Beetje vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Niet bij een callcenter aangenomen worden omdat je geen HBO hebt?
Inderdaad, al die pieren daar vlakbij Beekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje vreemd inderdaad.
Kijk, als je nou afwijzen omdat je supporter van de verkeerde club bent, kan ik het mij nog voorstellen als reden.
Hier komen ze bij het sollicitatiegesprek niet verder dan lachen om onze laatste wedstrijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:07 schreef Damzkieee het volgende:
Daarom kom ik ook niet aan de bak in Enschede
Nou moet je oppassen hèquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hier komen ze bij het sollicitatiegesprek niet verder dan lachen om onze laatste wedstrijd
Groot gedeelte van de Callcenter activiteiten worden daar tegenwoordig geplaatst.. maar omdat je geen HBO hebt wordt je niet aangenomen... alsof HBO-ers in een callcenter gaan werkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Was voor Getronics Callcenter in Beek.
Zelfs Bodor, Agustien en Vandamme scoorden. Dacht dat ze dat alle 3 niet kondenquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:09 schreef appelsientje het volgende:
ze zijn echt gek geworden.
We hadden gewoon geen zin in die kutplayoffsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zelfs Bodor, Agustien en Vandamme scoorden. Dacht dat ze dat alle 3 niet konden
Man dr is zat werk!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat ze lekker, ik zoek wel verder. Uiteindelijk vind ik toch wel iets
Wij houden de 0 wel in Almelo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
We hadden gewoon geen zin in die kutplayoffspunt.
Thuis bij ons kan ik me zo niet meer voor de geest halen, maar een gelijkspel was het wel geloof ik
Volgend seizoen met Ricky v.d. Berghen Boakye
komt t goed
Daarom, momenteel heb ik toch een inkomen...quote:
Donkere wolken boven de ArenA?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm ik wilde eigenlijk even weg, maar het is bijna nacht, zo donker nu...
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij houden de 0 wel in Almelo.
Wel 1 van de leukere uitwedstrijden trouwens
Dat valt dan wel weer meequote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:55 schreef Againzender het volgende:
grr, waar is mijn bier?
Oi getrouwd persoon....quote:
Officiele foto's duren langer maar ik kan je al wel een url PM'en waar wat meer staatquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oi getrouwd persoon....
Ik kan het gemist hebben... maar de url ?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Officiele foto's duren langer maar ik kan je al wel een url PM'en waar wat meer staat
Graag.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef Eilanden het volgende:
Officiele foto's duren langer maar ik kan je al wel een url PM'en waar wat meer staat
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd.....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
quote:
4 maar?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:33 schreef borisz het volgende:
oke bier staat klaar
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Door Duitsland ben je er zo.quote:
Leuk voor het zoontje van Bluezz die met z'n vriendinnetje in een tentje willen gaan kamperen hier in de buurt.quote:
Dan kan 'ie toch wel gewoon in de huiskamer kamperen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor het zoontje van Bluezz die met z'n vriendinnetje in een tentje willen gaan kamperen hier in de buurt.
Of je word opa als ze die tent niet uitkomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk voor het zoontje van Bluezz die met z'n vriendinnetje in een tentje willen gaan kamperen hier in de buurt.
Dat kan, maar ik denk dat ie dat niet wil.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:48 schreef Eilanden het volgende:
Dan kan 'ie toch wel gewoon in de huiskamer kamperen?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:56 schreef Damzkieee het volgende:
Sandman komt jouw ondertitel van Paul Oakenfolds / Tiësto's Southern Sun?
Wij hebben survivaldag met school. Ook leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Shiiiiiiiiiiit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[upd]Brand in studentenflat Wageningen
Daar wilde ik wonen
das kutquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[upd]Brand in studentenflat Wageningen
Daar wilde ik wonen
Juah, maar misschien ook op de 16e etage. En met explosies, je weet ook niet wat t effect daarvan is. Even afwachten dus.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Enkel brand op t dak toch EC?
"There's only one Peter Wessels, Only one Peter Wessels, Walking along, singing a song, Walking in a Wessels Wonderland."quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup Peter Wessels!
Live?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup Peter Wessels!
Ik weet niet wat ik grappiger moet vinden... de anekdote of een gele BMWquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:10 schreef Eilanden het volgende:
Ben ik effe blij dat ik alleen over de paralel-rijbaan van de A12 hoef en niet de A12 zelf .. wat een file... en dat wordt denk ik alleen maar meer, want toen ik er net langs reed toen dacht een gele BMW dat 'ie sterker was dan een vrachtwagen en dat was niet zo
waardoor die auto op 2 wielen tegen de truck belandde
En het was nog vies lichtgeel ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik grappiger moet vinden... de anekdote of een gele BMW
Ah mèn zo'n goede plaat!quote:
Dat heb ik nietquote:
Valt over te twisten natuurlijk, bij mij staat ie wel daar in de buurtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:23 schreef Damzkieee het volgende:
Eensch, alleen niet de mooiste plaat ooit
Dan ga ik toch voor byob van soadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:24 schreef Damzkieee het volgende:
Dat wel!
Manic Street Preachers met Motorcycle Emptiness zal het hier worden denk ik
Ik volg je voorbeeld.quote:
De NOS stream staat hier aan als het even kan. Nu regen helaas. Wordt een tie-break in de eerste set.quote:
Te laat dusquote:
Aardig vuurwerk inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef pascalheister het volgende:
lekkere explosie daar in Wageningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |