Grinnik, als Natasia weg gaat krijgen we ongeveer hetzelfde gesprek tussen Huub en Natasia. Dan zal het vermoedelijk Jaap zijn die hij de fik wil steken. Het is echt een kutjoch. Destructief knaapje die z'n eigen ik altijd voorop zal plaatsen en zichzelf centraal wil zien. En altijd maar weer woorden woorden en woorden. Een stortvloed van woorden.....altijd weer net iets anders geformuleerd om zichzelf te rechtvaardigen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef basicsaint het volgende:
Huub: voor nij is Natasia iemand waar ik liever een fles spiritus over heen gooi, dan dat ik met haar woon.
Opzich wel..maar liever nog wil ik dat hij gaat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef Rudieh het volgende:
ik zou het een GEWELDIGE stunt vinden als Eric morgen gewoon doodleuk blijft
Een aantal hebben alleen een beetje moeite met begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:41 schreef kissa het volgende:
In geval van mag hij bij mij onderduiken.
Niks mis met VOL![]()
Huub is nu niet met Eric bezig, dat geloof je toch zeker zelf niet. Huub is altijd tegen zichzelf aan het praten en vooral tegen de streamers. Kijk eens hoe goed en eerlijk Huubje weer is, dat is het beeld dat hij wil neerzetten. En helaas geloven de meeste streamers het ook nog.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:40 schreef koejoeloek het volgende:
Huub is een beetje heel ontzettend dubbel. Nu komt zijn geweten opeens naar boven, het spel om Eric weg te pesten was leuk, maar nu puntje bij paaltje komt heeft meneer spijt. Bah.
Een aantal heeft!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Een aantal hebben alleen een beetje moeite met begrijpend lezen.
Mwah... begrijpend schrijven gaat ook niet altijd even lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Een aantal hebben alleen een beetje moeite met begrijpend lezen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:45 schreef easysatellite het volgende:
als eric morge blijft en huub gaat dan weer zo relle tegen eric, spoort huub echt niet
IK VIND Vollers een stel huilies en hippies.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:46 schreef kissa het volgende:
[..]
Een aantal heeft!
Fok is mijn thuis maar er is niets mis met VOL.
Ik weet niet, kijk nog niet echt super lang, maar ik heb zelf het idee dat ik nu naar de échte huub kijk. Maar ik kijk dan ook pas een weekje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is nu niet met Eric bezig, dat geloof je toch zeker zelf niet. Huub is altijd tegen zichzelf aan het praten en vooral tegen de streamers. Kijk eens hoe goed en eerlijk Huubje weer is, dat is het beeld dat hij wil neerzetten. En helaas geloven de meeste streamers het ook nog.
Ben benieuwd wat de gevolgen zijn van deze woorden. Want ook dit sijpelt de Kooi echt wel binnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef basicsaint het volgende:
Ik hoop dat de verhalen over "eerlijke Huub" nu definitief tot het verleden behoren.
Erik: ik stel vriendschap boven het spel, jij doet dat andersom.
Huub: voor nij is Natasia iemand waar ik liever een fles spiritus over heen gooi, dan dat ik met haar woon.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
Mwah... begrijpend schrijven gaat ook niet altijd even lekker![]()
Ondanks de constante doodsverwensingen naar mij toe in de SC houd ook ik van VOL.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:46 schreef kissa het volgende:
Fok is mijn thuis maar er is niets mis met VOL.
en wat zei hij daarna?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:39 schreef basicsaint het volgende:
Ik hoop dat de verhalen over "eerlijke Huub" nu definitief tot het verleden behoren.
Erik: ik stel vriendschap boven het spel, jij doet dat andersom.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ondanks de constante doodsverwensingen naar mij toe in de SC houd ook ik van VOL.
Dat mag jij vinden en ik begon niet over VOL ja?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
IK VIND Vollers een stel huilies en hippies.
Nu weer over de streams?
Hoezo? Dan gaat het spel gewoon weer verder, dat staat nu even stil.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:45 schreef easysatellite het volgende:
als eric morge blijft en huub gaat dan weer zo relle tegen eric, spoort huub echt niet
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:48 schreef koejoeloek het volgende:
Als Eric nu blijft, heeft ie zichzelf wel 100000x hoger geplaatst als huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |