Bij Livera is op dit moment een aanbieding (in ieder geval in Almere) Sloggie 4 halen, 3 betalen ofzo. Weet niet of dat ook voor die lange geldt (en of je dr zoveel zou willen, 4 is wel veel) maar das misschien wel wat beter dan volle pond betalenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:38 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik heb laatst die van de sloggi gekocht, die krengen zijn wel duur, maar zitten heerlijk. gewoon bij de livera. daarvoor deed ik altijd aan de panty's afknippen. werkt wel, zolang je ze maar goed lang afknipt, dus niet te kort afknippen want dan gaan ze wel oprollen.
dat weten we allemaal dat dat verleden tijd is voor je. en dat is hartstikke mooi maar misschien kun je snappen dat elke keer juichen over je behaalde prestaties terwijl anderen nog ermee struggelen ietwat annoying kan zijn.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:37 schreef Miss_S het volgende:
vond altijd wel jammer dat je geen korte rokjes aan kon omdat je dan het broekje zag
maar goed dat is ook verleden tijd
ik durfde al niet te reageren, maar bedankt DarkElfquote:Op zondag 24 juni 2007 23:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat weten we allemaal dat dat verleden tijd is voor je. en dat is hartstikke mooi maar misschien kun je snappen dat elke keer juichen over je behaalde prestaties terwijl anderen nog ermee struggelen ietwat annoying kan zijn.
[disclaimer] en nee ik post dit niet omdat we met zijn allen op jou specifiek letten, dus daar hoeven geen opmerkingen over te komen.
iedereen ligt onder de loep zogezegd
ontzettend spannendquote:Op maandag 25 juni 2007 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Dank jeIk ga in Arnhem werken vanaf september. 't Is een superhuis, ik kan me nog nauwelijks voorstellen dat we er over een maand echt wonen met zijn drietjes
![]()
dus iedereen mag blij zijn met zijn resultaten hier behalve ik?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat weten we allemaal dat dat verleden tijd is voor je. en dat is hartstikke mooi maar misschien kun je snappen dat elke keer juichen over je behaalde prestaties terwijl anderen nog ermee struggelen ietwat annoying kan zijn.
[disclaimer] en nee ik post dit niet omdat we met zijn allen op jou specifiek letten, dus daar hoeven geen opmerkingen over te komen.
iedereen ligt onder de loep zogezegd
zo zou het over kunnen komen maar ik vind de problemen die ik heb gehad zoals met die broekjesquote:Op maandag 25 juni 2007 08:12 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaat straks lekker 3 uurtjes fietsen met tussendoor een bespreking
En nu eerst maar wat ontbijten. Al is er niet veel in huis, maar er is melk en ik heb vast nog wel iets om pap mee te maken oid.
En jij mag ook blij zijn om je afgevallen kilo's, Miss SAlleen valt het me vaak op dat je meer hier zit om dat te vertellen dan in de Slank de X in topics. Het zou over kunnen komen alsof je het er telkens in wilt wrijven dat je zo geweldig bent. Ik zeg niet dat je het daarom doet, ik zeg alleen hoe het over zou kunnen komen.
ga je echt alleen maar fruit eten?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:16 schreef locutus51 het volgende:
Goodmorning!
Vandaag maar een fruitdagje, beetje te veel gezondigd afgelopen weekend...
Het is normaliter mijn vastendag op maandag, en dat zou ik maar 3 maal yoghurt krijgen, zodat mijn bloedzuiker weer rehabiliteert na het weekend, maar ik heb op het werk geen koelkast, dus neem ik maar fruit mee. Misschien dat ik vanavond nog wel ff een cracker eet, maar veel meer zal het wel niet worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ga je echt alleen maar fruit eten?
dat deed mijn oma soms zo een dagje
ik ga vandaag ook rustig aan doen
magere yoghurt met een handje cruesli
banaan en peer
sla en gerookte zalm
en misschien iets van crackers
quote:Op maandag 25 juni 2007 06:58 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen!
Ik heb net mijn ontbijt op, en ga zo richting zwembad, lekker een uurtje baantjes trekken..
Ga je ook lopend?quote:Op maandag 25 juni 2007 08:57 schreef teigan het volgende:
Het regent...
en ik moet ook naar school toe...
Dat is dus echt niet waar hè Freecell, sommige mensen krijgen van coke ware vreetkicks en diequote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:04 schreef freecell het volgende:
Wist je trouwens dat je met cocaïne ook heel goed kan afvallen?
Dat doen héél veel mensen, dus het kan nooit erg slecht zijn, en het werkt bij iedereen
ik dacht ook dat die foto niet echt was....quote:Op maandag 25 juni 2007 09:11 schreef ymme het volgende:
Getver. Dan ben ik echt liever wat kilo's te zwaar. Dat foto model ziet er toch echt niet uit. Vel over bot.
Wil je niet zomaar foto's van mij online gooienquote:Op maandag 25 juni 2007 09:24 schreef Miss_S het volgende:
gelukkig worden de modellen tegenwoordig al minder dun
[afbeelding]
[afbeelding]
sorryquote:Op maandag 25 juni 2007 09:27 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wil je niet zomaar foto's van mij online gooien
Lijntje? Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig wat voor lijntje hier bedoelt wordtquote:Op maandag 25 juni 2007 09:25 schreef ymme het volgende:
Dat is inderdaad stukken beter. Ziet er meteen anders uit. Z'n lijntje heb ik dus ooit ook gehad![]()
Ook na het afvallen, zal het wel niet meer zo worden
Ja daarmee bedoel ik zo slank.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lijntje? Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig wat voor lijntje hier bedoelt wordtwant ik zie het niet echt ... (en dat lijntje, betekent dat dat je slank bent ofzo?)
Ik heb die beheersing niet , als ik ga snoepen moet het allemaal opquote:Op maandag 25 juni 2007 09:41 schreef Faat het volgende:
.
Misschien hebben jullie er wat aan als jullie ook in zo'n crisismoment zitten. Ik denk dat het goed gelukt
is omdat ik niet de hele doos heb weggegooid, want anders blijft die trek maar hangen. En omdat ik
er nu toch 10 genomen heb is die trek ook weer weg en die 150 kcal extra is niet echt een ramp dus
als je de helt dan weg gooit lukt het welquote:Op maandag 25 juni 2007 09:55 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb die beheersing niet , als ik ga snoepen moet het allemaal op![]()
Wel super van je dat jij het wel kanProbeer dat vast te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |