Aha helderquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
om 20.00 waren ze opende bouwmaterialen waren voor het podium naast Starbucks
Wie gaat er eigenlijk optreden?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
om 20.00 waren ze opende bouwmaterialen waren voor het podium naast Starbucks
De meeste mensen komen ook niet voor een kopje koffie met melk en suiker.quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:08 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat een gemarkete hype is het trouwens om een beetje zwart/bruin spul met caffeïne.
Ga bier drinken of zo.
Amsterdam-mok is 12¤quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Weet iemand of ze bij de Schiphol Starbucks ook mokken e.d. verkopen? Een vriendin van mij is helemaal Starbucksfan en dat zou wel een leuk kerstkado zijn.
Omdat marketing een slecht product beter doet verkopen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:06 schreef reem het volgende:
Ik heb ze in Argentinie nog niet gezien. Maargoed, waarom zou je een drie euro kostende bak slootwater naar binnen werken als je voor omgerekd nog geen eurootje een heerlijke "café cortado" kan drinken
Zo dan!quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:12 schreef BobRooney het volgende:
[..]
John Williams van CallTv stond prijzen uit te delen![]()
dan wacht je een flinke teleurstelling vrees ik..als ik alleen al in de VS of Canada kijk betaal je voor een Frappachino (grootste van 3 formaten) toch al snel een euro of 6,7 omgerekend..quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:25 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb bij de Starbucks in Japan eigenlijk helemaal geen koffie op. Wel enorme ijsjes (Frappucino's?) voor omgerekend een euro of 2, 3. Ik neem aan dat de prijzen internationaal zijn? Of wacht me nu een teleurstelling?
Geniet ervan. Ik drink nog een bak koffie die er níet uitziet alsof er net een diebates-patient in mijn kopje heeft gekotst.quote:Op zondag 18 november 2007 11:13 schreef BoJo het volgende:
* BoJo giet een doppio espresso macchiato met karamel het Starbucks topic in.
[ afbeelding ]
zeikerdquote:Op zondag 18 november 2007 22:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Geniet ervan. Ik drink nog een bak koffie die er níet uitziet alsof er net een diebates-patient in mijn kopje heeft gekotst.
quote:Op zondag 18 november 2007 22:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Geniet ervan. Ik drink nog een bak koffie die er níet uitziet alsof er net een diebates-patient in mijn kopje heeft gekotst.
Waar zit de derde dan? Ik ken alleen deze nieuwe en die ene achter de douanequote:Op zondag 18 november 2007 17:30 schreef Fukjoeman het volgende:
Alle restaurants op schiphol zijn toch redelijk duur? Starbucks lijkt me juist chill gewoon in de stad, even relaxt kopje koffie en weer verder.
Toch interessant om te zien wat marketing kan doen. 3 restaurants op een vliegveld en waarschijnlijk loopt het ook als een trein.
Zitten er twee op schiphol plaza.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar zit de derde dan? Ik ken alleen deze nieuwe en die ene achter de douane beveiliging/ paspoortcontrole:7
Maar volgens mij is er pas eentje open.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zitten er twee op schiphol plaza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |