Ik zeg altijd. SORRY is altijd te laat!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry meneer de rechter, ik heb iemand doodgereden.
Foutje.![]()
We zullen de schade aan uw voertuig laten vergoeden door de nabestaanden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:55 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry meneer de rechter, ik heb iemand doodgereden.
Foutje.![]()
En niet vergeten die kennisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grinnik, als Natasia weg gaat krijgen we ongeveer hetzelfde gesprek tussen Huub en Natasia. Dan zal het vermoedelijk Jaap zijn die hij de fik wil steken. Het is echt een kutjoch. Destructief knaapje die z'n eigen ik altijd voorop zal plaatsen en zichzelf centraal wil zien. En altijd maar weer woorden woorden en woorden. Een stortvloed van woorden.....altijd weer net iets anders geformuleerd om zichzelf te rechtvaardigen.
huub is loser eerste klas, niemand vertrouwt m nu meer daar als je je beste vriend laat valle. wat n asoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:56 schreef Day het volgende:
Iemand hier die weet wat Eric tegen Theo heeft gezegd?
En wat een vuile leugenaar! HIj had daarvoor al besloten dat Eric weggepest moest worden.
Het feit dat Huub onder druk van de redactie (wat hij beweert) Eric zo heeft behandeld zegt zooooooooooooveel over dit misselijkmakende mannetje!
Huub de stoere en arrogante is dus gewoon Huub Marionet!
En wat hebben we gelachen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
We zullen de schade aan uw voertuig laten vergoeden door de nabestaanden.
Ja, zo oprecht als ze kunnen/mogen zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Denk jij ook dat dit gewoon een redelijk oprecht gesprek is?
Ik heb het al eerder gezegd: het echte spel is hoe ver de spelers gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:56 schreef Day het volgende:
Iemand hier die weet wat Eric tegen Theo heeft gezegd?
En wat een vuile leugenaar! HIj had daarvoor al besloten dat Eric weggepest moest worden.
Het feit dat Huub onder druk van de redactie (wat hij beweert) Eric zo heeft behandeld zegt zooooooooooooveel over dit misselijkmakende mannetje!
Huub de stoere en arrogante is dus gewoon Huub Marionet!
Dat denk ik dus al maanden, maar steeds krijgt hij meer dan 40% van de stemmen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:57 schreef easysatellite het volgende:
huub is loser eerste klas, niemand vertrouwt m nu meer daar als je je beste vriend laat valle. wat n aso
Huub heeft altijd gezegd `ik doe alles om te winnen`quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:59 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd: het echte spel is hoe ver de spelers gaan.
Huub heeft verloren.
Nee, de rest niet inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:00 schreef easysatellite het volgende:
huub zou zich moeten schamen
Schweinhundquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denk ik dus al maanden, maar steeds krijgt hij meer dan 40% van de stemmen.
Zal volgende keer ook wel weer gebeuren.
Jammer dat de Huubhaters niet zo fanatiek en georganiseerd zijn als die moffenhoeren die altijd acties voeren voor die griezel.
Ik denk het juist niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ben benieuwd hoe de volgende popi poll er uit ziet.
De melkkoe staat bijna droog.
Huub zal net zo hard vallen, als hij gestegen is lijkt mij zo.
Dat zijn sms stemmen. Tien mensen kunnen voor 1000 euro smsjes versturen. Hij is minder populair denk ik dan de polls doen vermoedenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Dat denk ik dus al maanden, maar steeds krijgt hij meer dan 40% van de stemmen.
Zal volgende keer ook wel weer gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |