abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50771190
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het...zelfde?
Nee maar of even van een stereotype uit te gaan he:

- Je hoeft niet teveel na te denken hoe je eruit ziet, make-up is sowieso uit den boze.
Make up doe ik ook niet aan.
quote:
- Veel mannen hoeven niet op de lijn te letten en lijken nooit te dik in een broek of trui.
Hoef ook niet aan mijn lijn te denken. Komen amper kilos bij en gaan amper kilos af. I'm blessed
quote:
- Mannen hoeven niet te mode te volgen, alles lijkt toch op elkaar.
ik doe gewoon aan waar ik me goed in voel. Denk dat iedereen wel een beetje met de mode wil meegaan toch? Tenminste, tot zover je t zelf ok vind...
quote:
- Mannen zijn nooit ongesteld en hoeven dus ook niet bang te zijn dat ze het nét worden wanneer ze willen zwemmen.
das wel heel relaxt lijkt mij: nooit meer die bende elke maand En t feit dat je als man zijnde niet zwanger kan worden en daar dus ook niet aan hoeft te denken. En je hoeft dus dan ook niet helse (neem ik aan - nog geen ervaring) pijnen te doorstaan als je je kroost baart .
quote:
- Van mannen wordt niet verwacht dat ze mooie benen hebben en hoeven ze daarzo ook niet te scheren, zelfs niet in de zomer.
- Mannen kunnen overal gewoon gaan plassen (als er geen politie in de buurt is).
true true
quote:
- Mannen hebben andere soort ruzies met vrienden dan vrouwen hebben met vriendinnen, is toch veel makkelijker.
denk dat vrouwen langer kattig blijven dan mannen...
[quote- Mannen kunnen autorijden, vrouwen niet.[/quote]ja over t algemeen misschien wel. Vrouwen zijn voorzichtiger.
quote:
- Mannen kunnen gebakjes eten, snoepen, snacks eten en ze worden geen gram dikker!
zie punt 2

Verders lijkt mij inderdaad ook wel es interessant om een man te zijn. Gewoon voor zolang ik t wil. Niet een dagje ofzo maar dat ik t zelf in de hand heb. *fantaseert verder*
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 23 juni 2007 @ 22:20:12 #177
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_50771730
Man zijn is relaxed.

Je kunt min of meer doen wat je wilt, niemand kijkt je raar aan. Plus: vrouwen haten elkaar, mannen pakken samen een pilsje. Daarnaast: als man kun je best naar Grey's Anatomy kijken, dat schijnen vrouwen tegenwoordig juist aantrekkelijk te vinden, maar als vrouw kun je niet naar een technisch autobouwprogram op Discovery kijken.

Het lijkt me duidelijk!
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_50771768
lesbo sex ftw!!!
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_50771953
Double the fun, Double the pleasure .
pi_50773676
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:06 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Make up doe ik ook niet aan.
[..]
Nee ik ook niet maar veel andere vrouwen wel.
Im just saying, niemand gaat lopen zeuren van: Waarom draag je geen make-up?
Vrouwen zijn vaak zo truttig in dat soort dingen. Vooral pubermeisjes.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 23:33:05 #181
141482 Q.
JurassiQ
pi_50774312
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat zijn toch niet het soort vrouwen waar jij je iets van aan trekt?
For great justice!
pi_50774545
Hoe het is om man te zijn? Gewoon tof.

Voorbeeldjes:
- Helemaal niet druk maken over hoe je kleding zit. Als je t-shirt een keer binnenstebuiten zit, en iemand zegt er wat van, dan doe je 'm ter plekke even goed. Afgezien dat verkeerd zittende kleding bij een vrouw bijna nooit zou voorkomen, is het meteen een moment van schaamte om vervolgens preuts te gaan doen en een toilet op te zoeken.

- Gewoon praten. Als mannen ruzie hebben blijft het gewoon bij woorden, heel af en toe een beetje vechten. De volgende keer is het weer goed. Beter dan dat schijnheilige gedoe, roddels enzo.

- Tig dingen tegelijk. het klopt dat vrouwen beter kunnen multitasken, maar het gaat allemaal op z'n Windows 3.11. Afgeraffeld, en alleen grote lijnen. Details worden gemist.

- Mannen proberen vrouwen niet eens te evenaren. vrouwen daarentegen willen graag alles doen wat mannen ook kunnen. Emancipatie noemt men zoiets. Diezelfde emancipatie verdwijnt als sneeuw voor de zon wanneer het te moeiljik (dus voor mannen een uitdaging) wordt.

het zal wel allemaal kortzichtig zijn, maargoed.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_50774653
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:25 schreef SlimShady het volgende:
Double the fun, Double the pleasure .
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_50774804
volgend leven wil ik wel een man zijn
  zondag 24 juni 2007 @ 12:59:30 #185
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_50783819
Nou ik ken een jongen die ook echt zo gevoelig is als ik weet nie wat. Maar hij is verliefd op iemand die -tot nu toe- zijn liefde niet beantwoord.. Misschien dat het daar aan ligt?

Als we 'serieuze gesprekken' hebben, ben ik meestal juist de nuchtere.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  zondag 24 juni 2007 @ 13:14:42 #186
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50784319
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nee ik ook niet maar veel andere vrouwen wel.
Im just saying, niemand gaat lopen zeuren van: Waarom draag je geen make-up?
, ik als man vindt het anders wel leuk als een vrouw zich mooi opmaakt hoor.

Maar ik zeur er niet over, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_50821025
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:14 schreef Frezer het volgende:

[..]

, ik als man vindt het anders wel leuk als een vrouw zich mooi opmaakt hoor.

Maar ik zeur er niet over, .
ja het kan inderdaad mooi staan. Maar tis mijn stijl niet en voel me er net een clown bij (niet dat ik zoveel zou opsmeren ofzo )
  maandag 25 juni 2007 @ 15:32:41 #188
163125 Nick-Name-
Flikker toch op man.
pi_50822875
Onzinnig te beantwoorden deze vraag
pi_50823155
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef vencodark het volgende:
Goed, ik ben dus een vrouw en gelukkig velen met mij.

Maar hoe is het voor de mannen, om man te zijn? Ik lees wel vaak dat mannen en vrouwen elkaar niet begrijpen, vrouwen altijd zeuren, te gevoelig zijn, zichzelf te dik vinden etc etc.
Zijn er mannen die weleens voor 1 dagje gewoon vrouw willen zijn? Om de vrouw enigsinds te begrijpen en ook gewoon eens lekker gevoelig willen zijn en stiekem naar Sex and te city willen kijken? Of Greys anatomy?

Er zijn zoveel stereotypes over mannen en vrouwen te vertellen dat ik eens wil weten hoe het écht zit. Van fokkers dus. So, go ahead.

Nog een vraag eraan geplakt:
Wat zijn de voordelen van man zijn en wat zijn de nadelen?

(overigens is dit topic niet geopend omdat ik me wil verbouwen ofzo, ieuw).
Moet ik per se vrouw zijn om Sex and the City leuk te vinden?

Ik zou best wel eens een dagje een vrouw willen zijn, alleen maar uit nieuwschierigheid. Maar dan het lieft niet op het moment dat ik in m'n periode zo zijn

Eindelijk ook eens een keertje naar de dames toiletten kunnen en zien waar die ellendig lange gesprekken over gaan

Tsja, voordelen om man te zijn... ik denk zelf niet die maandelijkse ongemakken hebben (wij hoeven niet met tasjes met maandverband rond te sjouwen), wij kunnen goddank niet zwanger zijn (ze zeggen wel eens dat vrouwen het "zwakke geslacht" zijn, maar mij zie je echt geen kinderen baren). Voor de rest zit er denk ik niet zo veel verschil tussen, meer in de beleving van dingen dan in fysiek opzicht (maar dat is subjectief en geheel m'n eigen mening).
  maandag 25 juni 2007 @ 16:13:57 #190
181126 MouzurX
Misschien?
pi_50824452
quote:
Op maandag 25 juni 2007 15:40 schreef RiLo het volgende:

[..]

Moet ik per se vrouw zijn om Sex and the City leuk te vinden?

Ik zou best wel eens een dagje een vrouw willen zijn, alleen maar uit nieuwschierigheid. Maar dan het lieft niet op het moment dat ik in m'n periode zo zijn

Eindelijk ook eens een keertje naar de dames toiletten kunnen en zien waar die ellendig lange gesprekken over gaan

Tsja, voordelen om man te zijn... ik denk zelf niet die maandelijkse ongemakken hebben (wij hoeven niet met tasjes met maandverband rond te sjouwen), wij kunnen goddank niet zwanger zijn (ze zeggen wel eens dat vrouwen het "zwakke geslacht" zijn, maar mij zie je echt geen kinderen baren). Voor de rest zit er denk ik niet zo veel verschil tussen, meer in de beleving van dingen dan in fysiek opzicht (maar dat is subjectief en geheel m'n eigen mening).
Ja waar gaat dat nou over .... altijd die vrouwen met 10 tegelijk naar de wc .... bang dat je door de wc zakt ofzo ? Je gaat toch naar de wc .. .ff pissen en je bent weg?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_50824566
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ja waar gaat dat nou over .... altijd die vrouwen met 10 tegelijk naar de wc .... bang dat je door de wc zakt ofzo ? Je gaat toch naar de wc .. .ff pissen en je bent weg?
Ja precies
  maandag 25 juni 2007 @ 16:41:07 #192
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50825333
quote:
Op maandag 25 juni 2007 14:43 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja het kan inderdaad mooi staan. Maar tis mijn stijl niet en voel me er net een clown bij (niet dat ik zoveel zou opsmeren ofzo )
, op het moment dat het echt plamuurwerk wordt is het niet meer aantrekkelijk idd.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_50825567
Het is heerlijk om een man te zijn. Alle goede dingen die vrouwen kunnen kunnen mannen ook en beter. Mannen hebben vaak 'echtere' vrienden, en als je een keer ruzie hebt geef je iemand een klap voor z'n kop/schouder en scheldt je even goed, en daarna is het vergeven en vergeten. Ook grappig om te lezen dat mannen zo simpel zijn, diepgaande gesprekken hebben we heel zo nu en dan echt wel, maar dan zonder vrouwmens in de buurt.
  maandag 25 juni 2007 @ 17:08:22 #194
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50826248
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:49 schreef BRooster het volgende:
Ook grappig om te lezen dat mannen zo simpel zijn, diepgaande gesprekken hebben we heel zo nu en dan echt wel, maar dan zonder vrouwmens in de buurt.
Waarschijnlijk valt het in de optiek van veel vrouwen ook onder simpelheid, maar om het zelfde te vertellen hebben "wij" vaak voldoende aan 10 woorden waar vrouwen er 30 nodig hebben . .
pi_50826315
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:08 schreef Frezer het volgende:

[..]

Waarschijnlijk valt het in de optiek van veel vrouwen ook onder simpelheid, maar om het zelfde te vertellen hebben "wij" vaak voldoende aan 10 woorden waar vrouwen er 30 nodig hebben . .
Spreek voor jezelf .

Ontopic: het went .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 25 juni 2007 @ 20:36:04 #196
37769 erodome
Zweefteef
pi_50833532
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:13 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dat is gewoon gezellig, kan je even zonder mannen erbij het een en ander vertellen, kan je even bespreken of die jongen die achterblijft leuk is naar iedereens mening.

Ondertussen ga je naar het toilet en doe je je ding, maar het kletsen hoeft niet zo onderbroken te worden.

Moet wel zeggen dat ik verreweg de meeste keren gewoon alleen ga hoor
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_50833615
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is gewoon gezellig, kan je even zonder mannen erbij
ondeugende dingen doen? .
  maandag 25 juni 2007 @ 20:39:27 #198
181126 MouzurX
Misschien?
pi_50833669
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is gewoon gezellig, kan je even zonder mannen erbij het een en ander vertellen, kan je even bespreken of die jongen die achterblijft leuk is naar iedereens mening.

Ondertussen ga je naar het toilet en doe je je ding, maar het kletsen hoeft niet zo onderbroken te worden.

Moet wel zeggen dat ik verreweg de meeste keren gewoon alleen ga hoor
Ja maar ik zie ook groepen "vrouwen"( klinkt zo vreemd maarja meiden is voor <12 en wijven is weer beledigend ) die niet bij jongens staan met zijn allen naar de plee gaan .. terwijl ze het dus ook gewoon daar kunnen bespreken
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_50833800
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ja maar ik zie ook groepen "vrouwen"( klinkt zo vreemd maarja meiden is voor <12 en wijven is weer beledigend ) die niet bij jongens staan met zijn allen naar de plee gaan .. terwijl ze het dus ook gewoon daar kunnen bespreken
ja ik heb dat ook nooit begrepen.
pi_50833832
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dan fakkelen ze het wijf af wat wel op die ene kerel af durfde te stappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')