Misschien verdient hij het wel, maar krijgen is dan altijd het grote probleem...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt toch zo'n vet salaris nu
kan je niet onderhandelen ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]nee nog steeds niet... we kunnen wel een vakantie huisje gaan huren, maar tja hoogseizoen... dus dan vragen ze ¤ 1000,- per maand... (en daarnaast mag ik dus ook nog ff m'n hypotheek gaan betalen)
Dus we zoeken nog ff verder..
je kan altijd nog naar de tapas tentquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het lukt een verrassing voor Bluezz.![]()
zal wel weer niet doorgaan en de plaatselijke patatzaak worden![]()
Hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog achter je xbox weg te slaan Mess?
haha serieus??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:00 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen sollicitatiegesprek Getronics.
Je moet ook echt nog wat doen daarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Doordeweeks echt te weinig tijd om te slowchatten. Maar ik heb 'm weer gevonden.
Morgen lekker Oekraiens bier zuipen!!!! Volgende week even foto's maken van het Dinamo Kiev stadion.
Dat is naar ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef borisz het volgende:
toch best lullig heb je Q9 gefold komt er QQ9 op de flop![]()
Ik heb de halve ook al gemist. En de pot tegen België. En alle anderen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, ik mis de finale morgen... Dan maar via de SMS-vriendendienst.
Ik heb het hier wel een paar keer gedronken. Koop het soms bij een Russisch winkeltje in Den Haag. Moet zeggen dat het best lekker smaakt. Ik vind het lekkerder dan Nederlands bier geef ik eerlijk toe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Smaakt dat bier wel als bier?
Ik moest iedere keer werken. En die tegen Portugal ben ik na een kwartier als een blok in slaap gevallen omdat ik doodmoe was. Werd weer wakker tijdens de 3e helft. Ik heb ook vrij weinig gezien.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:34 schreef Messenga het volgende:
Ik heb de halve ook al gemist. En de pot tegen België. En alle anderen.
De goede oude tijd van een vriendin hebbenquote:
Maar werken is wel leuk voor de rest ??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik moest iedere keer werken. En die tegen Portugal ben ik na een kwartier als een blok in slaap gevallen omdat ik doodmoe was. Werd weer wakker tijdens de 3e helft. Ik heb ook vrij weinig gezien.
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je geen tv bij je bed Mess?
In Nederland totaal niet. Hopelijk in Praag beter. Vanaf september.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar werken is wel leuk voor de rest ??
Hij gaat waarschijnlijk toch naar PSV.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:22 schreef Bjoro het volgende:
Waarom gaat Tim de Cler lager voetballen ?????
Ja hallo, nemen die gasten echt iedereen aan tegenwoordig???quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:00 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen sollicitatiegesprek Getronics.
Waarom ga jij geen betere club supporteren?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:22 schreef Bjoro het volgende:
Waarom gaat Tim de Cler lager voetballen ?????
Ja, helaas ben ik er mee getrouwdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
De goede oude tijd van een vriendin hebben
Brings back memories........
"Maar een beet're club dan deze, is er niet"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom ga jij geen betere club supporteren?
met de ex van Lionheaad ?quote:
Jij gelooft in songteksten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"Maar een beet're club dan deze, is er niet"
Hmmmmquote:
Rob Jansen spreekt het bericht tegen. We zien het vandaag..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/article1453711.ece
Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jij gelooft in songteksten?
Je hebt een single van Vanilla Ice in de kast?
MC Hammer....wat vliegt de tijd !quote:
Klinkt spannend......wist niet dat je met Sanne getrouwd bent. Waarom was ik niet uitgenodigd??quote:
Whehe, basisschool materiaal. En dan op een schoolfuif (quote:
Voel me plotseling oud worden....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Whehe, basisschool materiaal. En dan op een schoolfuif () allemaal dat dansje doen..
Over een paar jaar ben jij de nieuwe golfer/Beschouw.quote:
Scheelt dat suijk nog altijd ouder is dan mij...(en met hem vele anderen)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben jij de nieuwe golfer/Beschouw.
Ik ben 27, jij dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Scheelt dat suijk nog altijd ouder is dan mij...(en met hem vele anderen)
Dus zo oud ben ik nog niet, alleen als ik terug denk aan Hammer-Time voel ik me oud worden...
Ik dacht dat jij ook zo rond de 27 a 28 wasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Scheelt dat suijk nog altijd ouder is dan mij...(en met hem vele anderen)
Dus zo oud ben ik nog niet, alleen als ik terug denk aan Hammer-Time voel ik me oud worden...
Ik heb t eerste album opstaan hierquote:
Ik ken het eerste album nietquote:
Dan ben ik nog een embryoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:42 schreef Grulez het volgende:
Ik ben met mn 25 jaren oud, dus gewoon een jonge God in Hools
50+-er meldt zich.quote:
Laat ik nou nog jonger zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:43 schreef Messenga het volgende:
Jonkie meldt!( bijna 18.
)
Nieuwe chemical Brothers heerst ook weer in eenvoud.
Godsamme dat had ik vorige week ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine het volgende:
Dan kom je op sollicitatiegesprek krijg je direct te horen dat het niet doorgaat omdat ik geen HBO heb. Hadden ze dat niet op mijn CV kunnen zien?
't Was gelukkig hier in de stad, ben dus nog ff het centrum ingegaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is verschrikkelijk dom. Krijg je je reiskosten vergoed?
De baan bij de Mac was zeker doorslaggevendquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine het volgende:
Dan kom je op sollicitatiegesprek krijg je direct te horen dat het niet doorgaat omdat ik geen HBO heb. Hadden ze dat niet op mijn CV kunnen zien?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet niet of hij het van Beschouw wint, ik denk van niet.
Geslachtsdiscriminatie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Godsamme dat had ik vorige week ook.
"we zoeken een vrouw met werkervaring"
Ik ben verdomme net afgestudeerd en in mn CV staat : geslacht: Man!
ongelooflijk
Tjeesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga me niet laten ombouwen voor zo'n kutbaanquote:
Je moet er wat voor over hebben tegenwoordig, om een baan te krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ga me niet laten ombouwen voor zo'n kutbaan
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine
het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben tegenwoordig, om een baan te krijgen
Was voor Getronics Callcenter in Beek.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
welkom bij Getronics
Maar Call2?
Fulltime.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Niet bij een callcenter aangenomen worden omdat je geen HBO hebt?
Was het een bijbaan of een fulltime?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |