+1 Scherp.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
ihvk jij was tog geband ben je weer terug
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
"Ja, dan ga ik lekker de hele dag met mijn eigen tieten en kut spelen. Whuhhuhuhuhuhuhuhu."
was me t avondje welquote:
Moet je wel oppassen dat je niet een te lekkere vrouw wordt, tenzij je wilt dat er de hele dag jongens met een stijve naar je kijken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef IHVK het volgende:
Ik denk dat ik wel een dag een vrouw zou willen zijn, maar niet langer. En ik mag stoppen wanneer ik wil, gewoon om te weten hoe het is.
Narcistquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Profesor het volgende:
één dag vrouw zijn? Ik zou de hele dag foto's van mijzelf nemen en mij de volgende dag op afrukken.
Het was maar een voorbeeld van zogenaamde 'vrouwenseries'.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef ruud.nl het volgende:
Als ik één dagje vrouw zou zijn, zou Sex and the city of grey's anatomy kijken, wel één van de laatste dingen zijn die ik zou doen.![]()
Maar wat als je nou een lelijke dikke huisvrouw was? Of Roseanne Barrquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Profesor het volgende:
één dag vrouw zijn? Ik zou de hele dag foto's van mijzelf nemen en mij de volgende dag op afrukken.
Ik ben best wel een knappe man, dus verwacht als vrouw ook knap te zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wat als je nou een lelijke dikke huisvrouw was? Of Roseanne Barr![]()
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:41 schreef Profesor het volgende:
[..]
Ik ben best wel een knappe man, dus verwacht als vrouw ook knap te zijn.
Alsof jij niet aan je pik zou zittenquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
"Ja, dan ga ik lekker de hele dag met mijn eigen tieten en kut spelen. Whuhhuhuhuhuhuhuhu."
De gewoonste zaak van de wereldquote:Hoe is het om man te zijn?
Lijkt me best interessant, maar ik sta niet vooraan in de rij.quote:Zou je weleens een dagje frau willen zijn?
+quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
=quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:38 schreef Profesor het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:35 schreef ruud.nl het volgende:
Als ik één dagje vrouw zou zijn, zou Sex and the city of grey's anatomy kijken, wel één van de laatste dingen zijn die ik zou doen.![]()
Dat vind ik nu al mooi.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:47 schreef IHVK het volgende:
Het vooruitzicht dat je nooit kinderen hoeft te baren is ook wel mooi eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:47 schreef UberMeister het volgende:
[..]
+
[..]
=
Hoe het is om man te zijn!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef Lili_5678 het volgende:
Voor alle vrouwen: uit de reacties van de mannen is het duidelijk hoe het is om man te zijn...
En dan wordt hij de volgende dag naast een kerel wakker!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
ik zou het weleens willen zijn, hoe het voelt als je zit te sexen met een man. nu kan ik dat nu ook, maar dat is niet mijn ding..(denk ik.)
alleen wil ik dan niet ongesteld zijn..
gewoon ff een dagje dat je een lekker wijf ben met lekkere tieten en een mooie kont en dan een wildvreemde van straat trekken om de nacht zonder slaap met hem door te brengen.
wat zou jij als man doen dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:58 schreef vencodark het volgende:
Ok het is duidelijk, elk antwoord wat ik ga krijgen is gerelateerd aan seks als een vrouw.![]()
Wat had ik anders verwacht.![]()
We zijn duidelijk, eerlijk, positief ingesteld en houden van sexquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef Lili_5678 het volgende:
Voor alle vrouwen: uit de reacties van de mannen is het duidelijk hoe het is om man te zijn...
Toch jammer dat vrouwen die keuze niet hebben van wel of niet ongesteld of wel / geen lekkere tieten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
ik zou het weleens willen zijn, hoe het voelt als je zit te sexen met een man. nu kan ik dat nu ook, maar dat is niet mijn ding..(denk ik.)
gewoon ff een dagje dat je een lekker wijf ben met lekkere tieten en een mooie kont en dan een wildvreemde van straat trekken om de nacht zonder slaap met hem door te brengen.
Nogal logisch, we mogen maar 1 dag vrouw zijn.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:58 schreef vencodark het volgende:
Ok het is duidelijk, elk antwoord wat ik ga krijgen is gerelateerd aan seks als een vrouw.![]()
Wat had ik anders verwacht.![]()
Weet je gelijk zeker of je inderdaad eigenlijk homo bent.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef Bootje84 het volgende:
als man ben je eerder klaar volgens mijquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Nogal logisch, we mogen maar 1 dag vrouw zijn.
En daarbij, alsof jullie vrouwen niet de hele dag aan jezelf zouden zitten als je 1 dag man zou mogen zijn![]()
Het...zelfde?quote:
Ik zou het niet erg vinden om voor 1 dag man te zijn (wat ik zou doen weet ik nog niet), maar ik zou nooit voor altijd een man willen zijn. Ja er zijn dingen waarvan je denkt goh liever dat niet gehad en ja kinderen baren lijkt me pijnlijk. Maar het mooie daaraan is weer dat wij iets op de wereld kunnen zetten.... toch niet verkeerd he.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
En daarbij, alsof jullie vrouwen niet de hele dag aan jezelf zouden zitten als je 1 dag man zou mogen zijn![]()
Maar verder: het bevalt goed om een man te zijn. Met dezelfde opleiding een hogere baan krijgen en bij dezelfde baan beter betaald krijgen. We hebben geen last van ongesteld worden, hoeven geen kinderen te baren. Om maar wat puntjes te noemen.....
Ik zou zonder twijfel voor een tweede termijn tekenen![]()
Ze zijn dan onervaren, duurt het toch wat langer. Zeker als ze meerdere orgasmes willen zoals ze normaliter wel kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef SlimShady het volgende:
[..]
als man ben je eerder klaar volgens mij.
En het kind blijft altijd bij ons als er een scheiding komt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:08 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om voor 1 dag man te zijn (wat ik zou doen weet ik nog niet), maar ik zou nooit voor altijd een man willen zijn. Ja er zijn dingen waarvan je denkt goh liever dat niet gehad en ja kinderen baren lijkt me pijnlijk. Maar het mooie daaraan is weer dat wij iets op de wereld kunnen zetten.... toch niet verkeerd he.
ach lilly, die lekkere tieten heb je welquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:00 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Toch jammer dat vrouwen die keuze niet hebben van wel of niet ongesteld of wel / geen lekkere tieten.
ik heb het over een dag man zijn.. dag=> 24 uur. ik heb niet gezegd wanneer de dag begonquote:Op
donderdag 21 juni 2007 14:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En dan wordt hij de volgende dag naast een kerel wakker!![]()
![]()
zie je dat als een wonder, een geschenk, een voorrecht?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:08 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om voor 1 dag man te zijn (wat ik zou doen weet ik nog niet), maar ik zou nooit voor altijd een man willen zijn. Ja er zijn dingen waarvan je denkt goh liever dat niet gehad en ja kinderen baren lijkt me pijnlijk. Maar het mooie daaraan is weer dat wij iets op de wereld kunnen zetten.... toch niet verkeerd he.
Ik had anders ook andere punten gevonden, heb je die niet gelezen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:08 schreef Batsnek het volgende:
Is dat t enige wat er in je opkomt? Je geen zorgen hoeven te maken over wat anderen van je denken, en ongestoord kunnen vreten?
Dan kun je ook gewoon een feeder als vriendje zoeken; hoef je ook al niet meer te werken!
Ik ben 100% trots op mijn vrouwelijkheid.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zie je dat als een wonder, een geschenk, een voorrecht?
dat je daar trots op bent, trots op je vrouwelijkheid?
hebben vrouwen zoiso al niet gekund of t nou genant of niet isquote:
sowieso..quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hebben vrouwen zoiso al niet gekund of t nou genant of niet is
(mits vriendje in de buurt met jeuk)
Nou ik denk dat deze punten toch echt niet opgaan hoor, als ik het zo goed zie/bekijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef vencodark het volgende:
- Je hoeft niet teveel na te denken hoe je eruit ziet, make-up is sowieso uit den boze.
- Veel mannen hoeven niet op de lijn te letten en lijken nooit te dik in een broek of trui.
- Mannen hoeven niet te mode te volgen, alles lijkt toch op elkaar.![]()
- Mannen kunnen autorijden, vrouwen niet.
- Mannen kunnen gebakjes eten, snoepen, snacks eten en ze worden geen gram dikker!![]()
En zo zijn er vast nog meer dingen.
vrouwen hebben nuance nodig. daarom praten ze ook zoveel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
Ander voordeel als je man bent: lekker simplistisch reageren, getuige deze post.
zoalsquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:23 schreef Lili_5678 het volgende:
Gewoon voor de duidelijkheid mannen... niet elke vrouw is hetzelfde en als jullie zoveel over ons weten gebruik die informatie dan en doe er eens wat nuttigs mee.
Of een bejaarde manquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
het wél kunnen autorijden is overigens wel een valide punt. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk - maar áls er een situatie in het verkeer is waarbij je denkt: "dat ging maar net goed" en je kijkt in de auto die betreffende situatie aanstichtte, dan is dat 9 v/d 10 keer een vrouw.
I'm just calling 'em like I see 'em.
Hey dat is jou terein.... verzin iets, doe iets geks, leef een beetje. Ik hoor nog wel wat je hebt bedachtquote:
Of bejaarden. En als je eens goed oplet in het verkeer zie je ook dat de meeste vrouwen te dicht op het stuur zitten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
het wél kunnen autorijden is overigens wel een valide punt. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk - maar áls er een situatie in het verkeer is waarbij je denkt: "dat ging maar net goed" en je kijkt in de auto die betreffende situatie aanstichtte, dan is dat 9 v/d 10 keer een vrouw.
I'm just calling 'em like I see 'em.
fixedquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:28 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Hey dat is jou terein.... verzin iets, doe iets geks, leef een beetje. Ik hoor voel nog wel wat je hebt bedacht
Heerlijk hoe vrouwen toch altijd die sexuele innuendo compleet missenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:33 schreef Lili_5678 het volgende:
Nou bootje leef je uit... kan niet wachten
Ik wel iig, ben trots op mijn vrouw zijn, het feit dat ik een orgaan extra heb, een orgaan dat meegaat zoals de krinloop van de aarde draait, prachtig die weerklank van de aarde in mijn lijf, die verbondenheid.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zie je dat als een wonder, een geschenk, een voorrecht?
dat je daar trots op bent, trots op je vrouwelijkheid?
innuendo? :$quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:35 schreef UberMeister het volgende:
[..]
Heerlijk hoe vrouwen toch altijd die sexuele innuendo compleet missen![]()
Jullie kunnen er wat van ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef vencodark het volgende:
Maar hoe is het voor de mannen, om man te zijn? Ik lees wel vaak dat mannen en vrouwen elkaar niet begrijpen, vrouwen altijd zeuren, te gevoelig zijn, zichzelf te dik vinden etc etc.
Sex and the City vond ik best humor en vriendinlief kijkt Greys anatomy, dus ik kijk af en toe mee. Alleen dat rare sociale gedoe in dat soort series vind ik niet echt interessant.quote:en stiekem naar Sex and te city willen kijken? Of Greys anatomy?![]()
Een man hoeft zichzelf niet zo te bewijzen in het arbeidsproces en krijgt meer geld. Racistisch als de pest natuurlijk, maar het is wel zo. Verder hebben we niet zo veel last van hormonen elke maand, maar zullen we ook niet echt precies snappen hoe het is om in verwachting te zijn. Mannen zien de wereld praktisch, maar met minder kleuren. Vrouwen ervaren veel meer kleuren en snappen de schoonheid van dingen veel beter. Daarintegen vinden mannen de gesprekken van vrouwen meestal overloos gezwets. Een vrouw zegt en denkt veel meer. Mannen hebben niet zoveel woorden nodig en denken doen we pas als het echt nodig is.quote:Wat zijn de voordelen van man zijn en wat zijn de nadelen?
Mannen minder zweverig, nou laten we zeggen dat de allerergste zwevers die ik heb gekend toch echt mannen waren, als ze het doen dan schieten ze vaak enorm door erin.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
innuendo? :$
ennuh erodome, mannen zijn ook minder "zweverig" afaik
en ik denk dat je kortzichtig wel kan gebruiken ipv shallow. of oppervlakkig.
Om nog net de dingen te doen die de mannen niet meer kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:01 schreef SlimShady het volgende:
[..]
het meest nutteloze argument ever. waarom 5 tot 10 jaar langer bejaard willen zijn?
en de domste drogreden die er is als antwoord? Wie weet waarom je 10 jaar langer wilt leven? Misschien omdat je levenspartner dat ook nog doet en jullie al veertig jaar lang een te gekke tijd hebben?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:01 schreef SlimShady het volgende:
het meest nutteloze argument ever. waarom 5 tot 10 jaar langer bejaard willen zijn?
zoals de menopauze doormaken en allerlei vreemde aandoeningen krijgen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:03 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Om nog net de dingen te doen die de mannen niet meer kunnen![]()
That's rich ..quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:57 schreef erodome het volgende:
Voordelen als vrouw zijnde:
*Niet geleefd worden door dat ding onder de gordel.
misverstand. Mannen doen ook meerdere dingen tegelijk. nou ja, twee dingen tegelijk. één is een constante: aan sex denken, de andere is datgeen waar je mee bezig bent.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:57 schreef erodome het volgende:
*Verschillende dingen tegelijkertijd kunnen doen
Hier kun je echt precies het tegenovergestelde neerzetten wat voor mannen weer positief is. (Lees 't met een knipoog).quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen minder zweverig, nou laten we zeggen dat de allerergste zwevers die ik heb gekend toch echt mannen waren, als ze het doen dan schieten ze vaak enorm door erin.
Vrouwen zijn wel spiritueler over het algemeen genomen, dat is waar, wat ik als voordeel zie, dat is mijn erfrecht als vrouw zijnde.
Voordelen als vrouw zijnde:
*Niet geleefd worden door dat ding onder de gordel.
*geen onzerheid over de grote van het slurfje(ok daar zitten andere lichamelijke onzekerheden tegenover voor de vrouw, dat streept wel weg tegenover elkaar)
*Je gevoel mogen tonen zonder gelijk een mietje genoemd te worden
*Niet de stoere player uit hoeven hangen voor status
*Geen macho gedrag nodig
*Geen bakken testosteron wat je agressief maakt.
*Verschillende dingen tegelijkertijd kunnen doen
*Meerdere orgasme's in verschillende vormen, geen eind omdat dat kwakkie te vroeg naar je zin komt
*Gemiddeld genomen ouder worden
*Het voorrecht om nieuw leven te mogen dragen, want men kan wel blaten over bevallingen, maar het is een nogal geweldige ervaring leven in je te dragen, dat contact wat je met je ongeboren kind heeft heeft de vader niet in die mate, hoe gek hij ook op zijn spruit is, de band die daar geschapen wordt is geweldig.
Zo even wat kleine dingetjes hoor zo
nieuw topic? Hoe is het om bejaard te zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:04 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
en de domste drogreden die er is als antwoord? Wie weet waarom je 10 jaar langer wilt leven? Misschien omdat je levenspartner dat ook nog doet en jullie al veertig jaar lang een te gekke tijd hebben?
wat ben je toch weer speciaaalquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef Verbal het volgende:
Ik schijn geen doorsnee man te zijn, dus ik zou het je niet kunnen vertellen.
V.
Nou doe je alsof vrouwen alleen mindere dingen meemaken..quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Maar verder: het bevalt goed om een man te zijn. Met dezelfde opleiding een hogere baan krijgen en bij dezelfde baan beter betaald krijgen. We hebben geen last van ongesteld worden, hoeven geen kinderen te baren. Om maar wat puntjes te noemen.....
Ik zou zonder twijfel voor een tweede termijn tekenen![]()
Nu vallen jullie door de mand.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Nou doe je alsof vrouwen alleen mindere dingen meemaken..
Maar als vrouw krijg je vaak gratis drank
bij discotheken mag je vaker gratis naar binnen
Als je er een beetje goed uit ziet, kan je zo vaak seks hebben als je wil
Ook krijg je meestal veel gedaan van mannen. (lees verwennen in de zin van sieraden, andere lekkernijen
Joh, wat ouwerwets.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Ook krijg je meestal veel gedaan van mannen. (lees verwennen in de zin van sieraden, andere lekkernijen
Wij moeten het toch een beetje goedpraten voor onszelf?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
een ander verhaal?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:34 schreef Candaasje het volgende:
(Mannen ook, maar dat is weer een ander verhaal)
Dat ging niet specifiek over mannen eigenlijk. Meer in het algemeen; mensen zijn nou eenmaal profiteurs. Zowel mannen als vrouwen. Misschien niet 24/7, maar iedereen heeft wel eens iets gedaan - al was het maar een kleinigheidje - om er zelf beter van te worden (ten koste van anderen). Ging dus verder niet echt over de vraag van TSquote:een ander verhaal?
dat was toch juist het hele verhaal van dit topic - hoe het is om man te zijn?
profiteurs, dus! zeg jij! verduidelijking, aub?
Haha inderdaad.. en de meeste vrouwen vinden het wel lekker om verwent te worden..vooral als je het zelf niet al te ruim hebt qua geldquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:33 schreef erodome het volgende:
Emancipatie moet je alleen gebruiken als je er ook daadwerkelijk beter van wordt he
Goed verhaal, B-Flip!quote:
ws meer zegt over hoe je het zou willen. Denk ik.quote:Na t werk ga je naar vrienden ....
Veel anecdotes zijn van afgelopen donderdag, maar zo gaat t idd doorsnee... Maar hoezo jaloers?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Goed verhaal, B-Flip!![]()
Ik was bijna jaloers, vooral omdat het naar jouw zeggen je 'doorsnee' donderdag is, tot ik bedacht dat jouw werkdag nog niet voorbij is, net zo min als de mijne.
Dat zou betekenen dat het stuk vanaf
[..]
ws meer zegt over hoe je het zou willen. Denk ik.
Wat een geruststelling.
Nou, ik vind dat mannen ook flinke miskleunen kunnen maken op kledinggebied (denk aan de witte sokken in sandalen)quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het...zelfde?![]()
Nee maar of even van een stereotype uit te gaan he:
- Je hoeft niet teveel na te denken hoe je eruit ziet, make-up is sowieso uit den boze.
quote:- Veel mannen hoeven niet op de lijn te letten en lijken nooit te dik in een broek of trui.
Moet jij eens een mannenpak van 5 jaar geleden bekijken.....quote:- Mannen hoeven niet te mode te volgen, alles lijkt toch op elkaar.![]()
Kan mij ook niet boeien. Daarvoor heb je tampons.quote:- Mannen zijn nooit ongesteld en hoeven dus ook niet bang te zijn dat ze het nét worden wanneer ze willen zwemmen.
Nah, ik kan mooie benen wel op prijs stellen eigenlijk.quote:- Van mannen wordt niet verwacht dat ze mooie benen hebben en hoeven ze daarzo ook niet te scheren, zelfs niet in de zomer.
Daar heb je een punt. Je eerste.quote:- Mannen kunnen overal gewoon gaan plassen (als er geen politie in de buurt is).
Hangt toch echt van je vriendinnen af.quote:- Mannen hebben andere soort ruzies met vrienden dan vrouwen hebben met vriendinnen, is toch veel makkelijker.
quote:- Mannen kunnen autorijden, vrouwen niet.
Die mannen ken ik niet.quote:- Mannen kunnen gebakjes eten, snoepen, snacks eten en ze worden geen gram dikker!![]()
ja...quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:57 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Veel anecdotes zijn van afgelopen donderdag, maar zo gaat t idd doorsnee... Maar hoezo jaloers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |