Mja...ik baal er wel van moet ik bekennen ..quote:Op maandag 25 juni 2007 21:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik zou het morgenochtend even aankijken hoor...
Ingrid, succes met de plannen.
Da's normaal he, dat weet je wel he? Je verliest alleen de haren die je tijdens je zwangerschap extra hebt vastgehouden. Bij mij is het nu eindelijk een beetje over. Ik verloor echt bossen. Hele huis lag onder, mijn haar zat voor geen meter meer.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef Vivi het volgende:
M'n haar?! M'n haar! En het valt al zo uit!!!!
weet dit niet zo zeker hoor, ik had namelijk vrij erge inhammen na al het haren verliezenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Da's normaal he, dat weet je wel he? Je verliest alleen de haren die je tijdens je zwangerschap extra hebt vastgehouden. Bij mij is het nu eindelijk een beetje over. Ik verloor echt bossen. Hele huis lag onder, mijn haar zat voor geen meter meer.
kan het me goed voorstellen. Aan de ene kant hoop je dat het allemaal eindelijk wat gaat opbrengen, maar aan de andere kant ben je bang voor wat de uitkomst gaat zijn en of het een uitkomst is waar je wat mee kunt. Dikkequote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:41 schreef _evenstar_ het volgende:
donderdag afspraak allergiecentrum, ze gaan huidtest doen, zie er tegen op omdat ik weet hoe ze gaat reageren gaat de teste haar niet enorm ziek maken.. maar ook hoe ze geestelijk zal reageren schoonpaps en manlief gaan mee, t zal vast loslopen.
Maar ook heel raar misschien omdat ik nu wel denk dat we op de goede weg zitten.
het er aan denken is het probleem. En nu staat het al op het aanrecht om bij het ontbijt in te nemen, maar toch... moet gewoon meer 'uhm dat ene woord' hebben. Oh, ja zelfdiscipline...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:03 schreef bixister het volgende:
chacama, heb je moeite met het slikken zelf of met het eraan denken? misschien is er ook een kauwtablet versie van die gravitamon? hopelijk word je niet ziek, sterkte ermee!
evenstar, succes donderdag!
hahaha... precies mijn gedachten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:05 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand toevallig of vivi nog op die boot is gegaan?
ik ben zelf doodsbang voor iedere vorm van vervoer over water en zit me nu gewoon zorgen te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |