk als geestelijk) wordt het gezonde eetpatroon verdrongen door een minder gezond eetpatroon. Voor mezelf is het dan zo dat ik uit frustratie juist alles ga eten wat ik wil en dan erg hard weer aankom.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:50 schreef Viking84 het volgende:
Om er even een serieuze draai aan te geven:
eigenlijk vraag ik me ook wel af hoe het kan dat iemand met overgewicht die gezond gaat eten en voldoende gaat bewegen niet afvalt. Waar gaat het mis? Waar ligt het volgens jullie / de artsen aan?
Oprechte nieuwsgierigheid, hoor.
wil niet lullig doen maar wij eten ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mwah, over de vraag of jij gezond leeft valt natuurlijk te twisten (we hebben het immers niet alleen over calorieën, maar ook over vitaminen, fructose, lactose, vezels etc). Ik zou het zelf sowieso ook nog wel beter kunnen, maar ik heb wel het idee dat ik redelijk gevarieerd eet (al eet ik de laatste tijd tamelijk weinig koolhydraten).
ja dat spreekt voor zich, maar als je nou heel erg laag zit qua calorie-inname en merkt dat je niet voldoende energie hebt? Dan heb je dus de keuze tussen: je zwak voelen of meer eten en dan toch weer aankomen. Wat zou jij kiezen? Ik zou die keuze liever niet makenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daarom moet je ook gewoon op je eten blijven letten als je op je streefgewicht bent
maar goed ik ben nog lang niet op mijn streefgewicht
nee maar wie voelt zich zo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat spreekt voor zich, maar als je nou heel erg laag zit qua calorie-inname en merkt dat je niet voldoende energie hebt? Dan heb je dus de keuze tussen: je zwak voelen of meer eten en dan toch weer aankomen. Wat zou jij kiezen? Ik zou die keuze liever niet maken.
ik eet wel brood en ik drink melkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wil niet lullig doen maar wij eten ongeveer hetzelfde
en vaak eet jij minder dan ik.....
Teveel gezond eten is natuurlijk ook ongezond, bijvoorbeeld heel veel fruit of brood of pasta ofzo. Of mensen liegen zichzelf voor dat ze gezond eten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:50 schreef Viking84 het volgende:
Om er even een serieuze draai aan te geven:
eigenlijk vraag ik me ook wel af hoe het kan dat iemand met overgewicht die gezond gaat eten en voldoende gaat bewegen niet afvalt. Waar gaat het mis? Waar ligt het volgens jullie / de artsen aan?
Oprechte nieuwsgierigheid, hoor.
er zijn veel mensen die 1000 kcal ook een crashdieet vinden, ook al houd jij vol dat dat voor jou persoonlijk de beste optie is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maar wie voelt zich zo?
als je je zo voelt doe je waarschijnlijk een crashdieet en dat gaat niet werken nee
ja maar ik voel me nooit flauwquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
er zijn veel mensen die 1000 kcal ook een crashdieet vinden, ook al houd jij vol dat dat voor jou persoonlijk de beste optie is.
nee, ik lees het idd niet, nee. Als ik al die afvalweblogs moet gaan zitten lezen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ook........
leest nou echt niemand mijn weblog![]()
eerst STING en nu jij
maar dan wist je dus wel dat ik gewoon brood eet en melk drinkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, ik lees het idd niet, nee. Als ik al die afvalweblogs moet gaan zitten lezen....
Ja idd en je nooit kunnen bewegen als een ander doet de restquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:54 schreef octopussy het volgende:
[..]
Natuurlijk vallen we dan af. Maar om de een of andere reden (waarom weet ik zelf ook niet, het is denk ik zowel lichamelijk als geestelijk) wordt het gezonde eetpatroon verdrongen door een minder gezond eetpatroon. Voor mezelf is het dan zo dat ik uit frustratie juist alles ga eten wat ik wil en dan erg hard weer aankom.
Dat patroon herhaalt zich dan zo lang dat het gevecht op een gegeven moment gewoon te veel wordt.
uhquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dan wist je dus wel dat ik gewoon brood eet en melk drink
en dat jij vaak minder eet
dus mijn etenspatroon een crashdieet noemen zegt dan genoeg over jou ook denk ik
ik eet precies hetzelfde.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uh. Ik eet vaak genoeg, hoor.
's morgens yoghurt met muesli.
tussendoor een stuk fruit.
's middags twee boterhammen of harde bolletjes
later in de middag weer een stuk fruit
's avonds warme maaltijd
en verder een glas melk, soms een glas vruchtensap.
Ik zou ws nog wel een plak ontbijtkoek bij het ontbijt kunnen nemen. Maar jij eet echt niet vaker dan ik.
Maar dat is toch een prima eetpatroon?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
uh. Ik eet vaak genoeg, hoor.
's morgens yoghurt met muesli.
tussendoor een stuk fruit.
's middags twee boterhammen of harde bolletjes
later in de middag weer een stuk fruit
's avonds warme maaltijd
en verder een glas melk, soms een glas vruchtensap.
Ik zou ws nog wel een plak ontbijtkoek bij het ontbijt kunnen nemen. Maar jij eet echt niet vaker dan ik.
Speed freecell , speed moet je nemenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:04 schreef freecell het volgende:
Wist je trouwens dat je met cocaïne ook heel goed kan afvallen?
Dat doen héél veel mensen, dus het kan nooit erg slecht zijn, en het werkt bij iedereen
ok, dan is het goedquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik eet precies hetzelfde.....
alleen gevarieerder, niet elke dag hetzelfde
ik kom gemiddeld ook tussen de 1000 en 1200kcalquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ok, dan is het goed. Maar dan zal het ook wel meevallen met die 1000 kcal per dag. Kom je vast wel boven. Ik zou ook echt neit weten wat ik nog méér zou moeten eten. Als het zomer is, ga ik wel meer fruit eten, maar ik hoef nu echt niet meer fruit dan 1 appel en 1 banaan per dag.
Bovendien houd ik van patronen. Als ik ga afwisselen raak ik het overzicht kwijt en dat vind ik hoogst onplezierig.
Ehm , nee denk ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik denk dat het een beetje weinig is, denk je niet?
nou ja,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik kom gemiddeld ook tussen de 1000 en 1200kcal
Blij en slank???? Ik ga een dealer zoekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, dat is het![]()
En je gaat je er ook nog blij door voelen
preciesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ja,
dan kan ik mezelf ook nog eens een roseetje veroorloven bij een date ofzo(want dan drink ik dus wel
).
Sinaasappels zijn heerlijk, maar het is zo'n gedoen met die schilquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:33 schreef Jojogirl het volgende:
*nog een nectarinemonster meldt zich*
Die dingen zijn echt lekker. Ik ben trouwens sowieso wel een fruitmonster, echt alles (behalve sinaasappels) is lekker.
Kijk, dat is een nuttige tipquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:55 schreef teigan het volgende:
passievruchten is doormidden snijden en leeglepelen..
Maar pas eten als ze echt helemaal verschrompeld zijn, dan zijn ze het lekkerst.
Ik dacht van wel, maar zal het nog een proberen danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:58 schreef teigan het volgende:
Heb je al een resultaat toegevoegd LieveJuf?
Stuur anders even een pm naar Troel, die kijkt dan even wat er mis is..
Het is minder slecht dan uit de frituurpanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:18 schreef LieveJuf het volgende:
Weet iemand misschien hier of dat je aardappelkroketjes uit de oven mag eten ?
Of is dat ook slecht ?
Ah, wat goed, fijn!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:08 schreef octopussy het volgende:
Miss_Dynastie, ik heb Stefan al gecharterd om jullie op de hoogte te houden.![]()
Dat zat ik me ook al te bedenken ja, ik zag Bubsel posten 'op naar geen honger meer', en da's ook fijn natuurlijk, maar het lijkt me wel even eng om niet te weten wat je straks wel lust en wat niet. Wel heel lief van Stefanquote:Volgend weekend ga ik nog eens naar een chique restaurant (weet niet welke, stefan heeft het geregeld) om een soort van 'galgenmaal' te etenIk wilde graag nog een keer lekker uit eten omdat ik niet weet wat ik na mijn operatie nog KAN eten. Ik ben ook al heftig afscheid aan het nemen van chocola
![]()
![]()
Ophouden of je hebt een ban te pakken:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:07 schreef Riann het volgende:
post van Riann is verwijderd
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:24 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames van de dieettopics, kom eens hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |