Ok, maar wel erg mooi om naar te kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:27 schreef Rudieh het volgende:
ok, Amanda is bloedirritant...maar Nena heeft nog nooit 1 Nederlandse volzin gemaakt...was ook niet prettig om naar te luisteren
Nu ik dit lees, dat zou best eens waar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was er idd ook ingezet voor wat anders... maar dat deed ze niet (in de buurt van de camera)
Vandaar dat dat lullige schopje een exit was...
Dan nog.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik vermoed dat er toch meer achter zit...let op de woorden van Huub "wie je ook weg wel hebben". Ik vermoed dat er ook sprake is van lichte dwang door "achter"
dat kán best interessante beelden opleverenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:36 schreef easysatellite het volgende:
die huub moet afgeschoten worden
warom praat je me na? dat zijn mijn woorden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:37 schreef ozewiesewoze het volgende:
die huub moet afgeschoten worden
Eensch!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Als je een echte rebel bent dan heb je daar schijt aan.
Ik zou tijdens een eventuele oorlog nooit bij hem onder durven duiken.![]()
Laat heel v-o-l dat maar doen, zijn we die ook kwijt.
In geval van mag hij bij mij onderduiken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Dan nog.
Als je een echte rebel bent dan heb je daar schijt aan.
Ik zou tijdens een eventuele oorlog nooit bij hem onder durven duiken.![]()
ik praat je niet na, ik quote-te je en maakte een "stopteken"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef easysatellite het volgende:
[..]
warom praat je me na? dat zijn mijn woorden.
ik hoop dat de nieuwe bewoner morgen op wat voorn manier dan ook huub is op ze plaats zet
precies, neem dan voet bij stuk, jaap zou zingen tot nooit meer ziens als hij te horen kreeg dat eric ging vertrekke en huub zit dan zon slijmbal uit te spuwenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef koejoeloek het volgende:
Huub is een beetje heel ontzettend dubbel. Nu komt zijn geweten opeens naar boven, het spel om Eric weg te pesten was leuk, maar nu puntje bij paaltje komt heeft meneer spijt. Bah.
daar hoop ik ook stiekum op.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef Rudieh het volgende:
ik zou het een GEWELDIGE stunt vinden als Eric morgen gewoon doodleuk blijft
jaaa!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef Rudieh het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef APK het volgende:
Ik denk dat Eric blijft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef Rudieh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |