abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55342707
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:29 schreef Leatherface het volgende:
Gisteren op Schiphol Plaza naar de SB geweest.

Kocht een Espresso Frappuccino. En warempel, hij was goed geblend. Een van de weinigen keer dat ik een frappuccino echt vond.

Personeel daar moet nog wel effe de fijne kneepjes van het vak leren, want er werd flink geklungeld bij het erop zetten van het dekseltje.
Hehe, met veel dingen staan ze te klungelen. Er is daar ook personeel van buitenlandse Starbucks om ze te helpen
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_55342971
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:07 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Hehe, met veel dingen staan ze te klungelen. Er is daar ook personeel van buitenlandse Starbucks om ze te helpen
Ik merkte het. Er werd een curieuze mix van Nederlands en Engels gesproken.

Maar dat geklungel had wel iets grappigs.
pi_55343122
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:18 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ik merkte het. Er werd een curieuze mix van Nederlands en Engels gesproken.

Maar dat geklungel had wel iets grappigs.
Ja vond ik ook. Werken wel aardige lui daar
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_55344579
Ik was zaterdag even in Duitsland @ Dusseldorf. En daar hebben ze ook een Starbucks.
Kon het niet laten om even daar heen te gaan dus
Because best things in life are illegal.
pi_55344696
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:23 schreef JailBait.zip het volgende:
Ik was zaterdag even in Duitsland @ Dusseldorf. En daar hebben ze ook een Starbucks.
Hehe, dat had ik ook toen ik in Düsseldorf was
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_55345143
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:23 schreef JailBait.zip het volgende:
1? Wel een stuk of 10. Köln, Berlijn, Frankfurt, München, Hamburg etc. hebben er ook een hoop.

In steden als NY, LA, Londen, Tokyo, Seoul etc. zitten er wel honderden.

Dat is misschien een beetje té.
pi_55354244
quote:
Op maandag 17 december 2007 16:14 schreef speknek het volgende:
Afgelopen week bij de Coffee Company in Utrecht geweest. Was ook goed te pruimen, maar waar je bij de Starbucks voor drie euro tenminste nog een fikse bak krijgt, betaal je je hier dus al scheel voor een klein kopje .
Daar heb je wel gelijk in.

Op een NS station betaal je toch ook al vlot 1,75 euro ofzo voor een kleine DE-cappuccino. Voor pakweg een euro meer koop je bij SB een grande espresso of americano.

Starbucks is in verhouding tot de hoeveelheid dan niet eens zo gek duur, vergeleken bij de gemiddelde Nederlandse koffie op een station of in een horeca-gelegenheid.

Waarschijnlijk is SB in Nederland dan nog wel duur vergeleken bij in de States.
pi_55354425
Na twee voor iedereen toegankelijke vestigingen mocht de TT trouwens wel eens worden aangepast naar Starbucks in Nederland.
  dinsdag 18 december 2007 @ 10:25:31 #259
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_55355413
in berlijn hebben ze er ook 2 zitten
alleen jammer die hoge prijsen die je betaalt was 7,5 euro kwijt voor 2 bakken (oke 1 chocomelk en 1 hot toffee nut latte ) maar toch blijft het veel
happen naar de baas
pi_55355475
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:42 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Welnee, hoe kom je erbij. Straks doe je nog andere indrukken op.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:09:09 #261
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_55357777
Heb koffie gedronken bij starbucks, en alle andere gelijksoortige koffieshops, maar de kwaliteit valt vaak tegen, zeker als je kijkt wat je ervoor betaalt.
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
pi_55358284
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 09:24 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in.

Op een NS station betaal je toch ook al vlot 1,75 euro ofzo voor een kleine DE-cappuccino. Voor pakweg een euro meer koop je bij SB een grande espresso of americano.

Starbucks is in verhouding tot de hoeveelheid dan niet eens zo gek duur, vergeleken bij de gemiddelde Nederlandse koffie op een station of in een horeca-gelegenheid.

Waarschijnlijk is SB in Nederland dan nog wel duur vergeleken bij in de States.
Dat wel, maar in Nederland zijjn we niet gewend om zoveel koffie in een keer te drinken.

Ik houd er zelf juist wel van
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  dinsdag 18 december 2007 @ 12:49:17 #263
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_55358662
quote:
Op maandag 17 december 2007 19:07 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

OMG, watvoor een retards heb je dan zeg.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_55362110
in Lyon is er ook een geopend. men hangt met de benen buiten en zelfs wanneer je binnen zit, krijg je ook een kartonnen beker
  dinsdag 18 december 2007 @ 15:25:08 #265
181657 LordNemephis
computer says no
pi_55362660
Gister op Schiphol bij Starbucks geweest maar doe mij maar koffie uit mijn eigen koffiezet-apparaat
en dan zó sterk dat je lepeltje bijna oplost
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  zondag 6 januari 2008 @ 00:47:31 #266
8369 speknek
Another day another slay
pi_55813891
Toen ik vorige week op vakantie ging ben ik nog even langs de Starbucks gegaan op Schiphol, maar godverdetering, wat een Nederlandse prijzen zeg! . Als ze dit volhouden als het geintroduceerd wordt, zul je me er niet heel vaak aantreffen...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 6 januari 2008 @ 00:48:51 #267
8369 speknek
Another day another slay
pi_55813925
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 09:24 schreef Leatherface het volgende:
Reken maar 2 euro meer dus .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 6 januari 2008 @ 02:08:26 #268
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55815703
Ik heb met één van de dames gesproken die d'r werkte. Ze hebben een week intern in Londen gezeten voor een cursus etc etc.

En dan nog steeds zo klungelen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 6 januari 2008 @ 02:10:10 #269
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_55815734
D'r zijn er trouwens twee open op schiphol hè. Voor de douane.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 6 januari 2008 @ 02:21:39 #270
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_55815926
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 10:25 schreef Hijacking het volgende:
alleen jammer die hoge prijsen die je betaalt was 7,5 euro kwijt voor 2 bakken (oke 1 chocomelk en 1 hot toffee nut latte ) maar toch blijft het veel
2 á 3 weken geleden zat ik nog een aantal x bij de Starbucks in Beijing. Weet niet hoeveel het kostte, maar zal vast niet veel zijn geweest.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 6 januari 2008 @ 02:52:35 #271
117776 OFfSprngr
pi_55816279
WAAROM!?! MOET JE EEN CURSUS KOFFIE ZETTEN HEBBEN EN DAN OOK NOG IN HET BUITENLAND!?!
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_55819312
Ohh, die bij hal 4 is echt geniaal
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  zondag 6 januari 2008 @ 12:23:52 #273
67174 Dos37
Come on Twente
pi_55819893
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:42 schreef Leatherface het volgende:

[..]

1? Wel een stuk of 10. Köln, Berlijn, Frankfurt, München, Hamburg etc. hebben er ook een hoop.

In steden als NY, LA, Londen, Tokyo, Seoul etc. zitten er wel honderden.

Sydney ook. Elk treinstation zo ongeveer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_55819937
starbucks mag er inderdaad wezen
pi_55821558
Vorige week ook geweest en was prima te doen
pi_55830005
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 10:25 schreef Hijacking het volgende:
2! x 5
  zondag 6 januari 2008 @ 23:41:08 #277
75556 erkel
back from Dagestan
pi_55836516
quote:
Op zondag 6 januari 2008 02:52 schreef OFfSprngr het volgende:
WAAROM!?! MOET JE EEN CURSUS KOFFIE ZETTEN HEBBEN EN DAN OOK NOG IN HET BUITENLAND!?!
Omdat je er niet alleen maar koffie kunt kopen en in een organisatie moet meedraaien, lamlul. Ben je ooit bij een Starbucks geweest? Zoja, dan heb je niet goed gekeken.
Weisst
  maandag 7 januari 2008 @ 02:40:40 #278
117776 OFfSprngr
pi_55839173
Ik drink geen caffeïne en sowieso lust al geen koffie.

Daarnaast hoeven die lui echt niet meer doen dan koffie te zetten, al kunnen ze misschien je nog een inefficient broodje leveren met een gat in het midden.

En "in een organisatie moet draaien" is niets anders dan dat je met meerdere mensen werkt, kom op zeg, Het is echt niet meer dan koffie maken, denk maar echt niet dat de Starbucks veel interresanter is dan de fucking MacDonalds of de Burger King, alledrie de tenten bouwen hun klantenbasis op door de makkelijk geimponeerde klanten die praktisch gezien geen andere mening hebben dan de reclame dat zegt, of dat per tv, radio of mond tot mond is.

Interresant doen over een bak koffie, kom op zeg.
.
.
pi_55845411
Je drinkt geen koffie
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 7 januari 2008 @ 13:40:49 #280
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_55846336
Starbucks in Wuxi (China, bij Shanghai in de buurt), was ook erg goed

Onbetaalbaar voor die Chinezen daar en zelfs duur voor een Nederlander! Maar ja, Starbucks is nou eenmaal duur, ook in de States (Wel de beste koffie van de states vind ik...en met de gunstige dollar maakt't ook niet zoveel meer uit )
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_55864797
Starbucks = niet okay.

Woon nu n tijdje in Sydney en hier wordt je er ook dood mee gegooid... alleen de ijskoffies gaan nog wel omdat het hier zo godse heet is de hele dag.
Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_55866186
quote:
Op maandag 7 januari 2008 02:40 schreef OFfSprngr het volgende:

Daarnaast hoeven die lui echt niet meer doen dan koffie te zetten, al kunnen ze misschien je nog een inefficient broodje leveren met een gat in het midden.

En "in een organisatie moet draaien" is niets anders dan dat je met meerdere mensen werkt, kom op zeg, Het is echt niet meer dan koffie maken, denk maar echt niet dat de Starbucks veel interresanter is dan de fucking MacDonalds of de Burger King, alledrie de tenten bouwen hun klantenbasis op door de makkelijk geimponeerde klanten die praktisch gezien geen andere mening hebben dan de reclame dat zegt, of dat per tv, radio of mond tot mond is.

Jij bent zeker zo'n mega-getalenteerd iemand die meteen weet hoe alles in een bedrijf werkt? Niks inwerken, meteen weten hoe alles in elkaar steekt...
pi_55866845
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 05:08 schreef r2dGeert het volgende:
Starbucks = niet okay.

Woon nu n tijdje in Sydney en hier wordt je er ook dood mee gegooid... alleen de ijskoffies gaan nog wel omdat het hier zo godse heet is de hele dag.
Kom jij toevallig oorspronkelijk uit Zeewolde?
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_55872674
quote:

Je drinkt en lust geen koffie (en je bent waarschijnlijk nog nooit in een Starbucks geweest) en toch heb je dr een mening over? :')
pi_55874511
quote:

1 Frappucino graag.. Zonder koffie, wel met caramel smaak.
Vertel maar, hoe maak je dit?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 15:22:37 #286
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_55874651
Morgen wel lekker Cinnamon Dolce Late
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 8 januari 2008 @ 17:44:40 #287
117776 OFfSprngr
pi_55878114
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 09:20 schreef MikelenniuM het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo'n mega-getalenteerd iemand die meteen weet hoe alles in een bedrijf werkt? Niks inwerken, meteen weten hoe alles in elkaar steekt...
DUDE, HET IS KOFFIE ZETTEN!
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:08 schreef Frankkk het volgende:

[..]

Je drinkt en lust geen koffie (en je bent waarschijnlijk nog nooit in een Starbucks geweest) en toch heb je dr een mening over? :')
Omdat ik tegen multi-national bedrijven ben die klanten als herzenloze zombies hebben vergaard om een product dat volgens meningeen helemaal niet zo bijzonder is, waarom worden kinderen zo gestoord bij de MacDonalds want zo goed is het eten daar ook niet, Starbucks heeft ditzelfde hoogstwaarschijnlijk in volwassen opzicht gedaan, over de koffie zelf kan ik niet oordelen, maar gezien de hoge prijs en matige reacties van mensen en gezien hoe erg als hersenloze mongolen sommige mensen hier schreeuwen om uitgebuit te worden betwijfel ik ten zeerste of Starbucks wel zo'n koshere tent is.
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:17 schreef nikkie1985 het volgende:

[..]

1 Frappucino graag.. Zonder koffie, wel met caramel smaak.
Vertel maar, hoe maak je dit?
Zonder koffie?, het is toch een koffie tent?.., daarnaast, is die frappupoep niet op koffie gebasseerd?
.
.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 17:49:01 #288
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_55878232
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 17:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Er komt gigantisch veel meer bij kijken.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_55878324
Mijn vader vliegt vrijdag ochtend. :-)

Starbucks (L). Moet er altijd even naar binnen als ik bij de famillie in Barcelona ben!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 17:53:17 #290
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55878365
quote:
Er komt wel meer bij kijken hoor Je hebt zeker nog nooit voor een Starbucks prijslijst gestaan. Ze kunnen van alles combineren, alles heeft bepaalde volgordes, etc..... en zo'n cursus is dus niet voor alleen koffie zetten, maar ook over hoe het bedrijf in elkaar steekt, kassabediening, hoe om te gaan met lastige klanten, hygiëne, wat wettelijk wel/niet mag, etc....

Dat soort cursussen zijn bij enorm veel bedrijven (en niet alleen Amerikaanse hoor) gewoon de normaalste zaak van de wereld.
quote:
Omdat ik tegen multi-national bedrijven ben die klanten als herzenloze zombies hebben vergaard om een product dat volgens meningeen helemaal niet zo bijzonder is
Ah, meneer is dus Linux gebruiker in plaats van Windows. Of heb je toch stiekem het OS van die Amerikaanse multi-national die alle concurrentie uit de markt drukt op je PC staan?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 8 januari 2008 @ 17:54:34 #291
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_55878396
quote:
Zonder koffie?, het is toch een koffie tent?.., daarnaast, is die frappupoep niet op koffie gebasseerd?
Het moge duidelijk zijn dat jij nog nooit bij een Starbucks bent geweest. En dan toch commentaar hebben, EN denken te weten dat je de zaak kunt runnen met alleen "koffie zetten".

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2008 @ 19:12:11 #292
88815 The_Emotion
98.3
pi_55880221
Als zo'n tent om de hoek geopend word, zal ik er niet dagelijks in duiken, koffie drinken doe ik thuis wel.
Maar ik moet wel zeggen dat Starbucks wel lekkere koffie heeft
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_55880916
quote:

Omdat ik tegen multi-national bedrijven ben die klanten als herzenloze zombies hebben vergaard om een product dat volgens meningeen helemaal niet zo bijzonder is, waarom worden kinderen zo gestoord bij de MacDonalds want zo goed is het eten daar ook niet, Starbucks heeft ditzelfde hoogstwaarschijnlijk in volwassen opzicht gedaan, over de koffie zelf kan ik niet oordelen, maar gezien de hoge prijs en matige reacties van mensen en gezien hoe erg als hersenloze mongolen sommige mensen hier schreeuwen om uitgebuit te worden betwijfel ik ten zeerste of Starbucks wel zo'n koshere tent is.
Nee, jij bent vast een heel individuele denker
En nogmaals, uit je post blijkt wel dat je nog nooit in een SB geweest ben. Hoe de f**k kan er dan een mening over hebben? Dat is netzoiets als dat ik de patat van de Mac ga lopen afzeiken terwijl ik het nog nooit gegeten heb.
pi_55881582
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 19:40 schreef Frankkk het volgende:

[..]

Nee, jij bent vast een heel individuele denker
En nogmaals, uit je post blijkt wel dat je nog nooit in een SB geweest ben. Hoe de f**k kan er dan een mening over hebben? Dat is netzoiets als dat ik de patat van de Mac ga lopen afzeiken terwijl ik het nog nooit gegeten heb.
men hoeft er niet neerbuigend over te doen, maar dat overdreven gedoe hoeft van mij nou ook niet.
(sowieso: kritiek hebben op mensen die wel werken )

ik heb laatst koffie gehaald om te kunnen oordelen, ik zal niet zeggen dat het vies is maar het geld vind ik het niet waard.
pi_55886518
En het keten blijft internationaal als kool groeien.

Dit jaar wil het weer zijn intrede doen in een stuk of 12 nieuwe landen.
pi_55886658
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 09:57 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Kom jij toevallig oorspronkelijk uit Zeewolde?
Hoi Mijnheer Frits,

Neen, ik kom niet uit Zeewolde.

Groetjes,
r2dGeert
Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com
pi_55886730
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:06 schreef r2dGeert het volgende:

[..]

Hoi Mijnheer Frits,

Neen, ik kom niet uit Zeewolde.

Groetjes,
r2dGeert
Vriend van me komt daar wel vandaan en zegt ook altijd godse voor veel dingen. En een andere gozer die ik ken, uit Zeewolde zegt dat ook. Daarom dacht ik het
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  woensdag 9 januari 2008 @ 00:01:14 #298
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_55888159
Ik verzamel Starbucks-bekers. Ik heb er al 4, van Londen tot Chang Xuo (of zo). En dat terwijl ik nog nooit in een Starbucks ben geweest (allemaal gekregen) :-)
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_55888520
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:01 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik verzamel Starbucks-bekers. Ik heb er al 4, van Londen tot Chang Xuo (of zo). En dat terwijl ik nog nooit in een Starbucks ben geweest (allemaal gekregen) :-)
Cool

Ik wil er ook wel een, maar die dingen zijn stervensduur
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_56057758
En Starbucks gaat naar het zich laat aanzien uitbreiden in Nederland:
quote:
Koffieoorlog op komst
Concurrentie wapent zich tegen expansie Starbucks

woensdag 9 januari 2008 om 20:04

AMSTERDAM - Nederland staat aan de vooravond van een koffieoorlog. Zowel megaketen Starbucks als de Italiaanse concurrent Lavazza hebben plannen voor flinke uitbreiding in Nederland. Lavazza begint een keten die tientallen winkels groot moet worden, Starbucks laat zich nog niet in de kaart kijken. De traditionele horecaondernemers probeert een graantje mee te pikken door meeneemkoffie te verkopen via loketten.

Door Jan Willem Navis

De gemiddeld drie bakkies troost die Nederlanders per dag drinken, nuttigen ze steeds vaker buiten de deur. Koffiezaken naar voorbeeld van Starbucks zijn in ons land een rage. Vorig jaar steeg de omzet in die branche met maar liefst 20 procent, tot 234 miljoen euro, blijkt uit de Foodservice Monitor die eergisteren werd gepresenteerd. Die stijging zet alleen maar door, denken de onderzoekers.

Spits
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')