Mooi, dan hebben we er hier ook geen last vanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:52 schreef P8 het volgende:
[..]
omdat ik al een DE cafe heb.
En ik post niet een vervolg op dit topi
quote:Starbucks komt naar Nederland
quote:Vanaf 25 juni dus op Schiphol (achter de douane)
handig, da's maar 200km... voorlopig toch nog zelf maar koffie zetten danquote:Vanaf 25 juni dus op Schiphol
Dat is balenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
En wie vertrekt op 24 juni van Schiphol...
In Heerhugowaard heb je al een Starbucks.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:21 schreef LadyBugLydia het volgende:Starbucks coffee!
Ik ga vaker vliegen!
Nee, senseo is gewoon makkelijk. Het is een stuk relaxeder om even water in een reservoir te gieten, 1 pad in de houder te gooien en huptakee, ik heb een bakkie koffie.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:39 schreef omapietje het volgende:
Zo overrated dat starbucks , echt een hype net als die senseo shit !
Gewoon een kopje zwarte zelf gezette koffie smaakt gewoon het beste.
waar in heerhugowaard dan? google geeft niets...quote:Op zondag 17 juni 2007 18:36 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
In Heerhugowaard heb je al een Starbucks.
Scheelt je weer vliegtickets:P
LoL waarom wist ik dat nie?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:36 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
In Heerhugowaard heb je al een Starbucks.
Scheelt je weer vliegtickets![]()
Believe mequote:Op zondag 17 juni 2007 18:46 schreef Koffielurk01 het volgende:
Koffie zoals koffie bedoeld is... zwart.
Maareh starbucks lijkt me ook niks eigelijk, vooral omdat die Amerikanen niet weten wat lekkere koffie is
Zo goed vind ik het niet, het is gewoon, koffie, niets meer niets minder. Typisch gevalletje van overhypen.quote:
Venti-caramel-frappucino-with-3 shots-no whipquote:Op zondag 17 juni 2007 18:40 schreef Tware het volgende:
Starbucks
erg slappe koffie. Je moet er misschien frappecino halen; maar de koffie daar is nog slapper dan een slechte automaatkoffie...
Weet niet waar jij starbucks hebt gedronken *ik in NYC, San Francisco, London*quote:Op zondag 17 juni 2007 18:51 schreef Redux het volgende:
[..]
Zo goed vind ik het niet, het is gewoon, koffie, niets meer niets minder. Typisch gevalletje van overhypen.
Los Angeles, Las Vegas, San Francisco. En het was gewoon koffie. M'n senseo met kanis&grunnik smaakt lekkerder.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:55 schreef LadyBugLydia het volgende:
Weet niet waar jij starbucks hebt gedronken *ik in NYC, San Francisco, London*
En hij is overal verschillend. Maar ik heb nergens zulke lekkere koffie gedronken als daar.![]()
Ik heb het in Tampa Bay, Miami en Las Vegas gedronken.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:55 schreef LadyBugLydia het volgende:
[..]
Weet niet waar jij starbucks hebt gedronken *ik in NYC, San Francisco, London*
En hij is overal verschillend. Maar ik heb nergens zulke lekkere koffie gedronken als daar.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:56 schreef Koffielurk01 het volgende:
Als het net zo geweldig is als de koffie bij de MC
Dat is raar, ik kan ook niks vinden.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
waar in heerhugowaard dan? google geeft niets...
En als je het dan hebt... vergeet ons dan nietquote:Op zondag 17 juni 2007 21:13 schreef Queen_Minny het volgende:
Ik zal aan hem vragen of ie t adres wilt opschrijven voor me.![]()
Eerste (voor het publiek geopend) Starbucks in Nederland opent op 25 juni zijn deuren op Schiphol.quote:Op maandag 18 juni 2007 08:08 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
En als je het dan hebt... vergeet ons dan niet![]()
Bron: http://www.michielveenstr(...)Heaven+in+the+makingquote:Door een "silent" agreement tussen Douwe Egberts en Starbucks is Starbucks tot op heden niet in Nederland verschenen. Ze zitten in het Nike kantoor omdat daar veel Amerikanen wonen, en ze komen op schiphol (achter de douane) omdat dat officieel geen onderdeel is van het land "nederland". De druk op Starbucks wordt, door de naam en grote belangstelling vanuit nederland, wel steeds groter. En het is dan ook nog maar een kwestie van tijd voordat DE bezwijkt en Starbucks toelaat tot de nederlandse consumentenmarkt.!
Maar vlieg je ook van de goede pier is dan de vraag? Weet iemand achter welke paspoortcontrole ie zit (dus bij welke vertrekhal...)?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bijna zover!
[afbeelding]
[..]
En ik ga 26 juni vliegen
Costa Coffee for the l0llerwinquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:01 schreef Bismarck het volgende:
Starbucks is overrated. Ik zie liever dat onderstaande merken (meer) vestigingen in Nederland openen.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat DE snel bezwijkt, ik wil Starbucks chocolademelk.quote:Door een "silent" agreement tussen Douwe Egberts en Starbucks is Starbucks tot op heden niet in Nederland verschenen. Ze zitten in het Nike kantoor omdat daar veel Amerikanen wonen, en ze komen op schiphol (achter de douane) omdat dat officieel geen onderdeel is van het land "nederland". De druk op Starbucks wordt, door de naam en grote belangstelling vanuit nederland, wel steeds groter. En het is dan ook nog maar een kwestie van tijd voordat DE bezwijkt en Starbucks toelaat tot de nederlandse consumentenmarkt.!
Vertrekhal 1. Ik ga naar Slovenië dus moet als t goed is wel erlangs.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:08 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Maar vlieg je ook van de goede pier is dan de vraag? Weet iemand achter welke paspoortcontrole ie zit (dus bij welke vertrekhal...)?
Valt mee hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 18:46 schreef Koffielurk01 het volgende:
Maareh starbucks lijkt me ook niks eigelijk, vooral omdat die Amerikanen niet weten wat lekkere koffie is
Dat zal denk ik de voornaamste reden zijn waarom het in Nederland niet zal gaan werken. De koffie zelf is niet eens echt duur, maar om nou 4 euro neer te tellen voor een double-chocolate-mocha-frappucino met slagroom is denk ik voor de gemiddelde Nederlander toch teveel van het goede.quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*heeft de prijzen gezien*
Helaas voor jou niet...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vertrekhal 1. Ik ga naar Slovenië dus moet als t goed is wel erlangs.
Neem aan dat je met Adria airways vliegt? Want die zitten in vertrekhal 3...quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En hoe weet je nu al dat ik daar niet kom? Je kan toch bij 1 door paspoortcontrole en dan naar Vertrek 2 & 3?
Weet ff niet meer waar je ticket wordt gechecked, bij 1 of 2. Zal wel ff kijken voor je.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben wel eens eerder via 1 gegaan kan ik me herinneren toen k bij 2 moest zijn.. mm weird.
boeiend, gewoon een blokkie omlopen, dat doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 02:32 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Helaas voor jou niet...
Alleen als je vanaf gates B,C,D59 t/m 87 vertrekt dan kom je er wel langs.
Klein zoals Mc Donalds klein? 0,4 liter?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Prijzen:
een kleine beker kost +/- 4,50 euro
middel tussen 4,50 - 5,50 euro
groot tussen 5,00 - 6,50
De prijzen varieren, ligt eraan wat voor soort koffie of frappuccino je neemt en of je siroop/slagroom erbij wilt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Prijzen:
een kleine beker kost +/- 4,50 euro 2,00
middel tussen 4,50 - 5,50 euro 2,80
groot tussen 5,00 - 6,50 3,50
Tall (=klein) 354 mlquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:39 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Klein zoals Mc Donalds klein? 0,4 liter?
quote:Op maandag 25 juni 2007 16:11 schreef Leatherface het volgende:
Hoeveel mensen hebben die petitie ondertussen eigenlijk getekend?
Afzetterijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Prijzen:
een kleine beker kost +/- 4,50 euro
middel tussen 4,50 - 5,50 euro
groot tussen 5,00 - 6,50
Je hoeft dit topic niet te lezen en je hóéft niet te reageren. Wat mij betreft ga je ook niet naar Starbucks als je er een hekel aan hebt, maar ga alsjeblieft ergens anders zeurenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:17 schreef Jansman het volgende:
[..]
Never mind that, waar is de petitie voor mensen die Starbucks NIET in nederland willen?
Die had ik een tijdje terug in D'dorf.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:28 schreef Public_NME het volgende:
Ik had vandeweek in Glasgow een heerlijke Banana Java chip frappucino, die was nieuw maar die is echt lekker!
Nah, ik nam hem in de middag. Het is bijna hetzelfde als een ijsje dan, heeft niet echt veel met koffie maken hehe.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die had ik een tijdje terug in D'dorf.
Viel tegen, beetje te zoet naar mijn smaak
Behalve dan dat er cafeïne in zitquote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef Public_NME het volgende:
Nah, ik nam hem in de middag. Het is bijna hetzelfde als een ijsje dan, heeft niet echt veel met koffie maken hehe.
Je kan ze toch ook cafeinevrij krijgen?quote:
Cafeine vrije koffie, defeats the purpose lolquote:Op maandag 25 juni 2007 22:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook cafeinevrij krijgen?
Wat denk je dat ze aan Schiphol moeten betalen aan huur? Schiphol is zo'n beetje het duurste plek m2 om te huren in NL.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:14 schreef Dos37 het volgende:
WTF die prijzen. Maarja voor 1x ik word er ook geen vaste klant.
Maar met iets 160.000 mensen per dag die er langs komen mag je niet klagen over een gebrek aan (potentiële) klanten...quote:Op maandag 25 juni 2007 23:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze aan Schiphol moeten betalen aan huur? Schiphol is zo'n beetje het duurste plek m2 om te huren in NL.
quote:Op maandag 25 juni 2007 22:07 schreef maartena het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit met zulke prijzen aanslaat in Nederland..... maar daar moet dan wel bij gezegd worden dat deze Starbucks achter de douane Marechaussee zit, en daar kunnen ze natuurlijk vragen wat ze willen, want er is toch geen andere Starbucks, en de Douwe Egberts van een terminal verderop is ook duur.
Alsnog zijn er bedrijven/ winkels die het niet redden op Schiphol.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Maar met iets 160.000 mensen per dag die er langs komen mag je niet klagen over een gebrek aan (potentiële) klanten...
Ja, maar koffie is heel mainstream. Koffie is de meest verhandelde commodity in de wereld, na olie uiteraard.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Alsnog zijn er bedrijven/ winkels die het niet redden op Schiphol.
Denk dat je met 40000 dichter in de buurt zit. Het is namelijk alleen maar voor Schengen vluchten.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:22 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Maar met iets 160.000 mensen per dag die er langs komen mag je niet klagen over een gebrek aan (potentiële) klanten...
Het merendeel van de passagiers is Schengen vluchtquote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Denk dat je met 40000 dichter in de buurt zit. Het is namelijk alleen maar voor Schengen vluchten.
Nog steeds genoeg potentiele klanten overigens.
Dat betwijfel ikquote:Op maandag 25 juni 2007 23:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het merendeel van de passagiers is Schengen vlucht![]()
Hmm, ik had em eerder in de niet Schengen area gezet. Omdat die mensen vaak langere lay-overs hebben, uit gebieden (Noord-Amerika, Azië) komen waar SB bekender is dan in Europa, en de mensen na een longhaul vlucht wel een goede kop koffie kunnen gebruiken.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Nog steeds genoeg potentiele klanten overigens.
160000 was drukste dag in 2005. 2006quote:Op maandag 25 juni 2007 23:43 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik
Bovendien is 160000 een erg drukke dag op Schiphol en zeker geen gemiddelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |