Make up doe ik ook niet aan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het...zelfde?![]()
Nee maar of even van een stereotype uit te gaan he:
- Je hoeft niet teveel na te denken hoe je eruit ziet, make-up is sowieso uit den boze.
Hoef ook niet aan mijn lijn te denken. Komen amper kilos bij en gaan amper kilos af. I'm blessedquote:- Veel mannen hoeven niet op de lijn te letten en lijken nooit te dik in een broek of trui.
ik doe gewoon aan waar ik me goed in voel. Denk dat iedereen wel een beetje met de mode wil meegaan toch? Tenminste, tot zover je t zelf ok vind...quote:- Mannen hoeven niet te mode te volgen, alles lijkt toch op elkaar.![]()
das wel heel relaxt lijkt mij: nooit meer die bende elke maandquote:- Mannen zijn nooit ongesteld en hoeven dus ook niet bang te zijn dat ze het nét worden wanneer ze willen zwemmen.
true truequote:- Van mannen wordt niet verwacht dat ze mooie benen hebben en hoeven ze daarzo ook niet te scheren, zelfs niet in de zomer.
- Mannen kunnen overal gewoon gaan plassen (als er geen politie in de buurt is).
denk dat vrouwen langer kattig blijven dan mannen...quote:- Mannen hebben andere soort ruzies met vrienden dan vrouwen hebben met vriendinnen, is toch veel makkelijker.
zie punt 2quote:- Mannen kunnen gebakjes eten, snoepen, snacks eten en ze worden geen gram dikker!![]()
Nee ik ook niet maar veel andere vrouwen wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Make up doe ik ook niet aan.![]()
[..]
Dat zijn toch niet het soort vrouwen waar jij je iets van aan trekt?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak zo truttig in dat soort dingen.Vooral pubermeisjes.
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar veel andere vrouwen wel.![]()
Im just saying, niemand gaat lopen zeuren van: Waarom draag je geen make-up?
Vrouwen zijn vaak zo truttig in dat soort dingen.Vooral pubermeisjes.
![]()
ja het kan inderdaad mooi staan. Maar tis mijn stijl niet en voel me er net een clown bij (niet dat ik zoveel zou opsmeren ofzoquote:Op zondag 24 juni 2007 13:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik als man vindt het anders wel leuk als een vrouw zich mooi opmaakt hoor.
Maar ik zeur er niet over,.
Moet ik per se vrouw zijn om Sex and the City leuk te vinden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef vencodark het volgende:
Goed, ik ben dus een vrouw en gelukkig velen met mij.![]()
Maar hoe is het voor de mannen, om man te zijn? Ik lees wel vaak dat mannen en vrouwen elkaar niet begrijpen, vrouwen altijd zeuren, te gevoelig zijn, zichzelf te dik vinden etc etc.
Zijn er mannen die weleens voor 1 dagje gewoon vrouw willen zijn? Om de vrouw enigsinds te begrijpen en ook gewoon eens lekker gevoelig willen zijn en stiekem naar Sex and te city willen kijken? Of Greys anatomy?![]()
Er zijn zoveel stereotypes over mannen en vrouwen te vertellen dat ik eens wil weten hoe het écht zit. Van fokkers dus. So, go ahead.![]()
Nog een vraag eraan geplakt:
Wat zijn de voordelen van man zijn en wat zijn de nadelen?
(overigens is dit topic niet geopend omdat ik me wil verbouwen ofzo, ieuw).
Ja waar gaat dat nou over .... altijd die vrouwen met 10 tegelijk naar de wc .... bang dat je door de wc zakt ofzo ?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:40 schreef RiLo het volgende:
[..]
Moet ik per se vrouw zijn om Sex and the City leuk te vinden?![]()
Ik zou best wel eens een dagje een vrouw willen zijn, alleen maar uit nieuwschierigheid. Maar dan het lieft niet op het moment dat ik in m'n periode zo zijn
Eindelijk ook eens een keertje naar de dames toiletten kunnen en zien waar die ellendig lange gesprekken over gaan
Tsja, voordelen om man te zijn... ik denk zelf niet die maandelijkse ongemakken hebben (wij hoeven niet met tasjes met maandverband rond te sjouwen), wij kunnen goddank niet zwanger zijn (ze zeggen wel eens dat vrouwen het "zwakke geslacht" zijn, maar mij zie je echt geen kinderen baren). Voor de rest zit er denk ik niet zo veel verschil tussen, meer in de beleving van dingen dan in fysiek opzicht (maar dat is subjectief en geheel m'n eigen mening).
Ja preciesquote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja waar gaat dat nou over .... altijd die vrouwen met 10 tegelijk naar de wc .... bang dat je door de wc zakt ofzo ?Je gaat toch naar de wc .. .ff pissen en je bent weg?
quote:Op maandag 25 juni 2007 14:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja het kan inderdaad mooi staan. Maar tis mijn stijl niet en voel me er net een clown bij (niet dat ik zoveel zou opsmeren ofzo)
Waarschijnlijk valt het in de optiek van veel vrouwen ook onder simpelheid, maar om het zelfde te vertellen hebben "wij" vaak voldoende aan 10 woorden waar vrouwen er 30 nodig hebben .quote:Op maandag 25 juni 2007 16:49 schreef BRooster het volgende:
Ook grappig om te lezen dat mannen zo simpel zijn, diepgaande gesprekken hebben we heel zo nu en dan echt wel, maar dan zonder vrouwmens in de buurt.
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 25 juni 2007 17:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk valt het in de optiek van veel vrouwen ook onder simpelheid, maar om het zelfde te vertellen hebben "wij" vaak voldoende aan 10 woorden waar vrouwen er 30 nodig hebben ..
Dat is gewoon gezellig, kan je even zonder mannen erbij het een en ander vertellen, kan je even bespreken of die jongen die achterblijft leuk is naar iedereens mening.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja waar gaat dat nou over .... altijd die vrouwen met 10 tegelijk naar de wc .... bang dat je door de wc zakt ofzo ?Je gaat toch naar de wc .. .ff pissen en je bent weg?
ondeugende dingen doen?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is gewoon gezellig, kan je even zonder mannen erbij
Ja maar ik zie ook groepen "vrouwen"( klinkt zo vreemd maarja meiden is voor <12 en wijven is weer beledigendquote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is gewoon gezellig, kan je even zonder mannen erbij het een en ander vertellen, kan je even bespreken of die jongen die achterblijft leuk is naar iedereens mening.
Ondertussen ga je naar het toilet en doe je je ding, maar het kletsen hoeft niet zo onderbroken te worden.
Moet wel zeggen dat ik verreweg de meeste keren gewoon alleen ga hoor
ja ik heb dat ook nooit begrepen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar ik zie ook groepen "vrouwen"( klinkt zo vreemd maarja meiden is voor <12 en wijven is weer beledigend) die niet bij jongens staan met zijn allen naar de plee gaan .. terwijl ze het dus ook gewoon daar kunnen bespreken
![]()
Dan fakkelen ze het wijf af wat wel op die ene kerel af durfde te stappen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar ik zie ook groepen "vrouwen"( klinkt zo vreemd maarja meiden is voor <12 en wijven is weer beledigend) die niet bij jongens staan met zijn allen naar de plee gaan .. terwijl ze het dus ook gewoon daar kunnen bespreken
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |