Whehe, basisschool materiaal. En dan op een schoolfuif (quote:
Voel me plotseling oud worden....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:00 schreef Suijk het volgende:
[..]
Whehe, basisschool materiaal. En dan op een schoolfuif () allemaal dat dansje doen..
Over een paar jaar ben jij de nieuwe golfer/Beschouw.quote:
Scheelt dat suijk nog altijd ouder is dan mij...(en met hem vele anderen)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben jij de nieuwe golfer/Beschouw.
Ik ben 27, jij dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Scheelt dat suijk nog altijd ouder is dan mij...(en met hem vele anderen)
Dus zo oud ben ik nog niet, alleen als ik terug denk aan Hammer-Time voel ik me oud worden...
Ik dacht dat jij ook zo rond de 27 a 28 wasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:27 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Scheelt dat suijk nog altijd ouder is dan mij...(en met hem vele anderen)
Dus zo oud ben ik nog niet, alleen als ik terug denk aan Hammer-Time voel ik me oud worden...
Ik heb t eerste album opstaan hierquote:
Ik ken het eerste album nietquote:
Dan ben ik nog een embryoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:42 schreef Grulez het volgende:
Ik ben met mn 25 jaren oud, dus gewoon een jonge God in Hools
50+-er meldt zich.quote:
Laat ik nou nog jonger zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:43 schreef Messenga het volgende:
Jonkie meldt!( bijna 18.
)
Nieuwe chemical Brothers heerst ook weer in eenvoud.
Godsamme dat had ik vorige week ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine het volgende:
Dan kom je op sollicitatiegesprek krijg je direct te horen dat het niet doorgaat omdat ik geen HBO heb. Hadden ze dat niet op mijn CV kunnen zien?
't Was gelukkig hier in de stad, ben dus nog ff het centrum ingegaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is verschrikkelijk dom. Krijg je je reiskosten vergoed?
De baan bij de Mac was zeker doorslaggevendquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine het volgende:
Dan kom je op sollicitatiegesprek krijg je direct te horen dat het niet doorgaat omdat ik geen HBO heb. Hadden ze dat niet op mijn CV kunnen zien?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet niet of hij het van Beschouw wint, ik denk van niet.
Geslachtsdiscriminatie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Godsamme dat had ik vorige week ook.
"we zoeken een vrouw met werkervaring"
Ik ben verdomme net afgestudeerd en in mn CV staat : geslacht: Man!
ongelooflijk
Tjeesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga me niet laten ombouwen voor zo'n kutbaanquote:
Je moet er wat voor over hebben tegenwoordig, om een baan te krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ga me niet laten ombouwen voor zo'n kutbaan
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine
het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben tegenwoordig, om een baan te krijgen
Was voor Getronics Callcenter in Beek.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
welkom bij Getronics
Maar Call2?
Fulltime.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Niet bij een callcenter aangenomen worden omdat je geen HBO hebt?
Was het een bijbaan of een fulltime?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |