wat een prachtige moment, voor mij, om te gaan slapen zegquote:
Grote meid!quote:
Als ik koekenpromotie ga maken is M-M al dik in de 50quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bos gaat M-M dus ten huwelijk vragen als ie Koeken-promotie gemaakt heeft?
tvp
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik koekenpromotie ga maken is M-M al dik in de 50
jij stift hem regelmatig naar binnen en roept dan... "Kijk Bloes, een Panenkaatje" ?quote:
Elleboog op tafel, STIFT!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij stift hem regelmatig naar binnen en roept dan... "Kijk Bloes, een Panenkaatje" ?
Gecondoleerd vadoesquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje nare smaak aan vandaag overgehouden. Tante van m'n moeder overleden, was een beetje een tweede oma voor mij. Jammer, maar met 86 heeft ze een mooie leeftijd bereikt. Wel naar dat ze vandaag pas gevonden is terwijl ze zondag al is overleden. (hartstilstand)
Gelukt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef roburt het volgende:
test
je zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
Elleboog op tafel, STIFT!
ook van deze kant, sterkte Konijntjequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank je sjimz. Waarschijnlijk zaterdag de begrafenis al, moet ook wel natuurlijk.
ik tel niet meer mee ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
borisz en ik kijken nog even 'na de wedstrijden' af
Ambrosius en jij ook hoorquote:
Ik had hem al uitquote:
Ik kijk laatste stukje ook nog even mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
borisz en ik kijken nog even 'na de wedstrijden' af
Sterkte Vaduz had er eerst overheen gelezen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje nare smaak aan vandaag overgehouden. Tante van m'n moeder overleden, was een beetje een tweede oma voor mij. Jammer, maar met 86 heeft ze een mooie leeftijd bereikt. Wel naar dat ze vandaag pas gevonden is terwijl ze zondag al is overleden. (hartstilstand)
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
nou ik kan voorlopig niet slapen van de spanning van de wedstrijdquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:13 schreef Bjoro het volgende:
*benieuwd is naar de reactie van Rubber...die deze prachtige wedstrijd 'live' heeft mogen aanschouwen !
Zat je alrijd naar een Amerikaanse serie te kijken waar de afloop al van is bekendquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
Best een grappig programma, dat na de wedstrijden.
Had het nog nooit gezien.![]()
zegmaar talkshow hoppen, eerst P&W, dan K&vdB nu B&T.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
Best een grappig programma, dat na de wedstrijden.
Had het nog nooit gezien.![]()
Jeetje die billen worden steeds groter en aantrekkelijkerquote:
quote:
weltrsuten allemaalquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
maar ik ga net als Rosa slaapjes doen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:37 schreef tong80 het volgende:
Jeetje die billen worden steeds groter en aantrekkelijker
de japanner in de haven ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef golfer het volgende:
Ik ben nog even op zoek naar een leuk tentje om a.s. zaterdag onze nieuwe banen te vieren.
rondje van Sandjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:
10h Jh in hand...
De flop is Qh Kh Ah, geniaal, nog nooit gezien
#6083882696: OderintDM wins $35,60 USD from the main pot with a royal flush..
lekker slowplayen danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja duidelijk.
Ik moest ook vier keer kijken... Het was echt, en die gast ging me nog echt raisen ook.
Nee, die is te slecht.quote:
Ik ook niet Tongt, maar heb online geprobeerd iets te eten te reserveren voor a.s. zaterdag.quote:
Als het lukt een verrassing voor Bluezz.quote:
Ach, je kent ons...en nu we allebei weer een baan hebben maakt geld niet meer uit.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:36 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.
Trusten Hoolers.
Bos kom je nest eens uit man. Je bent 5 minuiten te laat
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:20 schreef Lionheaad het volgende:
Dag Appelsientje
Heb je al een tijdelijk onderkomen gevonden??
Een sta-caravan op een camping is zo gek nog nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]nee nog steeds niet... we kunnen wel een vakantie huisje gaan huren, maar tja hoogseizoen... dus dan vragen ze ¤ 1000,- per maand... (en daarnaast mag ik dus ook nog ff m'n hypotheek gaan betalen)
Dus we zoeken nog ff verder..
Die zijn ook reteduur in het hoogseizoen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Een sta-caravan op een camping is zo gek nog niet
je hebt toch zo'n vet salaris nuquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]nee nog steeds niet... we kunnen wel een vakantie huisje gaan huren, maar tja hoogseizoen... dus dan vragen ze ¤ 1000,- per maand... (en daarnaast mag ik dus ook nog ff m'n hypotheek gaan betalen)
Ja maar die zijn ook super duurquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Een sta-caravan op een camping is zo gek nog niet
Gecondoleerd Vaduz. Heel veel sterkte voor jou en je familie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien verdient hij het wel, maar krijgen is dan altijd het grote probleem...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt toch zo'n vet salaris nu
kan je niet onderhandelen ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:22 schreef appelsientje het volgende:
je kan altijd nog naar de tapas tentquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het lukt een verrassing voor Bluezz.![]()
zal wel weer niet doorgaan en de plaatselijke patatzaak worden![]()
Hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog achter je xbox weg te slaan Mess?
haha serieus??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:00 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen sollicitatiegesprek Getronics.
Je moet ook echt nog wat doen daarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Doordeweeks echt te weinig tijd om te slowchatten. Maar ik heb 'm weer gevonden.
Morgen lekker Oekraiens bier zuipen!!!! Volgende week even foto's maken van het Dinamo Kiev stadion.
Dat is naar ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef borisz het volgende:
toch best lullig heb je Q9 gefold komt er QQ9 op de flop![]()
Ik heb de halve ook al gemist. En de pot tegen België. En alle anderen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, ik mis de finale morgen... Dan maar via de SMS-vriendendienst.
Ik heb het hier wel een paar keer gedronken. Koop het soms bij een Russisch winkeltje in Den Haag. Moet zeggen dat het best lekker smaakt. Ik vind het lekkerder dan Nederlands bier geef ik eerlijk toe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Smaakt dat bier wel als bier?
Ik moest iedere keer werken. En die tegen Portugal ben ik na een kwartier als een blok in slaap gevallen omdat ik doodmoe was. Werd weer wakker tijdens de 3e helft. Ik heb ook vrij weinig gezien.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:34 schreef Messenga het volgende:
Ik heb de halve ook al gemist. En de pot tegen België. En alle anderen.
De goede oude tijd van een vriendin hebbenquote:
Maar werken is wel leuk voor de rest ??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik moest iedere keer werken. En die tegen Portugal ben ik na een kwartier als een blok in slaap gevallen omdat ik doodmoe was. Werd weer wakker tijdens de 3e helft. Ik heb ook vrij weinig gezien.
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je geen tv bij je bed Mess?
In Nederland totaal niet. Hopelijk in Praag beter. Vanaf september.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar werken is wel leuk voor de rest ??
Hij gaat waarschijnlijk toch naar PSV.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:22 schreef Bjoro het volgende:
Waarom gaat Tim de Cler lager voetballen ?????
Ja hallo, nemen die gasten echt iedereen aan tegenwoordig???quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:00 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen sollicitatiegesprek Getronics.
Waarom ga jij geen betere club supporteren?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:22 schreef Bjoro het volgende:
Waarom gaat Tim de Cler lager voetballen ?????
Ja, helaas ben ik er mee getrouwdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
De goede oude tijd van een vriendin hebben
Brings back memories........
"Maar een beet're club dan deze, is er niet"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom ga jij geen betere club supporteren?
met de ex van Lionheaad ?quote:
Jij gelooft in songteksten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"Maar een beet're club dan deze, is er niet"
Hmmmmquote:
Rob Jansen spreekt het bericht tegen. We zien het vandaag..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/article1453711.ece
Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jij gelooft in songteksten?
Je hebt een single van Vanilla Ice in de kast?
MC Hammer....wat vliegt de tijd !quote:
Klinkt spannend......wist niet dat je met Sanne getrouwd bent. Waarom was ik niet uitgenodigd??quote:
Whehe, basisschool materiaal. En dan op een schoolfuif (quote:
Voel me plotseling oud worden....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Whehe, basisschool materiaal. En dan op een schoolfuif () allemaal dat dansje doen..
Over een paar jaar ben jij de nieuwe golfer/Beschouw.quote:
Scheelt dat suijk nog altijd ouder is dan mij...(en met hem vele anderen)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben jij de nieuwe golfer/Beschouw.
Ik ben 27, jij dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Scheelt dat suijk nog altijd ouder is dan mij...(en met hem vele anderen)
Dus zo oud ben ik nog niet, alleen als ik terug denk aan Hammer-Time voel ik me oud worden...
Ik dacht dat jij ook zo rond de 27 a 28 wasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Scheelt dat suijk nog altijd ouder is dan mij...(en met hem vele anderen)
Dus zo oud ben ik nog niet, alleen als ik terug denk aan Hammer-Time voel ik me oud worden...
Ik heb t eerste album opstaan hierquote:
Ik ken het eerste album nietquote:
Dan ben ik nog een embryoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:42 schreef Grulez het volgende:
Ik ben met mn 25 jaren oud, dus gewoon een jonge God in Hools
50+-er meldt zich.quote:
Laat ik nou nog jonger zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:43 schreef Messenga het volgende:
Jonkie meldt!( bijna 18.
)
Nieuwe chemical Brothers heerst ook weer in eenvoud.
Godsamme dat had ik vorige week ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine het volgende:
Dan kom je op sollicitatiegesprek krijg je direct te horen dat het niet doorgaat omdat ik geen HBO heb. Hadden ze dat niet op mijn CV kunnen zien?
't Was gelukkig hier in de stad, ben dus nog ff het centrum ingegaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is verschrikkelijk dom. Krijg je je reiskosten vergoed?
De baan bij de Mac was zeker doorslaggevendquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine het volgende:
Dan kom je op sollicitatiegesprek krijg je direct te horen dat het niet doorgaat omdat ik geen HBO heb. Hadden ze dat niet op mijn CV kunnen zien?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet niet of hij het van Beschouw wint, ik denk van niet.
Geslachtsdiscriminatie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Godsamme dat had ik vorige week ook.
"we zoeken een vrouw met werkervaring"
Ik ben verdomme net afgestudeerd en in mn CV staat : geslacht: Man!
ongelooflijk
Tjeesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga me niet laten ombouwen voor zo'n kutbaanquote:
Je moet er wat voor over hebben tegenwoordig, om een baan te krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ga me niet laten ombouwen voor zo'n kutbaan
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine
het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben tegenwoordig, om een baan te krijgen
Was voor Getronics Callcenter in Beek.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
welkom bij Getronics
Maar Call2?
Fulltime.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Niet bij een callcenter aangenomen worden omdat je geen HBO hebt?
Was het een bijbaan of een fulltime?
Beetje vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Niet bij een callcenter aangenomen worden omdat je geen HBO hebt?
Inderdaad, al die pieren daar vlakbij Beekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje vreemd inderdaad.
Kijk, als je nou afwijzen omdat je supporter van de verkeerde club bent, kan ik het mij nog voorstellen als reden.
Hier komen ze bij het sollicitatiegesprek niet verder dan lachen om onze laatste wedstrijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Damzkieee het volgende:
Daarom kom ik ook niet aan de bak in Enschede
Nou moet je oppassen hèquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hier komen ze bij het sollicitatiegesprek niet verder dan lachen om onze laatste wedstrijd
Groot gedeelte van de Callcenter activiteiten worden daar tegenwoordig geplaatst.. maar omdat je geen HBO hebt wordt je niet aangenomen... alsof HBO-ers in een callcenter gaan werkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was voor Getronics Callcenter in Beek.
Zelfs Bodor, Agustien en Vandamme scoorden. Dacht dat ze dat alle 3 niet kondenquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:09 schreef appelsientje het volgende:
ze zijn echt gek geworden.
We hadden gewoon geen zin in die kutplayoffsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zelfs Bodor, Agustien en Vandamme scoorden. Dacht dat ze dat alle 3 niet konden
Man dr is zat werk!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat ze lekker, ik zoek wel verder. Uiteindelijk vind ik toch wel iets
Wij houden de 0 wel in Almelo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
We hadden gewoon geen zin in die kutplayoffspunt.
Thuis bij ons kan ik me zo niet meer voor de geest halen, maar een gelijkspel was het wel geloof ik
Volgend seizoen met Ricky v.d. Berghen Boakye
komt t goed
Daarom, momenteel heb ik toch een inkomen...quote:
Donkere wolken boven de ArenA?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm ik wilde eigenlijk even weg, maar het is bijna nacht, zo donker nu...
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij houden de 0 wel in Almelo.
Wel 1 van de leukere uitwedstrijden trouwens
Dat valt dan wel weer meequote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:55 schreef Againzender het volgende:
grr, waar is mijn bier?
Oi getrouwd persoon....quote:
Officiele foto's duren langer maar ik kan je al wel een url PM'en waar wat meer staatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oi getrouwd persoon....
Ik kan het gemist hebben... maar de url ?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Officiele foto's duren langer maar ik kan je al wel een url PM'en waar wat meer staat
Graag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef Eilanden het volgende:
Officiele foto's duren langer maar ik kan je al wel een url PM'en waar wat meer staat
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
quote:
4 maar?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:33 schreef borisz het volgende:
oke bier staat klaar
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Door Duitsland ben je er zo.quote:
Leuk voor het zoontje van Bluezz die met z'n vriendinnetje in een tentje willen gaan kamperen hier in de buurt.quote:
Dan kan 'ie toch wel gewoon in de huiskamer kamperen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor het zoontje van Bluezz die met z'n vriendinnetje in een tentje willen gaan kamperen hier in de buurt.
Of je word opa als ze die tent niet uitkomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor het zoontje van Bluezz die met z'n vriendinnetje in een tentje willen gaan kamperen hier in de buurt.
Dat kan, maar ik denk dat ie dat niet wil.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:48 schreef Eilanden het volgende:
Dan kan 'ie toch wel gewoon in de huiskamer kamperen?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
Sandman komt jouw ondertitel van Paul Oakenfolds / Tiësto's Southern Sun?
Wij hebben survivaldag met school. Ook leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Shiiiiiiiiiiit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[upd]Brand in studentenflat Wageningen
Daar wilde ik wonen
das kutquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[upd]Brand in studentenflat Wageningen
Daar wilde ik wonen
Juah, maar misschien ook op de 16e etage. En met explosies, je weet ook niet wat t effect daarvan is. Even afwachten dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Enkel brand op t dak toch EC?
"There's only one Peter Wessels, Only one Peter Wessels, Walking along, singing a song, Walking in a Wessels Wonderland."quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup Peter Wessels!
Live?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup Peter Wessels!
Ik weet niet wat ik grappiger moet vinden... de anekdote of een gele BMWquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:10 schreef Eilanden het volgende:
Ben ik effe blij dat ik alleen over de paralel-rijbaan van de A12 hoef en niet de A12 zelf .. wat een file... en dat wordt denk ik alleen maar meer, want toen ik er net langs reed toen dacht een gele BMW dat 'ie sterker was dan een vrachtwagen en dat was niet zo
waardoor die auto op 2 wielen tegen de truck belandde
En het was nog vies lichtgeel ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik grappiger moet vinden... de anekdote of een gele BMW
Ah mèn zo'n goede plaat!quote:
Dat heb ik nietquote:
Valt over te twisten natuurlijk, bij mij staat ie wel daar in de buurtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:23 schreef Damzkieee het volgende:
Eensch, alleen niet de mooiste plaat ooit
Dan ga ik toch voor byob van soadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:24 schreef Damzkieee het volgende:
Dat wel!
Manic Street Preachers met Motorcycle Emptiness zal het hier worden denk ik
Ik volg je voorbeeld.quote:
De NOS stream staat hier aan als het even kan. Nu regen helaas. Wordt een tie-break in de eerste set.quote:
Te laat dusquote:
Aardig vuurwerk inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef pascalheister het volgende:
lekkere explosie daar in Wageningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |