Daar heb ik ook een heel groot deel van gezienquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beneden voor de docu van George Michael
Dan kan je inderdaad beter slapen, kan je tenminste nog dromen over bier en tietenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:
Fan van deze Griekse Brit of gewoon interesse?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dol op muziekdocu's, ook van dit soort muzikanten waar ik een enkel nummer wel leuk van vind of een bepaalde herinnering bij heb.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:04 schreef Bos81 het volgende:
Fan van deze Griekse Brit of gewoon interesse?
gewoon een hekel aan voetbal lijkt mequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fan van deze Griekse Brit of gewoon interesse?
ik zapte in het eind. Ik dacht van: wie zijn die bimbo's? Natturlijk,. Pepsi & Sherliequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=45138quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:07 schreef Againzender het volgende:
ik zapte in het eind. Ik dacht van: wie zijn die bimbo's? Natturlijk,. Pepsi & Sherlie
Okeequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dol op muziekdocu's, ook van dit soort muzikanten waar ik een enkel nummer wel leuk van vind of een bepaalde herinnering bij heb.
Bovendien wilde ik hem zelf nou wel eens horen over al die rare roddels die alsmaar over hem verspreid werden/worden.
Ik droom nooit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:03 schreef sjimz het volgende:
Dan kan je inderdaad beter slapen, kan je tenminste nog dromen over bier en tieten![]()
Jij toch ook?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, hoef jij ook niet! Jij hebt al bier en tieten!
Hoeveel tieten heeft M. dan?quote:
Doet u mij er maar twee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:17 schreef sjimz het volgende:
Ik ga een tosti maken
Nog meer liefhebbers?
helaas is het nog steedsquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Oh was er voetbal?
Gezien je recepten van de laatste tijd, lijkt het me niet verstandig om ja te zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:17 schreef sjimz het volgende:
Ik ga een tosti maken
Nog meer liefhebbers?
Tomaat hoef ik idd ook niet. De rest is bestquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:18 schreef Bos81 het volgende:
Gezien je recepten van de laatste tijd, lijkt het me niet verstandig om ja te zeggen.
Ik heb geen zin in een tosti pindakaas/tomaat/abrikoos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |