hebben vrouwen zoiso al niet gekund of t nou genant of niet isquote:
sowieso..quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hebben vrouwen zoiso al niet gekund of t nou genant of niet is
(mits vriendje in de buurt met jeuk)
Nou ik denk dat deze punten toch echt niet opgaan hoor, als ik het zo goed zie/bekijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef vencodark het volgende:
- Je hoeft niet teveel na te denken hoe je eruit ziet, make-up is sowieso uit den boze.
- Veel mannen hoeven niet op de lijn te letten en lijken nooit te dik in een broek of trui.
- Mannen hoeven niet te mode te volgen, alles lijkt toch op elkaar.![]()
- Mannen kunnen autorijden, vrouwen niet.
- Mannen kunnen gebakjes eten, snoepen, snacks eten en ze worden geen gram dikker!![]()
En zo zijn er vast nog meer dingen.
vrouwen hebben nuance nodig. daarom praten ze ook zoveel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
Ander voordeel als je man bent: lekker simplistisch reageren, getuige deze post.
zoalsquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:23 schreef Lili_5678 het volgende:
Gewoon voor de duidelijkheid mannen... niet elke vrouw is hetzelfde en als jullie zoveel over ons weten gebruik die informatie dan en doe er eens wat nuttigs mee.
Of een bejaarde manquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
het wél kunnen autorijden is overigens wel een valide punt. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk - maar áls er een situatie in het verkeer is waarbij je denkt: "dat ging maar net goed" en je kijkt in de auto die betreffende situatie aanstichtte, dan is dat 9 v/d 10 keer een vrouw.
I'm just calling 'em like I see 'em.
Hey dat is jou terein.... verzin iets, doe iets geks, leef een beetje. Ik hoor nog wel wat je hebt bedachtquote:
Of bejaarden. En als je eens goed oplet in het verkeer zie je ook dat de meeste vrouwen te dicht op het stuur zitten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef Garisson72 het volgende:
het wél kunnen autorijden is overigens wel een valide punt. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk - maar áls er een situatie in het verkeer is waarbij je denkt: "dat ging maar net goed" en je kijkt in de auto die betreffende situatie aanstichtte, dan is dat 9 v/d 10 keer een vrouw.
I'm just calling 'em like I see 'em.
fixedquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:28 schreef Lili_5678 het volgende:
[..]
Hey dat is jou terein.... verzin iets, doe iets geks, leef een beetje. Ik hoor voel nog wel wat je hebt bedacht
Heerlijk hoe vrouwen toch altijd die sexuele innuendo compleet missenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:33 schreef Lili_5678 het volgende:
Nou bootje leef je uit... kan niet wachten
Ik wel iig, ben trots op mijn vrouw zijn, het feit dat ik een orgaan extra heb, een orgaan dat meegaat zoals de krinloop van de aarde draait, prachtig die weerklank van de aarde in mijn lijf, die verbondenheid.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
zie je dat als een wonder, een geschenk, een voorrecht?
dat je daar trots op bent, trots op je vrouwelijkheid?
innuendo? :$quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:35 schreef UberMeister het volgende:
[..]
Heerlijk hoe vrouwen toch altijd die sexuele innuendo compleet missen![]()
Jullie kunnen er wat van ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:33 schreef vencodark het volgende:
Maar hoe is het voor de mannen, om man te zijn? Ik lees wel vaak dat mannen en vrouwen elkaar niet begrijpen, vrouwen altijd zeuren, te gevoelig zijn, zichzelf te dik vinden etc etc.
Sex and the City vond ik best humor en vriendinlief kijkt Greys anatomy, dus ik kijk af en toe mee. Alleen dat rare sociale gedoe in dat soort series vind ik niet echt interessant.quote:en stiekem naar Sex and te city willen kijken? Of Greys anatomy?![]()
Een man hoeft zichzelf niet zo te bewijzen in het arbeidsproces en krijgt meer geld. Racistisch als de pest natuurlijk, maar het is wel zo. Verder hebben we niet zo veel last van hormonen elke maand, maar zullen we ook niet echt precies snappen hoe het is om in verwachting te zijn. Mannen zien de wereld praktisch, maar met minder kleuren. Vrouwen ervaren veel meer kleuren en snappen de schoonheid van dingen veel beter. Daarintegen vinden mannen de gesprekken van vrouwen meestal overloos gezwets. Een vrouw zegt en denkt veel meer. Mannen hebben niet zoveel woorden nodig en denken doen we pas als het echt nodig is.quote:Wat zijn de voordelen van man zijn en wat zijn de nadelen?
Mannen minder zweverig, nou laten we zeggen dat de allerergste zwevers die ik heb gekend toch echt mannen waren, als ze het doen dan schieten ze vaak enorm door erin.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
innuendo? :$
ennuh erodome, mannen zijn ook minder "zweverig" afaik
en ik denk dat je kortzichtig wel kan gebruiken ipv shallow. of oppervlakkig.
Om nog net de dingen te doen die de mannen niet meer kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:01 schreef SlimShady het volgende:
[..]
het meest nutteloze argument ever. waarom 5 tot 10 jaar langer bejaard willen zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |