Godsamme dat had ik vorige week ook.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine het volgende:
Dan kom je op sollicitatiegesprek krijg je direct te horen dat het niet doorgaat omdat ik geen HBO heb. Hadden ze dat niet op mijn CV kunnen zien?
't Was gelukkig hier in de stad, ben dus nog ff het centrum ingegaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is verschrikkelijk dom. Krijg je je reiskosten vergoed?
De baan bij de Mac was zeker doorslaggevendquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine het volgende:
Dan kom je op sollicitatiegesprek krijg je direct te horen dat het niet doorgaat omdat ik geen HBO heb. Hadden ze dat niet op mijn CV kunnen zien?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet niet of hij het van Beschouw wint, ik denk van niet.
Geslachtsdiscriminatie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Godsamme dat had ik vorige week ook.
"we zoeken een vrouw met werkervaring"
Ik ben verdomme net afgestudeerd en in mn CV staat : geslacht: Man!
ongelooflijk
Tjeesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine het volgende:
Ik ga me niet laten ombouwen voor zo'n kutbaanquote:
Je moet er wat voor over hebben tegenwoordig, om een baan te krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ga me niet laten ombouwen voor zo'n kutbaan
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef DarkShine
het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben tegenwoordig, om een baan te krijgen
Was voor Getronics Callcenter in Beek.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
welkom bij Getronics
Maar Call2?
Fulltime.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Niet bij een callcenter aangenomen worden omdat je geen HBO hebt?
Was het een bijbaan of een fulltime?
Beetje vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Niet bij een callcenter aangenomen worden omdat je geen HBO hebt?
Inderdaad, al die pieren daar vlakbij Beekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje vreemd inderdaad.
Kijk, als je nou afwijzen omdat je supporter van de verkeerde club bent, kan ik het mij nog voorstellen als reden.
Hier komen ze bij het sollicitatiegesprek niet verder dan lachen om onze laatste wedstrijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Damzkieee het volgende:
Daarom kom ik ook niet aan de bak in Enschede
Nou moet je oppassen hèquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hier komen ze bij het sollicitatiegesprek niet verder dan lachen om onze laatste wedstrijd
Groot gedeelte van de Callcenter activiteiten worden daar tegenwoordig geplaatst.. maar omdat je geen HBO hebt wordt je niet aangenomen... alsof HBO-ers in een callcenter gaan werkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was voor Getronics Callcenter in Beek.
Zelfs Bodor, Agustien en Vandamme scoorden. Dacht dat ze dat alle 3 niet kondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |