De pijn was weer snel over:quote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig heeft Elly haar excuses aangeboden voor de pijn die ze Jaap heeft aangedaan.
En het was goed van Jaap, dat hij zich kwetsbaar durfde op te stellen.
Jaap werd boos op Elly, ze maakt hem klein van binnen en dat doet pijn. Elly gaat in het vervolg ff checken of Jaap het naar zijn zin heeft en ze zijn weer vrienden.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Pijn van binnen? verklaar..
Met stijldansen is hij verrassend lichtvoetig.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef Day het volgende:
Jaap heeft, ondanks dat hij het grootste lijf heeft, wél gevoel voor ritme.
Nenaquote:Op maandag 18 juni 2007 23:49 schreef carpediem23 het volgende:
Er staan meerdere van nena!!
Zo gaan de vooroordelen gelukkig uit de wereldquote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef Day het volgende:
Ik dank u.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap werd boos op Elly, ze maakt hem klein van binnen en dat doet pijn. Elly gaat in het vervolg ff checken of Jaap het naar zijn zin heeft en ze zijn weer vrienden.
J.aap is de enige daar, die inderdaad een beetje lekker kan bewegen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:48 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig heeft Elly haar excuses aangeboden voor de pijn die ze Jaap heeft aangedaan.
En het was goed van Jaap, dat hij zich kwetsbaar durfde op te stellen.
Hupert kan niet dansen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat danst Hupert neurotisch
Ik reageerde expres niet. Nou word ik een beetje verdrietig.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik reageerde expres niet. Nou word ik een beetje verdrietig.![]()
Waarom lieverd ? heb ik iets verkeerds gezegd ?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik reageerde expres niet. Nou word ik een beetje verdrietig.![]()
Oeiquote:
Het verschil tussen Nena en Amanda is schrijnendquote:
maar in DGK sliep ze de hele dagquote:Op maandag 18 juni 2007 23:56 schreef carpediem23 het volgende:
Nena is een mooie leuke meid!!! Die niet meer met Amanda moet omgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |