Ik maakte hem vol dus mijn beurtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
AKQ Slowchat # 169: Voor toestanden en cola drinkers
Ja dus
jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat wel weer jammer is, half tien is toch best vroeg
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:53 schreef Tinuviel het volgende:
Hoi Goede morgen iedereen
29 punten en een fles Baileys voor de unscramble.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi Nem
hoe was het gisteravond?
Ja, dat is heel niet slecht voor een stel sneake apen die niet sneaky zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:31 schreef iamredleader het volgende:
Smakelijk eten, Nem. En tof, 29 punten is heel beschaafd voor de Monkeys
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:17 schreef Nesle het volgende:
joew
economie ging zoals verwacht ruk, ik moest echt 4 keer mijn lach heel erg inhouden omdat ik het zon belachelijk proefwerk vond. en dan een gezicht van een vriendin toen ze even omkeekpriceless
nederlands ging redelijk, tekst begrip en de tekst kwam uit 1997
morgen gs2 maar das eitje dus ik heb rustig dagje, thank god
Na een jaar in de vriezerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef iamredleader het volgende:
stukje bruidstaart van vorig jaar
uit de vriezer gehaald afgelopen weekend, nu de laatste stukjes opeten
![]()
![]()
da's traditiequote:
echt? Maar dat is toch niet meer lekker? Wel een leuke traditie, op zichquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
da's traditiedan haal je het bovenste stuk van de bruidstaart eraf, bewaar je die in de vriezer en eetje hem met het eerste jubileum op
tenminste zo heb ik het altijd begrepen
oeh die eerstequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
Iemand ooit gehoord van tongslipjes? Nou, deze heb ik dus zojuist ingestuurd voor in het jaarboek. Gemaakt in Rome.
"je moet tactisch likken om geen druiper te krijgen"
"Ik heb al een lik van Carlijns liktoeter"
"mijn IQ is dubbel D"
"Hoe ga je van bil als je 2 billen hebt?"
En ik vond dat deze er ook wel in mocht:
[afbeelding]
ik denk op zich dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
echt? Maar dat is toch niet meer lekker? Wel een leuke traditie, op zich
Ik heb ze niet gemaakt hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeh die eerste
zo heb ik ook een prachtige foute opmerking op mijn naam staan
[..]
Joh. Maar ze zeggen altijd dat kwaliteit afneemt in de vriezer (vlees iig)quote:ik denk op zich dat dat wel meevalt
heb nog niet het genoegen gehad om het te mogen proberen
Die ging eigenlijk nog verder, maar dat vond ik toch iets te ver gaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef B.ertha het volgende:
"Ik heb al een lik van Carlijns liktoeter"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |