Het komt mij over als een verplicht afscheidspraatje. Je hoort gewoon dat het niet spontaan gaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:59 schreef Day het volgende:
En maar krampachtig 'leuke herinneringen' op willen halen.
zowiezo vertrouwen lieke en jaap huub niet meer, nawat hij met eric heeft gedaan. n sterk verbond zoals SHE kan hij shakenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef Day het volgende:
Ik vond deze ook een mooie: behalve Sylvia, ben jij 1 van mijn weinige vrienden hier.
What about LIeke?
Ik zeg, fietskettingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik heb niet één keer iets echt verkeerds aan Eric kunnen ontdekken en ik kijk toch redelijk veel.
Alleen zijn aanstellerige manier van doen stoorde me af en toe.
Zie nu, hoe vermoeid die jongen er uit ziet. Hier houdt hij ook wel iets van over.
Dat roep ik ook elke keer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn sms stemmen. Tien mensen kunnen voor 1000 euro smsjes versturen. Hij is minder populair denk ik dan de polls doen vermoeden
Die opmerking sluit Lieke toch niet uit?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef Day het volgende:
Ik vond deze ook een mooie: behalve Sylvia, ben jij 1 van mijn weinige vrienden hier.
What about LIeke?
Kan ook dat hij er zo wanhopig uitziet omdat hij het al zolang zonder sex heeft moeten doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik heb niet één keer iets echt verkeerds aan Eric kunnen ontdekken en ik kijk toch redelijk veel.
Zie nu, hoe vermoeid die jongen er uit ziet. Hier houdt hij ook wel iets van over.
Het is een spel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:05 schreef easysatellite het volgende:
huub wil in de hemel komen ofso anders kan ik dit niet verklaren
Vervelend aan Eric:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
gelukkig is Erik dit gesprek aangegaan...kunnen wij weer eens zien hoe hypocriet hij is.....zeker de gene die dat nog niet door hadden.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:04 schreef Hanekrooi het volgende:
Wel raar dat Huub nu weer on speaking terms met Eric is, en weer het maatje van hem probeert uit te hangen. Hij zou zijn ogen uit zijn kop moeten schamen. Snap ook echt niet dat Eric zin heeft in dit gesprek.
Wat heerlijk als er een Jaap, Eric, Lieke verbond zou ontstaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:04 schreef easysatellite het volgende:
[..]
zowiezo vertrouwen lieke en jaap huub niet meer, nawat hij met eric heeft gedaan. n sterk verbond zoals SHE kan hij shaken
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:05 schreef Day het volgende:
Als de redactie dit goed in beeld brengt, gewoon de tegenstrijdigheden laten zien, zou hem dit punten kunnen kosten.
Maar dat gaan ze natuurlijk niet doen.
Omdat het waarschijnlijk een beetje waar is. Eric's rol was uitgespeeld. Als het geen vrijwiliig vertrek zou worden was de kans te groot dat hij weggestemd zou worden. En vervolgens koos de redactie voor de exit om een ander in de villa te kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef tipsch het volgende:
Wat ik niet goed begrijp is dat Huub blijft err insinueren dat Eric door achter wordt weggestuurd.
Dat hoeft hij niet te insinueren... dat is voor velen zó duidelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef tipsch het volgende:
Wat ik niet goed begrijp is dat Huub blijft err insinueren dat Eric door achter wordt weggestuurd.
Knap he? Van Eric. Hij blijft correct reageren. Vind ik persoonlijk veel sterker, dan de manier waarop Huub denkt de Kooi te winnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:04 schreef Hanekrooi het volgende:
Wel raar dat Huub nu weer on speaking terms met Eric is, en weer het maatje van hem probeert uit te hangen. Hij zou zijn ogen uit zijn kop moeten schamen. Snap ook echt niet dat Eric zin heeft in dit gesprek.
Dialoogje io vd redactiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:04 schreef Hanekrooi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |