WTF!?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil sex met Nena, wat is dat een lekker ding..ik word gewoon hetero.
Schatje , ik pest Day......................... Blondjes uit mokum worden hier ook te grabbel gegooidquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:09 schreef demins het volgende:
[..]
Jaap is misschien wel juist (en niet ondanks) zijn lijf zo elegant. Veel dikke mensen kunnen heel ritmisch en elegant bewegen (denk aan Oliver Hardy als hij de punt van zijn colbert optilt). Wat dat betreft zijn het net negers! "Fatboys are the nigger of the world"
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh shmoopyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:08 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken, ik doe met je mee.![]()
Zo geweldig is Nena, dat zelfs LoveProfusion van zijn geloof af valt.quote:
Als jij Nena zover kan krijgen, maak ik je een FA met kleur naar keuze.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh shmoopyNeuken ? ( niet om hoger op te komen hoor
)
![]()
![]()
Is er dan werkelijk niets meer heilig!?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo geweldig is Nena, dat zelfs LoveProfusion van zijn geloof af valt.![]()
![]()
![]()
Ik voel mij in deze niet aangesproken....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schatje , ik pest Day......................... Blondjes uit mokum worden hier ook te grabbel gegooid![]()
Commentaren Op Streams heet het hier toch ???? Ik zie nergens een NEnaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo geweldig is Nena, dat zelfs LoveProfusion van zijn geloof af valt.![]()
![]()
![]()
4 some ( of doet Day ook meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als jij Nena zover kan krijgen, maak ik je een FA met kleur naar keuze.
sorry Day, ik ga al slapen
En dromen van Nena en kleinzusje natuurlijk![]()
Je hebt gewoon gelijk (maar ik hou wel van Nena)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Commentaren Op Streams heet het hier toch ???? Ik zie nergens een NEna![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |