er zijn momenten dat ik dat idd ook denkquote:Op donderdag 28 juni 2007 07:27 schreef jorgentol het volgende:
Maar man zijn is nog steeds beter.
Het scheelt wel een hoop gedoe in veel gevallen volgens mi jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
er zijn momenten dat ik dat idd ook denk![]()
sommige mannen worden er zelfs ook nog aantrekkelijker op als ze ouder wordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:14 schreef Mythik het volgende:
[..]
Het scheelt wel een hoop gedoe in veel gevallen volgens mi ja, Weet niet precies hoe het is om een vrouw te zijn maar ik hoef ook niet zo nodig te ruilen eigenlijk. Vind het wel best zo
![]()
Ja, alhoewel ik nu nog op iets oudere vrouwen val (2 jaar maximaal).quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
sommige mannen worden er zelfs ook nog aantrekkelijker op als ze ouder wordenNiet elke man natuurlijk. Maar je ziet t meer bij mannen dan bij vrouwen
![]()
volgens testen zijn beide geslachten daar even slecht in. (in het lezen van emoties).quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:28 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wat ik bewonder is het empatisch vermogen van de gemiddelde vrouw. Veel mannen zijn toch een beetje lompe horken en zijn bedroevend slecht in het inschatten van hoe gevoelig sommige situaties liggen -helemaal als het om vrouwen gaat. Ook heb ik respect voor het gezeik wat men van vriendinnen kan verdragen. Ik zou gillend gek worden als ik sommige van mijn vriendinnen elke keer als ze in de shit zitten aan zou moeten horen, of acht keer op een dag naar hetzelfde verhaal over 'die klootzak' moet luisteren.
kwestie van smaak.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:01 schreef flyck het volgende:
[..]
volgens testen zijn beide geslachten daar even slecht in. (in het lezen van emoties).
Voordeel van vrouw zijn, na lang denken.
1) Als je looks wat meezitten krijg je enorm veel gedaan, tevens sta je altijd sterk tgv een man. vooral op vlak van strafwet en hoederrecht etc.
2) De kleren/schoenen voor vrouwen zijn veel mooier en veel meer keuze dan voor mannen.
mannen ook wel. Gewoon een boxer kan ongelooflijk sexy zijnquote:3) je hebt geen opwinding ongemakken zoals mannen. En je hebt 'sexy' ondergoed.
leuke vrienden dan die je anders uitlachenquote:4) je hebt niet de last van te moeten opscheppen tegenover je vrienden over te domste zaken omdat je bang bent uitgelachen te worden.
says who?quote:5) een vrouw mag serieus zijn om interessant te ogen, een man moet nen domme kloot uithangen.
Moeten mannen zoveel meer opscheppen dan? Vrouwen doen dat ook, die kunnen denk ik heel verheerlijkt (is dat een woord?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:01 schreef flyck het volgende:
[..]
4) je hebt niet de last van te moeten opscheppen tegenover je vrienden over te domste zaken omdat je bang bent uitgelachen te worden.
Nee. Sommige onzekere mannen wel natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moeten mannen zoveel meer opscheppen dan?
huh? denk dat je me niet goed begrijpt, vrouwen hebben 45 kledingstukken in het dozijn.quote:
een boxer vs 25 soorten bij vrouwen :p (nu ik erover denk hoort het mss bij het vorige puntquote:mannen ook wel. Gewoon een boxer kan ongelooflijk sexy zijn![]()
ik had het niet op vrienden vrienden (want die heb je niet in het dozijn). Maar kenissen/maten/contacten .. of hoe jullie het noemen.quote:leuke vrienden dan die je anders uitlachen
Geen idee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stelling erbij: Zijn mannen dus eerlijker tegenover anderen over hun relatie?
Dat laatste is liefde(liefde is blind) en wat je bedoelt is een stuk mannelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Moeten mannen zoveel meer opscheppen dan? Vrouwen doen dat ook, die kunnen denk ik heel verheerlijkt (is dat een woord?) praten over hun man terwijl het helemaal niet zo geweldig allemaal is.
![]()
Hm, dan ben ik zeker weer een uitzondering op de regel, maar als mijn vent (ok, jongen of man dan) zich kut gedraagt tov mij dan ga ik hem echt niet lopen ophemelen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef vencodark het volgende:
Moeten mannen zoveel meer opscheppen dan? Vrouwen doen dat ook, die kunnen denk ik heel verheerlijkt (is dat een woord?) praten over hun man terwijl het helemaal niet zo geweldig allemaal is.
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:37 schreef Relneger18 het volgende:
Ik zou gewoon voor 1 dag me helemaal scheef laten bonken. Kan ik als man weer 3 jaar droog staan.
Je hebt helemaal gelijk. Ik hemel ook niet op maar veel vrouwen, die in mijn omgeving iig, doen het wel. Ik had een vriendin die tegenover iedereen elke gelegenheid zocht om over haar vriend te praten. Iedereen moest weten hoe geweldig hun relatie was/is. En ik ken meer van zulke.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:07 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hm, dan ben ik zeker weer een uitzondering op de regel, maar als mijn vent (ok, jongen of man dan) zich kut gedraagt tov mij dan ga ik hem echt niet lopen ophemelen hoor. 1) dat verdient hij dan niet en 2) hij verdient dat pas, of gewoon normaal (ik hou niet van ophemelen, goh, nu lijk ik wel moppersmurf) als hij het ook verdient.
Maar mannen zijn er goed in om de dingen die ze dan goed doen later weer teniet te doen door weer iets minder te doen en/of weer kutgedrag te vertonen. Daar zijn mannen dan weer wel goed in![]()
Mij zul je dus niet snel positief/verheerlijkt horen praten over een man.
Ben de gek trouwens..als hij bijdehand/kut doet, kan hij een snauw verwachten of hetzelfde terug.
Maar dan ga ik hem niet op een presenteerblaadje met roosjes nog ophemelen ook zeg!
Roosje in zijn kont kan ie krijgen dan.
Of bij het verbloemen van onzekerheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:29 schreef SlimShady het volgende:
dat is vooral bij verliefde stellen volgens mij.
Denk het niet, hoeveel mannen komen niet met het stomme mijn vrouw begrijpt me niet, of gaan hun vriendin afkraken om maar in de smaak te vallen bij een ander?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Precies. In dit hele topic kan bijna niemand leuke/positieve punten bedenken van een vrouw. Maar bijna allemaal vallen ze wel op vrouwen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Bij mannen vraag ik me vaak af waarom ze geen homo worden, want vrouwen hebben niets goeds als je zou moeten geloven wat ze allemaal uitkramen.
Die zijn er wel hoor, maar als ik persoonlijk eerlijk ben doet een groot gedeelte van de vrouwen mij wat karacter betreft niet echt veel hoor en ik val zeker niet op mannen. Maar er zijn zeker wel wat "juweeltjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Precies. In dit hele topic kan bijna niemand leuke/positieve punten bedenken van een vrouw. Maar bijna allemaal vallen ze wel op vrouwen.En dat is niet alleen voor ons lichaam.
![]()
nou ik ben zelf best kritisch en vind niet snel iets moois wat er hangt in de hedendaagse kledingwinkels. Dus ik wou dat ik mn kast wat meer vol had hangen maar helaas kom ik weinig leuks tegen . Er mankeert altijd wel wat aan. Misschien ook iets typisch vrouwelijks?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef flyck het volgende:
[..]
huh? denk dat je me niet goed begrijpt, vrouwen hebben 45 kledingstukken in het dozijn.
Waar vrouwen 4 verschillende soorten hebben hebben mannen 1 soort. (enkel verschillende kleuren en verschillende stoffen).
ja.. op Fok, ja! Maar hier verschuilen ze zich achter een nickname en een plaatje dus dan roepen ze van alles en vegen ze alles in een hokje. (de meesten dan - niet allemaal.quote:ik had het niet op vrienden vrienden (want die heb je niet in het dozijn). Maar kenissen/maten/contacten .. of hoe jullie het noemen.
op fok alleen al vind je daar genoeg voorbeelden van.
ben je nog maagd dan?quote:Ok uitlachen is een groot woord, maar je hebt altijd de neiging om zaken beter in te kleden dan het werkelijk is. Er is altijd een bepaalde lat waar je aan moet voldoen of er wringt iets. (ga maar eens als man verkondigen, hey ik ben maagd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |