En verder ging het over overtollig vel én overtollig vet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef pinquit het volgende:
oh wat heb ik mezelf een heerlijk verwenavondje gegeven![]()
lekker 2 uurtjes in de badkamer doorgebracht met maskertje, douchegelletje, shampootje![]()
![]()
voel me als herboren, heerlijk na 2 weken van klussen en te laat naar bed gaan/te vroeg weer op!!![]()
Je hebt gelijk. Maar toch is dat soms moeilijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:40 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt het nu uti wat anderen van je uiterlijk denken Ingrid, niemand is perfect. Als jij ZELF niet tevreden bent, doe er dan wat aan, dat is belangrijker dan wat een ander van je vindt.
Is wat makkelijker gezegd als gedaan,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:40 schreef Vivi het volgende:
Wat maakt het nu uti wat anderen van je uiterlijk denken Ingrid, niemand is perfect. Als jij ZELF niet tevreden bent, doe er dan wat aan, dat is belangrijker dan wat een ander van je vindt.
Ik heb ook geen perfect figuurtje nu, 5 maanden na de bevalling, maar ik vind mezelf toch altijd leuker dan de meestenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:40 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Is wat makkelijker gezegd als gedaan,
Ik zit met datzelfde als ingrid, er wat aan doen ja in de hoevele mogelijkheden dat ik kan... en in wat mijn persoonlijke grenzen zijn.
Maar dat maakt niet dat je direct barst van zelfvertrouwen, je een perfect figuurtje hebt etc.![]()
Snap ik, dat wordt steeds makkelijker naarmate je ouder wordt heb ik zelf gemerkt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:34 schreef kims_mama het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar toch is dat soms moeilijk.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:54 schreef _evenstar_ het volgende:
soms zou wta extra brutaalheid/verwaandheid wel handig zijn. maar soit komt wel ooit.
Ik heb gewoon een kei lief knap clowntje wat de show zo steelt dat die dikke spekkop en bijzetpicknicktafel wat zich achterwerk heet heulemaal niet opvalt![]()
Dat dus!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:01 schreef Leah het volgende:
Weet je wat ook een voordeel is van ouder worden? Dat je minder snel oordeelt, zowel over jezelf als over anderen.
Dat deed ik wel eens, toen barstte mijn spiegelbeeld in lachen uitquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef Vivi het volgende:
Gewoon elke dag voor de spiegel even tegen jezelf zeggen"wat ben je toch een lekker wijf!"
Ach... lachen maakt je ook mooiquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:15 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Dat deed ik wel eens, toen barstte mijn spiegelbeeld in lachen uit
Hmm, als je het zo zegt, zit idd wel wat in. Zet het op mn lijstje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, schijt aan de rest in de zin van "als ze me op mijn uiterlijk beoordelen en me daarom niet moeten zijn ze sowieso te dom om een conversatie mee aan te gaan" als je het hebt over kenmerken als iets te dik of een kapsel wat uitgroeit...vind ik alleen maar goed! Dan maar rebels
Kijk, onverzorgheid zoals iemand hierboven zei of asociaal Tokkie-gedrag is wat anders.
Maar altijd als ik vroeger wel eens dacht "wat zal hij of zij van me vinden?" dacht ik meteen daarna dat die persoon dat net zo heeft! En so what als iemand je niet leuk vind, er zijn altijd mensen die je knap of verschrikkelijk zullen vinden, daar is niks aan te doen dus daar maak ik me ook niet druk om.
Gewoon elke dag voor de spiegel even tegen jezelf zeggen"wat ben je toch een lekker wijf!"
Ghehe, ik ben ook blij hoor, dat ik dat nog steeds over mezelf vind...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef Vivi het volgende:
Nou ja, nu toch ook! Of doe je soms niet aan zelfbevredigingquote:Op zondag 17 juni 2007 11:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ghehe, ik ben ook blij hoor, dat ik dat nog steeds over mezelf vind...
Als ik een vent was zou ik mezelf een MILF noemen!
Meestal wel hoor, maar soms niet...quote:
Sugar, zie hier een voorbeeld van een te hoge ladder:quote:Op maandag 18 juni 2007 10:39 schreef Sugar het volgende:
De lat hou ik heel laag en als ik daar bewust aan denk, denk ik zelfs aan jouw post, Moonah (welke lat?!).![]()
![]()
Als je een kopjaar erbovenop doet, dan kun je doorstromen naar de hbo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:53 schreef pinquit het volgende:
ik heb met mn ma besloten dat als max naar school gaat, dat ik ook weer een opleiding ga doen!![]()
heb al wel diploma spw3kinderopvang, maar wil juist niet iets wat lijkt op thuis..![]()
dus ik ga lekker even bekijken wat ik wil en wat de mogelijkheden zijn![]()
heb er nu al zin induurt nog 3 jaar, maar das zo voorbij
![]()
ja ik weet het, maar het trekt me niet meer zo. heb nu weer andere intresses qua werk. stom he?! hoop niet dat het over 6 jaar weer anders isquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Als je een kopjaar erbovenop doet, dan kun je doorstromen naar de hbo.
edit: ik ga trouwens komend jaar met de deeltijdpabo starten
Doktersassistente lijkt me idd erg leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef pinquit het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar het trekt me niet meer zo. heb nu weer andere intresses qua werk. stom he?! hoop niet dat het over 6 jaar weer anders iszit ik straks met weer een diploma waar ik niks mee doe haha.
ik zou zowiezo HBO kunnen doen, met een toelatingstoets, maar ik denk dat het toch iets te moeilijk wordt. niet dat ik nou zo dom ben, maar ben wel meer van het praktische ipv het theoretische.
zit me nu al lekker te lezen op doktersass. of apothekersass.lijkt me zo tof
ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Als je een kopjaar erbovenop doet, dan kun je doorstromen naar de hbo.
edit: ik ga trouwens komend jaar met de deeltijdpabo starten
Succes ermee.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:29 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
slapen is een concept dat ik ken uit het verleden
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:29 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
slapen is een concept dat ik ken uit het verleden
Dat was mijn gedachte ook, ik ben weer gaan studeren toen de kleine meid een jaar was. Ik doe wel deeltijd(avond) maar ook versneld. Ik werk ook 24 uur per week. Maar mijn idee was ook om af te studeren voor zij naar school gaat. Hoewel ik alweer een nieuwe studie heb gezien die ik er graag achteraan zou plakkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:58 schreef owlet het volgende:
[..]
ik ook, maar dan de voltijdsopleiding gepropt in twee dagen per week. Ik ben juist expres NU gaan studeren omdat het makkelijker is om een dreumes twee dagen naar een kinderdagverblijf te brengen dan een leerplichtige kleuter een hele dag onder te zien brengen.
Tegen de tijd dat Ronja naar school gaat ben ik afgestudeerd en kan ik hopelijk parttime gaan werken.
Macka! Wat rot zeg, nog een operatie. Wel ontzettend gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Dat probeer ik ook, maar vandaag hadden ze afgesproken om om de beurt te gaan huilen. Wel eten, niet eten, wel huilen, niet huilen, wel in bed, niet in bed etc etc. Dus dat slapen ging vandaag absoluut niet werken. Het is 18.20 en je kunt me echt opvegen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:01 schreef Mibos het volgende:
KP wel een beetje aan jezelf denken ook hoor. Hoe weinig tijd je ook hebt. Probeer anders in de middag met je twee flensjes mee te slapen.
mijn moeder is door de week vrij en ze heeft me laten weten dat ze het niet vol zou houden om max een paar hele dagen op te vangen, omdat ze het zo vreselijk zwaar vindt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:58 schreef owlet het volgende:
[..]
ik ook, maar dan de voltijdsopleiding gepropt in twee dagen per week. Ik ben juist expres NU gaan studeren omdat het makkelijker is om een dreumes twee dagen naar een kinderdagverblijf te brengen dan een leerplichtige kleuter een hele dag onder te zien brengen.
Tegen de tijd dat Ronja naar school gaat ben ik afgestudeerd en kan ik hopelijk parttime gaan werken.
Heftig lijkt me dat. Dat is echt zo rete irritant van het onderwijs. Het is gewoon nooit ff rustig beginnen. Je moet altijd meteen aan de bak. Niet alleen de kinderen (dat lukt meestal wel), maar die ouders (pffff...voor iedereen die dit leest..haha) en alle toestand en zorg eromheen is altijd pittig. Spannend om weer te beginnen, hoe ziet plan van aanpak eruit ??quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Moonah het volgende:
Ik ben vandaag gaan kennismaken met mijn nieuwe groepje voor vlg schooljaar. Was mijn eerste activiteit in de klas weer sinds mijn ziekteverlof. Pff, de hectiek viel wel even tegen zeg. Ik merk dat ik er toch best wel tegenop zie. Maar er zit nog 7 weken tussen nu en de start van het nwe schooljaar, plus ik begin op therapeutische basis. Dus laat ik maar gewoon vertrouwen hebben...
Logisch! Alleen voor het geld hoef je het niet te laten, al je andere argumenten kan ik begrijpen maar kinderopvang kost echt weinig tot niets door alle toeslagenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:45 schreef pinquit het volgende:
[..]
mijn moeder is door de week vrij en ze heeft me laten weten dat ze het niet vol zou houden om max een paar hele dagen op te vangen, omdat ze het zo vreselijk zwaar vindt.
Naar kinderopvang denk ik niet eens overklinkt misschien kortzichtig, maar ik vind het gewoon veel te duur voor wat ze nou eigenlijk doen. en heb er slechte ervaringen mee dus.
Maar mams zou het dus wel ok vinden om m van school te halen en de laatste uurtjes van de dag te doen. Dat houdt ze zegmaar wel vol![]()
en mocht dat echt nog niet gaan, dan is er altijd BSO... of mijn eigen oma. maar dat zien we tegen die tijd wel weer.
Driemaal is scheepsrecht, vast!quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:34 schreef Moonah het volgende:
Macka, wat jammer dat die operaties niet het gewenste resultaat hebben zeg.
Spannend, 13 juli.
En van harte met je nieuwe baan!
Even een plastisch antwoord vanaf mijn navel tot aan mijn knie ben ik het huidgevoel/reactie in en uitwendig rechts kwijt. Dus ik weet dat ik op mijn rechterbil zit maar ik voel het niet. De neuroloog deed ook testjes en links zie je dan je spieren reageren en rechts komt er geen reactie of bijna geen reactie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef Moonah het volgende:
Mibos, hoezo ben je 'het gevoel rechts kwijt'? Alles???![]()
![]()
Heb je daar twijfels over? Zoals ik jou inschat twijfel ik er helemaal niet aan of het je zal lukken of niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:30 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Driemaal is scheepsrecht, vast!
En jij en alle anderen bedankt voor de bemoedigende woorden en de felicitaties
Ik denk dat ik het heel leuk ga vinden om (weer) werkende moeder te zijn. En ik heb goede voorbeelden in Oud. Als een aantal moeders hier werk en zorg kunnen combineren moet het mij toch ook wel lukken.
Oeps...even offtopic hoor. Maar doktersassistente is echt heel leuk! Ik heb zelf net de opleiding afgerond. Dus als je nog iets wil weten, vraag maar raak!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:35 schreef pinquit het volgende:
[..]
zit me nu al lekker te lezen op doktersass. of apothekersass.lijkt me zo tof
Nou, dat vind ik eigenlijk geen stomme vraag. Maar wat zal het voor hem ook een opluchting zijn Sugar dat jij je beter voelt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:00 schreef PM-girl het volgende:
Super Sugar!!(misschien een stomme vraag maar kan S ook genieten van zijn vakantie?)
Jawel, ik heb ook echt wel zin om te beginnen. Maar het is bij ons op school organisatorisch een enorme puinhoop. Het is net wat KP al zei, de kindjes zijn leuk, dat gaat allemaal wel goed, maar het gedoe er omheen. Maar ik doe het rustig aan, de Arbo-arts is ook erg voorzichtig met me (die vindt dat ik structureel te veel hooi op mijn vork wil nemen).quote:Moonah, ik vroeg het me al af, hoe het verder ging met jou en je werk. Zie je het wel zitten, om in augustus weer te beginnen?
Dat laatste dus!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:36 schreef m@x het volgende:
Moonah, fijn dat je de arbo-arts aan 'jouw kant' hebt staan. Hopelijk valt het allemaal mee en is er gedurende je afwezigheid een hoop veranderd/verbeterd (maar de ervaring leert dat dat vaak flink tegenvalt)
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:23 schreef L-E-A het volgende:
[..]
Oeps...even offtopic hoor. Maar doktersassistente is echt heel leuk! Ik heb zelf net de opleiding afgerond. Dus als je nog iets wil weten, vraag maar raak!
hahahahaha...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:55 schreef Vivi het volgende:
Nu heb ik dus helegaar geen zin om met die sloep te gaan overvaren, y'all...wat zouden jullie doen?
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Storm is leuk!
Ik zou het morgenochtend even aankijken hoor...quote:Op maandag 25 juni 2007 21:08 schreef Vivi het volgende:
Ja we hebben al besloten dat we gewoon gaan en daar wel even zien hoe erg het is
Mja...ik baal er wel van moet ik bekennen ..quote:Op maandag 25 juni 2007 21:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik zou het morgenochtend even aankijken hoor...
Ingrid, succes met de plannen.
Da's normaal he, dat weet je wel he? Je verliest alleen de haren die je tijdens je zwangerschap extra hebt vastgehouden. Bij mij is het nu eindelijk een beetje over. Ik verloor echt bossen. Hele huis lag onder, mijn haar zat voor geen meter meer.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef Vivi het volgende:
M'n haar?! M'n haar! En het valt al zo uit!!!!
weet dit niet zo zeker hoor, ik had namelijk vrij erge inhammen na al het haren verliezenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Da's normaal he, dat weet je wel he? Je verliest alleen de haren die je tijdens je zwangerschap extra hebt vastgehouden. Bij mij is het nu eindelijk een beetje over. Ik verloor echt bossen. Hele huis lag onder, mijn haar zat voor geen meter meer.
kan het me goed voorstellen. Aan de ene kant hoop je dat het allemaal eindelijk wat gaat opbrengen, maar aan de andere kant ben je bang voor wat de uitkomst gaat zijn en of het een uitkomst is waar je wat mee kunt. Dikkequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef _evenstar_ het volgende:
donderdag afspraak allergiecentrum, ze gaan huidtest doen, zie er tegen op omdat ik weet hoe ze gaat reageren gaat de teste haar niet enorm ziek maken.. maar ook hoe ze geestelijk zal reageren schoonpaps en manlief gaan mee, t zal vast loslopen.
Maar ook heel raar misschien omdat ik nu wel denk dat we op de goede weg zitten.
het er aan denken is het probleem. En nu staat het al op het aanrecht om bij het ontbijt in te nemen, maar toch... moet gewoon meer 'uhm dat ene woord' hebben. Oh, ja zelfdiscipline...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:03 schreef bixister het volgende:
chacama, heb je moeite met het slikken zelf of met het eraan denken? misschien is er ook een kauwtablet versie van die gravitamon? hopelijk word je niet ziek, sterkte ermee!
evenstar, succes donderdag!
hahaha... precies mijn gedachten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:05 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand toevallig of vivi nog op die boot is gegaan?
ik ben zelf doodsbang voor iedere vorm van vervoer over water en zit me nu gewoon zorgen te maken
het zijn winegums geworden. Niet echt goed en zinnig, maar wel erg lekker (en misselijkmakend)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:13 schreef PM-girl het volgende:
Evenstar, spannend inderdaad! Alvast succes!
Chacama, dropjes eten misschien?
heb het nu niet meer hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:26 schreef Moonah het volgende:
Maar wat jammer Pinq, dat je nu inhammen hebt...! Zou het dan de ouderdom zijn???
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef Smoezie het volgende:
En ik heb geen berichten gelezen dat er een ferry naar Texel gezonken is en dat er iemand uit het water gevist werd die alleen maar gilde 'mijn háár! mijn háár!' dus het zal haar vast goed gaan
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:17 schreef Moonah het volgende:
Smoeske, wa bende toch ok een lekker ding gij!
En zwemmen? Is dat niets voor je? Ik heb ook een hekel aan sporten, maar lekker een vaste avond in de week, man laten oppassenquote:Sportieve dames!![]()
Ik ben me ook weer aan het orienteren. Heb een bloedhekel aan vrijwel alle sporten, behalve aan poweryoga. Dat heb ik voor mijn zwangerschap behoorlijk intensief gedaan. Heb ik ook wel weer zin in. Alleen zijn de tijden voor mijn nét ongunstig (als ik weer aan het werk ben).
Ik had het er niet bij gezet, maar ik ben nogal een speciaal geval qua sport en al 4 jaar in een opbouwfase. Ik mag niet over mijn grens gaan. En bij spinning zit die kans er nogal in, tenminste wel bij de lessen die ik wel eens gezien heb. Daarnaast kan ik er niet tegen als iemand tegen mij schreeuwt. (KOM OP, HARDERRRRRRR!)quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef Rottdog het volgende:
Cattie, ik heb jaren lang niet gesport en ben toen gaan spinnen vond het eigenlijk wel te doen niet zo fanatiek als de rest maar kon wel de les afmaken.
Zit nu op aquaspinning ook een aanrader om te doen en minder zwaar.
Ja, je had ook kunnen zeggen: Als een hondje tegen een lantaarnpaal piesen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:48 schreef Smoezie het volgende:
(En als je dit allemaal niet bedoelde, dan sorry voor het enorme verhaal)
Jawel..quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:43 schreef Smoezie het volgende:
Dan ga je in elk geval elke week een vast avondje naar de sauna, lekker bubbelen (dàt vind je toch niet yuk?)
quote:Of ben je niet zo van de bloterige?
Ghehe, ik zei vanavond tegen een collega: "Ja, ik ben weer aan het sporten... Nou ja, aan het zoeken."quote:En terwijl je dan lekker aan het uitpuffen en opladen bent, ga je eens verzinnen wat je zoal eens aan sport zou kunnen gaan doen. Denken aan sport is óók al heel goed hoor
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:55 schreef Moonah het volgende:
Smoezie, jij bent een beetje de Emile Ratelband van OUD aan het worden he!??
GMTA. Ik was er al.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:05 schreef Smoezie het volgende:Trut
Kom je mee het Speeltuinbankje tot Dorpspomp bombarderen?
Ik heb het één keer gedaan, en was toen al een paar maanden aan het sporten. Ik vond het wel te doen, aangezien je zelf de zwaarte van de fiets kunt aanpassen zeg maar. Maar wat ik erg vond tegenvallen is de stukken dat je moet staan op de pedalen. Ik had blijkbaar totaal geen spierkracht in mn benen, en kreeg al snel trillende benen. Da's op zich niet erg (is me vertelt door een fitnessinstructeur), maar ik vond het wel erg vervelend, en heb hele stukken toen maar gewoon zittend fietsend gedaan, omdat 'ik er echt de kracht niet meer voor had'quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik moet ook gaan sporten, rennen kan ik niet meer. Armkracht heb ik nu wel met zo'n kindje, maar ik schaam me voor mijn belabberde conditie. Ik wandel wel veel buiten, maar van een conditie kan ik niet meer spreken. Ik las iets over 'spinnen', een soort mega work-out op zo'n fietsfitnessding... ervaringen iemand?
Bed... is dat hip? Dan ben ik het ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef m@x het volgende:
Oh ja, volgens mijn psych heb ik een eetstoornis (binge eating). Nu ben ik hip![]()
Zolang je er grapjes over kan maken is het niet zo confronterend ofzo. Er wordt hard aan gewerktquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef kozakken het volgende:
Oh m@x.... daar is niets hips aan lieverd ......![]()
Tijd voor hard (aan jezelf) werken dus.
En je fiets is al hip genoeg om hip te zijn hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind je lief
En stoer, en retro en dus leuk![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:51 schreef kozakken het volgende:
Of M@x...Weet ik niet. Misschien omdat ik het zelf nooit als iets heel ergs heb gezien. Als het dan officieel als 'stoornis' wordt bestempeld vind ik het gelijk zo ernstig klinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind je lief
En stoer, en retro en dus leuk![]()
mmmmmmmmmmm, schapenkonten
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
Dat zou ook kunnen. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Aan de ene kant is het wel fijn dat het nu gewoon een naam heeft en er iets aan gedaan kan worden en aan de andere kant maakt het de boel ook weer zo beladen. In ieder geval ga ik samen met de psycholoog aan de slag om er van af te komen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:30 schreef YPPY het volgende:
Misschien juist wel een opluchting dan m@x? Dat het een naam heeft? Ga je nu therapie volgen
ofzo?
ben ook best trots op mezelf! dinsdagavond ga ik beginnen. Weet nog niet precies wat. Wil wel hulp erbij hebben. Verder wil ik 1 keer in de week meedoen aan een groepsles. Denk dat ik voor Body Attack ga, en heel misschien ook nog wel Body Balance, omdat ik geen goede houding heb vind ik.. zit vaak voorover gebogen enzo.. en ik moet het gewoon volhouden. Heb daarom dit keer ook niemand gevraagd die met me meewil. 2 keer eerder gebeurd, en allebei die vriendinnen hielden het niet vol, en daarom had ik ook geen zin meer en ben ik er al snel weer mee gestopt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef Smoezie het volgende:
Goed van je, CrazyMoon! Dat je gaat sporten! Wat ga je precies doen? Voor je bovenrug zullen ze je wel speciale oefeningen laten doen, die die spieren daar lekker versterken. En dan de 2e keer in de week cardio ofzo voor je conditie/om af te vallen? Gaan ze een plannetje voor je maken morgen?
En dan volhouden he. Je zult er af en toe echt geen zin in hebben, vooral niet als het buiten slecht weer is, dan heb je veel meer zin om lekker knus in huis te blijven (I know). Maar elke keer als je geweest bent, voel je een enorme kick dat je het toch maar weer gedaan hebt!
Go girl![]()
quote:En ik heb geen berichten gelezen dat er een ferry naar Texel gezonken is en dat er iemand uit het water gevist werd die alleen maar gilde 'mijn háár! mijn háár!' dus het zal haar vast goed gaan
M@x, succes daarmee! Ik heb ooit samengewerkt met een dame die Bed had. Therapie kan heel goed werken, heb ik aan haar gemerkt. (Ze volgde groepstherapie bij de Robert Fleury stichting in Gouda)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Aan de ene kant is het wel fijn dat het nu gewoon een naam heeft en er iets aan gedaan kan worden en aan de andere kant maakt het de boel ook weer zo beladen. In ieder geval ga ik samen met de psycholoog aan de slag om er van af te komen.
Juíst. zou ik zeggen. Hoogstwrs hangt eea toch allemaal met elkaar samen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:59 schreef Sugar het volgende:
Nu toch alles onder de loep ligt, kan dit er misschien ook wel bij?
Ik kwakkel al een poosje... ik zal volgende week toch maar eens naar de ha. Kan ik meteen gesprek aanvragen voor mijn voedselallergie.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:01 schreef Vivi het volgende:
Nou, als je van de dingen die je nu opnoemt al de kluts kwijtraakt lijkt me dat niet zo goed
Vanochtend even geweest, volgende week maandag weer voor bloeduitslagen en verder babbelen over hoe en wat.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:23 schreef bixister het volgende:
pv, ik vind het ook alarmerend klinken. net iets meer dan gewoon een beetje labielig. vooral voor jezelf erg vervelend lijkt me. maak die afspraak met je huisarts maar snel, zo doorkwakkelen lijkt me niet goed.
stond in het verkeerde topic, vond ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:25 schreef Rottdog het volgende:
He lady heb je dat positieve verhaal van Luca er tussen uit gehaaald
Wat fijn dat er iemand komt om jou te begeleiden Ingrid! Ik hoop dat het klikt en dat je je er goed bij voelt.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:56 schreef Ingrid19 het volgende:
PV
Hier weer een stap vooruit. Intake van zorgzaak is hier geweest, voor pgb, elke week 2 uur iemand hier. Om mij te begeleiden.
Ze zei zeker weer: "Mama!"quote:Op maandag 2 juli 2007 16:13 schreef YPPY het volgende:
Anna is zo'n schatje. Ik ben nu echt trots op haar.
Dankjequote:Op maandag 2 juli 2007 16:21 schreef Kleintje het volgende:
Eenvoor iedereen die het nodig heeft.
Yppy, ik vind jouw onderschrift zo vreselijk mooi....
Hoop dat je snel kan genieten van het uitzicht!
Ik denk iedere x het wordt vast enorm druk als ze meer wakker zijn, gaan kruipen etc. Vind het tot nu toe wel te doen. Heb er gewoon enorm veel plezier in en zit hier enorm te genieten van ze. Ben zo dankbaar dat ze gezond zijn, dat ze het zo goed doen. Ben verliefd, geloof ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:48 schreef PM-girl het volgende:
KP, fijn dat je gyn tevreden was. En ik geloof dat twee van die hummels verzorgen voorlopig al genoeg sport is toch?
Dankje, ik voel me ietsje beter. Ook met het vooruitzicht dat er vanmiddag goed voor Ken gezorgd gaat worden. Lekker slapen en veel drinken zullen me goed doen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:43 schreef PM-girl het volgende:
He get, beterschap PV!
heb je last van je knip? dat zou dat onaangename luchtje kunnen verklaren, anders is het gewoon wondweefsel. ik ging destijds een paar keer per dag met mijn onderkantje in een sodabadje. dat was wel hygiënisch, maar of het minder ging stinken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:36 schreef Beaker het volgende:
Ik wist helemaal niet dat dit topic er was![]()
Heb eigenlijk weinig te melden, alles gaat hier goed ( na het hele eet gebeuren)
Jet eet, slaapt, eet, slaapt, eet en slaapt![]()
![]()
Ik heb ff een vraag en denk dat ik hem hier wel kan stellen! Ik heb nog steeds 2 hechtingen die vanzelf oplossen, dat is het probleem ook niet. Mijn "knip" is nog aan het helen, maar dat onaangename luchtjeis daar wat aan te doen?
Het vloeien is zo goed als over
....
Soms, ik denk dat het door de vermoeidheid komt. En de ha denkt dat de vermoeidheid een gevolg van de hooikoorts zou kunnen zijn. Dus ik heb voor de komende twee weken tabletjes en daarna een afspraak om te kijken hoe het dan gaat. Bloeduitslag was verder helemaal goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:33 schreef Moonah het volgende:
Hoe is het met de angsten ed PV? Nog steeds zo aanwezig?
Aleve tabletjes helpen goed tegen het overmatig vloeien (tip van mijn HA).quote:Op maandag 9 juli 2007 23:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben aan de pil, en mijn baarmoeder is helemaal schoongemaakt met die toestand van die placenta, dus dat moet goed zijn
Het is de tweede menstruatie weer, dus misschien wordt het op den duur wel minder
En met Kozakken?quote:
Nou, fijn dat je bloed goed was.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:52 schreef chacama het volgende:
Bloeduitslagen waren goed. Dus het moe zijn, is alleen maar moe zijn.
Dat gaat lukken. Nog even een paar weekjes hoogseizoen voor F. en dan heeft ie meer flexibiliteit in zijn schema en ik dus meer rust.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, fijn dat je bloed goed was.
Maar 'alleen maar moe' is tóch nog steeds lastig he.
Hoop dat je snel de oorzaak kunt aanpakken.
Oh een 5quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:38 schreef chacama het volgende:
Tja, ze zijn wel erg lief. Heb zelf een 5. Krijg daar met pijn en moeite de maxicosi in. Maar, het gaat. Voorstoel helemaal naar achter en zitting ook en dan staat de riem op de uiterste stand. Ze zit dus ook echt vast. Hoe het zit qua kreukelzone weet ik eigenlijk niet
Je bent lief Moonah..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
En met Kozakken?
Ik lees je weinig. Geen nieuws goed nieuws?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hier wegens drukte en weinig fok!ken overheen gekeken. Afgelopen vrijdag ben ik geopereerd, nu weer kop naar beneden en afwachten. Ik heb nog wat restverschijnselen van de narcose (moe, tintelingen), maar dat trekt wel bij. Gelukkig blijkt mijn nieuwe werkgever een sociale te zijn, dus kan ik morgen gewoon naar het werk om te kijken hoever het lukt. (Wil zelf graag werken, want ik vind het fijn en het houdt me aan de gang.)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:11 schreef Sugar het volgende:
Macka, misschien heb ik er helemaal overheen gelezen, maar jij had toch laatst je 3-maal-is-scheepsrecht-operatie? Is het goed gegaan? Hoop het!
Mibos ik geef alles direct weg aan kennissen, vrienden van kennissen.. iedereen die het nodig heeft eigenlijk. Zodra Milo eruit is gegroeid gaat het op de stapel om weg te doen. Ik heb helemaal geen emotionele band met zijn kleertjes en zowieso weinig met materiele zaken. Misschien is dat juist vreemd, want de meeste verhalen die ik lees is dat de mama's met veel pijn in hun hart de kleertjes wegdoen of met een emotraantje de te kleine kleertjes in een doos op zolder wegbergen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:34 schreef Mibos het volgende:
Vind mijn lief een beetje vreemd wat is jullie mening?
* m@x slaakt een zucht van verlichtingquote:Op zondag 15 juli 2007 16:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Mibos ik geef alles direct weg aan kennissen, vrienden van kennissen.. iedereen die het nodig heeft eigenlijk. Zodra Milo eruit is gegroeid gaat het op de stapel om weg te doen. Ik heb helemaal geen emotionele band met zijn kleertjes en zowieso weinig met materiele zaken. Misschien is dat juist vreemd, want de meeste verhalen die ik lees is dat de mama's met veel pijn in hun hart de kleertjes wegdoen of met een emotraantje de te kleine kleertjes in een doos op zolder wegbergen.
ik krijg nu hulp via thuiszorg. 2 uur per week. Ondersteunend. Zoals bv samen naar de kinderboerderij oid.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:15 schreef sjak het volgende:
Je kunt met behulp van fysiotherapie ademhalingstrainig krijgen. Maar zo te zien krijg je die al...dat is echt het enige dat goed helpt. Ik heb die oefeningen nu zo'n 23 jaar geleden gehad en heb er nog steeds wat aan zo af en toe. ik was door een aandoening lange tijd erg benauwd en daarna was ik zo bang dat ik niet meer gewoon kon ademenen en dan kreeg ik bij het minste geringste last van hyperventilatie, maar echt na die oefeningen nooit meer last
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |