Ik heb het hier wel een paar keer gedronken. Koop het soms bij een Russisch winkeltje in Den Haag. Moet zeggen dat het best lekker smaakt. Ik vind het lekkerder dan Nederlands bier geef ik eerlijk toe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Smaakt dat bier wel als bier?
Ik moest iedere keer werken. En die tegen Portugal ben ik na een kwartier als een blok in slaap gevallen omdat ik doodmoe was. Werd weer wakker tijdens de 3e helft. Ik heb ook vrij weinig gezien.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:34 schreef Messenga het volgende:
Ik heb de halve ook al gemist. En de pot tegen België. En alle anderen.
De goede oude tijd van een vriendin hebbenquote:
Maar werken is wel leuk voor de rest ??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik moest iedere keer werken. En die tegen Portugal ben ik na een kwartier als een blok in slaap gevallen omdat ik doodmoe was. Werd weer wakker tijdens de 3e helft. Ik heb ook vrij weinig gezien.
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je geen tv bij je bed Mess?
In Nederland totaal niet. Hopelijk in Praag beter. Vanaf september.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar werken is wel leuk voor de rest ??
Hij gaat waarschijnlijk toch naar PSV.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:22 schreef Bjoro het volgende:
Waarom gaat Tim de Cler lager voetballen ?????
Ja hallo, nemen die gasten echt iedereen aan tegenwoordig???quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:00 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen sollicitatiegesprek Getronics.
Waarom ga jij geen betere club supporteren?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:22 schreef Bjoro het volgende:
Waarom gaat Tim de Cler lager voetballen ?????
Ja, helaas ben ik er mee getrouwdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
De goede oude tijd van een vriendin hebben
Brings back memories........
"Maar een beet're club dan deze, is er niet"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom ga jij geen betere club supporteren?
met de ex van Lionheaad ?quote:
Jij gelooft in songteksten?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"Maar een beet're club dan deze, is er niet"
Hmmmmquote:
Rob Jansen spreekt het bericht tegen. We zien het vandaag..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/article1453711.ece
Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jij gelooft in songteksten?
Je hebt een single van Vanilla Ice in de kast?
MC Hammer....wat vliegt de tijd !quote:
Klinkt spannend......wist niet dat je met Sanne getrouwd bent. Waarom was ik niet uitgenodigd??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |