WTF!?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil sex met Nena, wat is dat een lekker ding..ik word gewoon hetero.
Schatje , ik pest Day......................... Blondjes uit mokum worden hier ook te grabbel gegooidquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:09 schreef demins het volgende:
[..]
Jaap is misschien wel juist (en niet ondanks) zijn lijf zo elegant. Veel dikke mensen kunnen heel ritmisch en elegant bewegen (denk aan Oliver Hardy als hij de punt van zijn colbert optilt). Wat dat betreft zijn het net negers! "Fatboys are the nigger of the world"
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh shmoopyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken, ik doe met je mee.![]()
Zo geweldig is Nena, dat zelfs LoveProfusion van zijn geloof af valt.quote:
Als jij Nena zover kan krijgen, maak ik je een FA met kleur naar keuze.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh shmoopyNeuken ? ( niet om hoger op te komen hoor
)
![]()
![]()
Is er dan werkelijk niets meer heilig!?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo geweldig is Nena, dat zelfs LoveProfusion van zijn geloof af valt.![]()
![]()
![]()
Ik voel mij in deze niet aangesproken....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schatje , ik pest Day......................... Blondjes uit mokum worden hier ook te grabbel gegooid![]()
Commentaren Op Streams heet het hier toch ???? Ik zie nergens een NEnaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo geweldig is Nena, dat zelfs LoveProfusion van zijn geloof af valt.![]()
![]()
![]()
4 some ( of doet Day ook meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als jij Nena zover kan krijgen, maak ik je een FA met kleur naar keuze.
sorry Day, ik ga al slapen
En dromen van Nena en kleinzusje natuurlijk![]()
Je hebt gewoon gelijk (maar ik hou wel van Nena)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Commentaren Op Streams heet het hier toch ???? Ik zie nergens een NEna![]()
pfff, we zijn er al doorheen hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:13 schreef Liess het volgende:
Kut Nenafoto's *Verdwijnt uit COS*
Minder dom, maar met sex hoeft er niet altijd gesproken te wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nena is te mooi....ja ja, dat kan ook nog. Bovendien is ze ongeveer even slim als Amanda, dat wordt een lekker gesprek.
jammer dat ze als model recht de camera in moet kijken. ik vind juist de Nena die niet precies weet waar ze kijken moet erg leukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef carpediem23 het volgende:
Nog meer foto's van Nena dan: check deze hyves link http://madebyus.hyves.nl/
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Brainless doet niet mee, omdat zijn ego te veel is aangetast vanavond.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:18 schreef Dark het volgende:
Eric slaapt zijn laatste nacht bij Natas.
Jaap geeft zijn MB niet op.
Brian gaat zich niet anders opstellen naar Eric, de anderen doen, aai poesie, aai poesie, donder maar op!
talent/aanleg - misschien ben je diep van binnen wel echt een lesboquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:19 schreef kleinzusje het volgende:
Mn laatste nena post:
Haar cappen lukte altijd, altijd mooi.................... nooit mer gehad bij een ander
Alweer een vent die ik eigenlijk een kusje zou willen geven maar ook weer niet.quote:
Dat is waar, ik steek ook veel liever een sigaret op.....geen gezeur achteraf!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Minder dom, maar met sex hoeft er niet altijd gesproken te worden![]()
Weer terug naar haar vervanger Amanda?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Zijn we klaar met herinneringen ophalen? (mooie foto's, hoor)
Mooi! Dan gaan we nu weer cossen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Nena is beeldschoon maar ben bang dat daar ook alles mee gezegd isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil sex met Nena, wat is dat een lekker ding..ik word gewoon hetero.
Als je het gewoon goed doet hoeft niemand achteraf te zeurenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar, ik steek ook veel liever een sigaret op.....geen gezeur achteraf!
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nena is beeldschoon maar ben bang dat daar ook alles mee gezegd is
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Zijn we klaar met herinneringen ophalen? (mooie foto's, hoor)
Mooi! Dan gaan we nu weer cossen.
Ik zit te wachten op een passend commetaar op de vervangster, maar er komt niks. Vevanging is dus niet eens van dezelfde wereld.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weer terug naar haar vervanger Amanda?![]()
Nena was r ook niet om te praten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:27 schreef Rudieh het volgende:
ok, Amanda is bloedirritant...maar Nena heeft nog nooit 1 Nederlandse volzin gemaakt...was ook niet prettig om naar te luisteren
Is het al zeker dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:28 schreef tipsch het volgende:
En nu? Gaat de ene homo de kooi verlaten en komt de volgende homo erin (Mitch)?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is dat geleuter over Nena nu eindelijk afgelopen?
Ach, Lieke is er toch ook nog?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:25 schreef noltje het volgende:
Nu ik die foto's op deze COS zie verlang ik zo terug naar Nena.![]()
Dat is echt een schoonheid en heeft klasse.
Nu moeten we het doen met een domme,goedkope del van een Amanda met korte pootjes,dood haar,faketieten en een klotestem.![]()
Omdat het daar donkerder is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:30 schreef BarryK het volgende:
Waarom moet Eric nou zo nodig buiten zitten... ?
Die was er idd ook ingezet voor wat anders... maar dat deed ze niet (in de buurt van de camera)quote:
waaruit maak ej dat op?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:31 schreef BarryK het volgende:
Huub wil Lieke weghebben...
Volgens mij maakte hij een duidelijk gebaar dat het een gesprek tussen hun 2en moest zijn, een sst en een wacht of zelfs ga weg gebaarquote:
En vandaar die wissel met Amandaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was er idd ook ingezet voor wat anders... maar dat deed ze niet (in de buurt van de camera)
Vandaar dat dat lullige schopje een exit was...
Ik hoop het, wat een hypocriete schijtlul.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat het daar donkerder is.
Hij gaat hem vermoorden.
Wtf ze heeft kats een streep onder haar oog joh!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:04 schreef Mokum020 het volgende:
Mag ie nog een keer? Vast wel!![]()
[afbeelding]
Yep... net wat minder klasse en stijl... en minder kleren, en veel minder moeite ze uit te trekkenquote:
Ok, maar wel erg mooi om naar te kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:27 schreef Rudieh het volgende:
ok, Amanda is bloedirritant...maar Nena heeft nog nooit 1 Nederlandse volzin gemaakt...was ook niet prettig om naar te luisteren
Nu ik dit lees, dat zou best eens waar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was er idd ook ingezet voor wat anders... maar dat deed ze niet (in de buurt van de camera)
Vandaar dat dat lullige schopje een exit was...
Dan nog.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik vermoed dat er toch meer achter zit...let op de woorden van Huub "wie je ook weg wel hebben". Ik vermoed dat er ook sprake is van lichte dwang door "achter"
dat kán best interessante beelden opleverenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:36 schreef easysatellite het volgende:
die huub moet afgeschoten worden
warom praat je me na? dat zijn mijn woorden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:37 schreef ozewiesewoze het volgende:
die huub moet afgeschoten worden
Eensch!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Als je een echte rebel bent dan heb je daar schijt aan.
Ik zou tijdens een eventuele oorlog nooit bij hem onder durven duiken.![]()
Laat heel v-o-l dat maar doen, zijn we die ook kwijt.
In geval van mag hij bij mij onderduiken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Als je een echte rebel bent dan heb je daar schijt aan.
Ik zou tijdens een eventuele oorlog nooit bij hem onder durven duiken.![]()
ik praat je niet na, ik quote-te je en maakte een "stopteken"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef easysatellite het volgende:
[..]
warom praat je me na? dat zijn mijn woorden.
ik hoop dat de nieuwe bewoner morgen op wat voorn manier dan ook huub is op ze plaats zet
precies, neem dan voet bij stuk, jaap zou zingen tot nooit meer ziens als hij te horen kreeg dat eric ging vertrekke en huub zit dan zon slijmbal uit te spuwenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef koejoeloek het volgende:
Huub is een beetje heel ontzettend dubbel. Nu komt zijn geweten opeens naar boven, het spel om Eric weg te pesten was leuk, maar nu puntje bij paaltje komt heeft meneer spijt. Bah.
daar hoop ik ook stiekum op.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef Rudieh het volgende:
ik zou het een GEWELDIGE stunt vinden als Eric morgen gewoon doodleuk blijft
jaaa!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef Rudieh het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef APK het volgende:
Ik denk dat Eric blijft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef Rudieh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |