Hehe, met veel dingen staan ze te klungelen. Er is daar ook personeel van buitenlandse Starbucks om ze te helpenquote:Op maandag 17 december 2007 18:29 schreef Leatherface het volgende:
Gisteren op Schiphol Plaza naar de SB geweest.
Kocht een Espresso Frappuccino. En warempel, hij was goed geblend. Een van de weinigen keer dat ik een frappuccino echtvond.
Personeel daar moet nog wel effe de fijne kneepjes van het vak leren, want er werd flink geklungeld bij het erop zetten van het dekseltje.
Ik merkte het. Er werd een curieuze mix van Nederlands en Engels gesproken.quote:Op maandag 17 december 2007 19:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, met veel dingen staan ze te klungelen. Er is daar ook personeel van buitenlandse Starbucks om ze te helpen
Ja vond ik ook. Werken wel aardige lui daarquote:Op maandag 17 december 2007 19:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik merkte het. Er werd een curieuze mix van Nederlands en Engels gesproken.
Maar dat geklungel had wel iets grappigs.
Hehe, dat had ik ook toen ik in Düsseldorf wasquote:Op maandag 17 december 2007 20:23 schreef JailBait.zip het volgende:
Ik was zaterdag even in Duitsland @ Dusseldorf. En daar hebben ze ook een Starbucks.
Kon het niet laten om even daar heen te gaan dus
1? Wel een stuk of 10. Köln, Berlijn, Frankfurt, München, Hamburg etc. hebben er ook een hoop.quote:Op maandag 17 december 2007 20:23 schreef JailBait.zip het volgende:
Ik was zaterdag even in Duitsland @ Dusseldorf. En daar hebben ze ook een Starbucks.
Kon het niet laten om even daar heen te gaan dus
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 17 december 2007 16:14 schreef speknek het volgende:
Afgelopen week bij de Coffee Company in Utrecht geweest. Was ook goed te pruimen, maar waar je bij de Starbucks voor drie euro tenminste nog een fikse bak krijgt, betaal je je hier dus al scheel voor een klein kopje.
Welnee, hoe kom je erbij. Straks doe je nog andere indrukken op.quote:Op maandag 17 december 2007 20:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is misschien een beetje té.
Dat wel, maar in Nederland zijjn we niet gewend om zoveel koffie in een keer te drinken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:24 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.
Op een NS station betaal je toch ook al vlot 1,75 euro ofzo voor een kleine DE-cappuccino. Voor pakweg een euro meer koop je bij SB een grande espresso of americano.
Starbucks is in verhouding tot de hoeveelheid dan niet eens zo gek duur, vergeleken bij de gemiddelde Nederlandse koffie op een station of in een horeca-gelegenheid.
Waarschijnlijk is SB in Nederland dan nog wel duur vergeleken bij in de States.
OMG, watvoor een retards heb je dan zeg.quote:Op maandag 17 december 2007 19:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, met veel dingen staan ze te klungelen. Er is daar ook personeel van buitenlandse Starbucks om ze te helpen
Reken maar 2 euro meer dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:24 schreef Leatherface het volgende:
Op een NS station betaal je toch ook al vlot 1,75 euro ofzo voor een kleine DE-cappuccino. Voor pakweg een euro meer koop je bij SB een grande espresso of americano.
2 á 3 weken geleden zat ik nog een aantal x bij de Starbucks in Beijing.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:25 schreef Hijacking het volgende:
in berlijn hebben ze er ook 2 zitten![]()
alleen jammer die hoge prijsen die je betaalt was 7,5 euro kwijt voor 2 bakken (oke 1 chocomelk en 1 hot toffee nut latte ) maar toch blijft het veel
Sydney ook. Elk treinstation zo ongeveerquote:Op maandag 17 december 2007 20:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
1? Wel een stuk of 10. Köln, Berlijn, Frankfurt, München, Hamburg etc. hebben er ook een hoop.
In steden als NY, LA, Londen, Tokyo, Seoul etc. zitten er wel honderden.
Dat is misschien een beetje té.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |