abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50912739
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef havefun84 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat een vrouw tevreden is
tuurlijk wel. heerlijk met vriendinnen, collegae kletsen lachen, uitgaan, dansen, shoppen.
grapjes maken over de baas, een gebruikte tampon in z'n koffie doen.
pi_50913534
quote:

Ik kan me voorstellen dat een vrouw tevreden is , ze weten niet beter. Maar als een vrouw een dag een man zou zijn zou ze niet anders meer willen.
Ah, jij weet het verschil wél? Vertel!
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:02:56 #243
37769 erodome
Zweefteef
pi_50914007
quote:
Lijkt me vreselijk om je elke dag weer op te moeten tutten. En in van die strakke truitjes te moeten lopen.
En dan ook nog menstrueren, en ongesteld worden.
Ik kan me voorstellen dat een vrouw tevreden is , ze weten niet beter. Maar als een vrouw een dag een man zou zijn zou ze niet anders meer willen.
Optutten doe ik bijna nooit, als ik kan kiezen tussen een half uur extra slaap en op en top in de make up tevoorschijn komen is de keuze snel gemaakt
Als ik zo rondkijk bij andere vrouwen dan valt het gemiddeld genomen wel mee met dat optutten.

Net zoals de man elke dag zijn gezicht moet scheren kan je als vrouw zijnde even snel wat mascara opgooien enzo, is echt zo gebeurt.

Strakke truitjes zitten best wel lekker eigenlijk, als ik bv sport heb ik altijd strakke truitjes aan, maar ook het lekkere slobber t-shirt is me niet vreemd hoor

Maar er is kleding die niet is gemaakt om comfertabel te zijn, zo ook schoenen, die doe je alleen aan voor de mooi, hoe het zit neem je dan maar voor lief

Ik denk echt niet dat ik man zou willen blijven, de vrouwelijke intuitie zou ik enorm missen, het inlevingsvermogen, de gevoeligheid en ook mijn vrouwelijke vormen, mijn seksdrive met alle vrouwelijke mogelijkheden(zou wel een fiks stapje terug worden als ik een man was ).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_50914164
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:02 schreef erodome het volgende:
Ik denk echt niet dat ik man zou willen blijven, de vrouwelijke intuitie zou ik enorm missen, het inlevingsvermogen, de gevoeligheid
Het grote voordeel van die punten is dat je als je ze niet hebt je niet weet wat je mist .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:09:21 #245
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_50914315
Inlevingsvermogen en gevoeligheid
Respect to the man in the ice cream van !
pi_50914329
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 20:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja hoor, alsof dat verplicht is. Ik maak me eigenlijk nooit op en strakke truitjes zijn ook keuzes. Vroeger draagde (oeps) droeg ik alles wat maar wijd was maar niet meer. Strak went.
ja idd. Als ik mn kleren van vroeger bekijk vind ik die nu veel te groot. Maar strakke truitjes gaat mij nog wat te ver. Sommigen zien er uit als vaatdoekjes man! Strakke broeken kan ik helemaal niet over. Moet wel wat leuk over de schoenen heen vallen. En die schoenen moeten comfortabel zitten dus geen hakzooi voor moi Dus inderdaad: vrouw zijn betekent echt niet altijd uren voor de spiegel zitten en je voeten verknoeien in 'schoenen'. Maar das ieder voor zich
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 27 juni 2007 @ 21:37:45 #247
37769 erodome
Zweefteef
pi_50915581
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef Mythik het volgende:
Inlevingsvermogen en gevoeligheid
Tja doe maar net alsof het niets voorsteld, ik vind het heerlijk.

Inlevingsvermogen is heel erg handig zelfs, maakt dat je situatie's vaak beter in kan schatten, beter kan manipuleren(hoeft niet altijd even negatief te zijn), in kan spelen op situatie's en gevoelens van anderen.

Sferen aanvoelen enzo vind ik ook een erg prettige eigenschap.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_50915790
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 21:09 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja idd. Als ik mn kleren van vroeger bekijk vind ik die nu veel te groot. Maar strakke truitjes gaat mij nog wat te ver. Sommigen zien er uit als vaatdoekjes man! Strakke broeken kan ik helemaal niet over. Moet wel wat leuk over de schoenen heen vallen. En die schoenen moeten comfortabel zitten dus geen hakzooi voor moi Dus inderdaad: vrouw zijn betekent echt niet altijd uren voor de spiegel zitten en je voeten verknoeien in 'schoenen'. Maar das ieder voor zich
Vroeger (als pubermeisje) droeg ik echt van die lange t-shirt en van die lelijke truien met zo'n ritsje van boven. Ik was de nerd op school
Maar ik draag dan wel strakke truitjes maar ik draag niet die typische 'vrouwendingen' zoals hakken, rokjes (iew. ), lagen make-up, roze (lelijke kleur) etc. Je kan een vrouw-vrouw zijn of gewoon vrouw maar wel op je eigen manier.
Net als dat sommige zwanger worden nadeel noemen enzo, da's ook een keuze. Ongesteld zijn ook een beetje want ik ben het bijna nooit omdat ik de pil doorslik. Opgelost.
pi_50921824
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:00 schreef Lili_5678 het volgende:

[..]

Toch jammer dat vrouwen die keuze niet hebben van wel of niet ongesteld of wel / geen lekkere tieten.
Siliconen + pilletjes = opgelost 14.gif
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_50926895
Maar man zijn is nog steeds beter.
pi_50927498
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 07:27 schreef jorgentol het volgende:
Maar man zijn is nog steeds beter.
er zijn momenten dat ik dat idd ook denk
  donderdag 28 juni 2007 @ 09:14:40 #252
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_50927902
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 08:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]

er zijn momenten dat ik dat idd ook denk
Het scheelt wel een hoop gedoe in veel gevallen volgens mi ja , Weet niet precies hoe het is om een vrouw te zijn maar ik hoef ook niet zo nodig te ruilen eigenlijk. Vind het wel best zo
pi_50928267
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 09:14 schreef Mythik het volgende:

[..]

Het scheelt wel een hoop gedoe in veel gevallen volgens mi ja , Weet niet precies hoe het is om een vrouw te zijn maar ik hoef ook niet zo nodig te ruilen eigenlijk. Vind het wel best zo
sommige mannen worden er zelfs ook nog aantrekkelijker op als ze ouder worden Niet elke man natuurlijk. Maar je ziet t meer bij mannen dan bij vrouwen
pi_50928324
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 09:34 schreef Apotheose het volgende:

[..]

sommige mannen worden er zelfs ook nog aantrekkelijker op als ze ouder worden Niet elke man natuurlijk. Maar je ziet t meer bij mannen dan bij vrouwen
Ja, alhoewel ik nu nog op iets oudere vrouwen val (2 jaar maximaal).
  donderdag 28 juni 2007 @ 09:42:36 #255
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_50928443
Bij vrouwen gaat alles wat meer hangen enzooo
pi_50928835
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:28 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Wat ik bewonder is het empatisch vermogen van de gemiddelde vrouw. Veel mannen zijn toch een beetje lompe horken en zijn bedroevend slecht in het inschatten van hoe gevoelig sommige situaties liggen -helemaal als het om vrouwen gaat. Ook heb ik respect voor het gezeik wat men van vriendinnen kan verdragen. Ik zou gillend gek worden als ik sommige van mijn vriendinnen elke keer als ze in de shit zitten aan zou moeten horen, of acht keer op een dag naar hetzelfde verhaal over 'die klootzak' moet luisteren.
volgens testen zijn beide geslachten daar even slecht in. (in het lezen van emoties).

Voordeel van vrouw zijn, na lang denken.
1) Als je looks wat meezitten krijg je enorm veel gedaan, tevens sta je altijd sterk tgv een man. vooral op vlak van strafwet en hoederrecht etc.
2) De kleren/schoenen voor vrouwen zijn veel mooier en veel meer keuze dan voor mannen.
3) je hebt geen opwinding ongemakken zoals mannen. En je hebt 'sexy' ondergoed.
4) je hebt niet de last van te moeten opscheppen tegenover je vrienden over te domste zaken omdat je bang bent uitgelachen te worden.
5) een vrouw mag serieus zijn om interessant te ogen, een man moet nen domme kloot uithangen.
pi_50930570
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:01 schreef flyck het volgende:

[..]

volgens testen zijn beide geslachten daar even slecht in. (in het lezen van emoties).

Voordeel van vrouw zijn, na lang denken.
1) Als je looks wat meezitten krijg je enorm veel gedaan, tevens sta je altijd sterk tgv een man. vooral op vlak van strafwet en hoederrecht etc.
2) De kleren/schoenen voor vrouwen zijn veel mooier en veel meer keuze dan voor mannen.
kwestie van smaak.
quote:
3) je hebt geen opwinding ongemakken zoals mannen. En je hebt 'sexy' ondergoed.
mannen ook wel. Gewoon een boxer kan ongelooflijk sexy zijn
quote:
4) je hebt niet de last van te moeten opscheppen tegenover je vrienden over te domste zaken omdat je bang bent uitgelachen te worden.
leuke vrienden dan die je anders uitlachen
quote:
5) een vrouw mag serieus zijn om interessant te ogen, een man moet nen domme kloot uithangen.
says who?
  donderdag 28 juni 2007 @ 11:18:40 #258
181007 Mythik
ROFLMAOWPIMP!
pi_50931196
Van punt 4 en 5 heb ik ook geen last eigenlijk
pi_50936795
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 10:01 schreef flyck het volgende:

[..]

Moeten mannen zoveel meer opscheppen dan? Vrouwen doen dat ook, die kunnen denk ik heel verheerlijkt (is dat een woord? ) praten over hun man terwijl het helemaal niet zo geweldig allemaal is.

Stelling erbij: Zijn mannen dus eerlijker tegenover anderen over hun relatie?
pi_50936823
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef vencodark het volgende:

[..]

Moeten mannen zoveel meer opscheppen dan?
Nee. Sommige onzekere mannen wel natuurlijk.
pi_50937423
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 11:00 schreef Apotheose het volgende:

[..]

kwestie van smaak.
huh? denk dat je me niet goed begrijpt, vrouwen hebben 45 kledingstukken in het dozijn.

Waar vrouwen 4 verschillende soorten hebben hebben mannen 1 soort. (enkel verschillende kleuren en verschillende stoffen).
quote:
mannen ook wel. Gewoon een boxer kan ongelooflijk sexy zijn
een boxer vs 25 soorten bij vrouwen :p (nu ik erover denk hoort het mss bij het vorige punt )
quote:
leuke vrienden dan die je anders uitlachen
ik had het niet op vrienden vrienden (want die heb je niet in het dozijn). Maar kenissen/maten/contacten .. of hoe jullie het noemen.
op fok alleen al vind je daar genoeg voorbeelden van.
Dit gaat van omter zwaarst gebuist, tot het minste geleerd, tot het stoerst gereden, tot ... Ik krijg daar de wubbes van.

Ok uitlachen is een groot woord, maar je hebt altijd de neiging om zaken beter in te kleden dan het werkelijk is. Er is altijd een bepaalde lat waar je aan moet voldoen of er wringt iets. (ga maar eens als man verkondigen, hey ik ben maagd)

Het is mss ook niet echt stoefen maar ze bagataliseren elke vorm van effort van een andere.

[ Bericht 8% gewijzigd door flyck op 28-06-2007 14:20:41 ]
pi_50937727
quote:

[..]
Geen idee.
pi_50937925
quote:

[..]

Moeten mannen zoveel meer opscheppen dan? Vrouwen doen dat ook, die kunnen denk ik heel verheerlijkt (is dat een woord? ) praten over hun man terwijl het helemaal niet zo geweldig allemaal is.

Dat laatste is liefde(liefde is blind) en wat je bedoelt is een stuk mannelijk.
Vrouwen (en mannen) willen niet dat hun man(zichzelf) minderwaardig is tgv andere mannen. (is eigenlijk een beetje de eer van hun vriend verdedigen en ook die van hun. Ze proberen dan aan te geven "zie ne keer wa ne goeie ik heb".)

mannen hebben dit effect minder over hun vriendin (tenzij het over bed gaat, maar dat duurt dan, net zoals bij vrouwen, tot de relatie gedaan is)

maar op de vraag of mannen eerlijker zijn over hun relatie ... hangt af hoelang de verliefdheid duurt. bij degene waar de verliefdheid het eerste over is die gaat het eerlijkste zijn.
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:37:55 #264
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_50940287
Ik zou gewoon voor 1 dag me helemaal scheef laten bonken. Kan ik als man weer 3 jaar droog staan.
pi_50941180
quote:

Hm, dan ben ik zeker weer een uitzondering op de regel, maar als mijn vent (ok, jongen of man dan) zich kut gedraagt tov mij dan ga ik hem echt niet lopen ophemelen hoor . 1) dat verdient hij dan niet en 2) hij verdient dat pas, of gewoon normaal (ik hou niet van ophemelen, goh, nu lijk ik wel moppersmurf) als hij het ook verdient.

Maar mannen zijn er goed in om de dingen die ze dan goed doen later weer teniet te doen door weer iets minder te doen en/of weer kutgedrag te vertonen. Daar zijn mannen dan weer wel goed in

Mij zul je dus niet snel positief/verheerlijkt horen praten over een man.
Ben de gek trouwens..als hij bijdehand/kut doet, kan hij een snauw verwachten of hetzelfde terug.

Maar dan ga ik hem niet op een presenteerblaadje met roosjes nog ophemelen ook zeg!
Roosje in zijn kont kan ie krijgen dan.
  donderdag 28 juni 2007 @ 16:09:52 #266
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50941261
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:37 schreef Relneger18 het volgende:
Ik zou gewoon voor 1 dag me helemaal scheef laten bonken. Kan ik als man weer 3 jaar droog staan.
pi_50941441
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:07 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Hm, dan ben ik zeker weer een uitzondering op de regel, maar als mijn vent (ok, jongen of man dan) zich kut gedraagt tov mij dan ga ik hem echt niet lopen ophemelen hoor . 1) dat verdient hij dan niet en 2) hij verdient dat pas, of gewoon normaal (ik hou niet van ophemelen, goh, nu lijk ik wel moppersmurf) als hij het ook verdient.

Maar mannen zijn er goed in om de dingen die ze dan goed doen later weer teniet te doen door weer iets minder te doen en/of weer kutgedrag te vertonen. Daar zijn mannen dan weer wel goed in

Mij zul je dus niet snel positief/verheerlijkt horen praten over een man.
Ben de gek trouwens..als hij bijdehand/kut doet, kan hij een snauw verwachten of hetzelfde terug.

Maar dan ga ik hem niet op een presenteerblaadje met roosjes nog ophemelen ook zeg!
Roosje in zijn kont kan ie krijgen dan.
Je hebt helemaal gelijk. Ik hemel ook niet op maar veel vrouwen, die in mijn omgeving iig, doen het wel. Ik had een vriendin die tegenover iedereen elke gelegenheid zocht om over haar vriend te praten. Iedereen moest weten hoe geweldig hun relatie was/is. En ik ken meer van zulke.
Mijn stellingen, punten zijn vaak in algemene zin.
pi_50941844
dat is vooral bij verliefde stellen volgens mij.
pi_50941886
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:29 schreef SlimShady het volgende:
dat is vooral bij verliefde stellen volgens mij.
Of bij het verbloemen van onzekerheid.
pi_50943153
quote:

[..]

Denk het niet, hoeveel mannen komen niet met het stomme mijn vrouw begrijpt me niet, of gaan hun vriendin afkraken om maar in de smaak te vallen bij een ander?

Beetje andersom dus vaak....

Ik heb weleens aan een man gevraagd waarom hij in godensnaam bij zijn vrouw bleef na een klaagzang aan te horen(zonder dat er vraag naar seks ofzo was hoor in dit geval), toen schrok hij van hoe het overkwam wat hij zei, daarna kon hij ineens wel positief praten over zijn vrouw.

In mijn geval wordt het denk ik wel geillustreerd door wat ik ooit eens heb meegemaakt hierin.
Mijn toen nog vriendje en ik hadden ruzie, waarop mijn moeder zei, ja hij is wel een klootzak zeg zo.
Waarop ik boos antwoorde dat het dan wel MIJN klootzak was en dat niemand hem verder zo hoefde te noemen

Slecht praten over hem zal ik niet snel doen, eventuele problemen los ik wel met hem zelf op en ik zie geen reden tot hem zwart maken bij de rest van de wereld.

Bij mannen vraag ik me vaak af waarom ze geen homo worden, want vrouwen hebben niets goeds als je zou moeten geloven wat ze allemaal uitkramen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')