abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 juni 2007 @ 22:41:00 #201
171890 Chicolate
Chemicals
pi_50802241
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik heb laatst die van de sloggi gekocht, die krengen zijn wel duur, maar zitten heerlijk. gewoon bij de livera. daarvoor deed ik altijd aan de panty's afknippen. werkt wel, zolang je ze maar goed lang afknipt, dus niet te kort afknippen want dan gaan ze wel oprollen.
Bij Livera is op dit moment een aanbieding (in ieder geval in Almere) Sloggie 4 halen, 3 betalen ofzo. Weet niet of dat ook voor die lange geldt (en of je dr zoveel zou willen, 4 is wel veel) maar das misschien wel wat beter dan volle pond betalen

Maargoed, ik draag toch nooit rokjes ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_50802353
geld voor alle sloggies,

pff ben uitgeput, dat word dus nog wat morgen eerst mijn benen zitten ontharen (wat een piepwerk) en daarna de oksels en de bikinilijn, pff je hebt wat over voor de vakantie hoor . en dan zo nog onder de douche, en dan meteen maar het bedje in.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50803306
supermarkt hier is dicht tot 3 juli de enige in de buurt op loopafstand iig, en ik heb geen fiets, alleen motor...

moet morgen maar even weer wat yoghurt enzo inslaan voor ontbijt enzo: hadden ze niet meer zaterdag, omdat alle koelschapdingen 50% korting hadden omdat ze zo lang dicht moesten

nou ja ga vanaf morgen weer flink gezond doen

eigenlijk vandaag al begonnen
Ja doei.
pi_50804358
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:37 schreef Miss_S het volgende:
vond altijd wel jammer dat je geen korte rokjes aan kon omdat je dan het broekje zag
maar goed dat is ook verleden tijd
dat weten we allemaal dat dat verleden tijd is voor je. en dat is hartstikke mooi maar misschien kun je snappen dat elke keer juichen over je behaalde prestaties terwijl anderen nog ermee struggelen ietwat annoying kan zijn.

[disclaimer] en nee ik post dit niet omdat we met zijn allen op jou specifiek letten, dus daar hoeven geen opmerkingen over te komen.

iedereen ligt onder de loep zogezegd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_50804755
nou dames (en de verdwaalde heren ) hou het rustig deze twee weken, anders moet ik weer teveel lezen als ik terug kom van de vakantie. ik zal tijdens de vakantie een cocktailtje op jullie drinken (gelukkig heb ik na een half glaasje altijd genoeg )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zondag 24 juni 2007 @ 23:53:49 #206
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 00:04:05 #207
43556 miss_dynastie
pi_50805082
Have fun GB !
pi_50805204
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dat weten we allemaal dat dat verleden tijd is voor je. en dat is hartstikke mooi maar misschien kun je snappen dat elke keer juichen over je behaalde prestaties terwijl anderen nog ermee struggelen ietwat annoying kan zijn.

[disclaimer] en nee ik post dit niet omdat we met zijn allen op jou specifiek letten, dus daar hoeven geen opmerkingen over te komen.

ik durfde al niet te reageren, maar bedankt DarkElf
Ja doei.
pi_50809716
Goeiemorgen!

Ik heb net mijn ontbijt op, en ga zo richting zwembad, lekker een uurtje baantjes trekken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 07:00:45 #210
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50809722
Sportieveling!

Ik ben aan het ontbijten en ga straks richting werk, lekker 8 uur dingen doen (hoop ik). Laatste week, dat dan weer wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_50809763
He Rewimo

wat leuke dat je gaat verhuizen! heb even gespiekt op de site Ik kom nog dichtbij wonen (Arnhem) wat ziet het er ontzettend mooi uit!!!!!!
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 07:23:50 #212
13151 crew  Rewimo
pi_50809772
Dank je Ik ga in Arnhem werken vanaf september. 't Is een superhuis, ik kan me nog nauwelijks voorstellen dat we er over een maand echt wonen met zijn drietjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 25 juni 2007 @ 07:24:44 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_50809776
Ik kan niet zonder mijn ten cate broekjes.

In veel gevallen is het bij winkels ook 4 halen, 3 betalen.
Een goede lingeriezaak heeft ze zeker!

En als iemand er een keer eentje wil passen, wees welkom
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50809853
quote:
Op maandag 25 juni 2007 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Dank je Ik ga in Arnhem werken vanaf september. 't Is een superhuis, ik kan me nog nauwelijks voorstellen dat we er over een maand echt wonen met zijn drietjes
ontzettend spannend maar wat een droomhuis, dus denk dat dat wel goed gaat komen
Ja doei.
pi_50809994
quote:
Op zondag 24 juni 2007 23:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dus iedereen mag blij zijn met zijn resultaten hier behalve ik?
als iemand een bepaald aantal kilo's afvalt dan juichen ze ook
of een bepaalde broek weer aan kunnen
pi_50810047
* Isabeau gaat straks lekker 3 uurtjes fietsen met tussendoor een bespreking

En nu eerst maar wat ontbijten. Al is er niet veel in huis, maar er is melk en ik heb vast nog wel iets om pap mee te maken oid.

En jij mag ook blij zijn om je afgevallen kilo's, Miss S Alleen valt het me vaak op dat je meer hier zit om dat te vertellen dan in de Slank de X in topics. Het zou over kunnen komen alsof je het er telkens in wilt wrijven dat je zo geweldig bent. Ik zeg niet dat je het daarom doet, ik zeg alleen hoe het over zou kunnen komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50810070
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:12 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaat straks lekker 3 uurtjes fietsen met tussendoor een bespreking

En nu eerst maar wat ontbijten. Al is er niet veel in huis, maar er is melk en ik heb vast nog wel iets om pap mee te maken oid.

En jij mag ook blij zijn om je afgevallen kilo's, Miss S Alleen valt het me vaak op dat je meer hier zit om dat te vertellen dan in de Slank de X in topics. Het zou over kunnen komen alsof je het er telkens in wilt wrijven dat je zo geweldig bent. Ik zeg niet dat je het daarom doet, ik zeg alleen hoe het over zou kunnen komen.
zo zou het over kunnen komen maar ik vind de problemen die ik heb gehad zoals met die broekjes
en die 25 kilo die afgevallen heb beter hier passen omdat ik toen ernstig overgewicht had
hun hebben daar weinig ervaring mee
en voor hoe ik nu probeer te leven past weer beter in het andere topic
  maandag 25 juni 2007 @ 08:16:45 #218
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50810087
Goodmorning!

Vandaag maar een fruitdagje, beetje te veel gezondigd afgelopen weekend...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50810111
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:16 schreef locutus51 het volgende:
Goodmorning!

Vandaag maar een fruitdagje, beetje te veel gezondigd afgelopen weekend...
ga je echt alleen maar fruit eten?
dat deed mijn oma soms zo een dagje

ik ga vandaag ook rustig aan doen

magere yoghurt met een handje cruesli
banaan en peer
sla en gerookte zalm
en misschien iets van crackers
  maandag 25 juni 2007 @ 08:33:19 #220
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50810228
Joehoeeeee, eindelijk weer wat afgevallen!!

Bijna een maand stilgestaan zeg. Ik vind het al zo moeilijk om me aan mijn gezonde eetpatroon
vast te blijven houden, maar als de weegschaal dan ook nog eens niet meewerkt dan wordt
het wel héél erg lastig. Gelukkig dan toch volgehouden en ineens zakt het cijfertje weer.

En nu op naar de magische 100 kg grens, of althans ik wil er niet op, maar eronder natuurlijk
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 juni 2007 @ 08:34:35 #221
13151 crew  Rewimo
pi_50810240
Faat, wat goed joh! Super
  maandag 25 juni 2007 @ 08:35:33 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_50810251
Heerlijk Faat!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50810287
Lekker Faat!!

Ik heb net 40 baantjes gezwommen, en ik had er nog wel 40 gekunt, jammer dat het zwembad niet zo lang open is..

Even twee mandarijnen eten, en dan naar school toe, cijferteruggeefdag vandaag..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 25 juni 2007 @ 08:39:07 #224
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50810289
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ga je echt alleen maar fruit eten?
dat deed mijn oma soms zo een dagje

ik ga vandaag ook rustig aan doen

magere yoghurt met een handje cruesli
banaan en peer
sla en gerookte zalm
en misschien iets van crackers
Het is normaliter mijn vastendag op maandag, en dat zou ik maar 3 maal yoghurt krijgen, zodat mijn bloedzuiker weer rehabiliteert na het weekend, maar ik heb op het werk geen koelkast, dus neem ik maar fruit mee. Misschien dat ik vanavond nog wel ff een cracker eet, maar veel meer zal het wel niet worden.
pi_50810553
quote:
Op maandag 25 juni 2007 06:58 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!

Ik heb net mijn ontbijt op, en ga zo richting zwembad, lekker een uurtje baantjes trekken..
Faat

Teigan...
Ik wilde wel mee, maar werd wakker met het gevoel of ik een dooie duif was.

Maarja, zit nu met een kop thee, ben een beetje opgekmapt en toen mijn wekker ging dat ik er nu toch écht uitmoest, ging Jaina met haar pootjes over mn gezicht aaien Dus ik ben wel weer een beetje vrolijk.

Over 5 minuten richting school...
pi_50810565
Het regent...

en ik moet ook naar school toe...
pi_50810583
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:57 schreef teigan het volgende:
Het regent...

en ik moet ook naar school toe...
Ga je ook lopend?
Kunnen we samen.

Edit: laat maar, ik moet NU weg
pi_50810623
Nee, ik ga fietsen, en ik moet een andere kant uit als jij..
pi_50810750
Goede morgen iedereen!!!
Ik ben net uit bed en voel me nog steeds zóóó moe Bah

Vandaag was ik eigenlijk van plan in huis wat te gaan doen. Maar of dat wat wordt weet ik niet.
Ik ga eerst mijn sinasappel eten en cracker.
  maandag 25 juni 2007 @ 09:09:20 #230
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50810761
Ik loop alweer een topic achter, maar lees even alles bij en wil hier nog even op reageren:
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:04 schreef freecell het volgende:
Wist je trouwens dat je met cocaïne ook heel goed kan afvallen?
Dat doen héél veel mensen, dus het kan nooit erg slecht zijn, en het werkt bij iedereen
Dat is dus echt niet waar hè Freecell, sommige mensen krijgen van coke ware vreetkicks en die
zijn niet zo heel goed voor de lijn hoor

Herinner je je deze nog, vòòr hij ging afkicken?

En toen het levensverhaal van George Jung verfilmd werd moest Johnny Depp ook met
een kussen onder zijn shirt gaan lopen om net zo'n bol buikie te krijgen bijvoorbeeld

In sommige gevallen werkt het cokedieet "gelukkig" wel en blijven de dames er erg slank bij

Maar of het van de coke komt valt natuurlijk nog te bezien, want die linkerdame die beweegt vast
heel veel, omdat ze steeds zo'n catwalk op en neer moet lopen. En Whitney, die eet gewoon heel
gezond, kijk maar goed naar de foto ze neemt net haar avondmaaltje tot zich.........1 hele aardbei
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_50810794
Getver. Dan ben ik echt liever wat kilo's te zwaar. Dat foto model ziet er toch echt niet uit. Vel over bot.
pi_50810815
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:11 schreef ymme het volgende:
Getver. Dan ben ik echt liever wat kilo's te zwaar. Dat foto model ziet er toch echt niet uit. Vel over bot.
ik dacht ook dat die foto niet echt was....
  maandag 25 juni 2007 @ 09:14:12 #233
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50810848
pff, dat is toch niet gezond wanneer iemand er zo dun uitziet... bah... Ik als man kan me niet indenken waarom een vrouw er zo uit wil zien, is niets leuks aan toch? Als man vind ik dat absoluut niet aantrekkelijk...
pi_50810857
Dat maakt mij niet uit. Ik zie vaker van dat soort magere modellen rond huppelen. "t ziet er gewoon niet uit. Ik word er gewoon naar van.
pi_50811032
gelukkig worden de modellen tegenwoordig al minder dun

pi_50811063
Dat is inderdaad stukken beter. Ziet er meteen anders uit. Z'n lijntje heb ik dus ooit ook gehad
Ook na het afvallen, zal het wel niet meer zo worden
  maandag 25 juni 2007 @ 09:27:25 #237
79550 Ymke
your ghost
pi_50811096
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:24 schreef Miss_S het volgende:
gelukkig worden de modellen tegenwoordig al minder dun

[afbeelding]

[afbeelding]
Wil je niet zomaar foto's van mij online gooien
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_50811127
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:27 schreef Ymke het volgende:

[..]

Wil je niet zomaar foto's van mij online gooien
sorry

ik heb nooit zo;n lijntje gehad
dus daar zijn we nu hard voor aan het werk
pi_50811347
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:25 schreef ymme het volgende:
Dat is inderdaad stukken beter. Ziet er meteen anders uit. Z'n lijntje heb ik dus ooit ook gehad
Ook na het afvallen, zal het wel niet meer zo worden
Lijntje? Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig wat voor lijntje hier bedoelt wordt want ik zie het niet echt ... (en dat lijntje, betekent dat dat je slank bent ofzo?)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_50811364
na me verjaardag iig niks aangekomen en moet niet zeggen dat ik me donderdag en gister (familie) me absoluut niet heb ingehouden Vanaf nu weer gewoon verder met gezond iig Dan gaat er ook wat af hihi
pi_50811369
Ik ben maar weer eens actief geworden op valtaf.nl.
Dat motiveert toch wel, elke dag ff met je Kcal etc geconfronteerd te worden.
pi_50811397
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Lijntje? Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig wat voor lijntje hier bedoelt wordt want ik zie het niet echt ... (en dat lijntje, betekent dat dat je slank bent ofzo?)
Ja daarmee bedoel ik zo slank.
Ik had geen gram vet teveel. Strakke buik etc.
Maar goed, toen had ik maatje 34 of soms 36. Was niet te mager, dat zeer zeker niet.
Maar ik ben nu op mijn 23 jarige leeftijd gelukkig met maatje 38/40. En hier ga ik dan ook voor
  maandag 25 juni 2007 @ 09:41:59 #243
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_50811418
Ik ben zo blij dat mijn gewicht is gedaald dat ik de mindere dingen van het lijnen spontaan vergeet,
maar vorige week had ik nog een crisismomentje. De weegschaal bleef maar hangen op hetzelfde
gewicht en voordat ik naar mijn werk ging stond ik toch wel enigszins dipperig in de Albert Heijn en
kon de verleiding niet weer staan om een doosje "Pittige Zoethoudertjes" in mijn mandje te stoppen.

Onderweg naar mijn werk wisselden de gedachten van "ohw heerlijke dropjes" en "hmz, dat is nu
niet bepaald slim" zich af. Ik verheugde me serieus op de dropjes, maar het zat me toch niet lekker.
Dat mijn gewicht niet zou zakken als ik die doos op zou eten was wel een feit, maar ik vond ergens
ook dat ik het wel verdiend had. Een hele maand niet afvallen en toch lijnen is echt zó oneerlijk

Anyway, ik besloot eens uit te rekenen hoeveel caloriën ik die dag extra zou hebben als ik het hele
doosje opat en kwam toen de afschrikwekkende conclusie dat dat 797,5 kcal extra zou zijn. Zoveel
zou wel heel erg moeilijk te compenseren zijn dus ik zat in dubio. Toen heb ik die doos leeggegooid
op de balie en ben gaan tellen. Zaten precies 53 dropjes in dus omgerekend kwam dat op 15 kcal.
Ik heb er toen 10 dropjes vanaf gepakt en de rest in de prullebak geflikkerd en er meteen de asbak
bovenop geleegd om te vermijden dat ik in een vlaag van verstandsverbijstering het terug zou pakken.

En tis gelukt om het bij die 10 te houden en er ook echt tevreden mee te zijn. Toffe actie wel vond ik

Misschien hebben jullie er wat aan als jullie ook in zo'n crisismoment zitten. Ik denk dat het goed gelukt
is omdat ik niet de hele doos heb weggegooid, want anders blijft die trek maar hangen. En omdat ik
er nu toch 10 genomen heb is die trek ook weer weg en die 150 kcal extra is niet echt een ramp dus
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_50811499
Ohhh *hijg*
Net m'n toets gemaakt, en het waren 2 vragen
1e vraag kreeg je 6 punten en bij de 2e vraag 2-2-12. Als ik 12 punten heb.. Dan heb ik een 5,9 en ik zit hier nog net niet de smeken haha.
In ieder geval, nu heb ik dit achter de rug en kan ik me weer op een ander doel storten haha. Dus, eerst koffie halen
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 09:48:35 #245
43556 miss_dynastie
pi_50811578
Fijn dat je het achter de rug hebt!
  maandag 25 juni 2007 @ 09:55:16 #246
79550 Ymke
your ghost
pi_50811757
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef Faat het volgende:
.

Misschien hebben jullie er wat aan als jullie ook in zo'n crisismoment zitten. Ik denk dat het goed gelukt
is omdat ik niet de hele doos heb weggegooid, want anders blijft die trek maar hangen. En omdat ik
er nu toch 10 genomen heb is die trek ook weer weg en die 150 kcal extra is niet echt een ramp dus
Ik heb die beheersing niet , als ik ga snoepen moet het allemaal op

Wel super van je dat jij het wel kan Probeer dat vast te houden
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_50812011
quote:
Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ik heb die beheersing niet , als ik ga snoepen moet het allemaal op

Wel super van je dat jij het wel kan Probeer dat vast te houden
als je de helt dan weg gooit lukt het wel
dat doe ik ook vaak als mijn ouders weer iets mee nemen en niet verder opeten dan gooi ik het weg
  maandag 25 juni 2007 @ 10:16:39 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_50812212
Ik vind eten weggooien nog steeds erg zonde. Zonder van het eten, maar ook zonde van het geld
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 juni 2007 @ 10:19:19 #249
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50812267
Eten weggooien vind ik ook "not done" naast het feit dat het verspilling is, is het ook zonde van het geld. Wij proberen zo bewust mogelijk te kopen/koken zodat we zo weinig mogelijk overhouden of juist zoveel dat we er nog een keer iets aan hebben. Daarnaast weet iedereen dat ze niets mee moeten nemen als ze bij ons komen.
pi_50812311
tja eten weg gooien is nog steeds beter dan opeten vind ik als je wilt afvallen
en als mensen dan niet luisteren en wel dingen meenemen kan ik er niets aan doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')