quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:20 schreef Lionheaad het volgende:
Dag Appelsientje
Heb je al een tijdelijk onderkomen gevonden??
Een sta-caravan op een camping is zo gek nog nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]nee nog steeds niet... we kunnen wel een vakantie huisje gaan huren, maar tja hoogseizoen... dus dan vragen ze ¤ 1000,- per maand... (en daarnaast mag ik dus ook nog ff m'n hypotheek gaan betalen)
Dus we zoeken nog ff verder..
Die zijn ook reteduur in het hoogseizoen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Een sta-caravan op een camping is zo gek nog niet
je hebt toch zo'n vet salaris nuquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]nee nog steeds niet... we kunnen wel een vakantie huisje gaan huren, maar tja hoogseizoen... dus dan vragen ze ¤ 1000,- per maand... (en daarnaast mag ik dus ook nog ff m'n hypotheek gaan betalen)
Ja maar die zijn ook super duurquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:26 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Een sta-caravan op een camping is zo gek nog niet
Gecondoleerd Vaduz. Heel veel sterkte voor jou en je familie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje nare smaak aan vandaag overgehouden. Tante van m'n moeder overleden, was een beetje een tweede oma voor mij. Jammer, maar met 86 heeft ze een mooie leeftijd bereikt. Wel naar dat ze vandaag pas gevonden is terwijl ze zondag al is overleden. (hartstilstand)
Misschien verdient hij het wel, maar krijgen is dan altijd het grote probleem...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt toch zo'n vet salaris nu
kan je niet onderhandelen ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:22 schreef appelsientje het volgende:
je kan altijd nog naar de tapas tentquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het lukt een verrassing voor Bluezz.![]()
zal wel weer niet doorgaan en de plaatselijke patatzaak worden![]()
Hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog achter je xbox weg te slaan Mess?
haha serieus??quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:00 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen sollicitatiegesprek Getronics.
Je moet ook echt nog wat doen daarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Doordeweeks echt te weinig tijd om te slowchatten. Maar ik heb 'm weer gevonden.
Morgen lekker Oekraiens bier zuipen!!!! Volgende week even foto's maken van het Dinamo Kiev stadion.
Dat is naar ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef borisz het volgende:
toch best lullig heb je Q9 gefold komt er QQ9 op de flop![]()
Ik heb de halve ook al gemist. En de pot tegen België. En alle anderen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, ik mis de finale morgen... Dan maar via de SMS-vriendendienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |