abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juli 2013 @ 18:26:58 #276
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_129299018
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 00:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die er ook werken? Dan voel ik mij niet meer alleen :P
Jep, ik werk er ook :P
~ Bonito La Risa ~
pi_130075578
Dat hok in Haarlem duurt ook lang.

Zou in Augustus open gaan, maar alleen de vloer ligt. :')
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:30:44 #278
381146 gelezwembroek
Driesje Driesje
pi_136866685
Er gaat ook een vestiging komen in Zwijndrecht op het station.

Bron: http://www.kantoorgebouwboris.nl/
pi_136867742
Wanneer in Brabant?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 19 februari 2014 @ 16:20:00 #280
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_136895937
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wanneer in Brabant?
Op station Den Bosch is er al een. Station Breda na de verbouwing (2015-2016) ook. En net over de provinciegrens in Meerkerk eentje langs de A27.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_136898601
Station Eindhoven ook
  woensdag 16 april 2014 @ 13:44:13 #282
16715 Mylene
*schatje*
pi_138940851
quote:
Hoofdkantoor Starbucks uit Nederland

De Amerikaanse koffieketen Starbucks verhuist eind dit jaar zijn Europees hoofdkantoor van Amsterdam naar Londen. Europese belastingen worden dan grotendeels in het Verenigd Koninkrijk betaald.

In het Verenigd Koninkrijk zijn verreweg de meeste Europese vestigingen, zegt directeur Kris Engskov. Bovendien lopen de Britten voor op innovatie en is concurrent Costa Coffee daar ook gevestigd.

De verhuizing heeft volgens Engskov niets te maken met de belastingkwestie die de keten vorig jaar in het Verenigd Koninkrijk een slechte naam gaf. Starbucks betaalde de afgelopen 15 jaar in het Koninkrijk alleen over 2007 belasting, voor de rest schreef het alleen maar rode cijfers. Volgens Britse politici en media sluisde de keten zijn winsten weg en maakte het een kunstmatig verlies.
bron

quote:
'Vertrek Starbucks uit Amsterdammoet wake-up call zijn'

Dat de Amerikaanse koffieketen Starbucks zijn Europese hoofdkantoor verplaatst van Amsterdam naar Londen moet een ,,wake-up call'' zijn voor de politiek.

Dat meldt de Amerikaanse Kamer van Koophandel in Nederland (AmCham) woensdag. 'De Nederlandse politiek springt lichtzinnig om met buitenlandse investeerders en dat is op termijn schadelijk voor de Nederlandse economie en voor de werkgelegenheid', zegt Patrick Mikkelsen, directeur van AmCham.

Het is volgens hem helemaal geen automatisme dat Amerikaanse bedrijven zich in Nederland vestigen of dat zij hier blijven. 'De concurrentie met vooral het Verenigd Koninkrijk is heel groot. Eerder maakte Philip Morris bekend een groot deel van zijn activiteiten in Nederland te staken en verplaatste chemieconcern Lyondell Basell zijn hoofdkantoor naar Londen', aldus Mikkelsen.

450.000 banen
Hij vindt het onbegrijpelijk dat politici beweren dat ons fiscale klimaat té aantrekkelijk is voor buitenlandse investeerders. 'Dat is een luxe die Nederland zich helemaal niet kan veroorloven', zegt de directeur. Amerikaanse bedrijven zijn volgens AmCham goed voor ongeveer 450.000 banen in Nederland. 'Het is zaak dat de Nederlandse overheid zich ervoor inzet om dat zo te houden. Nu zijn de Britten de lachende derde', aldus Mikkelsen.
bron
pi_138953885
Den Bosch is prima :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_138954735
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:30 schreef gelezwembroek het volgende:
Er gaat ook een vestiging komen in Zwijndrecht op het station.

Bron: http://www.kantoorgebouwboris.nl/
Ik zie niks over Starbucks?
  woensdag 16 april 2014 @ 21:40:53 #285
381146 gelezwembroek
Driesje Driesje
pi_138958378
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:29 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Is inderdaad aangepast. Het stond er wel.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 19:46:18 #287
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_145340427
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:20 schreef JDude het volgende:

[..]

Op station Den Bosch is er al een. Station Breda na de verbouwing (2015-2016) ook. En net over de provinciegrens in Meerkerk eentje langs de A27.
Herstel: in Breda is'ie nu een maand open. Het andere deel van het station dat nog gebouwd moet worden krijgt óók een kleine vestiging.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_145340653
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:29 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Die in Zwijndrecht gaat er geloof ik niet komen,althans het pand is allang verbouwd maar nog geen Starbucks :P
pi_145341796
quote:
Miguel Stigter van het bewonersplatform? Is dat geen acteur?
pi_155735214
quote:
Nederlanders krijgen extra koffie-shot

De Amerikaanse koffieketen Starbucks gaat haar assortiment aanpassen aan de Nederlandse voorkeur voor sterke koffie

Klanten van Starbucks betalen vanaf dinsdag niet meer voor een extra koffie shot. De Amerikaanse koffieketen gaat namelijk een extra shot espresso toevoegen aan alle op espresso gebaseerde drankjes, zo meldt Starbucks in een persbericht.

Starbucks heeft sinds de openingen van Nederlandse filialen gemerkt dat Nederlanders van een rijkere koffiesmaak houden. Vandaar dat de kosten voor extra espressoshots wordt afgeschaft. Klanten die tevreden waren met de bestaande dranken kunnen aangeven dat ze geen extra shot willen.

Starbucks opende in 2007 haar eerste Nederlandse vestiging op luchthaven Schiphol. Het Amerikaanse bedrijf is met circa 22.000 filialen wereldwijd de grootste koffieketen ter wereld.
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')