+1 Scherp.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
ihvk jij was tog geband ben je weer terug
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
"Ja, dan ga ik lekker de hele dag met mijn eigen tieten en kut spelen. Whuhhuhuhuhuhuhuhu."
was me t avondje welquote:
Moet je wel oppassen dat je niet een te lekkere vrouw wordt, tenzij je wilt dat er de hele dag jongens met een stijve naar je kijken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat ik wel een dag een vrouw zou willen zijn, maar niet langer. En ik mag stoppen wanneer ik wil, gewoon om te weten hoe het is.
Narcistquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Profesor het volgende:
één dag vrouw zijn? Ik zou de hele dag foto's van mijzelf nemen en mij de volgende dag op afrukken.
Het was maar een voorbeeld van zogenaamde 'vrouwenseries'.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef ruud.nl het volgende:
Als ik één dagje vrouw zou zijn, zou Sex and the city of grey's anatomy kijken, wel één van de laatste dingen zijn die ik zou doen.![]()
Maar wat als je nou een lelijke dikke huisvrouw was? Of Roseanne Barrquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Profesor het volgende:
één dag vrouw zijn? Ik zou de hele dag foto's van mijzelf nemen en mij de volgende dag op afrukken.
Ik ben best wel een knappe man, dus verwacht als vrouw ook knap te zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wat als je nou een lelijke dikke huisvrouw was? Of Roseanne Barr![]()
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Profesor het volgende:
[..]
Ik ben best wel een knappe man, dus verwacht als vrouw ook knap te zijn.
Alsof jij niet aan je pik zou zittenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
"Ja, dan ga ik lekker de hele dag met mijn eigen tieten en kut spelen. Whuhhuhuhuhuhuhuhu."
De gewoonste zaak van de wereldquote:Hoe is het om man te zijn?
Lijkt me best interessant, maar ik sta niet vooraan in de rij.quote:Zou je weleens een dagje frau willen zijn?
+quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
=quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Profesor het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef ruud.nl het volgende:
Als ik één dagje vrouw zou zijn, zou Sex and the city of grey's anatomy kijken, wel één van de laatste dingen zijn die ik zou doen.![]()
Dat vind ik nu al mooi.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:47 schreef IHVK het volgende:
Het vooruitzicht dat je nooit kinderen hoeft te baren is ook wel mooi eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:47 schreef UberMeister het volgende:
[..]
+
[..]
=
Hoe het is om man te zijn!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef Lili_5678 het volgende:
Voor alle vrouwen: uit de reacties van de mannen is het duidelijk hoe het is om man te zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |