Grinnik, als Natasia weg gaat krijgen we ongeveer hetzelfde gesprek tussen Huub en Natasia. Dan zal het vermoedelijk Jaap zijn die hij de fik wil steken. Het is echt een kutjoch. Destructief knaapje die z'n eigen ik altijd voorop zal plaatsen en zichzelf centraal wil zien. En altijd maar weer woorden woorden en woorden. Een stortvloed van woorden.....altijd weer net iets anders geformuleerd om zichzelf te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef basicsaint het volgende:
Huub: voor nij is Natasia iemand waar ik liever een fles spiritus over heen gooi, dan dat ik met haar woon.
Opzich wel..maar liever nog wil ik dat hij gaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef Rudieh het volgende:
ik zou het een GEWELDIGE stunt vinden als Eric morgen gewoon doodleuk blijft
Een aantal hebben alleen een beetje moeite met begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:41 schreef kissa het volgende:
In geval van mag hij bij mij onderduiken.
Niks mis met VOL![]()
Huub is nu niet met Eric bezig, dat geloof je toch zeker zelf niet. Huub is altijd tegen zichzelf aan het praten en vooral tegen de streamers. Kijk eens hoe goed en eerlijk Huubje weer is, dat is het beeld dat hij wil neerzetten. En helaas geloven de meeste streamers het ook nog.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef koejoeloek het volgende:
Huub is een beetje heel ontzettend dubbel. Nu komt zijn geweten opeens naar boven, het spel om Eric weg te pesten was leuk, maar nu puntje bij paaltje komt heeft meneer spijt. Bah.
Een aantal heeft!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Een aantal hebben alleen een beetje moeite met begrijpend lezen.
Mwah... begrijpend schrijven gaat ook niet altijd even lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Een aantal hebben alleen een beetje moeite met begrijpend lezen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:45 schreef easysatellite het volgende:
als eric morge blijft en huub gaat dan weer zo relle tegen eric, spoort huub echt niet
IK VIND Vollers een stel huilies en hippies.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:46 schreef kissa het volgende:
[..]
Een aantal heeft!
Fok is mijn thuis maar er is niets mis met VOL.
Ik weet niet, kijk nog niet echt super lang, maar ik heb zelf het idee dat ik nu naar de échte huub kijk. Maar ik kijk dan ook pas een weekje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is nu niet met Eric bezig, dat geloof je toch zeker zelf niet. Huub is altijd tegen zichzelf aan het praten en vooral tegen de streamers. Kijk eens hoe goed en eerlijk Huubje weer is, dat is het beeld dat hij wil neerzetten. En helaas geloven de meeste streamers het ook nog.
Ben benieuwd wat de gevolgen zijn van deze woorden. Want ook dit sijpelt de Kooi echt wel binnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef basicsaint het volgende:
Ik hoop dat de verhalen over "eerlijke Huub" nu definitief tot het verleden behoren.
Erik: ik stel vriendschap boven het spel, jij doet dat andersom.
Huub: voor nij is Natasia iemand waar ik liever een fles spiritus over heen gooi, dan dat ik met haar woon.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
Mwah... begrijpend schrijven gaat ook niet altijd even lekker![]()
Ondanks de constante doodsverwensingen naar mij toe in de SC houd ook ik van VOL.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:46 schreef kissa het volgende:
Fok is mijn thuis maar er is niets mis met VOL.
en wat zei hij daarna?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef basicsaint het volgende:
Ik hoop dat de verhalen over "eerlijke Huub" nu definitief tot het verleden behoren.
Erik: ik stel vriendschap boven het spel, jij doet dat andersom.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ondanks de constante doodsverwensingen naar mij toe in de SC houd ook ik van VOL.
Dat mag jij vinden en ik begon niet over VOL ja?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
IK VIND Vollers een stel huilies en hippies.
Nu weer over de streams?
Hoezo? Dan gaat het spel gewoon weer verder, dat staat nu even stil.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:45 schreef easysatellite het volgende:
als eric morge blijft en huub gaat dan weer zo relle tegen eric, spoort huub echt niet
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:48 schreef koejoeloek het volgende:
Als Eric nu blijft, heeft ie zichzelf wel 100000x hoger geplaatst als huub.
Ik kijk vanaf het begin, maar heb alleen de periode gemist dat Huub zo gepest werd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:47 schreef koejoeloek het volgende:
Ik weet niet, kijk nog niet echt super lang, maar ik heb zelf het idee dat ik nu naar de échte huub kijk. Maar ik kijk dan ook pas een weekje.
Denk jij ook dat dit gewoon een redelijk oprecht gesprek is?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef Clank het volgende:
Huub is in dit gesprek weer de enige die toegeeft dat hij fouten heeft gemaakt.
NEE!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk jij ook dat dit gewoon een redelijk oprecht gesprek is?
Dat is nu inderdaad zo klaar als een klontje. Huub zei letterlijk : "Ik heb mijn eigen aanwezigheid in de waagschaal gelegd om te zorgen dat ze mocht blijven. Maar het heeft niet geholpen".quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:51 schreef mootie het volgende:
Is Scan around? Huub maakte nu toch wel behoorlijk duidelijk dat Syl weg MOEST!
ik word een beetje moe van dat iedereen iemand dat telkens maar weer zegtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef Clank het volgende:
Sorry meneer de rechter, ik heb iemand doodgereden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef Clank het volgende:
Nogmaals. Huub sliep niet toen het gebeurde. Als je goed naar hem kijkt, kan je dat ook zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef BarryK het volgende:
Huub refereert hier naar dat de verkrachting niet heeft plaatsgevonden maar dat hij het nu niet meer kan terugdraaien. Zal hij het verzonnen hebben om het goed te praten voor z'n omgeving?
Zo komt het op mij over althans.
De enige fout is dat types als Huub bestaan. En dat meen ik ook nog echt. De Huubjes zijn een bron van ellende voor hun naaste omgeving. Het zijn de mensen die hun geliefden emotioneel knechten en mishandelen met hun gladde praatjes. Daarnaast is hij ook nog eens fysiek aggressief, meer dan Brian, veel meer dan Brian.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef Clank het volgende:
Dus hij heeft gedreigd met weggaan als Sylvia ook weg moest, maar het heeft niet geholpen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is nu inderdaad zo klaar als een klontje. Huub zei letterlijk : "Ik heb mijn eigen aanwezigheid in de waagschaal gelegd om te zorgen dat ze mocht blijven. Maar het heeft niet geholpen".
Dat dus, alsof dat alles ongedaan maaktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry meneer de rechter, ik heb iemand doodgereden.
Foutje.![]()
Ik zeg altijd. SORRY is altijd te laat!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Foutje.![]()
We zullen de schade aan uw voertuig laten vergoeden door de nabestaanden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Foutje.![]()
En niet vergeten die kennisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grinnik, als Natasia weg gaat krijgen we ongeveer hetzelfde gesprek tussen Huub en Natasia. Dan zal het vermoedelijk Jaap zijn die hij de fik wil steken. Het is echt een kutjoch. Destructief knaapje die z'n eigen ik altijd voorop zal plaatsen en zichzelf centraal wil zien. En altijd maar weer woorden woorden en woorden. Een stortvloed van woorden.....altijd weer net iets anders geformuleerd om zichzelf te rechtvaardigen.
huub is loser eerste klas, niemand vertrouwt m nu meer daar als je je beste vriend laat valle. wat n asoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:56 schreef Day het volgende:
Iemand hier die weet wat Eric tegen Theo heeft gezegd?
En wat een vuile leugenaar! HIj had daarvoor al besloten dat Eric weggepest moest worden.
Het feit dat Huub onder druk van de redactie (wat hij beweert) Eric zo heeft behandeld zegt zooooooooooooveel over dit misselijkmakende mannetje!
Huub de stoere en arrogante is dus gewoon Huub Marionet!
En wat hebben we gelachen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
We zullen de schade aan uw voertuig laten vergoeden door de nabestaanden.
Ja, zo oprecht als ze kunnen/mogen zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk jij ook dat dit gewoon een redelijk oprecht gesprek is?
Ik heb het al eerder gezegd: het echte spel is hoe ver de spelers gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:56 schreef Day het volgende:
Iemand hier die weet wat Eric tegen Theo heeft gezegd?
En wat een vuile leugenaar! HIj had daarvoor al besloten dat Eric weggepest moest worden.
Het feit dat Huub onder druk van de redactie (wat hij beweert) Eric zo heeft behandeld zegt zooooooooooooveel over dit misselijkmakende mannetje!
Huub de stoere en arrogante is dus gewoon Huub Marionet!
Dat denk ik dus al maanden, maar steeds krijgt hij meer dan 40% van de stemmen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:57 schreef easysatellite het volgende:
huub is loser eerste klas, niemand vertrouwt m nu meer daar als je je beste vriend laat valle. wat n aso
Huub heeft altijd gezegd `ik doe alles om te winnen`quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:59 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd: het echte spel is hoe ver de spelers gaan.
Huub heeft verloren.
Nee, de rest niet inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:00 schreef easysatellite het volgende:
huub zou zich moeten schamen
Schweinhundquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denk ik dus al maanden, maar steeds krijgt hij meer dan 40% van de stemmen.
Zal volgende keer ook wel weer gebeuren.
Jammer dat de Huubhaters niet zo fanatiek en georganiseerd zijn als die moffenhoeren die altijd acties voeren voor die griezel.
Ik denk het juist niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ben benieuwd hoe de volgende popi poll er uit ziet.
De melkkoe staat bijna droog.
Huub zal net zo hard vallen, als hij gestegen is lijkt mij zo.
Dat zijn sms stemmen. Tien mensen kunnen voor 1000 euro smsjes versturen. Hij is minder populair denk ik dan de polls doen vermoedenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denk ik dus al maanden, maar steeds krijgt hij meer dan 40% van de stemmen.
Zal volgende keer ook wel weer gebeuren.
Het komt mij over als een verplicht afscheidspraatje. Je hoort gewoon dat het niet spontaan gaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:59 schreef Day het volgende:
En maar krampachtig 'leuke herinneringen' op willen halen.
zowiezo vertrouwen lieke en jaap huub niet meer, nawat hij met eric heeft gedaan. n sterk verbond zoals SHE kan hij shakenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef Day het volgende:
Ik vond deze ook een mooie: behalve Sylvia, ben jij 1 van mijn weinige vrienden hier.
What about LIeke?
Ik zeg, fietskettingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik heb niet één keer iets echt verkeerds aan Eric kunnen ontdekken en ik kijk toch redelijk veel.
Alleen zijn aanstellerige manier van doen stoorde me af en toe.
Zie nu, hoe vermoeid die jongen er uit ziet. Hier houdt hij ook wel iets van over.
Dat roep ik ook elke keer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn sms stemmen. Tien mensen kunnen voor 1000 euro smsjes versturen. Hij is minder populair denk ik dan de polls doen vermoeden
Die opmerking sluit Lieke toch niet uit?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef Day het volgende:
Ik vond deze ook een mooie: behalve Sylvia, ben jij 1 van mijn weinige vrienden hier.
What about LIeke?
Kan ook dat hij er zo wanhopig uitziet omdat hij het al zolang zonder sex heeft moeten doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik heb niet één keer iets echt verkeerds aan Eric kunnen ontdekken en ik kijk toch redelijk veel.
Zie nu, hoe vermoeid die jongen er uit ziet. Hier houdt hij ook wel iets van over.
Het is een spel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:05 schreef easysatellite het volgende:
huub wil in de hemel komen ofso anders kan ik dit niet verklaren
Vervelend aan Eric:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
gelukkig is Erik dit gesprek aangegaan...kunnen wij weer eens zien hoe hypocriet hij is.....zeker de gene die dat nog niet door hadden.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:04 schreef Hanekrooi het volgende:
Wel raar dat Huub nu weer on speaking terms met Eric is, en weer het maatje van hem probeert uit te hangen. Hij zou zijn ogen uit zijn kop moeten schamen. Snap ook echt niet dat Eric zin heeft in dit gesprek.
Wat heerlijk als er een Jaap, Eric, Lieke verbond zou ontstaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:04 schreef easysatellite het volgende:
[..]
zowiezo vertrouwen lieke en jaap huub niet meer, nawat hij met eric heeft gedaan. n sterk verbond zoals SHE kan hij shaken
Waarom niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:05 schreef Day het volgende:
Als de redactie dit goed in beeld brengt, gewoon de tegenstrijdigheden laten zien, zou hem dit punten kunnen kosten.
Maar dat gaan ze natuurlijk niet doen.
Omdat het waarschijnlijk een beetje waar is. Eric's rol was uitgespeeld. Als het geen vrijwiliig vertrek zou worden was de kans te groot dat hij weggestemd zou worden. En vervolgens koos de redactie voor de exit om een ander in de villa te kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef tipsch het volgende:
Wat ik niet goed begrijp is dat Huub blijft err insinueren dat Eric door achter wordt weggestuurd.
Dat hoeft hij niet te insinueren... dat is voor velen zó duidelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef tipsch het volgende:
Wat ik niet goed begrijp is dat Huub blijft err insinueren dat Eric door achter wordt weggestuurd.
Knap he? Van Eric. Hij blijft correct reageren. Vind ik persoonlijk veel sterker, dan de manier waarop Huub denkt de Kooi te winnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:04 schreef Hanekrooi het volgende:
Wel raar dat Huub nu weer on speaking terms met Eric is, en weer het maatje van hem probeert uit te hangen. Hij zou zijn ogen uit zijn kop moeten schamen. Snap ook echt niet dat Eric zin heeft in dit gesprek.
Dialoogje io vd redactiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:04 schreef Hanekrooi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |