Er staat in de planning van schiphol.nl dat ze iig 16,17 en 18 november open zijn tijdens t TOP weekend van Schiphol Plazaquote:Op maandag 5 november 2007 22:39 schreef Slaapkopjes het volgende:
De planning zegt 17 & 23 November de 2 nieuwe stores op schiphol open, maar ik vermoed dat dit niet gehaald wordt maar het is dichtbij
Deze zit er voor, dus iedereen kan heen. Volgens mijn collega zit ie bij de AH to go ergens achterin.? Ben zelf nog niet geweest .quote:Op donderdag 15 november 2007 16:33 schreef MikelenniuM het volgende:
Waar zit ie nu precies, voor of na de douane?
Oh, daar?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:46 schreef BobRooney het volgende:
Deze zit er voor, dus iedereen kan heen. Volgens mijn collega zit ie bij de AH to go ergens achterin.? Ben zelf nog niet geweest .
Oh neee! Ik moet morgen naar Schiphol om mn vriendin af te halen, dan moet ik dus naar Schiphol, en dan ook nog eens bij de arrivals wachtenquote:Op vrijdag 16 november 2007 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Arrivals 4...en DAAAMN wat fijn
Goed bezig!quote:Op vrijdag 16 november 2007 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Arrivals 4...en DAAAMN wat fijn
Wallmart en nog meer fastfood ketensquote:Op maandag 5 november 2007 21:37 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nu nog meer die hopelijk volgen.
Wallmart is gewoon een supermarkt, niets boeiends.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Wallmart en nog meer fastfood ketens![]()
Wel met een flinke electronica en andere non-food meuk afdelingquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wallmart is gewoon een supermarkt, niets boeiends.
Gisteren waren ze open...quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik was er van de week en toen waren ze nog niet klaar. Dat was gisteren bedenk ik me. Hebben ze vrij rap gedaan dan
Gisteravond dan pas. Ik was er rond een uur of 17 en toen lagen de bouwmaterialen nog op de grondquote:
om 20.00 waren ze openquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gisteravond dan pas. Ik was er rond een uur of 17 en toen lagen de bouwmaterialen nog op de grond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |