De pijn was weer snel over:quote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig heeft Elly haar excuses aangeboden voor de pijn die ze Jaap heeft aangedaan.
En het was goed van Jaap, dat hij zich kwetsbaar durfde op te stellen.
Jaap werd boos op Elly, ze maakt hem klein van binnen en dat doet pijn. Elly gaat in het vervolg ff checken of Jaap het naar zijn zin heeft en ze zijn weer vrienden.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Pijn van binnen? verklaar..
Met stijldansen is hij verrassend lichtvoetig.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef Day het volgende:
Jaap heeft, ondanks dat hij het grootste lijf heeft, wél gevoel voor ritme.
Nenaquote:Op maandag 18 juni 2007 23:49 schreef carpediem23 het volgende:
Er staan meerdere van nena!!
Zo gaan de vooroordelen gelukkig uit de wereldquote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef Day het volgende:
Ik dank u.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap werd boos op Elly, ze maakt hem klein van binnen en dat doet pijn. Elly gaat in het vervolg ff checken of Jaap het naar zijn zin heeft en ze zijn weer vrienden.
J.aap is de enige daar, die inderdaad een beetje lekker kan bewegen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig heeft Elly haar excuses aangeboden voor de pijn die ze Jaap heeft aangedaan.
En het was goed van Jaap, dat hij zich kwetsbaar durfde op te stellen.
Hupert kan niet dansen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat danst Hupert neurotisch
Ik reageerde expres niet. Nou word ik een beetje verdrietig.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik reageerde expres niet. Nou word ik een beetje verdrietig.![]()
Waarom lieverd ? heb ik iets verkeerds gezegd ?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik reageerde expres niet. Nou word ik een beetje verdrietig.![]()
Oeiquote:
Het verschil tussen Nena en Amanda is schrijnendquote:
maar in DGK sliep ze de hele dagquote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef carpediem23 het volgende:
Nena is een mooie leuke meid!!! Die niet meer met Amanda moet omgaan.
Dat was de slechtste ruil ooitquote:
Toch weer een beetje blij...(mooi plaatje van het allermooiste meisje uit de gouden kooi.)quote:
Jaap heeft, ondanks dat hij de kleinste piemel heeft, wél gevoel voor ritme.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef Day het volgende:
Nena is mooi maar is iedereen hier vergeten hoe ze altijd ruzie wilde maken, gewoon voor de lolquote:
Als je geen vent was kreeg je van mij een kusje.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Liever een slapende Nena dan een wakkere Amanda![]()
Te laat...had er dan Aruba van gemaakt ofzoquote:Op maandag 18 juni 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof je Manhattan tegen Suriname ruilt... dat doe je toch niet?!
Oh, wacht....![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Eens!
Redactie, ga je schamen, nu......losers!
De redaktie houdt zich altijd strikt aan de regels, en dat geldt voor iedereen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Eens!
Redactie, ga je schamen, nu......losers!
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Liever een slapende Nena dan een wakkere Amanda![]()
Wij vinden dat nou eenmaal belangrijk!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:58 schreef demins het volgende:
[..]
Wat hebben die Rijksgenoten toch altijd met gevoel voor ritme???![]()
![]()
Het zal ze jeuken,.........helaasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:00 schreef FdW het volgende:
[..]
De redaktie houdt zich altijd strikt aan de regels, en dat geldt voor iedereen.
Gevoel voor ritme heb je niet alleen op de dansvloerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:03 schreef demins het volgende:
[..]
Maar dan wél graag op basis van een zinnige argumentatie!![]()
Mannen die goed kunnen dansen zijn doorgaans ook goede minnaars maarreh, ik betwijfel ten zeerste of die vlieger bij Japio op zal gaanquote:
Ik heb zo'n heimwee.................wat was het mooi!quote:
Wat is ze toch kjoet.quote:
quote:
Ik zat er net aan te denken, ik doe met je mee.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:03 schreef demins het volgende:
[..]
Maar dan wél graag op basis van een zinnige argumentatie!![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog zo'n mooi plaatje en ik ga janken.![]()
Tissue hebben?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog zo'n mooi plaatje en ik ga janken.![]()
Jaap is misschien wel juist (en niet ondanks) zijn lijf zo elegant. Veel dikke mensen kunnen heel ritmisch en elegant bewegen (denk aan Oliver Hardy als hij de punt van zijn colbert optilt). Wat dat betreft zijn het net negers! "Fatboys are the nigger of the world"quote:
WTF!?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil sex met Nena, wat is dat een lekker ding..ik word gewoon hetero.
Schatje , ik pest Day......................... Blondjes uit mokum worden hier ook te grabbel gegooidquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:09 schreef demins het volgende:
[..]
Jaap is misschien wel juist (en niet ondanks) zijn lijf zo elegant. Veel dikke mensen kunnen heel ritmisch en elegant bewegen (denk aan Oliver Hardy als hij de punt van zijn colbert optilt). Wat dat betreft zijn het net negers! "Fatboys are the nigger of the world"
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh shmoopyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken, ik doe met je mee.![]()
Zo geweldig is Nena, dat zelfs LoveProfusion van zijn geloof af valt.quote:
Als jij Nena zover kan krijgen, maak ik je een FA met kleur naar keuze.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh shmoopyNeuken ? ( niet om hoger op te komen hoor
)
![]()
![]()
Is er dan werkelijk niets meer heilig!?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo geweldig is Nena, dat zelfs LoveProfusion van zijn geloof af valt.![]()
![]()
![]()
Ik voel mij in deze niet aangesproken....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schatje , ik pest Day......................... Blondjes uit mokum worden hier ook te grabbel gegooid![]()
Commentaren Op Streams heet het hier toch ???? Ik zie nergens een NEnaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo geweldig is Nena, dat zelfs LoveProfusion van zijn geloof af valt.![]()
![]()
![]()
4 some ( of doet Day ook meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als jij Nena zover kan krijgen, maak ik je een FA met kleur naar keuze.
sorry Day, ik ga al slapen
En dromen van Nena en kleinzusje natuurlijk![]()
Je hebt gewoon gelijk (maar ik hou wel van Nena)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Commentaren Op Streams heet het hier toch ???? Ik zie nergens een NEna![]()
pfff, we zijn er al doorheen hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:13 schreef Liess het volgende:
Kut Nenafoto's *Verdwijnt uit COS*
Minder dom, maar met sex hoeft er niet altijd gesproken te wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nena is te mooi....ja ja, dat kan ook nog. Bovendien is ze ongeveer even slim als Amanda, dat wordt een lekker gesprek.
jammer dat ze als model recht de camera in moet kijken. ik vind juist de Nena die niet precies weet waar ze kijken moet erg leukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef carpediem23 het volgende:
Nog meer foto's van Nena dan: check deze hyves link http://madebyus.hyves.nl/
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Brainless doet niet mee, omdat zijn ego te veel is aangetast vanavond.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:18 schreef Dark het volgende:
Eric slaapt zijn laatste nacht bij Natas.
Jaap geeft zijn MB niet op.
Brian gaat zich niet anders opstellen naar Eric, de anderen doen, aai poesie, aai poesie, donder maar op!
talent/aanleg - misschien ben je diep van binnen wel echt een lesboquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:19 schreef kleinzusje het volgende:
Mn laatste nena post:
Haar cappen lukte altijd, altijd mooi.................... nooit mer gehad bij een ander
Alweer een vent die ik eigenlijk een kusje zou willen geven maar ook weer niet.quote:
Dat is waar, ik steek ook veel liever een sigaret op.....geen gezeur achteraf!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Minder dom, maar met sex hoeft er niet altijd gesproken te worden![]()
Weer terug naar haar vervanger Amanda?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Zijn we klaar met herinneringen ophalen? (mooie foto's, hoor)
Mooi! Dan gaan we nu weer cossen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Nena is beeldschoon maar ben bang dat daar ook alles mee gezegd isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil sex met Nena, wat is dat een lekker ding..ik word gewoon hetero.
Als je het gewoon goed doet hoeft niemand achteraf te zeurenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar, ik steek ook veel liever een sigaret op.....geen gezeur achteraf!
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nena is beeldschoon maar ben bang dat daar ook alles mee gezegd is
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Zijn we klaar met herinneringen ophalen? (mooie foto's, hoor)
Mooi! Dan gaan we nu weer cossen.
Ik zit te wachten op een passend commetaar op de vervangster, maar er komt niks. Vevanging is dus niet eens van dezelfde wereld.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weer terug naar haar vervanger Amanda?![]()
Nena was r ook niet om te praten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:27 schreef Rudieh het volgende:
ok, Amanda is bloedirritant...maar Nena heeft nog nooit 1 Nederlandse volzin gemaakt...was ook niet prettig om naar te luisteren
Is het al zeker dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:28 schreef tipsch het volgende:
En nu? Gaat de ene homo de kooi verlaten en komt de volgende homo erin (Mitch)?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is dat geleuter over Nena nu eindelijk afgelopen?
Ach, Lieke is er toch ook nog?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:25 schreef noltje het volgende:
Nu ik die foto's op deze COS zie verlang ik zo terug naar Nena.![]()
Dat is echt een schoonheid en heeft klasse.
Nu moeten we het doen met een domme,goedkope del van een Amanda met korte pootjes,dood haar,faketieten en een klotestem.![]()
Omdat het daar donkerder is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:30 schreef BarryK het volgende:
Waarom moet Eric nou zo nodig buiten zitten... ?
Die was er idd ook ingezet voor wat anders... maar dat deed ze niet (in de buurt van de camera)quote:
waaruit maak ej dat op?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:31 schreef BarryK het volgende:
Huub wil Lieke weghebben...
Volgens mij maakte hij een duidelijk gebaar dat het een gesprek tussen hun 2en moest zijn, een sst en een wacht of zelfs ga weg gebaarquote:
En vandaar die wissel met Amandaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was er idd ook ingezet voor wat anders... maar dat deed ze niet (in de buurt van de camera)
Vandaar dat dat lullige schopje een exit was...
Ik hoop het, wat een hypocriete schijtlul.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat het daar donkerder is.
Hij gaat hem vermoorden.
Wtf ze heeft kats een streep onder haar oog joh!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:04 schreef Mokum020 het volgende:
Mag ie nog een keer? Vast wel!![]()
[afbeelding]
Yep... net wat minder klasse en stijl... en minder kleren, en veel minder moeite ze uit te trekkenquote:
Ok, maar wel erg mooi om naar te kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:27 schreef Rudieh het volgende:
ok, Amanda is bloedirritant...maar Nena heeft nog nooit 1 Nederlandse volzin gemaakt...was ook niet prettig om naar te luisteren
Nu ik dit lees, dat zou best eens waar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was er idd ook ingezet voor wat anders... maar dat deed ze niet (in de buurt van de camera)
Vandaar dat dat lullige schopje een exit was...
Dan nog.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik vermoed dat er toch meer achter zit...let op de woorden van Huub "wie je ook weg wel hebben". Ik vermoed dat er ook sprake is van lichte dwang door "achter"
dat kán best interessante beelden opleverenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:36 schreef easysatellite het volgende:
die huub moet afgeschoten worden
warom praat je me na? dat zijn mijn woorden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:37 schreef ozewiesewoze het volgende:
die huub moet afgeschoten worden
Eensch!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Als je een echte rebel bent dan heb je daar schijt aan.
Ik zou tijdens een eventuele oorlog nooit bij hem onder durven duiken.![]()
Laat heel v-o-l dat maar doen, zijn we die ook kwijt.
In geval van mag hij bij mij onderduiken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Als je een echte rebel bent dan heb je daar schijt aan.
Ik zou tijdens een eventuele oorlog nooit bij hem onder durven duiken.![]()
ik praat je niet na, ik quote-te je en maakte een "stopteken"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef easysatellite het volgende:
[..]
warom praat je me na? dat zijn mijn woorden.
ik hoop dat de nieuwe bewoner morgen op wat voorn manier dan ook huub is op ze plaats zet
precies, neem dan voet bij stuk, jaap zou zingen tot nooit meer ziens als hij te horen kreeg dat eric ging vertrekke en huub zit dan zon slijmbal uit te spuwenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef koejoeloek het volgende:
Huub is een beetje heel ontzettend dubbel. Nu komt zijn geweten opeens naar boven, het spel om Eric weg te pesten was leuk, maar nu puntje bij paaltje komt heeft meneer spijt. Bah.
daar hoop ik ook stiekum op.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef Rudieh het volgende:
ik zou het een GEWELDIGE stunt vinden als Eric morgen gewoon doodleuk blijft
jaaa!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef Rudieh het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef APK het volgende:
Ik denk dat Eric blijft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef Rudieh het volgende:
Grinnik, als Natasia weg gaat krijgen we ongeveer hetzelfde gesprek tussen Huub en Natasia. Dan zal het vermoedelijk Jaap zijn die hij de fik wil steken. Het is echt een kutjoch. Destructief knaapje die z'n eigen ik altijd voorop zal plaatsen en zichzelf centraal wil zien. En altijd maar weer woorden woorden en woorden. Een stortvloed van woorden.....altijd weer net iets anders geformuleerd om zichzelf te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef basicsaint het volgende:
Huub: voor nij is Natasia iemand waar ik liever een fles spiritus over heen gooi, dan dat ik met haar woon.
Opzich wel..maar liever nog wil ik dat hij gaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef Rudieh het volgende:
Een aantal hebben alleen een beetje moeite met begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:41 schreef kissa het volgende:
In geval van mag hij bij mij onderduiken.
Niks mis met VOL![]()
Huub is nu niet met Eric bezig, dat geloof je toch zeker zelf niet. Huub is altijd tegen zichzelf aan het praten en vooral tegen de streamers. Kijk eens hoe goed en eerlijk Huubje weer is, dat is het beeld dat hij wil neerzetten. En helaas geloven de meeste streamers het ook nog.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef koejoeloek het volgende:
Huub is een beetje heel ontzettend dubbel. Nu komt zijn geweten opeens naar boven, het spel om Eric weg te pesten was leuk, maar nu puntje bij paaltje komt heeft meneer spijt. Bah.
Een aantal heeft!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Een aantal hebben alleen een beetje moeite met begrijpend lezen.
Mwah... begrijpend schrijven gaat ook niet altijd even lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Een aantal hebben alleen een beetje moeite met begrijpend lezen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:45 schreef easysatellite het volgende:
als eric morge blijft en huub gaat dan weer zo relle tegen eric, spoort huub echt niet
IK VIND Vollers een stel huilies en hippies.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:46 schreef kissa het volgende:
[..]
Een aantal heeft!
Fok is mijn thuis maar er is niets mis met VOL.
Ik weet niet, kijk nog niet echt super lang, maar ik heb zelf het idee dat ik nu naar de échte huub kijk. Maar ik kijk dan ook pas een weekje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is nu niet met Eric bezig, dat geloof je toch zeker zelf niet. Huub is altijd tegen zichzelf aan het praten en vooral tegen de streamers. Kijk eens hoe goed en eerlijk Huubje weer is, dat is het beeld dat hij wil neerzetten. En helaas geloven de meeste streamers het ook nog.
Ben benieuwd wat de gevolgen zijn van deze woorden. Want ook dit sijpelt de Kooi echt wel binnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef basicsaint het volgende:
Ik hoop dat de verhalen over "eerlijke Huub" nu definitief tot het verleden behoren.
Erik: ik stel vriendschap boven het spel, jij doet dat andersom.
Huub: voor nij is Natasia iemand waar ik liever een fles spiritus over heen gooi, dan dat ik met haar woon.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
Mwah... begrijpend schrijven gaat ook niet altijd even lekker![]()
Ondanks de constante doodsverwensingen naar mij toe in de SC houd ook ik van VOL.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:46 schreef kissa het volgende:
Fok is mijn thuis maar er is niets mis met VOL.
en wat zei hij daarna?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef basicsaint het volgende:
Ik hoop dat de verhalen over "eerlijke Huub" nu definitief tot het verleden behoren.
Erik: ik stel vriendschap boven het spel, jij doet dat andersom.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ondanks de constante doodsverwensingen naar mij toe in de SC houd ook ik van VOL.
Dat mag jij vinden en ik begon niet over VOL ja?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
IK VIND Vollers een stel huilies en hippies.
Nu weer over de streams?
Hoezo? Dan gaat het spel gewoon weer verder, dat staat nu even stil.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:45 schreef easysatellite het volgende:
als eric morge blijft en huub gaat dan weer zo relle tegen eric, spoort huub echt niet
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:48 schreef koejoeloek het volgende:
Als Eric nu blijft, heeft ie zichzelf wel 100000x hoger geplaatst als huub.
Ik kijk vanaf het begin, maar heb alleen de periode gemist dat Huub zo gepest werd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:47 schreef koejoeloek het volgende:
Ik weet niet, kijk nog niet echt super lang, maar ik heb zelf het idee dat ik nu naar de échte huub kijk. Maar ik kijk dan ook pas een weekje.
Denk jij ook dat dit gewoon een redelijk oprecht gesprek is?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef Clank het volgende:
Huub is in dit gesprek weer de enige die toegeeft dat hij fouten heeft gemaakt.
NEE!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk jij ook dat dit gewoon een redelijk oprecht gesprek is?
Dat is nu inderdaad zo klaar als een klontje. Huub zei letterlijk : "Ik heb mijn eigen aanwezigheid in de waagschaal gelegd om te zorgen dat ze mocht blijven. Maar het heeft niet geholpen".quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Is Scan around? Huub maakte nu toch wel behoorlijk duidelijk dat Syl weg MOEST!
ik word een beetje moe van dat iedereen iemand dat telkens maar weer zegtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef Clank het volgende:
Sorry meneer de rechter, ik heb iemand doodgereden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef Clank het volgende:
Nogmaals. Huub sliep niet toen het gebeurde. Als je goed naar hem kijkt, kan je dat ook zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef BarryK het volgende:
Huub refereert hier naar dat de verkrachting niet heeft plaatsgevonden maar dat hij het nu niet meer kan terugdraaien. Zal hij het verzonnen hebben om het goed te praten voor z'n omgeving?
Zo komt het op mij over althans.
De enige fout is dat types als Huub bestaan. En dat meen ik ook nog echt. De Huubjes zijn een bron van ellende voor hun naaste omgeving. Het zijn de mensen die hun geliefden emotioneel knechten en mishandelen met hun gladde praatjes. Daarnaast is hij ook nog eens fysiek aggressief, meer dan Brian, veel meer dan Brian.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef Clank het volgende:
Dus hij heeft gedreigd met weggaan als Sylvia ook weg moest, maar het heeft niet geholpen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is nu inderdaad zo klaar als een klontje. Huub zei letterlijk : "Ik heb mijn eigen aanwezigheid in de waagschaal gelegd om te zorgen dat ze mocht blijven. Maar het heeft niet geholpen".
Dat dus, alsof dat alles ongedaan maaktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry meneer de rechter, ik heb iemand doodgereden.
Foutje.![]()
Ik zeg altijd. SORRY is altijd te laat!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Foutje.![]()
We zullen de schade aan uw voertuig laten vergoeden door de nabestaanden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Foutje.![]()
En niet vergeten die kennisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grinnik, als Natasia weg gaat krijgen we ongeveer hetzelfde gesprek tussen Huub en Natasia. Dan zal het vermoedelijk Jaap zijn die hij de fik wil steken. Het is echt een kutjoch. Destructief knaapje die z'n eigen ik altijd voorop zal plaatsen en zichzelf centraal wil zien. En altijd maar weer woorden woorden en woorden. Een stortvloed van woorden.....altijd weer net iets anders geformuleerd om zichzelf te rechtvaardigen.
huub is loser eerste klas, niemand vertrouwt m nu meer daar als je je beste vriend laat valle. wat n asoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:56 schreef Day het volgende:
Iemand hier die weet wat Eric tegen Theo heeft gezegd?
En wat een vuile leugenaar! HIj had daarvoor al besloten dat Eric weggepest moest worden.
Het feit dat Huub onder druk van de redactie (wat hij beweert) Eric zo heeft behandeld zegt zooooooooooooveel over dit misselijkmakende mannetje!
Huub de stoere en arrogante is dus gewoon Huub Marionet!
En wat hebben we gelachen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
We zullen de schade aan uw voertuig laten vergoeden door de nabestaanden.
Ja, zo oprecht als ze kunnen/mogen zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk jij ook dat dit gewoon een redelijk oprecht gesprek is?
Ik heb het al eerder gezegd: het echte spel is hoe ver de spelers gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:56 schreef Day het volgende:
Iemand hier die weet wat Eric tegen Theo heeft gezegd?
En wat een vuile leugenaar! HIj had daarvoor al besloten dat Eric weggepest moest worden.
Het feit dat Huub onder druk van de redactie (wat hij beweert) Eric zo heeft behandeld zegt zooooooooooooveel over dit misselijkmakende mannetje!
Huub de stoere en arrogante is dus gewoon Huub Marionet!
Dat denk ik dus al maanden, maar steeds krijgt hij meer dan 40% van de stemmen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:57 schreef easysatellite het volgende:
huub is loser eerste klas, niemand vertrouwt m nu meer daar als je je beste vriend laat valle. wat n aso
Huub heeft altijd gezegd `ik doe alles om te winnen`quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:59 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd: het echte spel is hoe ver de spelers gaan.
Huub heeft verloren.
Nee, de rest niet inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:00 schreef easysatellite het volgende:
huub zou zich moeten schamen
Schweinhundquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denk ik dus al maanden, maar steeds krijgt hij meer dan 40% van de stemmen.
Zal volgende keer ook wel weer gebeuren.
Jammer dat de Huubhaters niet zo fanatiek en georganiseerd zijn als die moffenhoeren die altijd acties voeren voor die griezel.
Ik denk het juist niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ben benieuwd hoe de volgende popi poll er uit ziet.
De melkkoe staat bijna droog.
Huub zal net zo hard vallen, als hij gestegen is lijkt mij zo.
Dat zijn sms stemmen. Tien mensen kunnen voor 1000 euro smsjes versturen. Hij is minder populair denk ik dan de polls doen vermoedenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denk ik dus al maanden, maar steeds krijgt hij meer dan 40% van de stemmen.
Zal volgende keer ook wel weer gebeuren.
Het komt mij over als een verplicht afscheidspraatje. Je hoort gewoon dat het niet spontaan gaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:59 schreef Day het volgende:
En maar krampachtig 'leuke herinneringen' op willen halen.
zowiezo vertrouwen lieke en jaap huub niet meer, nawat hij met eric heeft gedaan. n sterk verbond zoals SHE kan hij shakenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef Day het volgende:
Ik vond deze ook een mooie: behalve Sylvia, ben jij 1 van mijn weinige vrienden hier.
What about LIeke?
Ik zeg, fietskettingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik heb niet één keer iets echt verkeerds aan Eric kunnen ontdekken en ik kijk toch redelijk veel.
Alleen zijn aanstellerige manier van doen stoorde me af en toe.
Zie nu, hoe vermoeid die jongen er uit ziet. Hier houdt hij ook wel iets van over.
Dat roep ik ook elke keer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn sms stemmen. Tien mensen kunnen voor 1000 euro smsjes versturen. Hij is minder populair denk ik dan de polls doen vermoeden
Die opmerking sluit Lieke toch niet uit?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef Day het volgende:
Ik vond deze ook een mooie: behalve Sylvia, ben jij 1 van mijn weinige vrienden hier.
What about LIeke?
Kan ook dat hij er zo wanhopig uitziet omdat hij het al zolang zonder sex heeft moeten doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik heb niet één keer iets echt verkeerds aan Eric kunnen ontdekken en ik kijk toch redelijk veel.
Zie nu, hoe vermoeid die jongen er uit ziet. Hier houdt hij ook wel iets van over.
Het is een spel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:05 schreef easysatellite het volgende:
huub wil in de hemel komen ofso anders kan ik dit niet verklaren
Vervelend aan Eric:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
gelukkig is Erik dit gesprek aangegaan...kunnen wij weer eens zien hoe hypocriet hij is.....zeker de gene die dat nog niet door hadden.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:04 schreef Hanekrooi het volgende:
Wel raar dat Huub nu weer on speaking terms met Eric is, en weer het maatje van hem probeert uit te hangen. Hij zou zijn ogen uit zijn kop moeten schamen. Snap ook echt niet dat Eric zin heeft in dit gesprek.
Wat heerlijk als er een Jaap, Eric, Lieke verbond zou ontstaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:04 schreef easysatellite het volgende:
[..]
zowiezo vertrouwen lieke en jaap huub niet meer, nawat hij met eric heeft gedaan. n sterk verbond zoals SHE kan hij shaken
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:05 schreef Day het volgende:
Als de redactie dit goed in beeld brengt, gewoon de tegenstrijdigheden laten zien, zou hem dit punten kunnen kosten.
Maar dat gaan ze natuurlijk niet doen.
Omdat het waarschijnlijk een beetje waar is. Eric's rol was uitgespeeld. Als het geen vrijwiliig vertrek zou worden was de kans te groot dat hij weggestemd zou worden. En vervolgens koos de redactie voor de exit om een ander in de villa te kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef tipsch het volgende:
Wat ik niet goed begrijp is dat Huub blijft err insinueren dat Eric door achter wordt weggestuurd.
Dat hoeft hij niet te insinueren... dat is voor velen zó duidelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef tipsch het volgende:
Wat ik niet goed begrijp is dat Huub blijft err insinueren dat Eric door achter wordt weggestuurd.
Knap he? Van Eric. Hij blijft correct reageren. Vind ik persoonlijk veel sterker, dan de manier waarop Huub denkt de Kooi te winnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:04 schreef Hanekrooi het volgende:
Wel raar dat Huub nu weer on speaking terms met Eric is, en weer het maatje van hem probeert uit te hangen. Hij zou zijn ogen uit zijn kop moeten schamen. Snap ook echt niet dat Eric zin heeft in dit gesprek.
Dialoogje io vd redactiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:04 schreef Hanekrooi het volgende:
Ik heb dat walgelijke verhaal uit zijn eigen mond gehoord.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:06 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik zeg, Huubstreken (om dat verhaal weer zo te verdraaien).
Precies. Hij had het gewoon zo moeten laten, dan had het nog enigszins geloofwaardig kunnen overkomen. Dit gesprek bewijst alleen maar hoe ontzettend hypocriet en laag hij is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:07 schreef easysatellite het volgende:
[..]
dan laat je t toch zoals t is?? warom meot je dan nog een groen blaadje halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |