Mooi, dan hebben we er hier ook geen last vanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:52 schreef P8 het volgende:
[..]
omdat ik al een DE cafe heb.
En ik post niet een vervolg op dit topi
quote:Starbucks komt naar Nederland
quote:Vanaf 25 juni dus op Schiphol (achter de douane)
handig, da's maar 200km... voorlopig toch nog zelf maar koffie zetten danquote:Vanaf 25 juni dus op Schiphol
Dat is balenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
En wie vertrekt op 24 juni van Schiphol...
In Heerhugowaard heb je al een Starbucks.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:21 schreef LadyBugLydia het volgende:Starbucks coffee!
Ik ga vaker vliegen!
Nee, senseo is gewoon makkelijk. Het is een stuk relaxeder om even water in een reservoir te gieten, 1 pad in de houder te gooien en huptakee, ik heb een bakkie koffie.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:39 schreef omapietje het volgende:
Zo overrated dat starbucks , echt een hype net als die senseo shit !
Gewoon een kopje zwarte zelf gezette koffie smaakt gewoon het beste.
waar in heerhugowaard dan? google geeft niets...quote:Op zondag 17 juni 2007 18:36 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
In Heerhugowaard heb je al een Starbucks.
Scheelt je weer vliegtickets:P
LoL waarom wist ik dat nie?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:36 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
In Heerhugowaard heb je al een Starbucks.
Scheelt je weer vliegtickets![]()
Believe mequote:Op zondag 17 juni 2007 18:46 schreef Koffielurk01 het volgende:
Koffie zoals koffie bedoeld is... zwart.
Maareh starbucks lijkt me ook niks eigelijk, vooral omdat die Amerikanen niet weten wat lekkere koffie is
Zo goed vind ik het niet, het is gewoon, koffie, niets meer niets minder. Typisch gevalletje van overhypen.quote:
Venti-caramel-frappucino-with-3 shots-no whipquote:Op zondag 17 juni 2007 18:40 schreef Tware het volgende:
Starbucks
erg slappe koffie. Je moet er misschien frappecino halen; maar de koffie daar is nog slapper dan een slechte automaatkoffie...
Weet niet waar jij starbucks hebt gedronken *ik in NYC, San Francisco, London*quote:Op zondag 17 juni 2007 18:51 schreef Redux het volgende:
[..]
Zo goed vind ik het niet, het is gewoon, koffie, niets meer niets minder. Typisch gevalletje van overhypen.
Los Angeles, Las Vegas, San Francisco. En het was gewoon koffie. M'n senseo met kanis&grunnik smaakt lekkerder.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:55 schreef LadyBugLydia het volgende:
Weet niet waar jij starbucks hebt gedronken *ik in NYC, San Francisco, London*
En hij is overal verschillend. Maar ik heb nergens zulke lekkere koffie gedronken als daar.![]()
Ik heb het in Tampa Bay, Miami en Las Vegas gedronken.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:55 schreef LadyBugLydia het volgende:
[..]
Weet niet waar jij starbucks hebt gedronken *ik in NYC, San Francisco, London*
En hij is overal verschillend. Maar ik heb nergens zulke lekkere koffie gedronken als daar.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:56 schreef Koffielurk01 het volgende:
Als het net zo geweldig is als de koffie bij de MC
Dat is raar, ik kan ook niks vinden.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
waar in heerhugowaard dan? google geeft niets...
En als je het dan hebt... vergeet ons dan nietquote:Op zondag 17 juni 2007 21:13 schreef Queen_Minny het volgende:
Ik zal aan hem vragen of ie t adres wilt opschrijven voor me.![]()
Eerste (voor het publiek geopend) Starbucks in Nederland opent op 25 juni zijn deuren op Schiphol.quote:Op maandag 18 juni 2007 08:08 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
En als je het dan hebt... vergeet ons dan niet![]()
Bron: http://www.michielveenstr(...)Heaven+in+the+makingquote:Door een "silent" agreement tussen Douwe Egberts en Starbucks is Starbucks tot op heden niet in Nederland verschenen. Ze zitten in het Nike kantoor omdat daar veel Amerikanen wonen, en ze komen op schiphol (achter de douane) omdat dat officieel geen onderdeel is van het land "nederland". De druk op Starbucks wordt, door de naam en grote belangstelling vanuit nederland, wel steeds groter. En het is dan ook nog maar een kwestie van tijd voordat DE bezwijkt en Starbucks toelaat tot de nederlandse consumentenmarkt.!
Maar vlieg je ook van de goede pier is dan de vraag? Weet iemand achter welke paspoortcontrole ie zit (dus bij welke vertrekhal...)?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bijna zover!
[afbeelding]
[..]
En ik ga 26 juni vliegen
Costa Coffee for the l0llerwinquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:01 schreef Bismarck het volgende:
Starbucks is overrated. Ik zie liever dat onderstaande merken (meer) vestigingen in Nederland openen.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat DE snel bezwijkt, ik wil Starbucks chocolademelk.quote:Door een "silent" agreement tussen Douwe Egberts en Starbucks is Starbucks tot op heden niet in Nederland verschenen. Ze zitten in het Nike kantoor omdat daar veel Amerikanen wonen, en ze komen op schiphol (achter de douane) omdat dat officieel geen onderdeel is van het land "nederland". De druk op Starbucks wordt, door de naam en grote belangstelling vanuit nederland, wel steeds groter. En het is dan ook nog maar een kwestie van tijd voordat DE bezwijkt en Starbucks toelaat tot de nederlandse consumentenmarkt.!
Vertrekhal 1. Ik ga naar Slovenië dus moet als t goed is wel erlangs.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:08 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Maar vlieg je ook van de goede pier is dan de vraag? Weet iemand achter welke paspoortcontrole ie zit (dus bij welke vertrekhal...)?
Valt mee hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 18:46 schreef Koffielurk01 het volgende:
Maareh starbucks lijkt me ook niks eigelijk, vooral omdat die Amerikanen niet weten wat lekkere koffie is
Dat zal denk ik de voornaamste reden zijn waarom het in Nederland niet zal gaan werken. De koffie zelf is niet eens echt duur, maar om nou 4 euro neer te tellen voor een double-chocolate-mocha-frappucino met slagroom is denk ik voor de gemiddelde Nederlander toch teveel van het goede.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*heeft de prijzen gezien*
Helaas voor jou niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vertrekhal 1. Ik ga naar Slovenië dus moet als t goed is wel erlangs.
Neem aan dat je met Adria airways vliegt? Want die zitten in vertrekhal 3...quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En hoe weet je nu al dat ik daar niet kom? Je kan toch bij 1 door paspoortcontrole en dan naar Vertrek 2 & 3?
Weet ff niet meer waar je ticket wordt gechecked, bij 1 of 2. Zal wel ff kijken voor je.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben wel eens eerder via 1 gegaan kan ik me herinneren toen k bij 2 moest zijn.. mm weird.
boeiend, gewoon een blokkie omlopen, dat doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:32 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Helaas voor jou niet...
Alleen als je vanaf gates B,C,D59 t/m 87 vertrekt dan kom je er wel langs.
Klein zoals Mc Donalds klein? 0,4 liter?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Prijzen:
een kleine beker kost +/- 4,50 euro
middel tussen 4,50 - 5,50 euro
groot tussen 5,00 - 6,50
De prijzen varieren, ligt eraan wat voor soort koffie of frappuccino je neemt en of je siroop/slagroom erbij wilt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Prijzen:
een kleine beker kost +/- 4,50 euro 2,00
middel tussen 4,50 - 5,50 euro 2,80
groot tussen 5,00 - 6,50 3,50
Tall (=klein) 354 mlquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Klein zoals Mc Donalds klein? 0,4 liter?
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef Leatherface het volgende:
Hoeveel mensen hebben die petitie ondertussen eigenlijk getekend?
Afzetterijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Prijzen:
een kleine beker kost +/- 4,50 euro
middel tussen 4,50 - 5,50 euro
groot tussen 5,00 - 6,50
Je hoeft dit topic niet te lezen en je hóéft niet te reageren. Wat mij betreft ga je ook niet naar Starbucks als je er een hekel aan hebt, maar ga alsjeblieft ergens anders zeurenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:17 schreef Jansman het volgende:
[..]
Never mind that, waar is de petitie voor mensen die Starbucks NIET in nederland willen?
Die had ik een tijdje terug in D'dorf.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:28 schreef Public_NME het volgende:
Ik had vandeweek in Glasgow een heerlijke Banana Java chip frappucino, die was nieuw maar die is echt lekker!
Nah, ik nam hem in de middag. Het is bijna hetzelfde als een ijsje dan, heeft niet echt veel met koffie maken hehe.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die had ik een tijdje terug in D'dorf.
Viel tegen, beetje te zoet naar mijn smaak
Behalve dan dat er cafeïne in zitquote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Public_NME het volgende:
Nah, ik nam hem in de middag. Het is bijna hetzelfde als een ijsje dan, heeft niet echt veel met koffie maken hehe.
Je kan ze toch ook cafeinevrij krijgen?quote:
Cafeine vrije koffie, defeats the purpose lolquote:Op maandag 25 juni 2007 22:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook cafeinevrij krijgen?
Wat denk je dat ze aan Schiphol moeten betalen aan huur? Schiphol is zo'n beetje het duurste plek m2 om te huren in NL.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:14 schreef Dos37 het volgende:
WTF die prijzen. Maarja voor 1x ik word er ook geen vaste klant.
Maar met iets 160.000 mensen per dag die er langs komen mag je niet klagen over een gebrek aan (potentiële) klanten...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze aan Schiphol moeten betalen aan huur? Schiphol is zo'n beetje het duurste plek m2 om te huren in NL.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit met zulke prijzen aanslaat in Nederland..... maar daar moet dan wel bij gezegd worden dat deze Starbucks achter de douane Marechaussee zit, en daar kunnen ze natuurlijk vragen wat ze willen, want er is toch geen andere Starbucks, en de Douwe Egberts van een terminal verderop is ook duur.
Alsnog zijn er bedrijven/ winkels die het niet redden op Schiphol.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Maar met iets 160.000 mensen per dag die er langs komen mag je niet klagen over een gebrek aan (potentiële) klanten...
Ja, maar koffie is heel mainstream. Koffie is de meest verhandelde commodity in de wereld, na olie uiteraard.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Alsnog zijn er bedrijven/ winkels die het niet redden op Schiphol.
Denk dat je met 40000 dichter in de buurt zit. Het is namelijk alleen maar voor Schengen vluchten.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Maar met iets 160.000 mensen per dag die er langs komen mag je niet klagen over een gebrek aan (potentiële) klanten...
Het merendeel van de passagiers is Schengen vluchtquote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Denk dat je met 40000 dichter in de buurt zit. Het is namelijk alleen maar voor Schengen vluchten.
Nog steeds genoeg potentiele klanten overigens.
Dat betwijfel ikquote:Op maandag 25 juni 2007 23:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het merendeel van de passagiers is Schengen vlucht![]()
Hmm, ik had em eerder in de niet Schengen area gezet. Omdat die mensen vaak langere lay-overs hebben, uit gebieden (Noord-Amerika, Azië) komen waar SB bekender is dan in Europa, en de mensen na een longhaul vlucht wel een goede kop koffie kunnen gebruiken.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Nog steeds genoeg potentiele klanten overigens.
160000 was drukste dag in 2005. 2006quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik
Bovendien is 160000 een erg drukke dag op Schiphol en zeker geen gemiddelde
Jan-Sept06 was 35.192.284... Dus zeg maar 130.000 p/d als je het heel globaal neemt.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
160000 was drukste dag in 2005.
Daar zit wel wat in. Aan de andere kant is lounge 1 (de Schengen lounge) wat compacter ingericht. Alle passagiers moeten langs Starbucks lopen om bij het vliegtuig te komen en de loopafstanden zijn niet zo groot dus ze kunnen best even blijven hangen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hmm, ik had em eerder in de niet Schengen area gezet. Omdat die mensen vaak langere lay-overs hebben, uit gebieden (Noord-Amerika, Azië) komen waar SB bekender is dan in Europa, en de mensen na een longhaul vlucht wel een goede kop koffie kunnen gebruiken.
Dat aantal zit een stuk dichter in de buurtquote:Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Jan-Sept06 was 35.192.284... Dus zeg maar 130.000 p/d als je het heel globaal neemt.
Was behoorlijk druk toen ik er langs kwam op de heen en terugweg. En behoorlijk duur.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:26 schreef Leatherface het volgende:
En, is het wat? Loopt het al storm?
Ik had een iced frappucino light genomen. Daar werd caramel in gedaan. Toen ik zei dat ik dat niet had besteld zei de vrouw die het maakte dat ze het verkeerd begrepen had, maar het was wel haar favoriete smaak, maw neem en klaag niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:33 schreef MikelenniuM het volgende:
Maar belangrijker nog: how does it taste? Like a real Starbucks??
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er is wel een vacature voor geplaatst bij HMShost, maar ik hoorde weer een achter de douane, nu in hal3.
Goed nieuws voor Starbucks fans, de president van Starbucks, Howard, was in nederland vorige week en hij vertelde bij toespraak dat in november er 2 nieuwe stores komen op schiphol, voor de douane (dacht ik), 1 grote en 1 kleine. Aangezien Starbucks stores normaal gezien als paddestoelen uit de grond komen zal het niet lang duren voordat ze overal zitten in Nederland (Starbucks opent ong 8 stores per dag)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:55 schreef MikelenniuM het volgende:
Ik hoorde trouwens geruchten dat er een 2e Starbucks op Schiphol komt; ditmaal voor de douane...
Iemand die dit kan bevestigen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:50 schreef Slaapkopjes het volgende:
[..]
Goed nieuws voor Starbucks fans, de president van Starbucks, Howard, was in nederland vorige week en hij vertelde bij toespraak dat in november er 2 nieuwe stores komen op schiphol, voor de douane (dacht ik), 1 grote en 1 kleine. Aangezien Starbucks stores normaal gezien als paddestoelen uit de grond komen zal het niet lang duren voordat ze overal zitten in Nederland (Starbucks opent ong 8 stores per dag)
Je kunt ook sterke koffies krijgen bij Starbucks.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef nicoo het volgende:
slappe koffie
Ik kon 'm onlangs ook niet spottenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:12 schreef muissie het volgende:
ik heb vd zomer een uurtje of 8 op schiphol rond gelopen vanwege vertraging en ik heb het gewoon niet gezien hè. Zonde want ik had wel een lekker bakkie gelusten .
Sapjes, water.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:52 schreef nikkie1985 het volgende:
hebben ze ook iets( geen thee) voor mensen die geen koffie lusten?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kon 'm onlangs ook niet spotten
Er waren toch geruchten dat DE Starbucks heel veel geld toespeelt om maar uit het Nederlandse straatbeeld weg te blijven?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:13 schreef Slaapkopjes het volgende:
Maar aangezien ze nog niet de rechten hebben (naamrechten etc) zullen ze nog niet in de grote steden gaan zitten.
Ah...ik vloog vanaf Gate G dus dat kan een hoop verklarenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:34 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tussen T2 en T3, dat icoontje met 4 min. Daar zit ie![]()
Precies!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Valt mee hoorIn een goedkoop restaurant is de koffie inderdaad prut, maar juist daarom zijn zaken als Starbucks enorm populair geworden in de VS. Starbucks koffie is erg lekker, en kwalitatief erg goed!
Maar volgens mij hebben de meesten die iets tegen Starbucks hebben..... de koffie daar nog nooit geproefd. (Of hooguit alleen de House Blend).
Waarom zou je dan graag naar Starbucks gaan als je geen koffie lust? Omdat het 'tof' is ofzo? Of ga je ook speciaal naar de Mac om een salade en een flesje water te halen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:52 schreef nikkie1985 het volgende:
hebben ze ook iets( geen thee) voor mensen die geen koffie lusten?
ik ook niet, maar ook niet echt gekeken. Was al te laat voor mijn vlucht. Vertrok van F.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kon 'm onlangs ook niet spotten
nah gelul, Starbucks wil overal te wereld filialen hebben. Op mijn vraag wanneer ze naar Amsterdam komen werd er geantwoord "pretty soon" Probleem is dat Nederland gewoon een kleine markt is vergeleken met andere landen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Er waren toch geruchten dat DE Starbucks heel veel geld toespeelt om maar uit het Nederlandse straatbeeld weg te blijven?
Mwah, dat zijn landen als Zwitserland en Griekenland ook, daar zit ook Starbucks.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:15 schreef Slaapkopjes het volgende:
[..]
nah gelul, Starbucks wil overal te wereld filialen hebben. Op mijn vraag wanneer ze naar Amsterdam komen werd er geantwoord "pretty soon" Probleem is dat Nederland gewoon een kleine markt is vergeleken met andere landen.
16 miljoen mensen die koffie willen drinken ? een kleine markt ? tis een fucking koffie zaakquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:15 schreef Slaapkopjes het volgende:
[..]
nah gelul, Starbucks wil overal te wereld filialen hebben. Op mijn vraag wanneer ze naar Amsterdam komen werd er geantwoord "pretty soon" Probleem is dat Nederland gewoon een kleine markt is vergeleken met andere landen.
quote:Op maandag 5 november 2007 06:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Jeej, nog meer corporate multi-nationals in ons land die voor veelste veel geld rotzooi aanbieden.
Willen?, rot toch op, kijk eens naar dit topic, helft heeft nog nooit Starbucks geprobeerd en loopt nu al te zeiken dat er te weinig zaken zijn.quote:Op maandag 5 november 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:en ze dwingen je ook!!!!
Who cares man? McD en BK bestaan hier al jaren en nog nooit heeft iemand me gedwongen om er te eten en het lokale restuarantje er vlak naast bestaat ook nog steeds.
Als mensen Starbucks WILLEN moet het er toch gewoon komen?
Jeej, nog een nuttige reply.quote:Op maandag 5 november 2007 06:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Jeej, nog meer corporate multi-nationals in ons land die voor veelste veel geld rotzooi aanbieden.
quote:Op maandag 5 november 2007 16:26 schreef MikelenniuM het volgende:
Jeej, nog een nuttige reply.![]()
![]()
Je hoeft er niet heen en je hoeft dit topic ook niet te lezen...
Nee dat is een nuttige reply.quote:Op maandag 5 november 2007 12:27 schreef nikkie1985 het volgende:
Ik wil ook starbucks!!!
jemig, jij hebt ook écht een crass-mentaliteitquote:Op maandag 5 november 2007 06:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Nu nog meer die hopelijk volgen.quote:Op maandag 5 november 2007 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jemig, jij hebt ook écht een crass-mentaliteit![]()
Er staat in de planning van schiphol.nl dat ze iig 16,17 en 18 november open zijn tijdens t TOP weekend van Schiphol Plazaquote:Op maandag 5 november 2007 22:39 schreef Slaapkopjes het volgende:
De planning zegt 17 & 23 November de 2 nieuwe stores op schiphol open, maar ik vermoed dat dit niet gehaald wordt maar het is dichtbij
Deze zit er voor, dus iedereen kan heen. Volgens mijn collega zit ie bij de AH to go ergens achterin.? Ben zelf nog niet geweest .quote:Op donderdag 15 november 2007 16:33 schreef MikelenniuM het volgende:
Waar zit ie nu precies, voor of na de douane?
Oh, daar?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:46 schreef BobRooney het volgende:
Deze zit er voor, dus iedereen kan heen. Volgens mijn collega zit ie bij de AH to go ergens achterin.? Ben zelf nog niet geweest .
Oh neee! Ik moet morgen naar Schiphol om mn vriendin af te halen, dan moet ik dus naar Schiphol, en dan ook nog eens bij de arrivals wachtenquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Arrivals 4...en DAAAMN wat fijn
Goed bezig!quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Arrivals 4...en DAAAMN wat fijn
Wallmart en nog meer fastfood ketensquote:Op maandag 5 november 2007 21:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nu nog meer die hopelijk volgen.
Wallmart is gewoon een supermarkt, niets boeiends.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Wallmart en nog meer fastfood ketens![]()
Wel met een flinke electronica en andere non-food meuk afdelingquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wallmart is gewoon een supermarkt, niets boeiends.
Gisteren waren ze open...quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik was er van de week en toen waren ze nog niet klaar. Dat was gisteren bedenk ik me. Hebben ze vrij rap gedaan dan
Gisteravond dan pas. Ik was er rond een uur of 17 en toen lagen de bouwmaterialen nog op de grondquote:
om 20.00 waren ze openquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gisteravond dan pas. Ik was er rond een uur of 17 en toen lagen de bouwmaterialen nog op de grond
Aha helderquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
om 20.00 waren ze opende bouwmaterialen waren voor het podium naast Starbucks
Wie gaat er eigenlijk optreden?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
om 20.00 waren ze opende bouwmaterialen waren voor het podium naast Starbucks
De meeste mensen komen ook niet voor een kopje koffie met melk en suiker.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat een gemarkete hype is het trouwens om een beetje zwart/bruin spul met caffeïne.
Ga bier drinken of zo.
Amsterdam-mok is 12¤quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Weet iemand of ze bij de Schiphol Starbucks ook mokken e.d. verkopen? Een vriendin van mij is helemaal Starbucksfan en dat zou wel een leuk kerstkado zijn.
Omdat marketing een slecht product beter doet verkopen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:06 schreef reem het volgende:
Ik heb ze in Argentinie nog niet gezien. Maargoed, waarom zou je een drie euro kostende bak slootwater naar binnen werken als je voor omgerekd nog geen eurootje een heerlijke "café cortado" kan drinken
Zo dan!quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:12 schreef BobRooney het volgende:
[..]
John Williams van CallTv stond prijzen uit te delen![]()
dan wacht je een flinke teleurstelling vrees ik..als ik alleen al in de VS of Canada kijk betaal je voor een Frappachino (grootste van 3 formaten) toch al snel een euro of 6,7 omgerekend..quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:25 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb bij de Starbucks in Japan eigenlijk helemaal geen koffie op. Wel enorme ijsjes (Frappucino's?) voor omgerekend een euro of 2, 3. Ik neem aan dat de prijzen internationaal zijn? Of wacht me nu een teleurstelling?
Geniet ervan. Ik drink nog een bak koffie die er níet uitziet alsof er net een diebates-patient in mijn kopje heeft gekotst.quote:Op zondag 18 november 2007 11:13 schreef BoJo het volgende:
* BoJo giet een doppio espresso macchiato met karamel het Starbucks topic in.
[ afbeelding ]
zeikerdquote:Op zondag 18 november 2007 22:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Geniet ervan. Ik drink nog een bak koffie die er níet uitziet alsof er net een diebates-patient in mijn kopje heeft gekotst.
quote:Op zondag 18 november 2007 22:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Geniet ervan. Ik drink nog een bak koffie die er níet uitziet alsof er net een diebates-patient in mijn kopje heeft gekotst.
Waar zit de derde dan? Ik ken alleen deze nieuwe en die ene achter de douanequote:Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef Fukjoeman het volgende:
Alle restaurants op schiphol zijn toch redelijk duur? Starbucks lijkt me juist chill gewoon in de stad, even relaxt kopje koffie en weer verder.
Toch interessant om te zien wat marketing kan doen. 3 restaurants op een vliegveld en waarschijnlijk loopt het ook als een trein.
Zitten er twee op schiphol plaza.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar zit de derde dan? Ik ken alleen deze nieuwe en die ene achter de douane beveiliging/ paspoortcontrole:7
Maar volgens mij is er pas eentje open.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zitten er twee op schiphol plaza.
Waarom maak je fotos van een plek waar je koffie kan drinken, maak je in restaurants ook fotos of bij de snackbar om de hoek?quote:Op maandag 26 november 2007 21:29 schreef Suuz_ het volgende:
Er zijn er 2 open, 1 voor en 1 achter de douane.
Ben er vorig weekend geweest, was erg leuk foto's volgen nog
Dan is Starbucks je ding.quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Misschien is de koffie wel lekker, ik weet het niet want ik lust geen koffie.
Dat HOEF je niet te doen he. Je kunt ook gewoon een lekkere bak zwarte koffie nemenquote:Op dinsdag 27 november 2007 09:32 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan is Starbucks je ding.
Typisch Amerikaans recept: flikker er zoveel overbodige zoete zooi in dat je lekker al je bloedvaten kunt verstoppen, zonder die gekke, vieze bittere koffiesmaak te hoeven proeven.
Ja dusquote:Op dinsdag 27 november 2007 07:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom maak je fotos van een plek waar je koffie kan drinken, maak je in restaurants ook fotos of bij de snackbar om de hoek?
Topic is een geweldig voorbeeld van hoe beïnvloedbaar mensen zijn.
Daarnaast kun je al beginnen over hoe een zaak zoveel winst maakt met unfair trade koffie.
Misschien is de koffie wel lekker, ik weet het niet want ik lust geen koffie. Maar de prijzen die ervoor worden gerekend en hoe ongelovelijk mongool sommige mensen lopen te doen puur voor het merk "Starbucks" is gewoon absurd. En verder discutabel over het feit dat men deze mensen nog wel in de maatschappij mag los laten.
De Starbucks-hoeren (ik refereer hier naar de OMGSTARBUCKS!111-lui) zijn in alle praktischiteit gewoonweg te vergelijken met 13 jarige meisjes die de nieuwste over ge-marketed boyband adoreren zonder de inhoudelijke propaganda marketing erachter door te hebben.
Daarnaast is caffeïne de meest loze drugs ooit.
Inderdaad. Ieder zijn smaak.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dusWel eens gehoord van de zegswijze: Ieder z'n meug? Waarom reageer je in zo'n topic al deze als je juist propageert tegen het bezoek van Starbucks. Als men eens een Amerikaanse bak pleur wil i.p.v. een Nederlands horeca-bakkie (ook niets mis mee hoor) dan moet men dat voor zichzelf bepalen.
Er is een verschil tussen"'kiezen voor een bakkie USA-troost' en als een volslagen autist foto's gaan maken van bedrijfslogo's, die ondertussen gierend van het lachen staan te kijken hoe ze hele legers 'kritische consumenten' zover hebben gekregen om het halve land af te reizen voor een overpriced kop koffie.quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dusWel eens gehoord van de zegswijze: Ieder z'n meug? Waarom reageer je in zo'n topic al deze als je juist propageert tegen het bezoek van Starbucks. Als men eens een Amerikaanse bak pleur wil i.p.v. een Nederlands horeca-bakkie (ook niets mis mee hoor) dan moet men dat voor zichzelf bepalen.
Dan had je waarschijnlijk een Iced Cafe Americano.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:49 schreef mr.marcus het volgende:
ik bestelde in NY een ijskoffie.
was dat gewoon kouwe zwarte koffie met ijsblokjes
dacht dat ze daar wel een lekkerder variant op hadden bedacht
quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dan had je waarschijnlijk een Iced Cafe Americano.
Ijsgekoelde espresso, gemengd met water.
Frappuccino's zijn dan weer die dingen met caramel, mokka, sinaasappel enz.
Ik denk ook niet dat men roept dat de koffie op straat zo goed is maar de koffie thuis.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:16 schreef maartena het volgende:
Ze gaan hier om de hoek een drive-thru starbucks neerpoten
Ik was in September dus weer in Nederland (heb op Schiphol niet eens gezocht naar een Starbucks, daar had ik ook wel voor kunnen thuis blijven) en merkte in diverse restaurants en cafe's op dat de koffie in Starbucks toch best van goede kwaliteit is, gezien de drab die ik soms kreeg (in heel kleine kopjes ook nog). De enige koffie die goed lekker was, was de Douwe Egberts bij moeder thuis.
Overigens heb ik wel eens een poging gedaan om ergens ijskoffie te krijgen, maar dat is niet echt ingeburgerd in Nederland..... frappucinos al helemaal niet. In Griekenland heb je die dingen dus wel overal
Nee, Starbucks maakt prima koffie.... en de trotsheid op de Nederlandse koffie is eigenlijk een beetje overrated.
Inderdaad. Maar de koffie bij mij thuis is ook overheerlijk, en ik koop dus in de supermarkt pakken met Starbucks Coffeequote:Op dinsdag 27 november 2007 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk ook niet dat men roept dat de koffie op straat zo goed is maar de koffie thuis.
Proef je dan de koffie nog?quote:Op dinsdag 27 november 2007 11:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dan had je waarschijnlijk een Iced Cafe Americano.
Ijsgekoelde espresso, gemengd met water.
Frappuccino's zijn dan weer die dingen met caramel, mokka, sinaasappel enz.
Een Iced Coffee is gewoon als het ware koude koffie, aangelengd met water en met ijsklontjes erin. In een plastic bekertje.quote:Op dinsdag 27 november 2007 18:42 schreef nikkie1985 het volgende:
[..]
Proef je dan de koffie nog?
of verdwijnt de smaak door de smaakjes?
En hoe moet ik het me precies voorstellen zit er ijs in of ijsblokjes of???
Goh gek zeg als mensen foto's maken als ze op vakantie zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 07:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom maak je fotos van een plek waar je koffie kan drinken, maak je in restaurants ook fotos of bij de snackbar om de hoek?
Daarnaast kun je al beginnen over hoe een zaak zoveel winst maakt met unfair trade koffie.
Misschien is de koffie wel lekker, ik weet het niet want ik lust geen koffie. Maar de prijzen die ervoor worden gerekend en hoe ongelovelijk mongool sommige mensen lopen te doen puur voor het merk "Starbucks" is gewoon absurd. En verder discutabel over het feit dat men deze mensen nog wel in de maatschappij mag los laten.
De Starbucks-hoeren (ik refereer hier naar de OMGSTARBUCKS!111-lui) zijn in alle praktischiteit gewoonweg te vergelijken met 13 jarige meisjes die de nieuwste over ge-marketed boyband adoreren zonder de inhoudelijke propaganda marketing erachter door te hebben.
Daarnaast is caffeïne de meest loze drugs ooit.
bijna net zo erg als al die mensen die kut met -dt schrijven..quote:
Wat een ongelovelijke beargumentatie.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:39 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Goh gek zeg als mensen foto's maken als ze op vakantie zijn![]()
Ik vraag me altijd af wat mensen zoals jij in dit soort topics doen...Ik bedoel je hoeft hier niet te zijn dus bemoei je er dan ook niet mee.
Jij maakt je anders nog drukker erover dan de meeste hier...quote:Op woensdag 28 november 2007 19:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijke beargumentatie.
Zo te zien is het IQ van de gemiddelde Starbucks klant vergelijkbaar aan de koffietemperatuur.
Geen idee, ik was er niet in 1971.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:02 schreef Leatherface het volgende:
Was er trouwens net zo'n 'hype' toen McDonald's zijn intrede deed in Nederland?
Maar we zíjn hier al, we hébben ons al geërgerd, en staan dus volledig in ons recht om tegengas te geven.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:39 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat mensen zoals jij in dit soort topics doen...Ik bedoel je hoeft hier niet te zijn dus bemoei je er dan ook niet mee.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Daarnaast kun je al beginnen over hoe een zaak zoveel winst maakt met unfair trade koffie.De Starbucks-hoeren (ik refereer hier naar de OMGSTARBUCKS!111-lui) zijn in alle praktischiteit gewoonweg te vergelijken met 13 jarige meisjes die de nieuwste over ge-marketed boyband adoreren zonder de inhoudelijke propaganda marketing erachter door te hebben.
QFT. Alhoewel 'beetje overrated' wel understatement heeft.quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:16 schreef maartena het volgende:
Nee, Starbucks maakt prima koffie.... en de trotsheid op de Nederlandse koffie is eigenlijk een beetje overrated.
Zoals Philips ooit deed met de V2000. Groot succes is dat geworden ja.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat hoeft niet, laat ze propaganda marketing maar eens verminderen en meer focusen op het product.
Ik heb hier anders nog weinig marketing van Starbucks gezienquote:Op donderdag 29 november 2007 12:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat hoeft niet, laat ze propaganda marketing maar eens verminderen en meer focusen op het product.
quote:Op dinsdag 27 november 2007 07:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat was toch de schuld van de Porno ?quote:Op donderdag 29 november 2007 13:30 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zoals Philips ooit deed met de V2000. Groot succes is dat geworden ja.
Zelfde met BetaMax inderdaad.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:09 schreef ppi het volgende:
Dat was toch de schuld van de Porno ?
Of het gebrek eraan eigenlijk....
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:27 schreef Syytön het volgende:
^^ Je kan ook gewoon vóór de douane gaan![]()
Er zit er 1 vlak bij de Body Shop (kleintje, alleen een kiosk zeg maar), en 1 in het nieuw in gebruik genomen gedeelte, richting Matinique.
Je bedoelde waarschijnlijk niet een Tazo Chai, maar een Tazo Chai Tea Latte. Onlangs (okt) ook in Miami geweest en afgelopen week op Schiphol... Wat mij betreft zijn ze identiek.quote:Op dinsdag 27 november 2007 13:51 schreef Dudette1985 het volgende:
Ik drink geen koffie, maar wel thee en laten ze die nou ook hebben op Starbucks. In februari op vakantie geweest naar Miami en daar voor het eerst in aanraking gekomen met Starbucks. Bestelde een 'Tazo Chai' en damn, wat was dat lekker!
Vrijdag dus op Schiphol een bak Tazo Chai gehaald (moest daar toch overstappen op de trein) en ik kreeg gewoon een bak heet water met 2 theezakjes. In Miami kreeg ik thee (zonder theezakje) met melk en suiker en weet ik veel wat erin...Naja, kan gebeuren. Gisteren moest ik weer overstappen op Schiphol dus poging twee. Ten eerste kijken ze me al vaag aan dat ik uberhaupt thee neem ipv koffie, dus ik bestel weer Tazo Chai. Eerst kreeg ik een koffie in me handen geduwd terwijl ik nadrukkelijk die thee wou hebben, stond ook op het bonnetje. Naja, toen kreeg ik één of andere vage meut in me handen gedrukt, water met melk en het theezakje er nog in! Geen suiker of iets dergelijks terwijl op het bestel bord nadrukkelijk staat SWEETENED TEA. Heb niet eens een poging gedaan om te zoeken naar de suiker, heb het wel meegenomen, maar het was lang niet zo lekker als toen in Miami. Prijzen zijn trouwens ook ontzettend duur, voor een vendi betaal je hier 5 euro en in Miami was het $5, you do the math.
Gelukkig ga ik in Januari weer naar de VS dus kan ik daar weer genieten van Starbucks thee hoe het zou moeten zijn.
Ze moeten nog veel leren hier op Schiphol...
Coffee company hebben we hier in tilburg ook.. binnenkort ff naar binnengaan en proevenquote:Op maandag 17 december 2007 16:14 schreef speknek het volgende:
Afgelopen week bij de Coffee Company in Utrecht geweest. Was ook goed te pruimen, maar waar je bij de Starbucks voor drie euro tenminste nog een fikse bak krijgt, betaal je je hier dus al scheel voor een klein kopje.
Hehe, met veel dingen staan ze te klungelen. Er is daar ook personeel van buitenlandse Starbucks om ze te helpenquote:Op maandag 17 december 2007 18:29 schreef Leatherface het volgende:
Gisteren op Schiphol Plaza naar de SB geweest.
Kocht een Espresso Frappuccino. En warempel, hij was goed geblend. Een van de weinigen keer dat ik een frappuccino echtvond.
Personeel daar moet nog wel effe de fijne kneepjes van het vak leren, want er werd flink geklungeld bij het erop zetten van het dekseltje.
Ik merkte het. Er werd een curieuze mix van Nederlands en Engels gesproken.quote:Op maandag 17 december 2007 19:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, met veel dingen staan ze te klungelen. Er is daar ook personeel van buitenlandse Starbucks om ze te helpen
Ja vond ik ook. Werken wel aardige lui daarquote:Op maandag 17 december 2007 19:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik merkte het. Er werd een curieuze mix van Nederlands en Engels gesproken.
Maar dat geklungel had wel iets grappigs.
Hehe, dat had ik ook toen ik in Düsseldorf wasquote:Op maandag 17 december 2007 20:23 schreef JailBait.zip het volgende:
Ik was zaterdag even in Duitsland @ Dusseldorf. En daar hebben ze ook een Starbucks.
Kon het niet laten om even daar heen te gaan dus
1? Wel een stuk of 10. Köln, Berlijn, Frankfurt, München, Hamburg etc. hebben er ook een hoop.quote:Op maandag 17 december 2007 20:23 schreef JailBait.zip het volgende:
Ik was zaterdag even in Duitsland @ Dusseldorf. En daar hebben ze ook een Starbucks.
Kon het niet laten om even daar heen te gaan dus
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 17 december 2007 16:14 schreef speknek het volgende:
Afgelopen week bij de Coffee Company in Utrecht geweest. Was ook goed te pruimen, maar waar je bij de Starbucks voor drie euro tenminste nog een fikse bak krijgt, betaal je je hier dus al scheel voor een klein kopje.
Welnee, hoe kom je erbij. Straks doe je nog andere indrukken op.quote:Op maandag 17 december 2007 20:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is misschien een beetje té.
Dat wel, maar in Nederland zijjn we niet gewend om zoveel koffie in een keer te drinken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.
Op een NS station betaal je toch ook al vlot 1,75 euro ofzo voor een kleine DE-cappuccino. Voor pakweg een euro meer koop je bij SB een grande espresso of americano.
Starbucks is in verhouding tot de hoeveelheid dan niet eens zo gek duur, vergeleken bij de gemiddelde Nederlandse koffie op een station of in een horeca-gelegenheid.
Waarschijnlijk is SB in Nederland dan nog wel duur vergeleken bij in de States.
OMG, watvoor een retards heb je dan zeg.quote:Op maandag 17 december 2007 19:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, met veel dingen staan ze te klungelen. Er is daar ook personeel van buitenlandse Starbucks om ze te helpen
Reken maar 2 euro meer dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:24 schreef Leatherface het volgende:
Op een NS station betaal je toch ook al vlot 1,75 euro ofzo voor een kleine DE-cappuccino. Voor pakweg een euro meer koop je bij SB een grande espresso of americano.
2 á 3 weken geleden zat ik nog een aantal x bij de Starbucks in Beijing.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:25 schreef Hijacking het volgende:
in berlijn hebben ze er ook 2 zitten![]()
alleen jammer die hoge prijsen die je betaalt was 7,5 euro kwijt voor 2 bakken (oke 1 chocomelk en 1 hot toffee nut latte ) maar toch blijft het veel
Sydney ook. Elk treinstation zo ongeveerquote:Op maandag 17 december 2007 20:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
1? Wel een stuk of 10. Köln, Berlijn, Frankfurt, München, Hamburg etc. hebben er ook een hoop.
In steden als NY, LA, Londen, Tokyo, Seoul etc. zitten er wel honderden.
Dat is misschien een beetje té.
2!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:25 schreef Hijacking het volgende:
in berlijn hebben ze er ook 2 zitten![]()
alleen jammer die hoge prijsen die je betaalt was 7,5 euro kwijt voor 2 bakken (oke 1 chocomelk en 1 hot toffee nut latte ) maar toch blijft het veel
Omdat je er niet alleen maar koffie kunt kopen en in een organisatie moet meedraaien, lamlul. Ben je ooit bij een Starbucks geweest? Zoja, dan heb je niet goed gekeken.quote:Op zondag 6 januari 2008 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
WAAROM!?! MOET JE EEN CURSUS KOFFIE ZETTEN HEBBEN EN DAN OOK NOG IN HET BUITENLAND!?!
Jij bent zeker zo'n mega-getalenteerd iemand die meteen weet hoe alles in een bedrijf werkt? Niks inwerken, meteen weten hoe alles in elkaar steekt...quote:Op maandag 7 januari 2008 02:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik drink geen caffeïne en sowieso lust al geen koffie.
Daarnaast hoeven die lui echt niet meer doen dan koffie te zetten, al kunnen ze misschien je nog een inefficient broodje leveren met een gat in het midden.
En "in een organisatie moet draaien" is niets anders dan dat je met meerdere mensen werkt, kom op zeg, Het is echt niet meer dan koffie maken, denk maar echt niet dat de Starbucks veel interresanter is dan de fucking MacDonalds of de Burger King, alledrie de tenten bouwen hun klantenbasis op door de makkelijk geimponeerde klanten die praktisch gezien geen andere mening hebben dan de reclame dat zegt, of dat per tv, radio of mond tot mond is.
Interresant doen over een bak koffie, kom op zeg.
Kom jij toevallig oorspronkelijk uit Zeewolde?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 05:08 schreef r2dGeert het volgende:
Starbucks = niet okay.
Woon nu n tijdje in Sydney en hier wordt je er ook dood mee gegooid... alleen de ijskoffies gaan nog wel omdat het hier zo godse heet is de hele dag.
Je drinkt en lust geen koffie (en je bent waarschijnlijk nog nooit in een Starbucks geweest) en toch heb je dr een mening over?quote:Op maandag 7 januari 2008 02:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Daarnaast hoeven die lui echt niet meer doen dan koffie te zetten, al kunnen ze misschien je nog een inefficient broodje leveren met een gat in het midden.
En "in een organisatie moet draaien" is niets anders dan dat je met meerdere mensen werkt, kom op zeg, Het is echt niet meer dan koffie maken, denk maar echt niet dat de Starbucks veel interresanter is dan de fucking MacDonalds of de Burger King, alledrie de tenten bouwen hun klantenbasis op door de makkelijk geimponeerde klanten die praktisch gezien geen andere mening hebben dan de reclame dat zegt, of dat per tv, radio of mond tot mond is.
1 Frappucino graag.. Zonder koffie, wel met caramel smaak.quote:Op maandag 7 januari 2008 02:40 schreef OFfSprngr het volgende:
DUDE, HET IS KOFFIE ZETTEN!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:20 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n mega-getalenteerd iemand die meteen weet hoe alles in een bedrijf werkt? Niks inwerken, meteen weten hoe alles in elkaar steekt...
Omdat ik tegen multi-national bedrijven ben die klanten als herzenloze zombies hebben vergaard om een product dat volgens meningeen helemaal niet zo bijzonder is, waarom worden kinderen zo gestoord bij de MacDonalds want zo goed is het eten daar ook niet, Starbucks heeft ditzelfde hoogstwaarschijnlijk in volwassen opzicht gedaan, over de koffie zelf kan ik niet oordelen, maar gezien de hoge prijs en matige reacties van mensen en gezien hoe erg als hersenloze mongolen sommige mensen hier schreeuwen om uitgebuit te worden betwijfel ik ten zeerste of Starbucks wel zo'n koshere tent is.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:08 schreef Frankkk het volgende:
[..]
Je drinkt en lust geen koffie (en je bent waarschijnlijk nog nooit in een Starbucks geweest) en toch heb je dr een mening over?:')
Zonder koffie?, het is toch een koffie tent?.., daarnaast, is die frappupoep niet op koffie gebasseerd?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:17 schreef nikkie1985 het volgende:
[..]
1 Frappucino graag.. Zonder koffie, wel met caramel smaak.
Vertel maar, hoe maak je dit?
Er komt gigantisch veel meer bij kijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:44 schreef OFfSprngr het volgende:
DUDE, HET IS KOFFIE ZETTEN!
Er komt wel meer bij kijken hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:44 schreef OFfSprngr het volgende:
DUDE, HET IS KOFFIE ZETTEN!
Ah, meneer is dus Linux gebruiker in plaats van Windows. Of heb je toch stiekem het OS van die Amerikaanse multi-national die alle concurrentie uit de markt drukt op je PC staan?quote:Omdat ik tegen multi-national bedrijven ben die klanten als herzenloze zombies hebben vergaard om een product dat volgens meningeen helemaal niet zo bijzonder is
Het moge duidelijk zijn dat jij nog nooit bij een Starbucks bent geweest. En dan toch commentaar hebben, EN denken te weten dat je de zaak kunt runnen met alleen "koffie zetten".quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Zonder koffie?, het is toch een koffie tent?.., daarnaast, is die frappupoep niet op koffie gebasseerd?
Nee, jij bent vast een heel individuele denkerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Omdat ik tegen multi-national bedrijven ben die klanten als herzenloze zombies hebben vergaard om een product dat volgens meningeen helemaal niet zo bijzonder is, waarom worden kinderen zo gestoord bij de MacDonalds want zo goed is het eten daar ook niet, Starbucks heeft ditzelfde hoogstwaarschijnlijk in volwassen opzicht gedaan, over de koffie zelf kan ik niet oordelen, maar gezien de hoge prijs en matige reacties van mensen en gezien hoe erg als hersenloze mongolen sommige mensen hier schreeuwen om uitgebuit te worden betwijfel ik ten zeerste of Starbucks wel zo'n koshere tent is.
men hoeft er niet neerbuigend over te doen, maar dat overdreven gedoe hoeft van mij nou ook niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:40 schreef Frankkk het volgende:
[..]
Nee, jij bent vast een heel individuele denker
En nogmaals, uit je post blijkt wel dat je nog nooit in een SB geweest ben. Hoe de f**k kan er dan een mening over hebben? Dat is netzoiets als dat ik de patat van de Mac ga lopen afzeiken terwijl ik het nog nooit gegeten heb.
Hoi Mijnheer Frits,quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kom jij toevallig oorspronkelijk uit Zeewolde?
Vriend van me komt daar wel vandaan en zegt ook altijd godse voor veel dingen. En een andere gozer die ik ken, uit Zeewolde zegt dat ook. Daarom dacht ik hetquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:06 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Hoi Mijnheer Frits,
Neen, ik kom niet uit Zeewolde.
Groetjes,
r2dGeert
Coolquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:01 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik verzamel Starbucks-bekers. Ik heb er al 4, van Londen tot Chang Xuo (of zo). En dat terwijl ik nog nooit in een Starbucks ben geweest (allemaal gekregen) :-)
quote:Koffieoorlog op komst
Concurrentie wapent zich tegen expansie Starbucks
woensdag 9 januari 2008 om 20:04
AMSTERDAM - Nederland staat aan de vooravond van een koffieoorlog. Zowel megaketen Starbucks als de Italiaanse concurrent Lavazza hebben plannen voor flinke uitbreiding in Nederland. Lavazza begint een keten die tientallen winkels groot moet worden, Starbucks laat zich nog niet in de kaart kijken. De traditionele horecaondernemers probeert een graantje mee te pikken door meeneemkoffie te verkopen via loketten.
Door Jan Willem Navis
De gemiddeld drie bakkies troost die Nederlanders per dag drinken, nuttigen ze steeds vaker buiten de deur. Koffiezaken naar voorbeeld van Starbucks zijn in ons land een rage. Vorig jaar steeg de omzet in die branche met maar liefst 20 procent, tot 234 miljoen euro, blijkt uit de Foodservice Monitor die eergisteren werd gepresenteerd. Die stijging zet alleen maar door, denken de onderzoekers.
Spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |