Ik zit te wachten op een passend commetaar op de vervangster, maar er komt niks. Vevanging is dus niet eens van dezelfde wereld.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weer terug naar haar vervanger Amanda?![]()
Nena was r ook niet om te praten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:27 schreef Rudieh het volgende:
ok, Amanda is bloedirritant...maar Nena heeft nog nooit 1 Nederlandse volzin gemaakt...was ook niet prettig om naar te luisteren
Is het al zeker dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:28 schreef tipsch het volgende:
En nu? Gaat de ene homo de kooi verlaten en komt de volgende homo erin (Mitch)?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is dat geleuter over Nena nu eindelijk afgelopen?
Ach, Lieke is er toch ook nog?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:25 schreef noltje het volgende:
Nu ik die foto's op deze COS zie verlang ik zo terug naar Nena.![]()
Dat is echt een schoonheid en heeft klasse.
Nu moeten we het doen met een domme,goedkope del van een Amanda met korte pootjes,dood haar,faketieten en een klotestem.![]()
Omdat het daar donkerder is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:30 schreef BarryK het volgende:
Waarom moet Eric nou zo nodig buiten zitten... ?
Die was er idd ook ingezet voor wat anders... maar dat deed ze niet (in de buurt van de camera)quote:
waaruit maak ej dat op?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:31 schreef BarryK het volgende:
Huub wil Lieke weghebben...
Volgens mij maakte hij een duidelijk gebaar dat het een gesprek tussen hun 2en moest zijn, een sst en een wacht of zelfs ga weg gebaarquote:
En vandaar die wissel met Amandaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was er idd ook ingezet voor wat anders... maar dat deed ze niet (in de buurt van de camera)
Vandaar dat dat lullige schopje een exit was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |