Leuker dan? Het is gewoon Jiskefet hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:16 schreef Shirley het volgende:
Die foto's zijn van Debiteuren Crediteuren. Leuker dat Jiskefet vind ik.
''Goeiesmorgens deze morgen!''
Nee, het zijn dezelfde mannen die ook Jiskefet doen. Jiskefet is met de lullo's die geneukt hebben enzo. Dit is met Juffrouw Jannie en Meneer Storm op het kantoor.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:18 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Leuker dan? Het is gewoon Jiskefet hoor.
Eerst terugslaan op negen, JACK IN THE BOX! STIFT!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
jack in the box!, je verliest!
nee niks!, waar is die boer?, die is er niet hé?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eerst terugslaan op negen, JACK IN THE BOX! STIFT!
*PATS* HÁ, een koning! STIFT!1quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee niks!, waar is die boer?, die is er niet hé?
ik vraag om een aas van je, gecombineerd met die negen en hopelijk een boer bij de trekkign kan ik jou dubbel tegen stiften!11! EINZ
Ja maar een 3 is een 2 in dit spel ....quote:
Je vergeet de ondersteekkaart hèquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja maar een 3 is een 2 in dit spel ....
en dan kijken of je van die jetsers in je poten krijgt, en altijd op de koning inzetten, weet je welquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
[afbeelding]
Bij de Commando`s deden we het amputatie spel ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |