abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:07:05 #211
171733 unkki
Gestapo
pi_50842481
Toma is van de 50+ generatie?
pi_50848030
Het is goed om een man te zijn.
Verbaal terrorist
pi_50848061
Het is perfekt om een man te zijn. Alleen dat onsamenhangende gezeik van vrouwen af en toe.
pi_50848236
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef toma het volgende:

[..]

van mannen wordt vaak verwacht dat ze kostwinnaar worden in fulltime werken. Dat lijkt me ook in sommige gevallen een nadeel.
Welnee. Ik moet er niet aan denken de hele dag thuis op mn reet te moeten zitten.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:40:24 #215
37769 erodome
Zweefteef
pi_50848644
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef mcDavid het volgende:

[..]

[afbeelding]

custom-smilies FTW! [afbeelding]
He kijk eens, geweldig!!!!!!!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 13:07:45 #216
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_50855041
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
"Ja, dan ga ik lekker de hele dag met mijn eigen tieten en kut spelen. Whuhhuhuhuhuhuhuhu."
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_50855231
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 09:10 schreef Scorpie het volgende:
Het is perfekt om een man te zijn. Alleen dat onsamenhangende gezeik van vrouwen af en toe.
Als al dat gezeur weg kon waren vrouwen perfecte wezens!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_50855693
Valt me uit voorgaande posts op dat mannen over het algemeen blij zijn met het 'man zijn' en weinig nadelen van man zijn opnoemen, terwijl ze veel dingen weten op te noemen die bij vrouwen nadelig zijn. Is er dan niks te bedenken wat jullie niet bevalt, mannen??
pi_50856068
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:25 schreef frien het volgende:
Valt me uit voorgaande posts op dat mannen over het algemeen blij zijn met het 'man zijn' en weinig nadelen van man zijn opnoemen, terwijl ze veel dingen weten op te noemen die bij vrouwen nadelig zijn. Is er dan niks te bedenken wat jullie niet bevalt, mannen??
stoerdoenerij bij mannen. En kan er zo een aantal posts van quoten als voorbeelden.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_50856077
quote:
Mmmh wat vind ik NIET leuk aan mezelf......
Ik ben lui en ongemotiveerd voor school.
pi_50856221
quote:
Dat we ons helemaal gestoord kunnen laten maken door vrouwen!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_50868041
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Dat we ons helemaal gestoord kunnen laten maken door vrouwen!
Wederzijds...
pi_50878342
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Mannelijker kan dan ook niet
  dinsdag 26 juni 2007 @ 22:52:25 #224
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_50878795
Nadeel van het zijn van een man is dat vrouwen (te) vaak van je verwachten dat je aandachtig naar ze luistert
Respect to the man in the ice cream van !
pi_50902656
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 22:52 schreef Mythik het volgende:
Nadeel van het zijn van een man is dat vrouwen (te) vaak van je verwachten dat je aandachtig naar ze luistert
hoef je het nog niet te doen, als ik me verveel ben ik weg hoor.
pi_50905924
Is er in de ogen van een man geen enkel positief punt bij vrouwen? Honestly, is er niets wat jullie als man, in een vrouw 'bewonderen'?

Ik vind het bijv. knap dat mannen voetbal interessant kunnen vinden, zelfs wanneer het geen EK of WK is. En ja, mannen hebben indd. meer humor dan vrouwen, dat geef ik toe. Daarnaast is het vredig om te lezen en te zien dat mannen qua vriendschappen met elkaar niet zo haatdragend zijn als vrouwen soms.
pi_50907369
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:39 schreef vencodark het volgende:
Is er in de ogen van een man geen enkel positief punt bij vrouwen? Honestly, is er niets wat jullie als man, in een vrouw 'bewonderen'?

Ik vind het bijv. knap dat mannen voetbal interessant kunnen vinden, zelfs wanneer het geen EK of WK is. En ja, mannen hebben indd. meer humor dan vrouwen, dat geef ik toe. Daarnaast is het vredig om te lezen en te zien dat mannen qua vriendschappen met elkaar niet zo haatdragend zijn als vrouwen soms.
De voordelen van vrouwen:
1 Ze zien er beter uit
2 Ze krijgen makkelijker dingen gedaan/gratis door even lief te doen
3 Ze kunnen 'leven op aarde zetten'

Punt 1 is nou eenmaal niks aan te doen maar voor ons mannen leuk om naar te kijken, 2 is ook jammer maar we verdienen weer meer dus een drankje betalen kan er wel vanaf, en 3 doet toch gruwelijk veel pijn dus daar zit een man niet op te wachten.
Serieus, echte voordelen kan ik gewoon niet bedenken.
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:28:11 #228
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_50907532
quote:
Wat ik bewonder is het empatisch vermogen van de gemiddelde vrouw. Veel mannen zijn toch een beetje lompe horken en zijn bedroevend slecht in het inschatten van hoe gevoelig sommige situaties liggen -helemaal als het om vrouwen gaat. Ook heb ik respect voor het gezeik wat men van vriendinnen kan verdragen. Ik zou gillend gek worden als ik sommige van mijn vriendinnen elke keer als ze in de shit zitten aan zou moeten horen, of acht keer op een dag naar hetzelfde verhaal over 'die klootzak' moet luisteren.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:35:46 #229
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50907765
quote:

Mja, echt vergelijk is ook niet mogelijk he. Behalve misschien door iemand die is omgebouwd, .

Voetbal vind ik overigens totaal niet interessant. Is het nu gedaan met mijn mannelijkheid, ?
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_50907797
quote:

Dat ze lang zonder seks kunnen.
pi_50908111
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:35 schreef Frezer het volgende:

[..]

Voetbal vind ik overigens totaal niet interessant. Is het nu gedaan met mijn mannelijkheid, ?
Ja!

Nee hoor, het was maar een gewoon voorbeeld.
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:59:22 #232
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_50908595
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja!

Nee hoor, het was maar een gewoon voorbeeld.
Ik ben wel veel bezig met auto's, wellicht compeseert dat, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_50908748
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:59 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik ben wel veel bezig met auto's, wellicht compeseert dat, .
Ach natuurlijk.
pi_50908777
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ach natuurlijk.
Het doet weinig anders dan compenseren zelfs .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_50910219
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef toma het volgende:

[..]

van mannen wordt vaak verwacht dat ze kostwinnaar worden in fulltime werken. Dat lijkt me ook in sommige gevallen een nadeel.
Leuker dan de hele dag schoonmaken en strijken
pi_50910437
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Alsof dat je enige alternatief is.
pi_50911823
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef mcDavid het volgende:

[..]

hele dag??
pi_50912106
Hey, ik ben toch wel van plan werk te gaan doen wat ik ook léúk vind.
pi_50912556
Lijkt me vreselijk om je elke dag weer op te moeten tutten. En in van die strakke truitjes te moeten lopen.
En dan ook nog menstrueren, en ongesteld worden.
Ik kan me voorstellen dat een vrouw tevreden is , ze weten niet beter. Maar als een vrouw een dag een man zou zijn zou ze niet anders meer willen.
pi_50912644
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef havefun84 het volgende:
Lijkt me vreselijk om je elke dag weer op te moeten tutten. En in van die strakke truitjes te moeten lopen.
En dan ook nog menstrueren, en ongesteld worden.
Ik kan me voorstellen dat een vrouw tevreden is , ze weten niet beter. Maar als een vrouw een dag een man zou zijn zou ze niet anders meer willen.
Ja hoor, alsof dat verplicht is. Ik maak me eigenlijk nooit op en strakke truitjes zijn ook keuzes. Vroeger draagde (oeps) droeg ik alles wat maar wijd was maar niet meer. Strak went.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')