Nee, dat doen we wel als de mannen erbij zijn, gaan ze zo leuk van kwijlenquote:
Ja, tja, misschien willen ze hun gesprek niet afkappen, vinden ze de schoonmaakster bij het toilet eng, hebben ze geen zin in kontengegraai en is je bewegen in een groep veiliger(he wet van de natuur he heb ik niet verzonnenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar ik zie ook groepen "vrouwen"( klinkt zo vreemd maarja meiden is voor <12 en wijven is weer beledigend) die niet bij jongens staan met zijn allen naar de plee gaan .. terwijl ze het dus ook gewoon daar kunnen bespreken
![]()
Shhhhhhhhhhhhhhtttttt nou zeg, de mannen mogen toch niet alle vrouwengeheimen weten, laat ze denken dat ik van niets weet zegquote:
Dat zei BabblingBrook laatst ookal tegen me. Volgens mij is het een complot.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Shhhhhhhhhhhhhhtttttt nou zeg, de mannen mogen toch niet alle vrouwengeheimen weten, laat ze denken dat ik van niets weet zeg![]()
Regel - uitzondering.quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:42 schreef erodome het volgende:
Tuurlijk is dat een complot, wat dacht je dan zeg???(wie kan er een emoticon maken met een arrogant neusje die in de lucht steekt, die is hier op zijn plaats namelijk!)
van mannen wordt vaak verwacht dat ze kostwinnaar worden in fulltime werken. Dat lijkt me ook in sommige gevallen een nadeel.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef mcDavid het volgende:
Voordelen van man zijn:
- Niet verplicht ééns per maand sjachrijnig en buikpijn
- Geen PMS
- Staand plassen
- Humor hebben
- Kunnen inparkeren
-
nadelen van man zijn:
- euhm... niet in de dameskleedkamer mogen?
Welnee. Ik moet er niet aan denken de hele dag thuis op mn reet te moeten zitten.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef toma het volgende:
[..]
van mannen wordt vaak verwacht dat ze kostwinnaar worden in fulltime werken. Dat lijkt me ook in sommige gevallen een nadeel.
He kijk eens, geweldig!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
custom-smilies FTW! [afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
"Ja, dan ga ik lekker de hele dag met mijn eigen tieten en kut spelen. Whuhhuhuhuhuhuhuhu."
Als al dat gezeur weg kon waren vrouwen perfecte wezens!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:10 schreef Scorpie het volgende:
Het is perfekt om een man te zijn. Alleen dat onsamenhangende gezeik van vrouwen af en toe.
stoerdoenerij bij mannen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef frien het volgende:
Valt me uit voorgaande posts op dat mannen over het algemeen blij zijn met het 'man zijn' en weinig nadelen van man zijn opnoemen, terwijl ze veel dingen weten op te noemen die bij vrouwen nadelig zijn. Is er dan niks te bedenken wat jullie niet bevalt, mannen??
Mmmh wat vind ik NIET leuk aan mezelf......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef frien het volgende:
Valt me uit voorgaande posts op dat mannen over het algemeen blij zijn met het 'man zijn' en weinig nadelen van man zijn opnoemen, terwijl ze veel dingen weten op te noemen die bij vrouwen nadelig zijn. Is er dan niks te bedenken wat jullie niet bevalt, mannen??
Dat we ons helemaal gestoord kunnen laten maken door vrouwen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef frien het volgende:
Wederzijds...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dat we ons helemaal gestoord kunnen laten maken door vrouwen!
hoef je het nog niet te doen, als ik me verveel ben ik weg hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:52 schreef Mythik het volgende:
Nadeel van het zijn van een man is dat vrouwen (te) vaak van je verwachten dat je aandachtig naar ze luistert![]()
De voordelen van vrouwen:quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:39 schreef vencodark het volgende:
Is er in de ogen van een man geen enkel positief punt bij vrouwen? Honestly, is er niets wat jullie als man, in een vrouw 'bewonderen'?
Ik vind het bijv. knap dat mannen voetbal interessant kunnen vinden, zelfs wanneer het geen EK of WK is.En ja, mannen hebben indd. meer humor dan vrouwen, dat geef ik toe. Daarnaast is het vredig om te lezen en te zien dat mannen qua vriendschappen met elkaar niet zo haatdragend zijn als vrouwen soms.
![]()
Wat ik bewonder is het empatisch vermogen van de gemiddelde vrouw. Veel mannen zijn toch een beetje lompe horken en zijn bedroevend slecht in het inschatten van hoe gevoelig sommige situaties liggen -helemaal als het om vrouwen gaat. Ook heb ik respect voor het gezeik wat men van vriendinnen kan verdragen. Ik zou gillend gek worden als ik sommige van mijn vriendinnen elke keer als ze in de shit zitten aan zou moeten horen, of acht keer op een dag naar hetzelfde verhaal over 'die klootzak' moet luisteren.quote:Is er in de ogen van een man geen enkel positief punt bij vrouwen? Honestly, is er niets wat jullie als man, in een vrouw 'bewonderen'?
Mja, echt vergelijk is ook niet mogelijk he. Behalve misschien door iemand die is omgebouwd,quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:39 schreef vencodark het volgende:
Is er in de ogen van een man geen enkel positief punt bij vrouwen? Honestly, is er niets wat jullie als man, in een vrouw 'bewonderen'?
Ik vind het bijv. knap dat mannen voetbal interessant kunnen vinden, zelfs wanneer het geen EK of WK is.En ja, mannen hebben indd. meer humor dan vrouwen, dat geef ik toe. Daarnaast is het vredig om te lezen en te zien dat mannen qua vriendschappen met elkaar niet zo haatdragend zijn als vrouwen soms.
![]()
Dat ze lang zonder seks kunnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:39 schreef vencodark het volgende:
![]()
Ja!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:35 schreef Frezer het volgende:
[..]
Voetbal vind ik overigens totaal niet interessant. Is het nu gedaan met mijn mannelijkheid,?
Ik ben wel veel bezig met auto's, wellicht compeseert dat,quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja!![]()
Nee hoor, het was maar een gewoon voorbeeld.![]()
Ach natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik ben wel veel bezig met auto's, wellicht compeseert dat,.
Het doet weinig anders dan compenseren zelfsquote:
Leuker dan de hele dag schoonmaken en strijkenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef toma het volgende:
[..]
van mannen wordt vaak verwacht dat ze kostwinnaar worden in fulltime werken. Dat lijkt me ook in sommige gevallen een nadeel.
Alsof dat je enige alternatief is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leuker dan de hele dag schoonmaken en strijken
hele dag??quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leuker dan de hele dag schoonmaken en strijken
Ja hoor, alsof dat verplicht is. Ik maak me eigenlijk nooit op en strakke truitjes zijn ook keuzes. Vroeger draagde (oeps) droeg ik alles wat maar wijd was maar niet meer. Strak went.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef havefun84 het volgende:
Lijkt me vreselijk om je elke dag weer op te moeten tutten. En in van die strakke truitjes te moeten lopen.
En dan ook nog menstrueren, en ongesteld worden.
Ik kan me voorstellen dat een vrouw tevreden is , ze weten niet beter. Maar als een vrouw een dag een man zou zijn zou ze niet anders meer willen.
tuurlijk wel. heerlijk met vriendinnen, collegae kletsen lachen, uitgaan, dansen, shoppen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef havefun84 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat een vrouw tevreden is
Ah, jij weet het verschil wél? Vertel!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef havefun84 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat een vrouw tevreden is , ze weten niet beter. Maar als een vrouw een dag een man zou zijn zou ze niet anders meer willen.
Optutten doe ik bijna nooit, als ik kan kiezen tussen een half uur extra slaap en op en top in de make up tevoorschijn komen is de keuze snel gemaaktquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef havefun84 het volgende:
Lijkt me vreselijk om je elke dag weer op te moeten tutten. En in van die strakke truitjes te moeten lopen.
En dan ook nog menstrueren, en ongesteld worden.
Het grote voordeel van die punten is dat je als je ze niet hebt je niet weet wat je mistquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:02 schreef erodome het volgende:
Ik denk echt niet dat ik man zou willen blijven, de vrouwelijke intuitie zou ik enorm missen, het inlevingsvermogen, de gevoeligheid
ja idd. Als ik mn kleren van vroeger bekijk vind ik die nu veel te groot. Maar strakke truitjes gaat mij nog wat te ver. Sommigen zien er uit als vaatdoekjes man!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hoor, alsof dat verplicht is. Ik maak me eigenlijk nooit op en strakke truitjes zijn ook keuzes. Vroeger draagde (oeps) droeg ik alles wat maar wijd was maar niet meer. Strak went.![]()
Tja doe maar net alsof het niets voorsteld, ik vind het heerlijk.quote:
Vroeger (als pubermeisje) droeg ik echt van die lange t-shirt en van die lelijke truien met zo'n ritsje van boven. Ik was de nerd op schoolquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja idd. Als ik mn kleren van vroeger bekijk vind ik die nu veel te groot. Maar strakke truitjes gaat mij nog wat te ver. Sommigen zien er uit als vaatdoekjes man!Strakke broeken kan ik helemaal niet over. Moet wel wat leuk over de schoenen heen vallen. En die schoenen moeten comfortabel zitten dus geen hakzooi voor moi
Dus inderdaad: vrouw zijn betekent echt niet altijd uren voor de spiegel zitten en je voeten verknoeien in 'schoenen'. Maar das ieder voor zich
![]()
Siliconen + pilletjes = opgelost 14.gifquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:00 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Toch jammer dat vrouwen die keuze niet hebben van wel of niet ongesteld of wel / geen lekkere tieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |