pfff, we zijn er al doorheen hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:13 schreef Liess het volgende:
Kut Nenafoto's *Verdwijnt uit COS*
Minder dom, maar met sex hoeft er niet altijd gesproken te wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nena is te mooi....ja ja, dat kan ook nog. Bovendien is ze ongeveer even slim als Amanda, dat wordt een lekker gesprek.
jammer dat ze als model recht de camera in moet kijken. ik vind juist de Nena die niet precies weet waar ze kijken moet erg leukquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef carpediem23 het volgende:
Nog meer foto's van Nena dan: check deze hyves link http://madebyus.hyves.nl/
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Commentaren Op Streams heet het hier toch ???? Ik zie nergens een NEna![]()
Brainless doet niet mee, omdat zijn ego te veel is aangetast vanavond.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:18 schreef Dark het volgende:
Eric slaapt zijn laatste nacht bij Natas.
Jaap geeft zijn MB niet op.
Brian gaat zich niet anders opstellen naar Eric, de anderen doen, aai poesie, aai poesie, donder maar op!
talent/aanleg - misschien ben je diep van binnen wel echt een lesboquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:19 schreef kleinzusje het volgende:
Mn laatste nena post:
Haar cappen lukte altijd, altijd mooi.................... nooit mer gehad bij een ander
Alweer een vent die ik eigenlijk een kusje zou willen geven maar ook weer niet.quote:
Dat is waar, ik steek ook veel liever een sigaret op.....geen gezeur achteraf!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Minder dom, maar met sex hoeft er niet altijd gesproken te worden![]()
Weer terug naar haar vervanger Amanda?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Zijn we klaar met herinneringen ophalen? (mooie foto's, hoor)
Mooi! Dan gaan we nu weer cossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |