+1 Scherp.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
ihvk jij was tog geband ben je weer terug
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
"Ja, dan ga ik lekker de hele dag met mijn eigen tieten en kut spelen. Whuhhuhuhuhuhuhuhu."
was me t avondje welquote:
Moet je wel oppassen dat je niet een te lekkere vrouw wordt, tenzij je wilt dat er de hele dag jongens met een stijve naar je kijken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat ik wel een dag een vrouw zou willen zijn, maar niet langer. En ik mag stoppen wanneer ik wil, gewoon om te weten hoe het is.
Narcistquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Profesor het volgende:
één dag vrouw zijn? Ik zou de hele dag foto's van mijzelf nemen en mij de volgende dag op afrukken.
Het was maar een voorbeeld van zogenaamde 'vrouwenseries'.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef ruud.nl het volgende:
Als ik één dagje vrouw zou zijn, zou Sex and the city of grey's anatomy kijken, wel één van de laatste dingen zijn die ik zou doen.![]()
Maar wat als je nou een lelijke dikke huisvrouw was? Of Roseanne Barrquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Profesor het volgende:
één dag vrouw zijn? Ik zou de hele dag foto's van mijzelf nemen en mij de volgende dag op afrukken.
Ik ben best wel een knappe man, dus verwacht als vrouw ook knap te zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wat als je nou een lelijke dikke huisvrouw was? Of Roseanne Barr![]()
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Profesor het volgende:
[..]
Ik ben best wel een knappe man, dus verwacht als vrouw ook knap te zijn.
Alsof jij niet aan je pik zou zittenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
"Ja, dan ga ik lekker de hele dag met mijn eigen tieten en kut spelen. Whuhhuhuhuhuhuhuhu."
De gewoonste zaak van de wereldquote:Hoe is het om man te zijn?
Lijkt me best interessant, maar ik sta niet vooraan in de rij.quote:Zou je weleens een dagje frau willen zijn?
+quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
=quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Profesor het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef ruud.nl het volgende:
Als ik één dagje vrouw zou zijn, zou Sex and the city of grey's anatomy kijken, wel één van de laatste dingen zijn die ik zou doen.![]()
Dat vind ik nu al mooi.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:47 schreef IHVK het volgende:
Het vooruitzicht dat je nooit kinderen hoeft te baren is ook wel mooi eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:47 schreef UberMeister het volgende:
[..]
+
[..]
=
Hoe het is om man te zijn!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef Lili_5678 het volgende:
Voor alle vrouwen: uit de reacties van de mannen is het duidelijk hoe het is om man te zijn...
En dan wordt hij de volgende dag naast een kerel wakker!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
ik zou het weleens willen zijn, hoe het voelt als je zit te sexen met een man. nu kan ik dat nu ook, maar dat is niet mijn ding..(denk ik.)
alleen wil ik dan niet ongesteld zijn..
gewoon ff een dagje dat je een lekker wijf ben met lekkere tieten en een mooie kont en dan een wildvreemde van straat trekken om de nacht zonder slaap met hem door te brengen.
wat zou jij als man doen dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:58 schreef vencodark het volgende:
Ok het is duidelijk, elk antwoord wat ik ga krijgen is gerelateerd aan seks als een vrouw.![]()
Wat had ik anders verwacht.![]()
We zijn duidelijk, eerlijk, positief ingesteld en houden van sexquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef Lili_5678 het volgende:
Voor alle vrouwen: uit de reacties van de mannen is het duidelijk hoe het is om man te zijn...
Toch jammer dat vrouwen die keuze niet hebben van wel of niet ongesteld of wel / geen lekkere tieten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
ik zou het weleens willen zijn, hoe het voelt als je zit te sexen met een man. nu kan ik dat nu ook, maar dat is niet mijn ding..(denk ik.)
gewoon ff een dagje dat je een lekker wijf ben met lekkere tieten en een mooie kont en dan een wildvreemde van straat trekken om de nacht zonder slaap met hem door te brengen.
Nogal logisch, we mogen maar 1 dag vrouw zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:58 schreef vencodark het volgende:
Ok het is duidelijk, elk antwoord wat ik ga krijgen is gerelateerd aan seks als een vrouw.![]()
Wat had ik anders verwacht.![]()
Weet je gelijk zeker of je inderdaad eigenlijk homo bent.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
als man ben je eerder klaar volgens mijquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Nogal logisch, we mogen maar 1 dag vrouw zijn.
En daarbij, alsof jullie vrouwen niet de hele dag aan jezelf zouden zitten als je 1 dag man zou mogen zijn![]()
Het...zelfde?quote:
Ik zou het niet erg vinden om voor 1 dag man te zijn (wat ik zou doen weet ik nog niet), maar ik zou nooit voor altijd een man willen zijn. Ja er zijn dingen waarvan je denkt goh liever dat niet gehad en ja kinderen baren lijkt me pijnlijk. Maar het mooie daaraan is weer dat wij iets op de wereld kunnen zetten.... toch niet verkeerd he.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
En daarbij, alsof jullie vrouwen niet de hele dag aan jezelf zouden zitten als je 1 dag man zou mogen zijn![]()
Maar verder: het bevalt goed om een man te zijn. Met dezelfde opleiding een hogere baan krijgen en bij dezelfde baan beter betaald krijgen. We hebben geen last van ongesteld worden, hoeven geen kinderen te baren. Om maar wat puntjes te noemen.....
Ik zou zonder twijfel voor een tweede termijn tekenen![]()
Ze zijn dan onervaren, duurt het toch wat langer. Zeker als ze meerdere orgasmes willen zoals ze normaliter wel kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef SlimShady het volgende:
[..]
als man ben je eerder klaar volgens mij.
En het kind blijft altijd bij ons als er een scheiding komt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:08 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om voor 1 dag man te zijn (wat ik zou doen weet ik nog niet), maar ik zou nooit voor altijd een man willen zijn. Ja er zijn dingen waarvan je denkt goh liever dat niet gehad en ja kinderen baren lijkt me pijnlijk. Maar het mooie daaraan is weer dat wij iets op de wereld kunnen zetten.... toch niet verkeerd he.
ach lilly, die lekkere tieten heb je welquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:00 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Toch jammer dat vrouwen die keuze niet hebben van wel of niet ongesteld of wel / geen lekkere tieten.
ik heb het over een dag man zijn.. dag=> 24 uur. ik heb niet gezegd wanneer de dag begonquote:Op
donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En dan wordt hij de volgende dag naast een kerel wakker!![]()
![]()
zie je dat als een wonder, een geschenk, een voorrecht?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:08 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om voor 1 dag man te zijn (wat ik zou doen weet ik nog niet), maar ik zou nooit voor altijd een man willen zijn. Ja er zijn dingen waarvan je denkt goh liever dat niet gehad en ja kinderen baren lijkt me pijnlijk. Maar het mooie daaraan is weer dat wij iets op de wereld kunnen zetten.... toch niet verkeerd he.
Ik had anders ook andere punten gevonden, heb je die niet gelezen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:08 schreef Batsnek het volgende:
Is dat t enige wat er in je opkomt? Je geen zorgen hoeven te maken over wat anderen van je denken, en ongestoord kunnen vreten?
Dan kun je ook gewoon een feeder als vriendje zoeken; hoef je ook al niet meer te werken!
Ik ben 100% trots op mijn vrouwelijkheid.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zie je dat als een wonder, een geschenk, een voorrecht?
dat je daar trots op bent, trots op je vrouwelijkheid?
hebben vrouwen zoiso al niet gekund of t nou genant of niet isquote:
sowieso..quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hebben vrouwen zoiso al niet gekund of t nou genant of niet is
(mits vriendje in de buurt met jeuk)
Nou ik denk dat deze punten toch echt niet opgaan hoor, als ik het zo goed zie/bekijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef vencodark het volgende:
- Je hoeft niet teveel na te denken hoe je eruit ziet, make-up is sowieso uit den boze.
- Veel mannen hoeven niet op de lijn te letten en lijken nooit te dik in een broek of trui.
- Mannen hoeven niet te mode te volgen, alles lijkt toch op elkaar.![]()
- Mannen kunnen autorijden, vrouwen niet.
- Mannen kunnen gebakjes eten, snoepen, snacks eten en ze worden geen gram dikker!![]()
En zo zijn er vast nog meer dingen.
vrouwen hebben nuance nodig. daarom praten ze ook zoveel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
Ander voordeel als je man bent: lekker simplistisch reageren, getuige deze post.
zoalsquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:23 schreef Lili_5678 het volgende:
Gewoon voor de duidelijkheid mannen... niet elke vrouw is hetzelfde en als jullie zoveel over ons weten gebruik die informatie dan en doe er eens wat nuttigs mee.
Of een bejaarde manquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
het wél kunnen autorijden is overigens wel een valide punt. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk - maar áls er een situatie in het verkeer is waarbij je denkt: "dat ging maar net goed" en je kijkt in de auto die betreffende situatie aanstichtte, dan is dat 9 v/d 10 keer een vrouw.
I'm just calling 'em like I see 'em.
Hey dat is jou terein.... verzin iets, doe iets geks, leef een beetje. Ik hoor nog wel wat je hebt bedachtquote:
Of bejaarden. En als je eens goed oplet in het verkeer zie je ook dat de meeste vrouwen te dicht op het stuur zitten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
het wél kunnen autorijden is overigens wel een valide punt. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk - maar áls er een situatie in het verkeer is waarbij je denkt: "dat ging maar net goed" en je kijkt in de auto die betreffende situatie aanstichtte, dan is dat 9 v/d 10 keer een vrouw.
I'm just calling 'em like I see 'em.
fixedquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:28 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Hey dat is jou terein.... verzin iets, doe iets geks, leef een beetje. Ik hoor voel nog wel wat je hebt bedacht
Heerlijk hoe vrouwen toch altijd die sexuele innuendo compleet missenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:33 schreef Lili_5678 het volgende:
Nou bootje leef je uit... kan niet wachten
Ik wel iig, ben trots op mijn vrouw zijn, het feit dat ik een orgaan extra heb, een orgaan dat meegaat zoals de krinloop van de aarde draait, prachtig die weerklank van de aarde in mijn lijf, die verbondenheid.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zie je dat als een wonder, een geschenk, een voorrecht?
dat je daar trots op bent, trots op je vrouwelijkheid?
innuendo? :$quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:35 schreef UberMeister het volgende:
[..]
Heerlijk hoe vrouwen toch altijd die sexuele innuendo compleet missen![]()
Jullie kunnen er wat van ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef vencodark het volgende:
Maar hoe is het voor de mannen, om man te zijn? Ik lees wel vaak dat mannen en vrouwen elkaar niet begrijpen, vrouwen altijd zeuren, te gevoelig zijn, zichzelf te dik vinden etc etc.
Sex and the City vond ik best humor en vriendinlief kijkt Greys anatomy, dus ik kijk af en toe mee. Alleen dat rare sociale gedoe in dat soort series vind ik niet echt interessant.quote:en stiekem naar Sex and te city willen kijken? Of Greys anatomy?![]()
Een man hoeft zichzelf niet zo te bewijzen in het arbeidsproces en krijgt meer geld. Racistisch als de pest natuurlijk, maar het is wel zo. Verder hebben we niet zo veel last van hormonen elke maand, maar zullen we ook niet echt precies snappen hoe het is om in verwachting te zijn. Mannen zien de wereld praktisch, maar met minder kleuren. Vrouwen ervaren veel meer kleuren en snappen de schoonheid van dingen veel beter. Daarintegen vinden mannen de gesprekken van vrouwen meestal overloos gezwets. Een vrouw zegt en denkt veel meer. Mannen hebben niet zoveel woorden nodig en denken doen we pas als het echt nodig is.quote:Wat zijn de voordelen van man zijn en wat zijn de nadelen?
Mannen minder zweverig, nou laten we zeggen dat de allerergste zwevers die ik heb gekend toch echt mannen waren, als ze het doen dan schieten ze vaak enorm door erin.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
innuendo? :$
ennuh erodome, mannen zijn ook minder "zweverig" afaik
en ik denk dat je kortzichtig wel kan gebruiken ipv shallow. of oppervlakkig.
Om nog net de dingen te doen die de mannen niet meer kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:01 schreef SlimShady het volgende:
[..]
het meest nutteloze argument ever. waarom 5 tot 10 jaar langer bejaard willen zijn?
en de domste drogreden die er is als antwoord? Wie weet waarom je 10 jaar langer wilt leven? Misschien omdat je levenspartner dat ook nog doet en jullie al veertig jaar lang een te gekke tijd hebben?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:01 schreef SlimShady het volgende:
het meest nutteloze argument ever. waarom 5 tot 10 jaar langer bejaard willen zijn?
zoals de menopauze doormaken en allerlei vreemde aandoeningen krijgen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:03 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Om nog net de dingen te doen die de mannen niet meer kunnen![]()
That's rich ..quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:57 schreef erodome het volgende:
Voordelen als vrouw zijnde:
*Niet geleefd worden door dat ding onder de gordel.
misverstand. Mannen doen ook meerdere dingen tegelijk. nou ja, twee dingen tegelijk. één is een constante: aan sex denken, de andere is datgeen waar je mee bezig bent.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:57 schreef erodome het volgende:
*Verschillende dingen tegelijkertijd kunnen doen
Hier kun je echt precies het tegenovergestelde neerzetten wat voor mannen weer positief is. (Lees 't met een knipoog).quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen minder zweverig, nou laten we zeggen dat de allerergste zwevers die ik heb gekend toch echt mannen waren, als ze het doen dan schieten ze vaak enorm door erin.
Vrouwen zijn wel spiritueler over het algemeen genomen, dat is waar, wat ik als voordeel zie, dat is mijn erfrecht als vrouw zijnde.
Voordelen als vrouw zijnde:
*Niet geleefd worden door dat ding onder de gordel.
*geen onzerheid over de grote van het slurfje(ok daar zitten andere lichamelijke onzekerheden tegenover voor de vrouw, dat streept wel weg tegenover elkaar)
*Je gevoel mogen tonen zonder gelijk een mietje genoemd te worden
*Niet de stoere player uit hoeven hangen voor status
*Geen macho gedrag nodig
*Geen bakken testosteron wat je agressief maakt.
*Verschillende dingen tegelijkertijd kunnen doen
*Meerdere orgasme's in verschillende vormen, geen eind omdat dat kwakkie te vroeg naar je zin komt
*Gemiddeld genomen ouder worden
*Het voorrecht om nieuw leven te mogen dragen, want men kan wel blaten over bevallingen, maar het is een nogal geweldige ervaring leven in je te dragen, dat contact wat je met je ongeboren kind heeft heeft de vader niet in die mate, hoe gek hij ook op zijn spruit is, de band die daar geschapen wordt is geweldig.
Zo even wat kleine dingetjes hoor zo
nieuw topic? Hoe is het om bejaard te zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:04 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
en de domste drogreden die er is als antwoord? Wie weet waarom je 10 jaar langer wilt leven? Misschien omdat je levenspartner dat ook nog doet en jullie al veertig jaar lang een te gekke tijd hebben?
wat ben je toch weer speciaaalquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef Verbal het volgende:
Ik schijn geen doorsnee man te zijn, dus ik zou het je niet kunnen vertellen.
V.
Nou doe je alsof vrouwen alleen mindere dingen meemaken..quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Maar verder: het bevalt goed om een man te zijn. Met dezelfde opleiding een hogere baan krijgen en bij dezelfde baan beter betaald krijgen. We hebben geen last van ongesteld worden, hoeven geen kinderen te baren. Om maar wat puntjes te noemen.....
Ik zou zonder twijfel voor een tweede termijn tekenen![]()
Nu vallen jullie door de mand.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou doe je alsof vrouwen alleen mindere dingen meemaken..
Maar als vrouw krijg je vaak gratis drank
bij discotheken mag je vaker gratis naar binnen
Als je er een beetje goed uit ziet, kan je zo vaak seks hebben als je wil
Ook krijg je meestal veel gedaan van mannen. (lees verwennen in de zin van sieraden, andere lekkernijen
Joh, wat ouwerwets.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ook krijg je meestal veel gedaan van mannen. (lees verwennen in de zin van sieraden, andere lekkernijen
Wij moeten het toch een beetje goedpraten voor onszelf?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
een ander verhaal?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:34 schreef Candaasje het volgende:
(Mannen ook, maar dat is weer een ander verhaal)
Dat ging niet specifiek over mannen eigenlijk. Meer in het algemeen; mensen zijn nou eenmaal profiteurs. Zowel mannen als vrouwen. Misschien niet 24/7, maar iedereen heeft wel eens iets gedaan - al was het maar een kleinigheidje - om er zelf beter van te worden (ten koste van anderen). Ging dus verder niet echt over de vraag van TSquote:een ander verhaal?
dat was toch juist het hele verhaal van dit topic - hoe het is om man te zijn?
profiteurs, dus! zeg jij! verduidelijking, aub?
Haha inderdaad.. en de meeste vrouwen vinden het wel lekker om verwent te worden..vooral als je het zelf niet al te ruim hebt qua geldquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:33 schreef erodome het volgende:
Emancipatie moet je alleen gebruiken als je er ook daadwerkelijk beter van wordt he
Goed verhaal, B-Flip!quote:
ws meer zegt over hoe je het zou willen. Denk ik.quote:Na t werk ga je naar vrienden ....
Veel anecdotes zijn van afgelopen donderdag, maar zo gaat t idd doorsnee... Maar hoezo jaloers?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Goed verhaal, B-Flip!![]()
Ik was bijna jaloers, vooral omdat het naar jouw zeggen je 'doorsnee' donderdag is, tot ik bedacht dat jouw werkdag nog niet voorbij is, net zo min als de mijne.
Dat zou betekenen dat het stuk vanaf
[..]
ws meer zegt over hoe je het zou willen. Denk ik.
Wat een geruststelling.
Nou, ik vind dat mannen ook flinke miskleunen kunnen maken op kledinggebied (denk aan de witte sokken in sandalen)quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het...zelfde?![]()
Nee maar of even van een stereotype uit te gaan he:
- Je hoeft niet teveel na te denken hoe je eruit ziet, make-up is sowieso uit den boze.
quote:- Veel mannen hoeven niet op de lijn te letten en lijken nooit te dik in een broek of trui.
Moet jij eens een mannenpak van 5 jaar geleden bekijken.....quote:- Mannen hoeven niet te mode te volgen, alles lijkt toch op elkaar.![]()
Kan mij ook niet boeien. Daarvoor heb je tampons.quote:- Mannen zijn nooit ongesteld en hoeven dus ook niet bang te zijn dat ze het nét worden wanneer ze willen zwemmen.
Nah, ik kan mooie benen wel op prijs stellen eigenlijk.quote:- Van mannen wordt niet verwacht dat ze mooie benen hebben en hoeven ze daarzo ook niet te scheren, zelfs niet in de zomer.
Daar heb je een punt. Je eerste.quote:- Mannen kunnen overal gewoon gaan plassen (als er geen politie in de buurt is).
Hangt toch echt van je vriendinnen af.quote:- Mannen hebben andere soort ruzies met vrienden dan vrouwen hebben met vriendinnen, is toch veel makkelijker.
quote:- Mannen kunnen autorijden, vrouwen niet.
Die mannen ken ik niet.quote:- Mannen kunnen gebakjes eten, snoepen, snacks eten en ze worden geen gram dikker!![]()
ja...quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:57 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Veel anecdotes zijn van afgelopen donderdag, maar zo gaat t idd doorsnee... Maar hoezo jaloers?
Hallo, er stond ook stereotypes.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat mannen ook flinke miskleunen kunnen maken op kledinggebied (denk aan de witte sokken in sandalen)
[..]
![]()
[..]
Moet jij eens een mannenpak van 5 jaar geleden bekijken.....
[..]
Kan mij ook niet boeien. Daarvoor heb je tampons.
[..]
Nah, ik kan mooie benen wel op prijs stellen eigenlijk.
[..]
Daar heb je een punt. Je eerste.
[..]
Hangt toch echt van je vriendinnen af.
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Die mannen ken ik niet.
Voordeel van een man zijn: helaas verdien je tegenwoordig nog steeds meer dan de gemiddelde vrouw, je hoeft niet te baren en een grote bek is eerder een pré dan iets dat tegen je werkt.
Ah die vrienden heb je vast wel toch? Of bespeur ik enige sarcasme?...quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:11 schreef Garisson72 het volgende:
ja...![]()
ik wil ook vrienden waartegen ik "how's ma bro" kan zeggen. ik wil ook een meid naar huis brengen waar ik niet in geinteresseerd ben. En de keren dat ik in het verleden zo brak mogelijk wakker werd op een bank waren zo memorabel, dat wil ik ook wel iedere donderdag.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:24 schreef B-FliP het volgende:
Ah die vrienden heb je vast wel toch? Of bespeur ik enige sarcasme?...
Gelukkig zijn niet alle meiden zo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:48 schreef cesareborgia het volgende:
ik moet er niet aan denken om deel te zijn van dat opportunistische gekonkel tussen vrouwen onderling. het elkaar het licht in de ogen niet gunnen , roddel en achterklap , valsheid. "ohw wat zit je haar leuk cindy" 10 minuten later "heb je dat haar van cindy gezien , ziet er niet uit man"
Die mannen houden meestal ook niet van vrouwen Q...quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:37 schreef Q. het volgende:
Ach, niet alle mannen houden van voetbal en auto's, die zijn vrouwelijk genoeg..
Staand plassen zonder te knoeien?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef vencodark het volgende:
Wat zijn de voordelen van man zijn
Oh, en die wou ik er nog bij zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:00 schreef dawg het volgende:
Om haar te kunnen neuken natuurlijk. Doh.
Dat ook, maar ik ben serieus. Ik fluit niet naar wijven, neuk me geen slag in de rondte, porno laat mij Siberisch, ik heb geen Beertender etc.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:24 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
wat ben je toch weer speciaaal![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:11 schreef Verbal het volgende:
Dat ook, maar ik ben serieus. Ik fluit niet naar wijven, neuk me geen slag in de rondte, porno laat mij Siberisch, ik heb geen Beertender etc.
V.
Zeg...jij pikt toch niet mijn geniale topic in he.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:59 schreef sweetgirly het volgende:
Hallo mannen !![]()
Ik heb even een vraagje hé, misschien nog wel meer hoor, maar dat komt nog wel dan, ik ben geïntresseerd in de psyche van de man, als die uberhaupt bestaat dan.
Mijn vraag is, waarom zeggen jullie weleens dingen die jullie toch niet (van plan zijn om) waar (te) maken, vraagteken, vraagteken, vraagteken.
Dit is een multiplechoicevraag, u kunt kiezen uit:
a) omdat wij dan het gevoel hebben dat na of bij het verbreken van die belofte onze ego nog intact is
b) ik weet het ook niet, ik ben man of
c) uhhh, ik snap de vraag niet, mijn kruis jeukt alleen maar
Nou vertel!![]()
Detail!quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die mannen houden meestal ook niet van vrouwen Q...
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:00 schreef dawg het volgende:
Om haar te kunnen neuken natuurlijk. Doh.
Ik ben vrouw, ik mag dat soort dingenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef vencodark het volgende:
Zeg...jij pikt toch niet mijn geniale topic in he.![]()
![]()
Antwoord D: Jezus, gewoon ermee instemmen zodat ze ophoudt met zeiken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:59 schreef sweetgirly het volgende:
Hallo mannen !![]()
Ik heb even een vraagje hé, misschien nog wel meer hoor, maar dat komt nog wel dan, ik ben geïntresseerd in de psyche van de man, als die uberhaupt bestaat dan.
Mijn vraag is, waarom zeggen jullie weleens dingen die jullie toch niet (van plan zijn om) waar (te) maken, vraagteken, vraagteken, vraagteken.
Dit is een multiplechoicevraag, u kunt kiezen uit:
a) omdat wij dan het gevoel hebben dat na of bij het verbreken van die belofte onze ego nog intact is
b) ik weet het ook niet, ik ben man of
c) uhhh, ik snap de vraag niet, mijn kruis jeukt alleen maar
Nou vertel!![]()
Nog iets waar mannen op kicken... 2 vrouwenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:06 schreef sweetgirly het volgende:
Vrouwen jullie kunnen nu het mannentopic veroveren, ze zijn toch allemaal weg!
![]()
Maak er een potje van, zou ik zeggen![]()
Ohja, bitchfight enzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:14 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik ben vrouw, ik mag dat soort dingen![]()
![]()
*bier + chips*quote:
Was het maar kut, dan had je er nog wat aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het leven van een vrouw is anders ook best kut hoor.![]()
En wat als die vrouw zei van ik ga optijd naar bed en er niet om vroeg om nog gebeld te worden, sterker zoiets zegt van 'ik wil niet meer gebeld worden want ik ga optijd naar bed'. En dan wordt er gezegd 'ik bel je voor 8 uur nog even', antwoordt de vrouw 'nee, hoeft eigenlijk niet'. Antwoord man 'jawel, jawel (en dan stoer) ik bel je voor 8 uur nog even'.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:16 schreef Ps2K het volgende:
Antwoord D: Jezus, gewoon ermee instemmen zodat ze ophoudt met zeiken.
O ja, ik houd ook niet van voetbal en ben een romanticus en auto's hebben ook niet mijn interessequote:
Oeh Miaaaaauw.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:25 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Catfight, en ik ben het poessie!![]()
![]()
![]()
Auw...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:23 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
En wat als die vrouw zei ik ga optijd naar bed en er niet om vroeg om nog gebeld te worden, sterker zoiets zegt van 'ik wil niet meer gebeld worden want ik ga optijd naar bed'. En dan wordt er gezegd 'ik bel je voor 8 uur nog even', antwoord de vrouw 'nee, hoeft eigenlijk niet'. Antwoord man 'jawel, jawel (en dan stoer) ik bel je voor 8 uur nog even'.
Dus niet! Maar dan moet een man gewoon zijn waffel houden als die dat ook niet van plan is.
Wat een oeverloze discussie, weer 100 woorden weg, en dat alleen zodat, jawel volgens mij is het dus A) het ego maar intact blijft.
Zucht.![]()
Zie je,het leven van een man is veel minder gecompliceerd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Auw...
Dat is het hele probleem: mannen communiceren simpeler
Man1: Ik bel je
man2: ik ga pitten
man1: ok bel ik niet
Vindt je dat echt???quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle meiden zo.![]()
Maar in dat opzicht lijken de verhoudingen tussen mannen altijd eerlijker te zijn, oprechter enzo.
Nee goed, dat geloof ik ook wel. Maar je bent vrienden of je bent het niet. Heb vaak het idee dat vrouwen elkaar veel meer kunnen belazeren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Vindt je dat echt???
Als je echt eerlijk kijkt is dat dan echt zo?
De mooie auto die de ander heeft waar dikke afgunst over is, het afkraken van de gozer die WEL met die mooie meid mee naar huis ging enz enz enz enz
Vrienden die er met je vriendinnetje vandoor gaan, matennaaierij op andere fronten, het is ook echt mannen niet vreemd hoor.
Voetbal is dan ook kut.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
O ja, ik houd ook niet van voetbal en ben een romanticus en auto's hebben ook niet mijn interesse
V.
Nee maar dat wordt snel opgelost met een kaakslag, en daarna zijn we weer vriendenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Vindt je dat echt???
Als je echt eerlijk kijkt is dat dan echt zo?
De mooie auto die de ander heeft waar dikke afgunst over is, het afkraken van de gozer die WEL met die mooie meid mee naar huis ging enz enz enz enz
Vrienden die er met je vriendinnetje vandoor gaan, matennaaierij op andere fronten, het is ook echt mannen niet vreemd hoor.
Mooi zijn we het daar over eens. 90 minuten naar een groen scherm kijken heb ik de concentratie niet voorquote:
Ik snap het nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:26 schreef Ps2K het volgende:
Auw...
Dat is het hele probleem: mannen communiceren simpeler
Man1: Ik bel je
man2: ik ga pitten
man1: ok bel ik niet
vrouw1: ik ga je bellen <verhaal>
vrouw2: nee <verhaal over vroeg op bed, hoer op kantoor etc. etc. etc>
vrouw1: maar <verhaal over waarom bellen>
vrouw2: <verhaal over vroeg op bed, ongesteld etc etc etc>
etc etc etc
Zeker wel, als je niet genoeg nadenkt over hoe je er uit ziet krijg je geen aandacht van het andere geslacht. Precies hetzelfde dus, wij smeren alleen niet ons gezicht in met 20 lagen plamuur en andere smeersels.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef vencodark het volgende:
Nooit? Je bent nog nooit man geweest zeker?quote:- Veel mannen hoeven niet op de lijn te letten en lijken nooit te dik in een broek of trui.
Het zal je nog verbazen hoe moeilijk het is om de juiste kleding uit de rekken te trekken!quote:- Mannen hoeven niet te mode te volgen, alles lijkt toch op elkaar.![]()
Mannen hebben vaker en meer last van *kuch* flatulentie. Dat is ook niet altijd fijn in een zwembadquote:- Mannen zijn nooit ongesteld en hoeven dus ook niet bang te zijn dat ze het nét worden wanneer ze willen zwemmen.
Geloof me, je wil je benen ook echt niet scheren als man...quote:- Van mannen wordt niet verwacht dat ze mooie benen hebben en hoeven ze daarzo ook niet te scheren, zelfs niet in de zomer.
Daar heb je als vrouw een plastuit voor en mannen kunnen dat tegenwoordig ook niet meer zo makkelijk omdat veel boxershorts geen stukje hebben om dat ding doorheen te duwen, wat ik overigens best goed vind, want je wil hem niet tussen je rits krijgen. Ook kan je door onhandig gepruts een bal omhoog laten schieten of draaien, wat op z'n zachtst gezegd niet fijn aan hoeft te voelen...quote:- Mannen kunnen overal gewoon gaan plassen (als er geen politie in de buurt is).
Mannen kunnen geen gebakjes eten, snoepen en snacks eten wanneer ze niet willen dat alles in hun buik gaat zitten. Overigens moeten mannen ook nog eens veel meer eten dan vrouwen doordat ze zwaardere lichamen hebben of zouden moeten hebben (bouw, spieren). Een vrouw hoeft voornamelijk haar eetgewoontes aan te passen en te sporten om slank te blijven en er goed uit te zien. Een man moet er keihard voor vreten, gezond dus, en jarenlang in sportscholen of met andere sporten doorbrengen voordat veel dames vinden dat ze bij hun passen qua lichaam, en dat vol blijven houden tot den dood.quote:- Mannen kunnen gebakjes eten, snoepen, snacks eten en ze worden geen gram dikker!![]()
die is inderdaad wel zo.. als je beetje dikke tieten en lekkere kont heb, zitten al die anti's, mocro's en turken je na te fluiten als het ff mee zit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 03:57 schreef swarmahoer het volgende:
savonds alleen fietsen zonder lastige buitelanders
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:20 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Daar heb je als vrouw een plastuit voor en mannen kunnen dat tegenwoordig ook niet meer zo makkelijk omdat veel boxershorts geen stukje hebben om dat ding doorheen te duwen, wat ik overigens best goed vind, want je wil hem niet tussen je rits krijgen. Ook kan je door onhandig gepruts een bal omhoog laten schieten of draaien, wat op z'n zachtst gezegd niet fijn aan hoeft te voelen...
[..]
hij heeft vast een hele kleine die niet over de rand van de boxershort pastquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:17 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Amateur!
Je maakt toch gewoon even je broek los als je gaat pissen, en trekt je boxershort naar beneden?![]()
Lijkt me een pijnlijke bedoening om alles door je gulp te frotten.![]()
Dat lijkt me ook ja, maar er zijn er die dat echt doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:17 schreef ruud.nl het volgende:
Amateur!
Je maakt toch gewoon even je broek los als je gaat pissen, en trekt je boxershort naar beneden?![]()
Lijkt me een pijnlijke bedoening om alles door je gulp te frotten.![]()
Mijn pincet is groter dan die van jouquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:39 schreef Bootje84 het volgende:
hij heeft vast een hele kleine die niet over de rand van de boxershort past
Ik kan me voorstellen dat je als vrouw zijnde denkt dat dit vervelend is. Ik als man, heb hier echter totaal geen last van. Ik ben niet onzeker over de grootte van mij beste vriend, player zijn is een keuze en ik ben geen mietje als ik mijn gevoelens toon of uit, ik heb gewoon zelden de behoefte om mijn gevoelens te uiten.quote:*geen onzerheid over de grote van het slurfje(ok daar zitten andere lichamelijke onzekerheden tegenover voor de vrouw, dat streept wel weg tegenover elkaar)
*Je gevoel mogen tonen zonder gelijk een mietje genoemd te worden
*Niet de stoere player uit hoeven hangen voor status
*Geen macho gedrag nodig
*Geen bakken testosteron wat je agressief maakt.
Het is in een woord: Geweldigquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef vencodark het volgende:
Goed, ik ben dus een vrouw en gelukkig velen met mij.![]()
Maar hoe is het voor de mannen, om man te zijn?
t v pquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef vencodark het volgende:
Maar hoe is het voor de mannen, om man te zijn? Ik lees wel vaak dat mannen en vrouwen elkaar niet begrijpen, vrouwen altijd zeuren, te gevoelig zijn, zichzelf te dik vinden etc etc.
Zijn er mannen die weleens voor 1 dagje gewoon vrouw willen zijn? Om de vrouw enigsinds te begrijpen en ook gewoon eens lekker gevoelig willen zijn en stiekem naar Sex and te city willen kijken? Of Greys anatomy?![]()
Er zijn zoveel stereotypes over mannen en vrouwen te vertellen dat ik eens wil weten hoe het écht zit. Van fokkers dus. So, go ahead.![]()
Nog een vraag eraan geplakt:
Wat zijn de voordelen van man zijn en wat zijn de nadelen?
(overigens is dit topic niet geopend omdat ik me wil verbouwen ofzo, ieuw).
Maar waarom ben je trots?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:30 schreef Sabjeje het volgende:
mannen hebben het gewoon makkelijk!
plasen waar ze maar willen... geen bloederige maandelijkse lasten...
maar toch... ben ik er trots op dat ik een vrouw mag zijn!!
Ah ja, en mannen kunnen dat niet zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef vencodark het volgende:
te gevoelig zijn
Ook als het de grootste lozer is die je je kan bedenken, die dan ook nog eens op je af komt en zegt, oh kijk eens wat leuk, we hebben hetzelfde aanquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:25 schreef Terreros85 het volgende:
Mannen vinden het een stuk minder erg als ze iemand zien met dezelfde kleren aan
Uiteindelijk gaat dit ook maar om vooroordelen die lang niet voor iedereen opgaan, de standaart vrouwen/mannen dingen die dat eigenlijk minder zijn dan dat gedacht wordt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:04 schreef AgLarrr het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je als vrouw zijnde denkt dat dit vervelend is. Ik als man, heb hier echter totaal geen last van. Ik ben niet onzeker over de grootte van mij beste vriend, player zijn is een keuze en ik ben geen mietje als ik mijn gevoelens toon of uit, ik heb gewoon zelden de behoefte om mijn gevoelens te uiten.
OMGquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En dan wordt hij de volgende dag naast een kerel wakker!![]()
![]()
Maandelijkse periode is geen eigenschap, dat gebeurt nu eenmaal.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:05 schreef MooieLuL het volgende:
Een man is een mens zonder alle slechte eigenschappen van een vrouw, zoals bloeden elke maand, onverklaarbare hoofdpijn, moodswings, onzekerheid, afhankelijkheid etc Door al die eigenschappen hebben de vrouwen ons dan ook nodig, voor de balans.
Make up doe ik ook niet aan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het...zelfde?![]()
Nee maar of even van een stereotype uit te gaan he:
Hoef ook niet aan mijn lijn te denken. Komen amper kilos bij en gaan amper kilos af. I'm blessedquote:- Veel mannen hoeven niet op de lijn te letten en lijken nooit te dik in een broek of trui.
ik doe gewoon aan waar ik me goed in voel. Denk dat iedereen wel een beetje met de mode wil meegaan toch? Tenminste, tot zover je t zelf ok vind...quote:- Mannen hoeven niet te mode te volgen, alles lijkt toch op elkaar.![]()
das wel heel relaxt lijkt mij: nooit meer die bende elke maandquote:- Mannen zijn nooit ongesteld en hoeven dus ook niet bang te zijn dat ze het nét worden wanneer ze willen zwemmen.
true truequote:- Van mannen wordt niet verwacht dat ze mooie benen hebben en hoeven ze daarzo ook niet te scheren, zelfs niet in de zomer.
- Mannen kunnen overal gewoon gaan plassen (als er geen politie in de buurt is).
denk dat vrouwen langer kattig blijven dan mannen...quote:- Mannen hebben andere soort ruzies met vrienden dan vrouwen hebben met vriendinnen, is toch veel makkelijker.
zie punt 2quote:- Mannen kunnen gebakjes eten, snoepen, snacks eten en ze worden geen gram dikker!![]()
Nee ik ook niet maar veel andere vrouwen wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Make up doe ik ook niet aan.![]()
[..]
Dat zijn toch niet het soort vrouwen waar jij je iets van aan trekt?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak zo truttig in dat soort dingen.Vooral pubermeisjes.
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar veel andere vrouwen wel.![]()
Im just saying, niemand gaat lopen zeuren van: Waarom draag je geen make-up?
Vrouwen zijn vaak zo truttig in dat soort dingen.Vooral pubermeisjes.
![]()
ja het kan inderdaad mooi staan. Maar tis mijn stijl niet en voel me er net een clown bij (niet dat ik zoveel zou opsmeren ofzoquote:Op zondag 24 juni 2007 13:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik als man vindt het anders wel leuk als een vrouw zich mooi opmaakt hoor.
Maar ik zeur er niet over,.
Moet ik per se vrouw zijn om Sex and the City leuk te vinden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef vencodark het volgende:
Zijn er mannen die weleens voor 1 dagje gewoon vrouw willen zijn? Om de vrouw enigsinds te begrijpen en ook gewoon eens lekker gevoelig willen zijn en stiekem naar Sex and te city willen kijken? Of Greys anatomy?![]()
Er zijn zoveel stereotypes over mannen en vrouwen te vertellen dat ik eens wil weten hoe het écht zit. Van fokkers dus. So, go ahead.![]()
Nog een vraag eraan geplakt:
Wat zijn de voordelen van man zijn en wat zijn de nadelen?
(overigens is dit topic niet geopend omdat ik me wil verbouwen ofzo, ieuw).
Ja waar gaat dat nou over .... altijd die vrouwen met 10 tegelijk naar de wc .... bang dat je door de wc zakt ofzo ?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:40 schreef RiLo het volgende:
[..]
Moet ik per se vrouw zijn om Sex and the City leuk te vinden?![]()
Ik zou best wel eens een dagje een vrouw willen zijn, alleen maar uit nieuwschierigheid. Maar dan het lieft niet op het moment dat ik in m'n periode zo zijn
Eindelijk ook eens een keertje naar de dames toiletten kunnen en zien waar die ellendig lange gesprekken over gaan
Tsja, voordelen om man te zijn... ik denk zelf niet die maandelijkse ongemakken hebben (wij hoeven niet met tasjes met maandverband rond te sjouwen), wij kunnen goddank niet zwanger zijn (ze zeggen wel eens dat vrouwen het "zwakke geslacht" zijn, maar mij zie je echt geen kinderen baren). Voor de rest zit er denk ik niet zo veel verschil tussen, meer in de beleving van dingen dan in fysiek opzicht (maar dat is subjectief en geheel m'n eigen mening).
Ja preciesquote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja waar gaat dat nou over .... altijd die vrouwen met 10 tegelijk naar de wc .... bang dat je door de wc zakt ofzo ?Je gaat toch naar de wc .. .ff pissen en je bent weg?
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja het kan inderdaad mooi staan. Maar tis mijn stijl niet en voel me er net een clown bij (niet dat ik zoveel zou opsmeren ofzo)
Waarschijnlijk valt het in de optiek van veel vrouwen ook onder simpelheid, maar om het zelfde te vertellen hebben "wij" vaak voldoende aan 10 woorden waar vrouwen er 30 nodig hebben .quote:Op maandag 25 juni 2007 16:49 schreef BRooster het volgende:
Ook grappig om te lezen dat mannen zo simpel zijn, diepgaande gesprekken hebben we heel zo nu en dan echt wel, maar dan zonder vrouwmens in de buurt.
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 25 juni 2007 17:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk valt het in de optiek van veel vrouwen ook onder simpelheid, maar om het zelfde te vertellen hebben "wij" vaak voldoende aan 10 woorden waar vrouwen er 30 nodig hebben ..
Dat is gewoon gezellig, kan je even zonder mannen erbij het een en ander vertellen, kan je even bespreken of die jongen die achterblijft leuk is naar iedereens mening.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja waar gaat dat nou over .... altijd die vrouwen met 10 tegelijk naar de wc .... bang dat je door de wc zakt ofzo ?Je gaat toch naar de wc .. .ff pissen en je bent weg?
ondeugende dingen doen?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is gewoon gezellig, kan je even zonder mannen erbij
Ja maar ik zie ook groepen "vrouwen"( klinkt zo vreemd maarja meiden is voor <12 en wijven is weer beledigendquote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is gewoon gezellig, kan je even zonder mannen erbij het een en ander vertellen, kan je even bespreken of die jongen die achterblijft leuk is naar iedereens mening.
Ondertussen ga je naar het toilet en doe je je ding, maar het kletsen hoeft niet zo onderbroken te worden.
Moet wel zeggen dat ik verreweg de meeste keren gewoon alleen ga hoor
ja ik heb dat ook nooit begrepen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar ik zie ook groepen "vrouwen"( klinkt zo vreemd maarja meiden is voor <12 en wijven is weer beledigend) die niet bij jongens staan met zijn allen naar de plee gaan .. terwijl ze het dus ook gewoon daar kunnen bespreken
![]()
Dan fakkelen ze het wijf af wat wel op die ene kerel af durfde te stappen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar ik zie ook groepen "vrouwen"( klinkt zo vreemd maarja meiden is voor <12 en wijven is weer beledigend) die niet bij jongens staan met zijn allen naar de plee gaan .. terwijl ze het dus ook gewoon daar kunnen bespreken
![]()
Nee, dat doen we wel als de mannen erbij zijn, gaan ze zo leuk van kwijlenquote:
Ja, tja, misschien willen ze hun gesprek niet afkappen, vinden ze de schoonmaakster bij het toilet eng, hebben ze geen zin in kontengegraai en is je bewegen in een groep veiliger(he wet van de natuur he heb ik niet verzonnenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Shhhhhhhhhhhhhhtttttt nou zeg, de mannen mogen toch niet alle vrouwengeheimen weten, laat ze denken dat ik van niets weet zegquote:
Dat zei BabblingBrook laatst ookal tegen me. Volgens mij is het een complot.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Shhhhhhhhhhhhhhtttttt nou zeg, de mannen mogen toch niet alle vrouwengeheimen weten, laat ze denken dat ik van niets weet zeg![]()
Regel - uitzondering.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:42 schreef erodome het volgende:
Tuurlijk is dat een complot, wat dacht je dan zeg???(wie kan er een emoticon maken met een arrogant neusje die in de lucht steekt, die is hier op zijn plaats namelijk!)
van mannen wordt vaak verwacht dat ze kostwinnaar worden in fulltime werken. Dat lijkt me ook in sommige gevallen een nadeel.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef mcDavid het volgende:
Voordelen van man zijn:
- Niet verplicht ééns per maand sjachrijnig en buikpijn
- Geen PMS
- Staand plassen
- Humor hebben
- Kunnen inparkeren
-
nadelen van man zijn:
- euhm... niet in de dameskleedkamer mogen?
Welnee. Ik moet er niet aan denken de hele dag thuis op mn reet te moeten zitten.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef toma het volgende:
[..]
van mannen wordt vaak verwacht dat ze kostwinnaar worden in fulltime werken. Dat lijkt me ook in sommige gevallen een nadeel.
He kijk eens, geweldig!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
custom-smilies FTW! [afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
Als al dat gezeur weg kon waren vrouwen perfecte wezens!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:10 schreef Scorpie het volgende:
Het is perfekt om een man te zijn. Alleen dat onsamenhangende gezeik van vrouwen af en toe.
stoerdoenerij bij mannen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef frien het volgende:
Valt me uit voorgaande posts op dat mannen over het algemeen blij zijn met het 'man zijn' en weinig nadelen van man zijn opnoemen, terwijl ze veel dingen weten op te noemen die bij vrouwen nadelig zijn. Is er dan niks te bedenken wat jullie niet bevalt, mannen??
Mmmh wat vind ik NIET leuk aan mezelf......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef frien het volgende:
Valt me uit voorgaande posts op dat mannen over het algemeen blij zijn met het 'man zijn' en weinig nadelen van man zijn opnoemen, terwijl ze veel dingen weten op te noemen die bij vrouwen nadelig zijn. Is er dan niks te bedenken wat jullie niet bevalt, mannen??
Dat we ons helemaal gestoord kunnen laten maken door vrouwen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef frien het volgende:
Wederzijds...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dat we ons helemaal gestoord kunnen laten maken door vrouwen!
hoef je het nog niet te doen, als ik me verveel ben ik weg hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:52 schreef Mythik het volgende:
Nadeel van het zijn van een man is dat vrouwen (te) vaak van je verwachten dat je aandachtig naar ze luistert![]()
De voordelen van vrouwen:quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:39 schreef vencodark het volgende:
Is er in de ogen van een man geen enkel positief punt bij vrouwen? Honestly, is er niets wat jullie als man, in een vrouw 'bewonderen'?
Ik vind het bijv. knap dat mannen voetbal interessant kunnen vinden, zelfs wanneer het geen EK of WK is.En ja, mannen hebben indd. meer humor dan vrouwen, dat geef ik toe. Daarnaast is het vredig om te lezen en te zien dat mannen qua vriendschappen met elkaar niet zo haatdragend zijn als vrouwen soms.
![]()
Wat ik bewonder is het empatisch vermogen van de gemiddelde vrouw. Veel mannen zijn toch een beetje lompe horken en zijn bedroevend slecht in het inschatten van hoe gevoelig sommige situaties liggen -helemaal als het om vrouwen gaat. Ook heb ik respect voor het gezeik wat men van vriendinnen kan verdragen. Ik zou gillend gek worden als ik sommige van mijn vriendinnen elke keer als ze in de shit zitten aan zou moeten horen, of acht keer op een dag naar hetzelfde verhaal over 'die klootzak' moet luisteren.quote:Is er in de ogen van een man geen enkel positief punt bij vrouwen? Honestly, is er niets wat jullie als man, in een vrouw 'bewonderen'?
Mja, echt vergelijk is ook niet mogelijk he. Behalve misschien door iemand die is omgebouwd,quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:39 schreef vencodark het volgende:
Is er in de ogen van een man geen enkel positief punt bij vrouwen? Honestly, is er niets wat jullie als man, in een vrouw 'bewonderen'?
Ik vind het bijv. knap dat mannen voetbal interessant kunnen vinden, zelfs wanneer het geen EK of WK is.En ja, mannen hebben indd. meer humor dan vrouwen, dat geef ik toe. Daarnaast is het vredig om te lezen en te zien dat mannen qua vriendschappen met elkaar niet zo haatdragend zijn als vrouwen soms.
![]()
Dat ze lang zonder seks kunnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:39 schreef vencodark het volgende:
![]()
Ja!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Voetbal vind ik overigens totaal niet interessant. Is het nu gedaan met mijn mannelijkheid,?
Ik ben wel veel bezig met auto's, wellicht compeseert dat,quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja!![]()
Nee hoor, het was maar een gewoon voorbeeld.![]()
Ach natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ben wel veel bezig met auto's, wellicht compeseert dat,.
Het doet weinig anders dan compenseren zelfsquote:
Leuker dan de hele dag schoonmaken en strijkenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef toma het volgende:
[..]
van mannen wordt vaak verwacht dat ze kostwinnaar worden in fulltime werken. Dat lijkt me ook in sommige gevallen een nadeel.
Alsof dat je enige alternatief is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leuker dan de hele dag schoonmaken en strijken
hele dag??quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leuker dan de hele dag schoonmaken en strijken
Ja hoor, alsof dat verplicht is. Ik maak me eigenlijk nooit op en strakke truitjes zijn ook keuzes. Vroeger draagde (oeps) droeg ik alles wat maar wijd was maar niet meer. Strak went.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef havefun84 het volgende:
Lijkt me vreselijk om je elke dag weer op te moeten tutten. En in van die strakke truitjes te moeten lopen.
En dan ook nog menstrueren, en ongesteld worden.
Ik kan me voorstellen dat een vrouw tevreden is , ze weten niet beter. Maar als een vrouw een dag een man zou zijn zou ze niet anders meer willen.
tuurlijk wel. heerlijk met vriendinnen, collegae kletsen lachen, uitgaan, dansen, shoppen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef havefun84 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat een vrouw tevreden is
Ah, jij weet het verschil wél? Vertel!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef havefun84 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat een vrouw tevreden is , ze weten niet beter. Maar als een vrouw een dag een man zou zijn zou ze niet anders meer willen.
Optutten doe ik bijna nooit, als ik kan kiezen tussen een half uur extra slaap en op en top in de make up tevoorschijn komen is de keuze snel gemaaktquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef havefun84 het volgende:
Lijkt me vreselijk om je elke dag weer op te moeten tutten. En in van die strakke truitjes te moeten lopen.
En dan ook nog menstrueren, en ongesteld worden.
Het grote voordeel van die punten is dat je als je ze niet hebt je niet weet wat je mistquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:02 schreef erodome het volgende:
Ik denk echt niet dat ik man zou willen blijven, de vrouwelijke intuitie zou ik enorm missen, het inlevingsvermogen, de gevoeligheid
ja idd. Als ik mn kleren van vroeger bekijk vind ik die nu veel te groot. Maar strakke truitjes gaat mij nog wat te ver. Sommigen zien er uit als vaatdoekjes man!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hoor, alsof dat verplicht is. Ik maak me eigenlijk nooit op en strakke truitjes zijn ook keuzes. Vroeger draagde (oeps) droeg ik alles wat maar wijd was maar niet meer. Strak went.![]()
Tja doe maar net alsof het niets voorsteld, ik vind het heerlijk.quote:
Vroeger (als pubermeisje) droeg ik echt van die lange t-shirt en van die lelijke truien met zo'n ritsje van boven. Ik was de nerd op schoolquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja idd. Als ik mn kleren van vroeger bekijk vind ik die nu veel te groot. Maar strakke truitjes gaat mij nog wat te ver. Sommigen zien er uit als vaatdoekjes man!Strakke broeken kan ik helemaal niet over. Moet wel wat leuk over de schoenen heen vallen. En die schoenen moeten comfortabel zitten dus geen hakzooi voor moi
Dus inderdaad: vrouw zijn betekent echt niet altijd uren voor de spiegel zitten en je voeten verknoeien in 'schoenen'. Maar das ieder voor zich
![]()
Siliconen + pilletjes = opgelost 14.gifquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:00 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Toch jammer dat vrouwen die keuze niet hebben van wel of niet ongesteld of wel / geen lekkere tieten.
er zijn momenten dat ik dat idd ook denkquote:Op donderdag 28 juni 2007 07:27 schreef jorgentol het volgende:
Maar man zijn is nog steeds beter.
Het scheelt wel een hoop gedoe in veel gevallen volgens mi jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
er zijn momenten dat ik dat idd ook denk![]()
sommige mannen worden er zelfs ook nog aantrekkelijker op als ze ouder wordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:14 schreef Mythik het volgende:
[..]
Het scheelt wel een hoop gedoe in veel gevallen volgens mi ja, Weet niet precies hoe het is om een vrouw te zijn maar ik hoef ook niet zo nodig te ruilen eigenlijk. Vind het wel best zo
![]()
Ja, alhoewel ik nu nog op iets oudere vrouwen val (2 jaar maximaal).quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sommige mannen worden er zelfs ook nog aantrekkelijker op als ze ouder wordenNiet elke man natuurlijk. Maar je ziet t meer bij mannen dan bij vrouwen
![]()
volgens testen zijn beide geslachten daar even slecht in. (in het lezen van emoties).quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:28 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat ik bewonder is het empatisch vermogen van de gemiddelde vrouw. Veel mannen zijn toch een beetje lompe horken en zijn bedroevend slecht in het inschatten van hoe gevoelig sommige situaties liggen -helemaal als het om vrouwen gaat. Ook heb ik respect voor het gezeik wat men van vriendinnen kan verdragen. Ik zou gillend gek worden als ik sommige van mijn vriendinnen elke keer als ze in de shit zitten aan zou moeten horen, of acht keer op een dag naar hetzelfde verhaal over 'die klootzak' moet luisteren.
kwestie van smaak.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:01 schreef flyck het volgende:
[..]
volgens testen zijn beide geslachten daar even slecht in. (in het lezen van emoties).
Voordeel van vrouw zijn, na lang denken.
1) Als je looks wat meezitten krijg je enorm veel gedaan, tevens sta je altijd sterk tgv een man. vooral op vlak van strafwet en hoederrecht etc.
2) De kleren/schoenen voor vrouwen zijn veel mooier en veel meer keuze dan voor mannen.
mannen ook wel. Gewoon een boxer kan ongelooflijk sexy zijnquote:3) je hebt geen opwinding ongemakken zoals mannen. En je hebt 'sexy' ondergoed.
leuke vrienden dan die je anders uitlachenquote:4) je hebt niet de last van te moeten opscheppen tegenover je vrienden over te domste zaken omdat je bang bent uitgelachen te worden.
says who?quote:5) een vrouw mag serieus zijn om interessant te ogen, een man moet nen domme kloot uithangen.
Moeten mannen zoveel meer opscheppen dan? Vrouwen doen dat ook, die kunnen denk ik heel verheerlijkt (is dat een woord?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:01 schreef flyck het volgende:
[..]
4) je hebt niet de last van te moeten opscheppen tegenover je vrienden over te domste zaken omdat je bang bent uitgelachen te worden.
Nee. Sommige onzekere mannen wel natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moeten mannen zoveel meer opscheppen dan?
huh? denk dat je me niet goed begrijpt, vrouwen hebben 45 kledingstukken in het dozijn.quote:
een boxer vs 25 soorten bij vrouwen :p (nu ik erover denk hoort het mss bij het vorige puntquote:mannen ook wel. Gewoon een boxer kan ongelooflijk sexy zijn![]()
ik had het niet op vrienden vrienden (want die heb je niet in het dozijn). Maar kenissen/maten/contacten .. of hoe jullie het noemen.quote:leuke vrienden dan die je anders uitlachen
Geen idee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stelling erbij: Zijn mannen dus eerlijker tegenover anderen over hun relatie?
Dat laatste is liefde(liefde is blind) en wat je bedoelt is een stuk mannelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moeten mannen zoveel meer opscheppen dan? Vrouwen doen dat ook, die kunnen denk ik heel verheerlijkt (is dat een woord?) praten over hun man terwijl het helemaal niet zo geweldig allemaal is.
![]()
Hm, dan ben ik zeker weer een uitzondering op de regel, maar als mijn vent (ok, jongen of man dan) zich kut gedraagt tov mij dan ga ik hem echt niet lopen ophemelen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef vencodark het volgende:
Moeten mannen zoveel meer opscheppen dan? Vrouwen doen dat ook, die kunnen denk ik heel verheerlijkt (is dat een woord?) praten over hun man terwijl het helemaal niet zo geweldig allemaal is.
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:37 schreef Relneger18 het volgende:
Ik zou gewoon voor 1 dag me helemaal scheef laten bonken. Kan ik als man weer 3 jaar droog staan.
Je hebt helemaal gelijk. Ik hemel ook niet op maar veel vrouwen, die in mijn omgeving iig, doen het wel. Ik had een vriendin die tegenover iedereen elke gelegenheid zocht om over haar vriend te praten. Iedereen moest weten hoe geweldig hun relatie was/is. En ik ken meer van zulke.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:07 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hm, dan ben ik zeker weer een uitzondering op de regel, maar als mijn vent (ok, jongen of man dan) zich kut gedraagt tov mij dan ga ik hem echt niet lopen ophemelen hoor. 1) dat verdient hij dan niet en 2) hij verdient dat pas, of gewoon normaal (ik hou niet van ophemelen, goh, nu lijk ik wel moppersmurf) als hij het ook verdient.
Maar mannen zijn er goed in om de dingen die ze dan goed doen later weer teniet te doen door weer iets minder te doen en/of weer kutgedrag te vertonen. Daar zijn mannen dan weer wel goed in![]()
Mij zul je dus niet snel positief/verheerlijkt horen praten over een man.
Ben de gek trouwens..als hij bijdehand/kut doet, kan hij een snauw verwachten of hetzelfde terug.
Maar dan ga ik hem niet op een presenteerblaadje met roosjes nog ophemelen ook zeg!
Roosje in zijn kont kan ie krijgen dan.
Of bij het verbloemen van onzekerheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:29 schreef SlimShady het volgende:
dat is vooral bij verliefde stellen volgens mij.
Denk het niet, hoeveel mannen komen niet met het stomme mijn vrouw begrijpt me niet, of gaan hun vriendin afkraken om maar in de smaak te vallen bij een ander?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Precies. In dit hele topic kan bijna niemand leuke/positieve punten bedenken van een vrouw. Maar bijna allemaal vallen ze wel op vrouwen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Bij mannen vraag ik me vaak af waarom ze geen homo worden, want vrouwen hebben niets goeds als je zou moeten geloven wat ze allemaal uitkramen.
Die zijn er wel hoor, maar als ik persoonlijk eerlijk ben doet een groot gedeelte van de vrouwen mij wat karacter betreft niet echt veel hoor en ik val zeker niet op mannen. Maar er zijn zeker wel wat "juweeltjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies. In dit hele topic kan bijna niemand leuke/positieve punten bedenken van een vrouw. Maar bijna allemaal vallen ze wel op vrouwen.En dat is niet alleen voor ons lichaam.
![]()
nou ik ben zelf best kritisch en vind niet snel iets moois wat er hangt in de hedendaagse kledingwinkels. Dus ik wou dat ik mn kast wat meer vol had hangen maar helaas kom ik weinig leuks tegen . Er mankeert altijd wel wat aan. Misschien ook iets typisch vrouwelijks?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef flyck het volgende:
[..]
huh? denk dat je me niet goed begrijpt, vrouwen hebben 45 kledingstukken in het dozijn.
Waar vrouwen 4 verschillende soorten hebben hebben mannen 1 soort. (enkel verschillende kleuren en verschillende stoffen).
ja.. op Fok, ja! Maar hier verschuilen ze zich achter een nickname en een plaatje dus dan roepen ze van alles en vegen ze alles in een hokje. (de meesten dan - niet allemaal.quote:ik had het niet op vrienden vrienden (want die heb je niet in het dozijn). Maar kenissen/maten/contacten .. of hoe jullie het noemen.
op fok alleen al vind je daar genoeg voorbeelden van.
ben je nog maagd dan?quote:Ok uitlachen is een groot woord, maar je hebt altijd de neiging om zaken beter in te kleden dan het werkelijk is. Er is altijd een bepaalde lat waar je aan moet voldoen of er wringt iets. (ga maar eens als man verkondigen, hey ik ben maagd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |