abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 21:09:38 #201
37769 erodome
Zweefteef
pi_50834852
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:37 schreef SlimShady het volgende:

[..]

ondeugende dingen doen? .
Nee, dat doen we wel als de mannen erbij zijn, gaan ze zo leuk van kwijlen

Ik ga er maar niet teveel op in, is het het verkeerde forumonderdeel voor
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 25 juni 2007 @ 21:10:58 #202
37769 erodome
Zweefteef
pi_50834905
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:39 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ja maar ik zie ook groepen "vrouwen"( klinkt zo vreemd maarja meiden is voor <12 en wijven is weer beledigend ) die niet bij jongens staan met zijn allen naar de plee gaan .. terwijl ze het dus ook gewoon daar kunnen bespreken
Ja, tja, misschien willen ze hun gesprek niet afkappen, vinden ze de schoonmaakster bij het toilet eng, hebben ze geen zin in kontengegraai en is je bewegen in een groep veiliger(he wet van de natuur he heb ik niet verzonnen ).

Ik weet het gewoon echt niet, ik ben niet zo'n aardig sociaal figuur
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_50835358
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:10 schreef erodome het volgende:

Ik weet het gewoon echt niet,
Jaja, dat zou ik ook zeggen ero.
  maandag 25 juni 2007 @ 21:30:06 #204
37769 erodome
Zweefteef
pi_50835766
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:20 schreef dawg het volgende:

[..]

Jaja, dat zou ik ook zeggen ero.
Shhhhhhhhhhhhhhtttttt nou zeg, de mannen mogen toch niet alle vrouwengeheimen weten, laat ze denken dat ik van niets weet zeg
pi_50835863
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Shhhhhhhhhhhhhhtttttt nou zeg, de mannen mogen toch niet alle vrouwengeheimen weten, laat ze denken dat ik van niets weet zeg
Dat zei BabblingBrook laatst ookal tegen me. Volgens mij is het een complot.
  maandag 25 juni 2007 @ 21:42:55 #206
37769 erodome
Zweefteef
pi_50836374
Tuurlijk is dat een complot, wat dacht je dan zeg???(wie kan er een emoticon maken met een arrogant neusje die in de lucht steekt, die is hier op zijn plaats namelijk!)
  maandag 25 juni 2007 @ 21:51:46 #207
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50836847
quote:
Op maandag 25 juni 2007 17:10 schreef Litpho het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf .
Regel - uitzondering.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_50841791
Voordelen van man zijn:

- Niet verplicht ééns per maand sjachrijnig en buikpijn
- Geen PMS
- Staand plassen
- Humor hebben
- Kunnen inparkeren
-

nadelen van man zijn:

- euhm... niet in de dameskleedkamer mogen?
pi_50841824
quote:
Op maandag 25 juni 2007 21:42 schreef erodome het volgende:
Tuurlijk is dat een complot, wat dacht je dan zeg???(wie kan er een emoticon maken met een arrogant neusje die in de lucht steekt, die is hier op zijn plaats namelijk!)

custom-smilies FTW!
pi_50841903
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef mcDavid het volgende:
Voordelen van man zijn:

- Niet verplicht ééns per maand sjachrijnig en buikpijn
- Geen PMS
- Staand plassen
- Humor hebben
- Kunnen inparkeren
-

nadelen van man zijn:

- euhm... niet in de dameskleedkamer mogen?
van mannen wordt vaak verwacht dat ze kostwinnaar worden in fulltime werken. Dat lijkt me ook in sommige gevallen een nadeel.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:07:05 #211
171733 unkki
Gestapo
pi_50842481
Toma is van de 50+ generatie?
pi_50848030
Het is goed om een man te zijn.
Verbaal terrorist
pi_50848061
Het is perfekt om een man te zijn. Alleen dat onsamenhangende gezeik van vrouwen af en toe.
pi_50848236
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef toma het volgende:

[..]

van mannen wordt vaak verwacht dat ze kostwinnaar worden in fulltime werken. Dat lijkt me ook in sommige gevallen een nadeel.
Welnee. Ik moet er niet aan denken de hele dag thuis op mn reet te moeten zitten.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:40:24 #215
37769 erodome
Zweefteef
pi_50848644
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef mcDavid het volgende:

[..]

[afbeelding]

custom-smilies FTW! [afbeelding]
He kijk eens, geweldig!!!!!!!!!!!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:07:45 #216
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_50855041
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
"Ja, dan ga ik lekker de hele dag met mijn eigen tieten en kut spelen. Whuhhuhuhuhuhuhuhu."
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_50855231
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:10 schreef Scorpie het volgende:
Het is perfekt om een man te zijn. Alleen dat onsamenhangende gezeik van vrouwen af en toe.
Als al dat gezeur weg kon waren vrouwen perfecte wezens!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_50855693
Valt me uit voorgaande posts op dat mannen over het algemeen blij zijn met het 'man zijn' en weinig nadelen van man zijn opnoemen, terwijl ze veel dingen weten op te noemen die bij vrouwen nadelig zijn. Is er dan niks te bedenken wat jullie niet bevalt, mannen??
pi_50856068
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef frien het volgende:
Valt me uit voorgaande posts op dat mannen over het algemeen blij zijn met het 'man zijn' en weinig nadelen van man zijn opnoemen, terwijl ze veel dingen weten op te noemen die bij vrouwen nadelig zijn. Is er dan niks te bedenken wat jullie niet bevalt, mannen??
stoerdoenerij bij mannen. En kan er zo een aantal posts van quoten als voorbeelden.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_50856077
quote:
Mmmh wat vind ik NIET leuk aan mezelf......
Ik ben lui en ongemotiveerd voor school.
pi_50856221
quote:
Dat we ons helemaal gestoord kunnen laten maken door vrouwen!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_50868041
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Dat we ons helemaal gestoord kunnen laten maken door vrouwen!
Wederzijds...
pi_50878342
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Mannelijker kan dan ook niet
  dinsdag 26 juni 2007 @ 22:52:25 #224
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_50878795
Nadeel van het zijn van een man is dat vrouwen (te) vaak van je verwachten dat je aandachtig naar ze luistert
Respect to the man in the ice cream van !
pi_50902656
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:52 schreef Mythik het volgende:
Nadeel van het zijn van een man is dat vrouwen (te) vaak van je verwachten dat je aandachtig naar ze luistert
hoef je het nog niet te doen, als ik me verveel ben ik weg hoor.
pi_50905924
Is er in de ogen van een man geen enkel positief punt bij vrouwen? Honestly, is er niets wat jullie als man, in een vrouw 'bewonderen'?

Ik vind het bijv. knap dat mannen voetbal interessant kunnen vinden, zelfs wanneer het geen EK of WK is. En ja, mannen hebben indd. meer humor dan vrouwen, dat geef ik toe. Daarnaast is het vredig om te lezen en te zien dat mannen qua vriendschappen met elkaar niet zo haatdragend zijn als vrouwen soms.
pi_50907369
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:39 schreef vencodark het volgende:
Is er in de ogen van een man geen enkel positief punt bij vrouwen? Honestly, is er niets wat jullie als man, in een vrouw 'bewonderen'?

Ik vind het bijv. knap dat mannen voetbal interessant kunnen vinden, zelfs wanneer het geen EK of WK is. En ja, mannen hebben indd. meer humor dan vrouwen, dat geef ik toe. Daarnaast is het vredig om te lezen en te zien dat mannen qua vriendschappen met elkaar niet zo haatdragend zijn als vrouwen soms.
De voordelen van vrouwen:
1 Ze zien er beter uit
2 Ze krijgen makkelijker dingen gedaan/gratis door even lief te doen
3 Ze kunnen 'leven op aarde zetten'

Punt 1 is nou eenmaal niks aan te doen maar voor ons mannen leuk om naar te kijken, 2 is ook jammer maar we verdienen weer meer dus een drankje betalen kan er wel vanaf, en 3 doet toch gruwelijk veel pijn dus daar zit een man niet op te wachten.
Serieus, echte voordelen kan ik gewoon niet bedenken.
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:28:11 #228
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_50907532
quote:
Wat ik bewonder is het empatisch vermogen van de gemiddelde vrouw. Veel mannen zijn toch een beetje lompe horken en zijn bedroevend slecht in het inschatten van hoe gevoelig sommige situaties liggen -helemaal als het om vrouwen gaat. Ook heb ik respect voor het gezeik wat men van vriendinnen kan verdragen. Ik zou gillend gek worden als ik sommige van mijn vriendinnen elke keer als ze in de shit zitten aan zou moeten horen, of acht keer op een dag naar hetzelfde verhaal over 'die klootzak' moet luisteren.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:35:46 #229
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50907765
quote:

Mja, echt vergelijk is ook niet mogelijk he. Behalve misschien door iemand die is omgebouwd, .

Voetbal vind ik overigens totaal niet interessant. Is het nu gedaan met mijn mannelijkheid, ?
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_50907797
quote:

Dat ze lang zonder seks kunnen.
pi_50908111
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:35 schreef Frezer het volgende:

[..]

Voetbal vind ik overigens totaal niet interessant. Is het nu gedaan met mijn mannelijkheid, ?
Ja!

Nee hoor, het was maar een gewoon voorbeeld.
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:59:22 #232
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50908595
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja!

Nee hoor, het was maar een gewoon voorbeeld.
Ik ben wel veel bezig met auto's, wellicht compeseert dat, .
pi_50908748
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:59 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik ben wel veel bezig met auto's, wellicht compeseert dat, .
Ach natuurlijk.
pi_50908777
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ach natuurlijk.
Het doet weinig anders dan compenseren zelfs .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_50910219
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef toma het volgende:

[..]

Leuker dan de hele dag schoonmaken en strijken
pi_50910437
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Alsof dat je enige alternatief is.
pi_50911823
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:

[..]

hele dag??
pi_50912106
Hey, ik ben toch wel van plan werk te gaan doen wat ik ook léúk vind.
pi_50912556
Lijkt me vreselijk om je elke dag weer op te moeten tutten. En in van die strakke truitjes te moeten lopen.
En dan ook nog menstrueren, en ongesteld worden.
Ik kan me voorstellen dat een vrouw tevreden is , ze weten niet beter. Maar als een vrouw een dag een man zou zijn zou ze niet anders meer willen.
pi_50912644
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef havefun84 het volgende:
Lijkt me vreselijk om je elke dag weer op te moeten tutten. En in van die strakke truitjes te moeten lopen.
Ik kan me voorstellen dat een vrouw tevreden is , ze weten niet beter. Maar als een vrouw een dag een man zou zijn zou ze niet anders meer willen.
Ja hoor, alsof dat verplicht is. Ik maak me eigenlijk nooit op en strakke truitjes zijn ook keuzes. Vroeger draagde (oeps) droeg ik alles wat maar wijd was maar niet meer. Strak went.
pi_50912739
quote:
Ik kan me voorstellen dat een vrouw tevreden is
tuurlijk wel. heerlijk met vriendinnen, collegae kletsen lachen, uitgaan, dansen, shoppen.
grapjes maken over de baas, een gebruikte tampon in z'n koffie doen.
pi_50913534
quote:

Ah, jij weet het verschil wél? Vertel!
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:02:56 #243
37769 erodome
Zweefteef
pi_50914007
quote:
Optutten doe ik bijna nooit, als ik kan kiezen tussen een half uur extra slaap en op en top in de make up tevoorschijn komen is de keuze snel gemaakt
Als ik zo rondkijk bij andere vrouwen dan valt het gemiddeld genomen wel mee met dat optutten.

Net zoals de man elke dag zijn gezicht moet scheren kan je als vrouw zijnde even snel wat mascara opgooien enzo, is echt zo gebeurt.

Strakke truitjes zitten best wel lekker eigenlijk, als ik bv sport heb ik altijd strakke truitjes aan, maar ook het lekkere slobber t-shirt is me niet vreemd hoor

Maar er is kleding die niet is gemaakt om comfertabel te zijn, zo ook schoenen, die doe je alleen aan voor de mooi, hoe het zit neem je dan maar voor lief

Ik denk echt niet dat ik man zou willen blijven, de vrouwelijke intuitie zou ik enorm missen, het inlevingsvermogen, de gevoeligheid en ook mijn vrouwelijke vormen, mijn seksdrive met alle vrouwelijke mogelijkheden(zou wel een fiks stapje terug worden als ik een man was ).
pi_50914164
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:02 schreef erodome het volgende:
Ik denk echt niet dat ik man zou willen blijven, de vrouwelijke intuitie zou ik enorm missen, het inlevingsvermogen, de gevoeligheid
Het grote voordeel van die punten is dat je als je ze niet hebt je niet weet wat je mist .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:09:21 #245
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_50914315
Inlevingsvermogen en gevoeligheid
Respect to the man in the ice cream van !
pi_50914329
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja hoor, alsof dat verplicht is. Ik maak me eigenlijk nooit op en strakke truitjes zijn ook keuzes. Vroeger draagde (oeps) droeg ik alles wat maar wijd was maar niet meer. Strak went.
ja idd. Als ik mn kleren van vroeger bekijk vind ik die nu veel te groot. Maar strakke truitjes gaat mij nog wat te ver. Sommigen zien er uit als vaatdoekjes man! Strakke broeken kan ik helemaal niet over. Moet wel wat leuk over de schoenen heen vallen. En die schoenen moeten comfortabel zitten dus geen hakzooi voor moi Dus inderdaad: vrouw zijn betekent echt niet altijd uren voor de spiegel zitten en je voeten verknoeien in 'schoenen'. Maar das ieder voor zich
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:37:45 #247
37769 erodome
Zweefteef
pi_50915581
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef Mythik het volgende:
Inlevingsvermogen en gevoeligheid
Tja doe maar net alsof het niets voorsteld, ik vind het heerlijk.

Inlevingsvermogen is heel erg handig zelfs, maakt dat je situatie's vaak beter in kan schatten, beter kan manipuleren(hoeft niet altijd even negatief te zijn), in kan spelen op situatie's en gevoelens van anderen.

Sferen aanvoelen enzo vind ik ook een erg prettige eigenschap.
pi_50915790
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja idd. Als ik mn kleren van vroeger bekijk vind ik die nu veel te groot. Maar strakke truitjes gaat mij nog wat te ver. Sommigen zien er uit als vaatdoekjes man! Strakke broeken kan ik helemaal niet over. Moet wel wat leuk over de schoenen heen vallen. En die schoenen moeten comfortabel zitten dus geen hakzooi voor moi Dus inderdaad: vrouw zijn betekent echt niet altijd uren voor de spiegel zitten en je voeten verknoeien in 'schoenen'. Maar das ieder voor zich
Vroeger (als pubermeisje) droeg ik echt van die lange t-shirt en van die lelijke truien met zo'n ritsje van boven. Ik was de nerd op school
Maar ik draag dan wel strakke truitjes maar ik draag niet die typische 'vrouwendingen' zoals hakken, rokjes (iew. ), lagen make-up, roze (lelijke kleur) etc. Je kan een vrouw-vrouw zijn of gewoon vrouw maar wel op je eigen manier.
Net als dat sommige zwanger worden nadeel noemen enzo, da's ook een keuze. Ongesteld zijn ook een beetje want ik ben het bijna nooit omdat ik de pil doorslik. Opgelost.
pi_50921824
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:00 schreef Lili_5678 het volgende:

[..]

Toch jammer dat vrouwen die keuze niet hebben van wel of niet ongesteld of wel / geen lekkere tieten.
Siliconen + pilletjes = opgelost 14.gif
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_50926895
Maar man zijn is nog steeds beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')