quote:
weltrsuten allemaalquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:44 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
maar ik ga net als Rosa slaapjes doen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:37 schreef tong80 het volgende:
Jeetje die billen worden steeds groter en aantrekkelijker
de japanner in de haven ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:06 schreef golfer het volgende:
Ik ben nog even op zoek naar een leuk tentje om a.s. zaterdag onze nieuwe banen te vieren.
rondje van Sandjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:07 schreef Da_Sandman het volgende:
10h Jh in hand...
De flop is Qh Kh Ah, geniaal, nog nooit gezien
#6083882696: OderintDM wins $35,60 USD from the main pot with a royal flush..
lekker slowplayen danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja duidelijk.
Ik moest ook vier keer kijken... Het was echt, en die gast ging me nog echt raisen ook.
Nee, die is te slecht.quote:
Ik ook niet Tongt, maar heb online geprobeerd iets te eten te reserveren voor a.s. zaterdag.quote:
Als het lukt een verrassing voor Bluezz.quote:
Ach, je kent ons...en nu we allebei weer een baan hebben maakt geld niet meer uit.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:36 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.
Trusten Hoolers.
Bos kom je nest eens uit man. Je bent 5 minuiten te laat
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:20 schreef Lionheaad het volgende:
Dag Appelsientje
Heb je al een tijdelijk onderkomen gevonden??
Een sta-caravan op een camping is zo gek nog nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]nee nog steeds niet... we kunnen wel een vakantie huisje gaan huren, maar tja hoogseizoen... dus dan vragen ze ¤ 1000,- per maand... (en daarnaast mag ik dus ook nog ff m'n hypotheek gaan betalen)
Dus we zoeken nog ff verder..
Die zijn ook reteduur in het hoogseizoen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Een sta-caravan op een camping is zo gek nog niet
je hebt toch zo'n vet salaris nuquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]nee nog steeds niet... we kunnen wel een vakantie huisje gaan huren, maar tja hoogseizoen... dus dan vragen ze ¤ 1000,- per maand... (en daarnaast mag ik dus ook nog ff m'n hypotheek gaan betalen)
Dus we zoeken nog ff verder..
Ja maar die zijn ook super duurquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Een sta-caravan op een camping is zo gek nog niet
Gecondoleerd Vaduz. Heel veel sterkte voor jou en je familie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje nare smaak aan vandaag overgehouden. Tante van m'n moeder overleden, was een beetje een tweede oma voor mij. Jammer, maar met 86 heeft ze een mooie leeftijd bereikt. Wel naar dat ze vandaag pas gevonden is terwijl ze zondag al is overleden. (hartstilstand)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |