Dat is nu inderdaad zo klaar als een klontje. Huub zei letterlijk : "Ik heb mijn eigen aanwezigheid in de waagschaal gelegd om te zorgen dat ze mocht blijven. Maar het heeft niet geholpen".quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Is Scan around? Huub maakte nu toch wel behoorlijk duidelijk dat Syl weg MOEST!
ik word een beetje moe van dat iedereen iemand dat telkens maar weer zegtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef Clank het volgende:
Huub is in dit gesprek weer de enige die toegeeft dat hij fouten heeft gemaakt.
Sorry meneer de rechter, ik heb iemand doodgereden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef Clank het volgende:
Nogmaals. Huub sliep niet toen het gebeurde. Als je goed naar hem kijkt, kan je dat ook zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef BarryK het volgende:
Huub refereert hier naar dat de verkrachting niet heeft plaatsgevonden maar dat hij het nu niet meer kan terugdraaien. Zal hij het verzonnen hebben om het goed te praten voor z'n omgeving?
Zo komt het op mij over althans.
De enige fout is dat types als Huub bestaan. En dat meen ik ook nog echt. De Huubjes zijn een bron van ellende voor hun naaste omgeving. Het zijn de mensen die hun geliefden emotioneel knechten en mishandelen met hun gladde praatjes. Daarnaast is hij ook nog eens fysiek aggressief, meer dan Brian, veel meer dan Brian.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef Clank het volgende:
Dus hij heeft gedreigd met weggaan als Sylvia ook weg moest, maar het heeft niet geholpen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is nu inderdaad zo klaar als een klontje. Huub zei letterlijk : "Ik heb mijn eigen aanwezigheid in de waagschaal gelegd om te zorgen dat ze mocht blijven. Maar het heeft niet geholpen".
Dat dus, alsof dat alles ongedaan maaktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry meneer de rechter, ik heb iemand doodgereden.
Foutje.![]()
Ik zeg altijd. SORRY is altijd te laat!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Foutje.![]()
We zullen de schade aan uw voertuig laten vergoeden door de nabestaanden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Foutje.![]()
En niet vergeten die kennisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grinnik, als Natasia weg gaat krijgen we ongeveer hetzelfde gesprek tussen Huub en Natasia. Dan zal het vermoedelijk Jaap zijn die hij de fik wil steken. Het is echt een kutjoch. Destructief knaapje die z'n eigen ik altijd voorop zal plaatsen en zichzelf centraal wil zien. En altijd maar weer woorden woorden en woorden. Een stortvloed van woorden.....altijd weer net iets anders geformuleerd om zichzelf te rechtvaardigen.
huub is loser eerste klas, niemand vertrouwt m nu meer daar als je je beste vriend laat valle. wat n asoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:56 schreef Day het volgende:
Iemand hier die weet wat Eric tegen Theo heeft gezegd?
En wat een vuile leugenaar! HIj had daarvoor al besloten dat Eric weggepest moest worden.
Het feit dat Huub onder druk van de redactie (wat hij beweert) Eric zo heeft behandeld zegt zooooooooooooveel over dit misselijkmakende mannetje!
Huub de stoere en arrogante is dus gewoon Huub Marionet!
En wat hebben we gelachen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
We zullen de schade aan uw voertuig laten vergoeden door de nabestaanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |