+1 Scherp.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
ihvk jij was tog geband ben je weer terug
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
"Ja, dan ga ik lekker de hele dag met mijn eigen tieten en kut spelen. Whuhhuhuhuhuhuhuhu."
was me t avondje welquote:
Moet je wel oppassen dat je niet een te lekkere vrouw wordt, tenzij je wilt dat er de hele dag jongens met een stijve naar je kijken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat ik wel een dag een vrouw zou willen zijn, maar niet langer. En ik mag stoppen wanneer ik wil, gewoon om te weten hoe het is.
Narcistquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Profesor het volgende:
één dag vrouw zijn? Ik zou de hele dag foto's van mijzelf nemen en mij de volgende dag op afrukken.
Het was maar een voorbeeld van zogenaamde 'vrouwenseries'.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef ruud.nl het volgende:
Als ik één dagje vrouw zou zijn, zou Sex and the city of grey's anatomy kijken, wel één van de laatste dingen zijn die ik zou doen.![]()
Maar wat als je nou een lelijke dikke huisvrouw was? Of Roseanne Barrquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Profesor het volgende:
één dag vrouw zijn? Ik zou de hele dag foto's van mijzelf nemen en mij de volgende dag op afrukken.
Ik ben best wel een knappe man, dus verwacht als vrouw ook knap te zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wat als je nou een lelijke dikke huisvrouw was? Of Roseanne Barr![]()
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Profesor het volgende:
[..]
Ik ben best wel een knappe man, dus verwacht als vrouw ook knap te zijn.
Alsof jij niet aan je pik zou zittenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
"Ja, dan ga ik lekker de hele dag met mijn eigen tieten en kut spelen. Whuhhuhuhuhuhuhuhu."
De gewoonste zaak van de wereldquote:Hoe is het om man te zijn?
Lijkt me best interessant, maar ik sta niet vooraan in de rij.quote:Zou je weleens een dagje frau willen zijn?
+quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
=quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Profesor het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef ruud.nl het volgende:
Als ik één dagje vrouw zou zijn, zou Sex and the city of grey's anatomy kijken, wel één van de laatste dingen zijn die ik zou doen.![]()
Dat vind ik nu al mooi.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:47 schreef IHVK het volgende:
Het vooruitzicht dat je nooit kinderen hoeft te baren is ook wel mooi eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:47 schreef UberMeister het volgende:
[..]
+
[..]
=
Hoe het is om man te zijn!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef Lili_5678 het volgende:
Voor alle vrouwen: uit de reacties van de mannen is het duidelijk hoe het is om man te zijn...
En dan wordt hij de volgende dag naast een kerel wakker!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
ik zou het weleens willen zijn, hoe het voelt als je zit te sexen met een man. nu kan ik dat nu ook, maar dat is niet mijn ding..(denk ik.)
alleen wil ik dan niet ongesteld zijn..
gewoon ff een dagje dat je een lekker wijf ben met lekkere tieten en een mooie kont en dan een wildvreemde van straat trekken om de nacht zonder slaap met hem door te brengen.
wat zou jij als man doen dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:58 schreef vencodark het volgende:
Ok het is duidelijk, elk antwoord wat ik ga krijgen is gerelateerd aan seks als een vrouw.![]()
Wat had ik anders verwacht.![]()
We zijn duidelijk, eerlijk, positief ingesteld en houden van sexquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef Lili_5678 het volgende:
Voor alle vrouwen: uit de reacties van de mannen is het duidelijk hoe het is om man te zijn...
Toch jammer dat vrouwen die keuze niet hebben van wel of niet ongesteld of wel / geen lekkere tieten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
ik zou het weleens willen zijn, hoe het voelt als je zit te sexen met een man. nu kan ik dat nu ook, maar dat is niet mijn ding..(denk ik.)
gewoon ff een dagje dat je een lekker wijf ben met lekkere tieten en een mooie kont en dan een wildvreemde van straat trekken om de nacht zonder slaap met hem door te brengen.
Nogal logisch, we mogen maar 1 dag vrouw zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:58 schreef vencodark het volgende:
Ok het is duidelijk, elk antwoord wat ik ga krijgen is gerelateerd aan seks als een vrouw.![]()
Wat had ik anders verwacht.![]()
Weet je gelijk zeker of je inderdaad eigenlijk homo bent.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
als man ben je eerder klaar volgens mijquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Nogal logisch, we mogen maar 1 dag vrouw zijn.
En daarbij, alsof jullie vrouwen niet de hele dag aan jezelf zouden zitten als je 1 dag man zou mogen zijn![]()
Het...zelfde?quote:
Ik zou het niet erg vinden om voor 1 dag man te zijn (wat ik zou doen weet ik nog niet), maar ik zou nooit voor altijd een man willen zijn. Ja er zijn dingen waarvan je denkt goh liever dat niet gehad en ja kinderen baren lijkt me pijnlijk. Maar het mooie daaraan is weer dat wij iets op de wereld kunnen zetten.... toch niet verkeerd he.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Nogal logisch, we mogen maar 1 dag vrouw zijn.
En daarbij, alsof jullie vrouwen niet de hele dag aan jezelf zouden zitten als je 1 dag man zou mogen zijn![]()
Maar verder: het bevalt goed om een man te zijn. Met dezelfde opleiding een hogere baan krijgen en bij dezelfde baan beter betaald krijgen. We hebben geen last van ongesteld worden, hoeven geen kinderen te baren. Om maar wat puntjes te noemen.....
Ik zou zonder twijfel voor een tweede termijn tekenen![]()
Ze zijn dan onervaren, duurt het toch wat langer. Zeker als ze meerdere orgasmes willen zoals ze normaliter wel kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef SlimShady het volgende:
[..]
als man ben je eerder klaar volgens mij.
En het kind blijft altijd bij ons als er een scheiding komt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:08 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om voor 1 dag man te zijn (wat ik zou doen weet ik nog niet), maar ik zou nooit voor altijd een man willen zijn. Ja er zijn dingen waarvan je denkt goh liever dat niet gehad en ja kinderen baren lijkt me pijnlijk. Maar het mooie daaraan is weer dat wij iets op de wereld kunnen zetten.... toch niet verkeerd he.
ach lilly, die lekkere tieten heb je welquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:00 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Toch jammer dat vrouwen die keuze niet hebben van wel of niet ongesteld of wel / geen lekkere tieten.
ik heb het over een dag man zijn.. dag=> 24 uur. ik heb niet gezegd wanneer de dag begonquote:Op
donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En dan wordt hij de volgende dag naast een kerel wakker!![]()
![]()
zie je dat als een wonder, een geschenk, een voorrecht?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:08 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om voor 1 dag man te zijn (wat ik zou doen weet ik nog niet), maar ik zou nooit voor altijd een man willen zijn. Ja er zijn dingen waarvan je denkt goh liever dat niet gehad en ja kinderen baren lijkt me pijnlijk. Maar het mooie daaraan is weer dat wij iets op de wereld kunnen zetten.... toch niet verkeerd he.
Ik had anders ook andere punten gevonden, heb je die niet gelezen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:08 schreef Batsnek het volgende:
Is dat t enige wat er in je opkomt? Je geen zorgen hoeven te maken over wat anderen van je denken, en ongestoord kunnen vreten?
Dan kun je ook gewoon een feeder als vriendje zoeken; hoef je ook al niet meer te werken!
Ik ben 100% trots op mijn vrouwelijkheid.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zie je dat als een wonder, een geschenk, een voorrecht?
dat je daar trots op bent, trots op je vrouwelijkheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |