Je kunt ook sterke koffies krijgen bij Starbucks.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:18 schreef nicoo het volgende:
slappe koffie
Ik kon 'm onlangs ook niet spottenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:12 schreef muissie het volgende:
ik heb vd zomer een uurtje of 8 op schiphol rond gelopen vanwege vertraging en ik heb het gewoon niet gezien hè. Zonde want ik had wel een lekker bakkie gelusten .
Sapjes, water.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:52 schreef nikkie1985 het volgende:
hebben ze ook iets( geen thee) voor mensen die geen koffie lusten?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kon 'm onlangs ook niet spotten
Er waren toch geruchten dat DE Starbucks heel veel geld toespeelt om maar uit het Nederlandse straatbeeld weg te blijven?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:13 schreef Slaapkopjes het volgende:
Maar aangezien ze nog niet de rechten hebben (naamrechten etc) zullen ze nog niet in de grote steden gaan zitten.
Ah...ik vloog vanaf Gate G dus dat kan een hoop verklarenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:34 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tussen T2 en T3, dat icoontje met 4 min. Daar zit ie![]()
Precies!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Valt mee hoorIn een goedkoop restaurant is de koffie inderdaad prut, maar juist daarom zijn zaken als Starbucks enorm populair geworden in de VS. Starbucks koffie is erg lekker, en kwalitatief erg goed!
Maar volgens mij hebben de meesten die iets tegen Starbucks hebben..... de koffie daar nog nooit geproefd. (Of hooguit alleen de House Blend).
Waarom zou je dan graag naar Starbucks gaan als je geen koffie lust? Omdat het 'tof' is ofzo? Of ga je ook speciaal naar de Mac om een salade en een flesje water te halen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:52 schreef nikkie1985 het volgende:
hebben ze ook iets( geen thee) voor mensen die geen koffie lusten?
ik ook niet, maar ook niet echt gekeken. Was al te laat voor mijn vlucht. Vertrok van F.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kon 'm onlangs ook niet spotten
nah gelul, Starbucks wil overal te wereld filialen hebben. Op mijn vraag wanneer ze naar Amsterdam komen werd er geantwoord "pretty soon" Probleem is dat Nederland gewoon een kleine markt is vergeleken met andere landen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:57 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Er waren toch geruchten dat DE Starbucks heel veel geld toespeelt om maar uit het Nederlandse straatbeeld weg te blijven?
Mwah, dat zijn landen als Zwitserland en Griekenland ook, daar zit ook Starbucks.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:15 schreef Slaapkopjes het volgende:
[..]
nah gelul, Starbucks wil overal te wereld filialen hebben. Op mijn vraag wanneer ze naar Amsterdam komen werd er geantwoord "pretty soon" Probleem is dat Nederland gewoon een kleine markt is vergeleken met andere landen.
16 miljoen mensen die koffie willen drinken ? een kleine markt ? tis een fucking koffie zaakquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:15 schreef Slaapkopjes het volgende:
[..]
nah gelul, Starbucks wil overal te wereld filialen hebben. Op mijn vraag wanneer ze naar Amsterdam komen werd er geantwoord "pretty soon" Probleem is dat Nederland gewoon een kleine markt is vergeleken met andere landen.
quote:Op maandag 5 november 2007 06:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Jeej, nog meer corporate multi-nationals in ons land die voor veelste veel geld rotzooi aanbieden.
Willen?, rot toch op, kijk eens naar dit topic, helft heeft nog nooit Starbucks geprobeerd en loopt nu al te zeiken dat er te weinig zaken zijn.quote:Op maandag 5 november 2007 12:28 schreef HeatWave het volgende:en ze dwingen je ook!!!!
Who cares man? McD en BK bestaan hier al jaren en nog nooit heeft iemand me gedwongen om er te eten en het lokale restuarantje er vlak naast bestaat ook nog steeds.
Als mensen Starbucks WILLEN moet het er toch gewoon komen?
Jeej, nog een nuttige reply.quote:Op maandag 5 november 2007 06:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Jeej, nog meer corporate multi-nationals in ons land die voor veelste veel geld rotzooi aanbieden.
quote:Op maandag 5 november 2007 16:26 schreef MikelenniuM het volgende:
Jeej, nog een nuttige reply.![]()
![]()
Je hoeft er niet heen en je hoeft dit topic ook niet te lezen...
Nee dat is een nuttige reply.quote:Op maandag 5 november 2007 12:27 schreef nikkie1985 het volgende:
Ik wil ook starbucks!!!
jemig, jij hebt ook écht een crass-mentaliteitquote:Op maandag 5 november 2007 06:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Nu nog meer die hopelijk volgen.quote:Op maandag 5 november 2007 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jemig, jij hebt ook écht een crass-mentaliteit![]()
Er staat in de planning van schiphol.nl dat ze iig 16,17 en 18 november open zijn tijdens t TOP weekend van Schiphol Plazaquote:Op maandag 5 november 2007 22:39 schreef Slaapkopjes het volgende:
De planning zegt 17 & 23 November de 2 nieuwe stores op schiphol open, maar ik vermoed dat dit niet gehaald wordt maar het is dichtbij
Deze zit er voor, dus iedereen kan heen. Volgens mijn collega zit ie bij de AH to go ergens achterin.? Ben zelf nog niet geweest .quote:Op donderdag 15 november 2007 16:33 schreef MikelenniuM het volgende:
Waar zit ie nu precies, voor of na de douane?
Oh, daar?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:46 schreef BobRooney het volgende:
Deze zit er voor, dus iedereen kan heen. Volgens mijn collega zit ie bij de AH to go ergens achterin.? Ben zelf nog niet geweest .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |